Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+44
Jade
L!ND@
Snoes
Alex
Ayla
miss piggy
Rouge
SarahKey
CCC
Supertalentje
Jazzlyn
Cranberrie
Annie24
meisje
Flower_L
Papillio
Nana
_Lana_
Lejow
Earane
truestar
Darius
Tania
Flip Fluitketel
Amber-
Clapperdie
Teddyaapje
shadow
LindaK
koNijntje
Smaragdje
Schism
Fiebje
joyce0606
PapillonRose
Floor
Monte
studiebol
Laced
kletskousje
Happydobby
Fearie
blondje1313
Pien
48 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 18 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 19:48

Goedemorgen,

Daar ben ik ook weer even, hier gaat alles gewoon zijn gangetje dus weinig te melden smile

@ Clapperdie, veel plezier morgen bij de echo!

@ Eurane, ja ze hebben idd heel veel leuke kleertjes! Veel shop plezier Very Happy

@ Lejow, mooie foto!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 18 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Clapperdie do 6 okt 2011 - 21:15

Goedemorgen meiden!

Oh ik ben best wel benieuwd naar de echo morgen! Zo heerlijk om de kleine weer eens even te zien!

Gisterochtend heb ik echt overduidelijk de baby gevoeld! Een minuut lang echt een soort plopjes in mn buik. In de loop van de dag voelde ik het weer af en toe. Zo leuk :-)

Hebben we hier eigenlijk een lijstje van de nieuwe lading meiden?

Lejow: Mooie foto! Gek he dat het al zo;n verschil is in één week tijd. Dat hadden wij ook. Hoe voel je je verder?

Earane: Van de week bij de prenatal zulke leuke kleertjes voor een meisje gezien!

Tiramisu: hug

Snoepy: Thanks! Ik ben erg benieuwd naar morgen.

Fijn weekend meiden! Ohja morgen ben ik ook nog jarig cheers Na de echo gaan we door voor een afternoontea. Lekker! En volgende week een midweekje naar Texel. Ik zal morgen nog wel een berichtje plaatsen als we de echo hebben gehad!

Groetjes!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Supertalentje do 6 okt 2011 - 22:18

@Lejow: wat een mooie echo heb je geplaatst! Ik zag dat je je zwangerschap niet echt als super-leuk-geweldig ervaart tot nu toe, maar ik vind het zelfs nu pas leuk en ik ben al ruim over de helft. Wees niet te streng voor jezelf, het lijkt alsof iedereen 9 maanden op een roze wolk zit, maar dat is echt niet zo.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Pien do 6 okt 2011 - 22:58

Supertalentje schreef:@Lejow: wat een mooie echo heb je geplaatst! Ik zag dat je je zwangerschap niet echt als super-leuk-geweldig ervaart tot nu toe, maar ik vind het zelfs nu pas leuk en ik ben al ruim over de helft. Wees niet te streng voor jezelf, het lijkt alsof iedereen 9 maanden op een roze wolk zit, maar dat is echt niet zo.

hier nog een die weinig echt heeft kunnen genieten van de zwangerschap.
natuurlijk geniet je van je dikker wordende buik omdat daar zo`n klein wondertje in groeid, je gaat bewegingen voelen, krijgt schopjes, stompjes en uiteindelijk kun je zelfs contact maken!! dat is echt geweldig, overweldigend zelfs de eerste paar keren!
maar als je klachten hebt, word je heel vaak weer even van die roze wolk gedonderd...

probeer het alleen niet allemaal té negatief te zien en er een beetje teveel in gaan hangen, dat heb ik zelf dus een periode gedaan en ik heb het mezelf daardoor veel moeilijker gemaakt! zwanger zijn is geen ziekte werd mij altijd verteld, dat klopt, maar je kan je wel verdomd klote voelen van al die klachten.

toen ik rond de 33 weken zwangerschap zat, verdwenen langzaamaan mijn klachten en kon ik pas echt gaan genieten, ik riep toen zelfs nog, laat mij maar 2 weken overtijd lopen, dan kan ik 2 weken extra genieten! * had ik dat maar nooit gezegd... *

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 2:41

@Tiramisu:

Smeren helpt inderdaad wel om je huid te verkoelen en te masseren als alles strak aanvoelt. Ik heb vanaf dat ik een buikje had tot het eind elke dag zwitsal mama gesmeerd en ik heb geen staie. Misschien had ik die ook wel niet gehad als ik niet gesmeerd had, maar toch baat het niet dan schaadt het niet... En dan kun je alvast wennen aan die lekkere zwitsalgeur, haha.

Het wil niet zeggen dat je niet kan zwemmen he. Ik heb vanaf 25 weken of zo elke week gezwommen. Voordat ik zwanger was heb ik aquajoggen gedaan, en tijdens de zwangerschap heb ik zwangerschapszwemmen gedaan, erg lekker voor de rug, en ontspannend, en toch weer goed voor de beenspieren.

Ik heb met 8 weken (na de eerste echo) al verteld dat ik zwanger was, ik kon toch niet meer verbergen dat ik steeds zo ziek was en zoveel moest overgeven. Mijn collega's waren me steeds kwijt, stond ik weer op de wc.

Ach... mn kindje is zo'n schatje... het is zo mooi een kindje van jezelf te hebben, als ik de bevalling weer een beetje vergeten ben wil ik echt nog wel een tweede kindje. En misschien ook nog wel een derde. Alles op zn tijd. Nu eerst genieten van mn kleine man!

Jij nog heel veel sterkte en geluk in je zwangerschap. Geniet ervan want t is zo mooi!

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 8 okt 2011 - 0:04

Dank jullie wel!
Pff ik voel me deels heel sterk en deels heel onzeker dit weekend.
Heb gisteravond en vanmorgen geen primperan tergen de misselijkheid genomen, en moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe redelijk de dag doorkom. Dus ik heb hoop :P

Verder nog twee leuke nieuwtjes. Ik werd gisteren gebeld door het KDV waar we ons ingeschreven hebben dat ze plaats hebben vanaf aug 2012 (wat wij graag wilden), op de dagen die we wilden, ideaal! Alles is al geregeld, we moeten er alleen nog gaan kijken whahaha, dat doen we de 20e smile Het is een KDV dat in een verzorgingstehuis zit, dus het lijkt mij super leuk omdat ze ook veel dingen samen doen met de opa's en oma's!

En op 1 november hebben we de geslachtsbepaling, woeeeeehoeeee!!!!

Ik heb ook zwitsal gekregen van een van de ouders op mijn werk, smeer mijn buik er heerlijk mee in na het douchen!

Dan nog de vraag aan de zwangeren met een navelpiercing. Tot wanneer konden jullie je eigen piercing inhouden? En heb je voor een zwangerschapspiercing gekozen of heb je hem er uit gehaald? Ik twijfel namelijk heel erg....
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 0:08

Lejow mijn verloskundige heeft gezegd dat hij er bij 20 weken uit moest. Ik heb altijd gezegd als ik ooit zwanger ben gaat mijn piercing eruit, dan ben ik er klaar mee. Ik heb hem er met 12 weken uitgehaald en er geen zwangerschapspiercing in gedaan. Nu na de bevalling is het gaatje niet dichtgegroeid. Ik kan m er nog in, maar ik heb m uitgelaten.

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 8 okt 2011 - 0:12

Kruumel schreef:Lejow mijn verloskundige heeft gezegd dat hij er bij 20 weken uit moest. Ik heb altijd gezegd als ik ooit zwanger ben gaat mijn piercing eruit, dan ben ik er klaar mee. Ik heb hem er met 12 weken uitgehaald en er geen zwangerschapspiercing in gedaan. Nu na de bevalling is het gaatje niet dichtgegroeid. Ik kan m er nog in, maar ik heb m uitgelaten.

Ja ik vind het nog een beetje moeilijk.. De piercing die ik in heb, heb ik van mijn moeder gekregen, dus vind het zo zonde hehehe.
Ze hebben er tegen mij nog niets over gezegd trouwens! Of heb jij het gevraagd?

Dat je hem nog in kan trouwens, ik had echt verwacht dat zo iets heel snel dichtgroeit. Maar misschien ligt dat eraan hoelang je de piercing al hebt ofzo?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 0:22

Ik heb het niet gevraagd. Ze zei het bij de tweede of derde controle/echo. Geloof bij 12 weken. Ik dacht ook dat t sneller dicht zou groeien, maar er zat alleen zo'n propje in, kon m er zo door halen. Ik heb m vanaf mn 19e, dus 8,5 jaar toen ik m eruit heb gehaald.

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie za 8 okt 2011 - 5:22

Even een ego berichtje hoor!

Vanmiddag de echo gehad en alles was goed met onze baby.

Ennnnnn we krijgen een jongetje!! cheers
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow za 8 okt 2011 - 5:23

Clapperdie schreef:Even een ego berichtje hoor!

Vanmiddag de echo gehad en alles was goed met onze baby.

Ennnnnn we krijgen een jongetje!! cheers

Joeepieee!! Gefeliciteerd, wat leuk Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Earane za 8 okt 2011 - 6:01

Ik kwam even spieken en ja hoor, een goede echo! Wat leuk, een jongetje Very Happy En van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Clapperdie!!
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Clapperdie za 8 okt 2011 - 7:52

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 18 1420803159_5_2jUP

Kunnen jullie de foto zien? Mn naam staat er op maar ok dat mag best bekend worden.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC za 8 okt 2011 - 8:34

Ik breek even in hoor, nog geen 12 weken, maar zie dat jij Clapperdie in Almere de geslachtsbepalingsecho hebt gedaan. Heb daar van de week ook even voor gekeken, maar per mail beantwoordde ze mijn vragen niet zo goed... Hoelang duurde de echo bij jou? halfuurtje of een uur?

En wat een mooie foto! smile Superleuk een jongetje!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Clapperdie za 8 okt 2011 - 9:30

chococupcake schreef:Ik breek even in hoor, nog geen 12 weken, maar zie dat jij Clapperdie in Almere de geslachtsbepalingsecho hebt gedaan. Heb daar van de week ook even voor gekeken, maar per mail beantwoordde ze mijn vragen niet zo goed... Hoelang duurde de echo bij jou? halfuurtje of een uur?

En wat een mooie foto! smile Superleuk een jongetje!

Je hebt een PM
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow za 8 okt 2011 - 20:23

Wat een mooie echo haha, hij gaat er echt helemaal voor liggen smile
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 20:25

@ Lejow willen jullie ook weten wat het geslacht is van jullie beeb? En het hier bekend maken?

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 8 okt 2011 - 21:04

Razz_ schreef:@ Lejow willen jullie ook weten wat het geslacht is van jullie beeb? En het hier bekend maken?

Ja Ja Ja
Nog 24 nachtjes mensen Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 21:05

Leuk !

Gast
Gast

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 22:44

Mooie echo zeg!! Super!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 20:14

Even weer omhoog hoor, want pagina 2 kan natuurlijk niet!!

Hier nog steeds weinig te melden smile Volgende week weer naar de vk, hartje luisteren enzo.
Oh en ik heb gister een afspraak voor de 20 weken echo gemaakt en ik heb de kraamzorg aangevraagd, dus dat is ook allemaal weer geregeld. Nu moet ik alleen nog bloedprikken!

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 11 okt 2011 - 4:57

Waarvoor moet je bloedprikken Snoepy?

Ik wilde vorige week de 20 weken echo aanvragen, maar hun agenda ging nog niet zo ver haha, ik moet dus nog even een week of 2 wachten, dan probeer ik het opnieuw.
Verder morgen 14 weken, Snoepy, we zitten echt dicht op elkaar!
En helaas nog steeds moe en misselijk, ik heb nu mijn hoop op de 16 weken gezet... Volgende week gelukkig herfstvakantie, ga vooral slapen denk ik, bijtanken en genieten van mijn vrije dagen. Want naar de kerstvakantie duurt het dan weer lang zat! En zeker met sint en kerst is dat de drukste periode van het schooljaar.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 5:34

Lejow: Je moet, zo ver ik weet, altijd bloedprikken tijdens je zwangerschap. O.a om HIV en meer enge dingen die overdraagbaar zijn uit te sluiten. En oa geslachtsziektes, HB, bloedgroep en evt antistoffen tegen rode hond.
Zal vast nog wel meer zijn, maar dat weet ik even niet meer.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 8:12

Je moet inderdaad altijd bloedprikken! Rhesusfactor oid ook en glucose. Verder wat PM zegt Wink

Nog twee dagen dan ben ik ook twaalf weken en kom ik naar dit topic. De tijd gaat echt snel.

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 11 okt 2011 - 17:56

Ohw zo, ja sorry :P
Dat hadden ze bij mij al zo vroeg gedaan dat ik er van uit ging dat dit voor wat anders was!

Bij mij zijn ze er trouwens achter gekomen dat ik nooit ingeent ben voor rode hond.. Nooooooooooooit geweten! Handig als je in een omgeving werkt vol met kinderen :P
Gelukkig is het vooral de eerste 3 maanden een risico en die ben ik voorbij nu
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: