Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ok...what the hell was that?

+42
Barbabella
RYW
Lavendel
Pien
Merai
dyingbride
TukTuk
Printje
Cupcake
Gizmo
Tania
_Lacey_
Sweety
Catwoman79
Rush
xxDila
SuperGrover
Caresses
TNMN
Lotus
Tiana
studiebol
Spring
Caramba
Lady4
Supertalentje
Marin
VeryCherry
banjer49
TGR
Blair
Rovine
Tsjip
Susan
Admin
ham
Chocolate Cookie
Lejow
Antibes
Jelin
Luthien
Suus
46 plaatsers

Pagina 17 van 26 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 21 ... 26  Volgende

Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 17 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Marin vr 12 aug 2011 - 8:51

Nou sorry Sup, dan verschillen we daarin. Ik trek het me wel aan wanneer er iets kuts over mij gezegd wordt. En dat wordt me iets te vaak gedaan, wat een van de redenen was dat ik even afstand heb genomen. Ik vind het een nare eigenschap als je persoonlijke dingen tegen iemand gebruikt, of dat nou tegen mij of jou of iemand anders is, in het echte leven of op het forum. Fijn dat jij het goed van je af kunt zetten, ik kan dat niet, ik trek me dat aan. En dan heb ik het niet alleen over nu, want nu viel het nog wel mee, maar ik heb idd genoeg gezeik over me heen gehad in die paar jaren, en dat was meestal 'totally uncalled for'. Dan ben ik maar een moraalridder of een zacht doetje, maar ik forum voor m'n plezier, niet omdat ik me moet verdedigen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Marin vr 12 aug 2011 - 8:54

Supertalentje schreef: Ik vind wel nog steeds dat mensen zich te snel gekwetst, aangesproken of anderszins benadeeld voelen.

Maar dit snap ik dus nooit zo goed. Waarom zou je bewust mensen kwetsen of lullige dingen over iemand zeggen? Onder het mom van 'ja het is een forum' en 'je mag zeggen wat je wilt'. Ik vind het niet leuk om mensen te kwetsen. Ik heb zelfs wel forummers onbewust gekwetst en voel me daar soms nog wel eens schuldig over. Ik weerspiegel dat wel aan het echte leven, en in het echte leven zou ik ook niet zo keihard zijn en maar zeggen wat ik denk, en daarmee anderen kwetsen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 8:56

Joy_ schreef:Nou sorry Sup, dan verschillen we daarin. Ik trek het me wel aan wanneer er iets kuts over mij gezegd wordt. En dat wordt me iets te vaak gedaan, wat een van de redenen was dat ik even afstand heb genomen. Ik vind het een nare eigenschap als je persoonlijke dingen tegen iemand gebruikt, of dat nou tegen mij of jou of iemand anders is, in het echte leven of op het forum. Fijn dat jij het goed van je af kunt zetten, ik kan dat niet, ik trek me dat aan. En dan heb ik het niet alleen over nu, want nu viel het nog wel mee, maar ik heb idd genoeg gezeik over me heen gehad in die paar jaren, en dat was meestal 'totally uncalled for'. Dan ben ik maar een moraalridder of een zacht doetje, maar ik forum voor m'n plezier, niet omdat ik me moet verdedigen.

Groot gelijk heb je

Gast
Gast

Bericht  Gizmo vr 12 aug 2011 - 8:57

Men vindt het te zoetsappig, maar waarom moet er dan naar het andere uiterste gegaan worden; mensen kwetsen?
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin vr 12 aug 2011 - 8:59

Gizmo schreef:Men vindt het te zoetsappig, maar waarom moet er dan naar het andere uiterste gegaan worden; mensen kwetsen?

Precies.

Discussies en rellen zijn niet te voorkomen, en kunnen een forum levendig houden, mits het in goede orde verloopt. Daar is op zich niets mis mee. Leuk juist. Maar het wordt een ander verhaal wanneer men opzettelijk gaat provoceren of kwetsen. Daarom vind ik beide bans geheel rechtvaardig en een logische keuze van de mods, het is immers tegen de regels en er heeft een waarschuwing plaatsgevonden.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Supertalentje vr 12 aug 2011 - 8:59

-

Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:30; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:03

Ow boy wat is er weer veel verteld wat ik niet wist.... Het is maar goed dat ik weg ben gegaan van dat facebook gebeuren. Ineens worden not spoken words ergens anders uitgeraasd. Sad Ik hoop echt niet dat dit uiteenspat in verschillende groepen en verschillende fora. Alleen omdat het 1 niet kan uithouden met de ander... Kunnen we niet gewoon integer met elkaar omgaan?

Kunnen we er niet voor zorgen dat de Angels het gedoogd toelaten om een eerlijk en open mening over elkaar te hebben zonder dat het echt echt echt uit de hand loopt?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:04

Ik vind het echt onwijs vervelend dat er steeds berichten worden verwijderd Mad

Gast
Gast

Bericht  Printje vr 12 aug 2011 - 9:05

appeltje schreef:Ik vind het echt onwijs vervelend dat er steeds berichten worden verwijderd Mad

+1 ik snap er serieus helemaal niets meer van wat er allemaal gebeurd is....moet hier toch nog vaker meelezen denk ik hahaha.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Marin vr 12 aug 2011 - 9:07

Sorry Sup, maar ik vind je reactie echt nergens op slaan. Natuurlijk wil ik niet dat er lullig tegen me gedaan wordt. Dat lijkt me toch ook logisch? Toen ik net overspannen thuis zat, kreeg ik te horen dat ik me aanstelde. Jemig he, hoe ontactvol is dat. Ik hecht heel veel waarde aan het forum, omdat ik er al 7 jaar kom, veel goede vriendinnen komen en andere mensen om wie ik echt serieus ben gaan geven en meeleven. Ik werd er oprecht naar van hoe onsubtiel er met mijn gevoelens om werd gegaan. Hetzelfde geldt voor het moment dat de DV loterij ongeldig werd verklaard. Direct werd ik als drama queen en aansteller aangewezen, en vonden sommige forummers het nodig daar oude koeien bij te halen, en hun mening over mijn gevoelens te plaatsen. Ik vind dat echt ongehoord, iemand anders z'n verdriet even bagatelliseren, ik mag hopen dat jij dat ook begrijpt en dat wanneer iemand iets kwetsends zou zeggen over jouw situatie, je daar ook erg geraakt door bent.
Ik vind het absoluut niet rechtvaardig om, wanneer iemand steun nodig heeft, maar alles te kunnen plaatsen met een kritische toon (of zelfs lullige, kwetsende toon), onder het mom van 'ja maar het is een forum, dan moet je het maar niet plaatsen, iedereen mag reageren en het hoeft niet lief te blijven'. Juist op momenten dat iemand steun nodig heeft, behoort diegene dat ook te krijgen. En dat is lieflijk, maar wel goed, dat doe je voor iemand die steun nodig heeft. Die geef je geen trap na.

En dit bedoel ik dan niet alleen voor mij, maar op het gehele forum. Dat is voor mij echt geen forum plezier. Ik vind het echt heel erg als mensen het blijkbaar normaal vinden dat ze dus maar alles mogen zeggen, ook al kwets je een ander. Dat vind ik behoorlijk asociaal.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:10

Joy_ schreef:Sorry Sup, maar ik vind je reactie echt nergens op slaan. Natuurlijk wil ik niet dat er lullig tegen me gedaan wordt. Dat lijkt me toch ook logisch? Toen ik net overspannen thuis zat, kreeg ik te horen dat ik me aanstelde. Jemig he, hoe ontactvol is dat. Ik hecht heel veel waarde aan het forum, omdat ik er al 7 jaar kom, veel goede vriendinnen komen en andere mensen om wie ik echt serieus ben gaan geven en meeleven. Ik werd er oprecht naar van hoe onsubtiel er met mijn gevoelens om werd gegaan. Hetzelfde geldt voor het moment dat de DV loterij ongeldig werd verklaard. Direct werd ik als drama queen en aansteller aangewezen, en vonden sommige forummers het nodig daar oude koeien bij te halen, en hun mening over mijn gevoelens te plaatsen. Ik vind dat echt ongehoord, iemand anders z'n verdriet even bagatelliseren, ik mag hopen dat jij dat ook begrijpt en dat wanneer iemand iets kwetsends zou zeggen over jouw situatie, je daar ook erg geraakt door bent.
Ik vind het absoluut niet rechtvaardig om, wanneer iemand steun nodig heeft, maar alles te kunnen plaatsen met een kritische toon (of zelfs lullige, kwetsende toon), onder het mom van 'ja maar het is een forum, dan moet je het maar niet plaatsen, iedereen mag reageren en het hoeft niet lief te blijven'. Juist op momenten dat iemand steun nodig heeft, behoort diegene dat ook te krijgen. En dat is lieflijk, maar wel goed, dat doe je voor iemand die steun nodig heeft. Die geef je geen trap na.

En dit bedoel ik dan niet alleen voor mij, maar op het gehele forum. Dat is voor mij echt geen forum plezier. Ik vind het echt heel erg als mensen het blijkbaar normaal vinden dat ze dus maar alles mogen zeggen, ook al kwets je een ander. Dat vind ik behoorlijk asociaal.

Helemaal +1

Gast
Gast

Bericht  Spring vr 12 aug 2011 - 9:11

Hoe kom ik op dat nieuwe forum dan??
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  TukTuk vr 12 aug 2011 - 9:12

Biancy schreef:Hoe kom ik op dat nieuwe forum dan??

Dat vraag ik me ook wel af.. Heb alles gemist, echt heel jammer dat dit zo gaat op deze manier..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Supertalentje vr 12 aug 2011 - 9:15

-

Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:30; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Cupcake vr 12 aug 2011 - 9:16

AngelNyn schreef:

Dat vraag ik me ook wel af.. Heb alles gemist, echt heel jammer dat dit zo gaat op deze manier..

Tsja... Dat is de vraag, niemand geeft er antwoord op Wink
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Marin vr 12 aug 2011 - 9:18

Supertalentje schreef:

Er zijn trouwens heel veel lieve reacties in topics van mensen die steun nodig hebben, op viva zie ik nooit zoveel knuffel-poppetjes voorbij komen, het is nu net alsof dat nooit zo is.

Dat beweer ik ook helemaal niet. Dat komt, zoals je zou verwachten, gelukkig vaak genoeg voor. Daar is een forum naar mijn mening ook voor, als een soort steun en toeverlaat. Maar het is toch van de zotte dat het andersom wel voorkomt, dat iemand zich nog rotter voelt door reacties in tijde van al narigheid. Dat vind ik onnodig. Maar verder heb ik m'n mening duidelijk genoeg uitgelegd in m'n vorige post. Heb daar niet zo veel op toe te voegen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Chocolate Cookie vr 12 aug 2011 - 9:19

Wow. Wow. Ik heb heel wat nieuwe dingen gelezen en nu pas snap ik de hele 'clue' van het verhaal.
Ik weet even verder niet wat ik over het hele gebeuren van vandaag moet zeggen. Behalve dat ik het ontzettend jammer vind dat het forum zo goed als uit elkaar gevallen is, naar mijn idee.

Laatst aangepast door Chocolate Cookie op vr 12 aug 2011 - 9:20; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Zin was nog niet af)
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Marin vr 12 aug 2011 - 9:19

Cupcake schreef:
AngelNyn schreef:

Voor zover ik het begrepen heb, mag het niet genoemd worden, omdat dat reclame is, en dat is tegen de regels op het forum. Daarom wordt er niet op geantwoord. Mensen zijn via een Facebook pagina uitgenodigd waarin een link stond naar het andere forum. Ik stond ook bij die FB pagina, maar heb me afgemeld, omdat ik daar geen behoefte aan heb. Daarom weet ik dit.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:20

Valt me trouwens ook wel tegen hoe Sassa , aka Princess Sassa, zich nu ineens gedraagt op dat andere forum. Lekker afgeven wat ze hier niet durfde te zeggen blijkbaar. Ik weet net wie ze hiervoor was en ik had het niet van haar verwacht.

Gast
Gast

Bericht  Caresses vr 12 aug 2011 - 9:22

Smikkell schreef:Maar de mensen die daar zitten willen toch horen bij de mensen en het forum waar je alles mag zeggen. Dan kies je dus voor de opmerkingen van de ander en vind je het niet erg als mensen worden gekwets. Kom dan niet hier je excuus aanbieden.

Dat zal vast voor een aantal gelden, maar niet voor iedereen. Voor mij in ieder geval niet. Ik was vanmiddag niet online en had niks meegekregen. Ik heb me aangemeld op het andere forum om te kijken wat voor forum dat was en waarom. Jammer dat je nu suggereerd dat dat betekent dat ik het niet erg vind dat anderen worden gekwetst.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Spring vr 12 aug 2011 - 9:23

Cupcake schreef:
AngelNyn schreef:

Inderdaad... Beetje een kliekjesvorming gevoel...
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  Supertalentje vr 12 aug 2011 - 9:23

-

Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:31; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin vr 12 aug 2011 - 9:25

James schreef:Valt me trouwens ook wel tegen hoe Sassa , aka Princess Sassa, zich nu ineens gedraagt op dat andere forum. Lekker afgeven wat ze hier niet durfde te zeggen blijkbaar. Ik weet net wie ze hiervoor was en ik had het niet van haar verwacht.

Ik ben een moraalridder en ik zeg: Niet roddelen over de andere forummers angel

Alhoewel ze hier ook nog komt, en ze dus zelf een weerwoord kan geven, wanneer ze zich geroepen voelt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:25

Caresses schreef:
Smikkell schreef:Maar de mensen die daar zitten willen toch horen bij de mensen en het forum waar je alles mag zeggen. Dan kies je dus voor de opmerkingen van de ander en vind je het niet erg als mensen worden gekwets. Kom dan niet hier je excuus aanbieden.

Dat zal vast voor een aantal gelden, maar niet voor iedereen. Voor mij in ieder geval niet. Ik was vanmiddag niet online en had niks meegekregen. Ik heb me aangemeld op het andere forum om te kijken wat voor forum dat was en waarom. Jammer dat je nu suggereerd dat dat betekent dat ik het niet erg vind dat anderen worden gekwetst.
Nou, dat is toch de reden waarom dat forum er is gekomen. Omdat dat hier gemist werd.

Laatst aangepast door Smikkell op vr 12 aug 2011 - 9:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:26

Smikkell schreef:Wat is iedereen aan het klagen en aan het roepen dat ze het forum zat zijn? Jullie zijn hier allemaal vrijwillig, toch? Niemand HOEFT te blijven. Je bent vrij om te gaan als het allemaal zo slecht is.
Maar je kunt er ook zelf wat van maken. Het dagcafe is (even) weg, maar daar wordt naar gekeken. Je bent vrij om een kletstopic te openen en die is er ook gewoon. Verder zijn alle topics en pijlers er gewoon nog.
Wees blij dat het forum er is, dat mensen hier in hun vrije tijd aan werken en mee bezig zijn geweest. Iets positiever allemaa!

Amen

Lady4 schreef:Waarom ben je gelijk een mod wanneer je het eens bent met hun aanpak? Nee, ik ben geen mod.

Amen

Storm schreef:
Nee precies, nu wordt je mond gewoon gesnoerd. Als er nou een topic komt waarin iedereen gewoon z'n verhaal kan doen, krijg je ook minder rellen.

Ik was er vanmiddag niet bij, maar dit topic lijkt me zo'n topic..

Storm schreef:Ik ben de mensen die dit forum gemaakt hebben wel dankbaar, het Yesforum is toch maar mooi gered. Ik heb hier een hele leuke tijd.

Eens

Maura schreef:
Omdat het vrijwilligers waren die zich hier 100% voor inzette. En zou jij er nog zin in hebben als mensen jouw forum, dat je met liefde hebt opgezet, nog voort te zetten na dit?

Inderdaad erg begrijpelijk.

Storm schreef:Stuiter en ik hebben unaniem besloten dat we hier gaan blijven Cool

clown Nice!

Gizmo schreef:Dus in the end, is men het er niet mee eens dat je hier niet mag zeggen wat je wilt; mensen beledigen. Want dat was wat er gebeurde in het Waar is... topic.
Aangezien ik degene ben die daar over pesten begon, werd ik meteen benoemd tot Samaritaan (of whatever).
Waar is het respect voor elkaar gebleven? En dan bedoel ik niet de reacties naar mij toe, maar de reacties en opmerkingen over iemand, die toch echt kwetsend waren. En diegene was er niet eens, heeft niks gedaan om ze uit te lokken.
Dus het is hier saai omdat je mensen niet mag kwetsen? Kom op nou, pfff, ik snap het soms echt niet meer hier.

Op internet lijken grenzen ergens anders te liggen dan in het dagelijkse leven. Heel bijzonder, want het kan evengoed kwetsend zijn.

Storm schreef:'Come to the dark side, we have cookies'

Maar wat is 'the dark side' dan Wink? Jij zou hier blijven toch?

Supertalentje schreef:
Deze opmerking is geplaatst door moraalridder ofzo en niemand weet wie zij is. Op dit forum is onder het biechtaccount ook weleens heel lullig (anoniem) uitgehaald naar anderen. Kun je dat wel wijten aan het andere forum, maar mensen met wie je hier niet goed door een deur kunt zul je daar ook hebben en visa versa.
.

Bij mijn weten zijn die berichten die geplaatst werden onder het biechtaccount dan ook verwijderd.

Joy_ schreef:Laten we nou alsjeblieft niet te veel aandacht op die hele Joy kwestie leggen. Ik vond het ontzettend kut dat daar direct over mij geroddeld werd, maar ik heb duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gedient ben. Klaar.

Blijkbaar moet het kunnen daar op dat forum, als je alles maar mag zeggen wat je wilt, maar dat is voor mij dus een hele duidelijke reden om daar niet te komen. Ik heb liever een forum wat rechtvaardige regels hanteert. En ik ben er best voor om dat (ook al ben ik geen mod) eens te bespreken hier op 't forum, wat voor regels we zouden willen en hoe we die gaan hanteren. Ik haal er dan liever een les uit voor dit forum zodat we het samen kunnen verbeteren want uiteindelijk is het toch 100% vrijwilligerswerk, dus dan draag ik liever een steentje bij om het weer leuk te krijgen.

Helemaal mee eens. Mensen hebben regels nodig. Waarom denk je anders dat er een grondwet is? We zijn nou eenmaal niet altijd even volwassen. Zeker niet veilig achter een beeldscherm.

Storm schreef:
Als ik even mag reageren...

Jij bent Joy niet. Er zijn mensen die zich wel degelijk wat aantrekken van wat er op het forum gezegd wordt. Dat mag je best sneu/overtrokken vinden, maar wie ben jij om dat te bagatelliseren? Ik was ook behoorlijk gekwetst door wat Jada toen zei, en toen merkte je ook al op dat je dat vreemd vond en dat ik gewoon verder moest gaan. Dat doe ik ook wel, maar een opmerking kan toch nog wel steken? Zeker als het persoonlijke dingen betreft. Joy komt al jaren op het forum, maar gaat eenmaal anders met dingen om dan jij.

Eens. Iedereen ervaart dingen anders. Misschien is het maar een forum en niet belangrijk. Ik denk dat iedereen weet dat Joy heel wat uren hier heeft doorgebracht. Ze heeft misschien zelf een 'risico' genomen door heel open en eerlijk alles te bespreken, maar in het dagelijks leven gebruik je dat toch ook niet tegen iemand. Waarom nu dan wel?

Gizmo schreef:Men vindt het te zoetsappig, maar waarom moet er dan naar het andere uiterste gegaan worden; mensen kwetsen?

Heel bijzonder inderdaad. Het is zwart of wit, grijs lijkt niet meer te bestaan :shock: (mooi kut, heb net grijze verf gekocht, durf bijna niet te kijken welke kleur mijn verf nu heeft Sad).

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 26 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 21 ... 26  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: