Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ok...what the hell was that?

+42
Barbabella
RYW
Lavendel
Pien
Merai
dyingbride
TukTuk
Printje
Cupcake
Gizmo
Tania
_Lacey_
Sweety
Catwoman79
Rush
xxDila
SuperGrover
Caresses
TNMN
Lotus
Tiana
studiebol
Spring
Caramba
Lady4
Supertalentje
Marin
VeryCherry
banjer49
TGR
Blair
Rovine
Tsjip
Susan
Admin
ham
Chocolate Cookie
Lejow
Antibes
Jelin
Luthien
Suus
46 plaatsers

Pagina 18 van 26 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 22 ... 26  Volgende

Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 18 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:26

* Maar ik hou niet zo van met je kont tegen de kribbe een nieuw forum aanmaken. Beetje triest en kinderachtig vind ik het. Jammer hoe het hier gelopen is, maar dit is ongetwijfeld ook een wijze les voor de mods geweest.

Edit: oh sorry heb me niet gerealiseerd dat ik nu reclame maak Embarassed Hoef geen ban ozo dus edit 't wel.


Laatst aangepast door Maple op vr 12 aug 2011 - 9:28; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 18 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  TukTuk vr 12 aug 2011 - 9:26

Joy_ schreef:
Cupcake schreef:
AngelNyn schreef:
Biancy schreef:Hoe kom ik op dat nieuwe forum dan??

Dat vraag ik me ook wel af.. Heb alles gemist, echt heel jammer dat dit zo gaat op deze manier..

Tsja... Dat is de vraag, niemand geeft er antwoord op Wink

Voor zover ik het begrepen heb, mag het niet genoemd worden, omdat dat reclame is, en dat is tegen de regels op het forum. Daarom wordt er niet op geantwoord. Mensen zijn via een Facebook pagina uitgenodigd waarin een link stond naar het andere forum. Ik stond ook bij die FB pagina, maar heb me afgemeld, omdat ik daar geen behoefte aan heb. Daarom weet ik dit.

Hmmm..Nouja mocht iemand de link willen PM-en, graag smile Of mag dat ook al niet?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 18 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:26

Smikkell schreef:
Caresses schreef:
Smikkell schreef:Maar de mensen die daar zitten willen toch horen bij de mensen en het forum waar je alles mag zeggen. Dan kies je dus voor de opmerkingen van de ander en vind je het niet erg als mensen worden gekwets. Kom dan niet hier je excuus aanbieden.

Dat zal vast voor een aantal gelden, maar niet voor iedereen. Voor mij in ieder geval niet. Ik was vanmiddag niet online en had niks meegekregen. Ik heb me aangemeld op het andere forum om te kijken wat voor forum dat was en waarom. Jammer dat je nu suggereerd dat dat betekent dat ik het niet erg vind dat anderen worden gekwetst.
Nou, dat is toch de reden waarom dat forum er is gekomen. Omdat dat hier gemist werd.

Ik denk dat niet iedereen die zich heeft aangemeld daarvan op de hoogte was, wat dat betreft ben ik het wel met Caresses eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 18 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:27

James schreef:Valt me trouwens ook wel tegen hoe Sassa , aka Princess Sassa, zich nu ineens gedraagt op dat andere forum. Lekker afgeven wat ze hier niet durfde te zeggen blijkbaar. Ik weet net wie ze hiervoor was en ik had het niet van haar verwacht.

Haha, dan heb jij toch echt onder een steen gezeten hoor.
Want wat ik daar zeg heb ik hier laatst ook al aangegeven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 18 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:28

Sassa schreef:
James schreef:Valt me trouwens ook wel tegen hoe Sassa , aka Princess Sassa, zich nu ineens gedraagt op dat andere forum. Lekker afgeven wat ze hier niet durfde te zeggen blijkbaar. Ik weet net wie ze hiervoor was en ik had het niet van haar verwacht.

Haha, dan heb jij toch echt onder een steen gezeten hoor.
Want wat ik daar zeg heb ik hier laatst ook al aangegeven.

Oh, je komt hier ook nog. Moet je niet gaan lopen zeiken op het andere forum?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 18 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  dyingbride vr 12 aug 2011 - 9:29

Heb nooit begrepen waarom mensen dingen zeggen om anderen bewust te kwetsen en dan moet men zich niet gaan verschuilen achter onzinnige opmerkingen: het ligt aan jezelf wanneer jij je dat aantrekt. Wel erg simpel gedacht, maar ja, blijkbaar denkt een groot deel van de samenleving daar ook zo over, niet voor niets zijn er bijvoorbeeld mensen die op zo iemand als Wilders stemmen: lang leve de vrijheid van meningsuiting ahum....
Ik bewonder mensen die zich kwetsbaar op proberen te stellen, mensen die nadenken over wat ze zeggen en niet roepen om het roepen. Echt, ik word daar altijd zo simpel van. Het is heel gemakkelijk om iemand te kwetsen, het is namelijk veel moeilijker om na te denken, om meelevend te zijn of inlevend, rekening houden met elkaar. En dan bedoel ik helemaal niet dat je zoetsappig moet zijn, maar wat is er erg aan rekening met elkaar houden. Je mag best dingen denken, maar bedenk je dan ook of het nut heeft om dit dan openlijk te uiten.
Wat betreft Joy, gelijk heb je dat het kwetsend is, hoe kan iemandnou zeggen dat het niet zo is? Mensen die zeggen dat ze het zichzelf niet aantrekken geloof ik niet zo, ja ze proberen het niet te doen....
dyingbride
dyingbride
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 69
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 18 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:30

June, ik heb hard om je commentaar gelachen Very Happy heerlijk mens ben je.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 18 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Lejow vr 12 aug 2011 - 9:30

June schreef:
Smikkell schreef:
Caresses schreef:
Smikkell schreef:Maar de mensen die daar zitten willen toch horen bij de mensen en het forum waar je alles mag zeggen. Dan kies je dus voor de opmerkingen van de ander en vind je het niet erg als mensen worden gekwets. Kom dan niet hier je excuus aanbieden.

Dat zal vast voor een aantal gelden, maar niet voor iedereen. Voor mij in ieder geval niet. Ik was vanmiddag niet online en had niks meegekregen. Ik heb me aangemeld op het andere forum om te kijken wat voor forum dat was en waarom. Jammer dat je nu suggereerd dat dat betekent dat ik het niet erg vind dat anderen worden gekwetst.
Nou, dat is toch de reden waarom dat forum er is gekomen. Omdat dat hier gemist werd.

Ik denk dat niet iedereen die zich heeft aangemeld daarvan op de hoogte was, wat dat betreft ben ik het wel met Caresses eens.

+ 1
En ik heb me niet aangemeld om mensen bewust te gaan kwetsen. Ik heb me aangemeld omdat ik de actie van vanmiddag echt triest vind en het niet begrijp dat er mensen nu een ban hebben, terwijl anderen nog vrolijk rondlopen.. euh rondposten...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 18 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Printje vr 12 aug 2011 - 9:30

Stel je maar niet teveel voor van dat andere forum, is een gewoon forum net als dit. Als het wel mag wil ik het je best pm-en voor degene die dat wilt hebben.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 18 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:31

dyingbride schreef:Heb nooit begrepen waarom mensen dingen zeggen om anderen bewust te kwetsen en dan moet men zich niet gaan verschuilen achter onzinnige opmerkingen: het ligt aan jezelf wanneer jij je dat aantrekt. Wel erg simpel gedacht, maar ja, blijkbaar denkt een groot deel van de samenleving daar ook zo over, niet voor niets zijn er bijvoorbeeld mensen die op zo iemand als Wilders stemmen: lang leve de vrijheid van meningsuiting ahum....
Ik bewonder mensen die zich kwetsbaar op proberen te stellen, mensen die nadenken over wat ze zeggen en niet roepen om het roepen. Echt, ik word daar altijd zo simpel van. Het is heel gemakkelijk om iemand te kwetsen, het is namelijk veel moeilijker om na te denken, om meelevend te zijn of inlevend, rekening houden met elkaar. En dan bedoel ik helemaal niet dat je zoetsappig moet zijn, maar wat is er erg aan rekening met elkaar houden. Je mag best dingen denken, maar bedenk je dan ook of het nut heeft om dit dan openlijk te uiten.
Wat betreft Joy, gelijk heb je dat het kwetsend is, hoe kan iemandnou zeggen dat het niet zo is? Mensen die zeggen dat ze het zichzelf niet aantrekken geloof ik niet zo, ja ze proberen het niet te doen....
Amen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 18 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Chocolate Cookie vr 12 aug 2011 - 9:31

Mooi gezegt Dyingbridge!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 18 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:32

James schreef:
Sassa schreef:
James schreef:Valt me trouwens ook wel tegen hoe Sassa , aka Princess Sassa, zich nu ineens gedraagt op dat andere forum. Lekker afgeven wat ze hier niet durfde te zeggen blijkbaar. Ik weet net wie ze hiervoor was en ik had het niet van haar verwacht.

Haha, dan heb jij toch echt onder een steen gezeten hoor.
Want wat ik daar zeg heb ik hier laatst ook al aangegeven.

Oh, je komt hier ook nog. Moet je niet gaan lopen zeiken op het andere forum?

Ja, ik kom hier ook nog inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 18 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:32

Storm schreef:June, ik heb hard om je commentaar gelachen Very Happy heerlijk mens ben je.

Thanks, maar ik verwacht van jou nog steeds een antwoord Wink. Wat is nou the dark side :P? Ik wil koekjes...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 18 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  xxDila vr 12 aug 2011 - 9:33

James schreef:
Sassa schreef:
James schreef:Valt me trouwens ook wel tegen hoe Sassa , aka Princess Sassa, zich nu ineens gedraagt op dat andere forum. Lekker afgeven wat ze hier niet durfde te zeggen blijkbaar. Ik weet net wie ze hiervoor was en ik had het niet van haar verwacht.

Haha, dan heb jij toch echt onder een steen gezeten hoor.
Want wat ik daar zeg heb ik hier laatst ook al aangegeven.

Oh, je komt hier ook nog. Moet je niet gaan lopen zeiken op het andere forum?

Nee, ik geef je gelijk dit is totaal niet bot, beledigend of wellicht kwetsend. Dit is uiterst uitnodigend, lief, aardig etc.. Rolling Eyes
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 18 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:33

Printje schreef:Stel je maar niet teveel voor van dat andere forum, is een gewoon forum net als dit. Als het wel mag wil ik het je best pm-en voor degene die dat wilt hebben.

Ik wil 'm wel, ben té nieuwsgierig. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 18 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:33

xxDila schreef:
James schreef:
Sassa schreef:
James schreef:Valt me trouwens ook wel tegen hoe Sassa , aka Princess Sassa, zich nu ineens gedraagt op dat andere forum. Lekker afgeven wat ze hier niet durfde te zeggen blijkbaar. Ik weet net wie ze hiervoor was en ik had het niet van haar verwacht.

Haha, dan heb jij toch echt onder een steen gezeten hoor.
Want wat ik daar zeg heb ik hier laatst ook al aangegeven.

Oh, je komt hier ook nog. Moet je niet gaan lopen zeiken op het andere forum?

Nee, ik geef je gelijk dit is totaal niet bot, beledigend of wellicht kwetsend. Dit is uiterst uitnodigend, lief, aardig etc.. Rolling Eyes

Op wie reageer jij nou?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 18 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  dyingbride vr 12 aug 2011 - 9:34

Chocolate Cookie schreef:Mooi gezegt Dyingbridge!

Bedankt!
dyingbride
dyingbride
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 69
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 18 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:34

Auxo schreef:
Printje schreef:Stel je maar niet teveel voor van dat andere forum, is een gewoon forum net als dit. Als het wel mag wil ik het je best pm-en voor degene die dat wilt hebben.

Ik wil 'm wel, ben té nieuwsgierig. Embarassed

Je neemt de link hierboven. Haalt yescafe weg en zet er nocafe voor. Tadaaa

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 18 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Marin vr 12 aug 2011 - 9:35

Hahaha June, die reactie van jou. Respect dat je alles zo nauwkeurig hebt doorgelezen Wink


Ik moet naar bed trouwens. Morgen om 3.30 opstaan, omdat we héél vroeg gaan rijden terug van Frankrijk naar huis. Vroeeeeg!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 18 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Printje vr 12 aug 2011 - 9:35

James schreef:
xxDila schreef:
James schreef:
Sassa schreef:
James schreef:Valt me trouwens ook wel tegen hoe Sassa , aka Princess Sassa, zich nu ineens gedraagt op dat andere forum. Lekker afgeven wat ze hier niet durfde te zeggen blijkbaar. Ik weet net wie ze hiervoor was en ik had het niet van haar verwacht.

Haha, dan heb jij toch echt onder een steen gezeten hoor.
Want wat ik daar zeg heb ik hier laatst ook al aangegeven.

Oh, je komt hier ook nog. Moet je niet gaan lopen zeiken op het andere forum?

Nee, ik geef je gelijk dit is totaal niet bot, beledigend of wellicht kwetsend. Dit is uiterst uitnodigend, lief, aardig etc.. Rolling Eyes

Op wie reageer jij nou?

Op jou James hahaha Door deze reactie weet ik nu wel wie je bent op het andere forum.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 18 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:35

June schreef:
Storm schreef:June, ik heb hard om je commentaar gelachen Very Happy heerlijk mens ben je.

Thanks, maar ik verwacht van jou nog steeds een antwoord Wink. Wat is nou the dark side :P? Ik wil koekjes...
Snapte je mijn opmerking niet dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 18 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:36

Op welk andere forum? Op nocafe? Ik zit daar niet hoor

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 18 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:36

Printje schreef:

Op jou James hahaha Door deze reactie weet ik nu wel wie je bent op het andere forum.
James heeft zich helemaal niet aangemeld daar Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 18 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:36

James schreef:
Auxo schreef:
Printje schreef:Stel je maar niet teveel voor van dat andere forum, is een gewoon forum net als dit. Als het wel mag wil ik het je best pm-en voor degene die dat wilt hebben.

Ik wil 'm wel, ben té nieuwsgierig. Embarassed

Je neemt de link hierboven. Haalt yescafe weg en zet er nocafe voor. Tadaaa

Exclamation Zo makkelijk.. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 18 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:37

Storm schreef:
Printje schreef:

Op jou James hahaha Door deze reactie weet ik nu wel wie je bent op het andere forum.
James heeft zich helemaal niet aangemeld daar Very Happy

Ik wou net zeggen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 18 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 26 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 22 ... 26  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum