Ok...what the hell was that?
+42
Barbabella
RYW
Lavendel
Pien
Merai
dyingbride
TukTuk
Printje
Cupcake
Gizmo
Tania
_Lacey_
Sweety
Catwoman79
Rush
xxDila
SuperGrover
Caresses
TNMN
Lotus
Tiana
studiebol
Spring
Caramba
Lady4
Supertalentje
Marin
VeryCherry
banjer49
TGR
Blair
Rovine
Tsjip
Susan
Admin
ham
Chocolate Cookie
Lejow
Antibes
Jelin
Luthien
Suus
46 plaatsers
Pagina 21 van 26
Pagina 21 van 26 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 26
Re: Ok...what the hell was that?
Zal ik dan maar zeggen dat ik je een enorme trut vind, voel ik me ook nog even betrokken bij het hele circus vandaag.RYW schreef:Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wie mij allemaal stom vindt en met wie ik ruzie heb
Gast- Gast
Merai schreef:RYW schreef:Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wie mij allemaal stom vindt en met wie ik ruzie heb
Ik vind jou niet stom en heb geen ruzie met je (kun je er alvast 1 afstrepen)
Ik ook niet! Storm vind ik ook niet stom!
Merai: Ik vind je zielig . Dikke beterschapsknuffel. Hopelijk gaat het gauw beter. Een beetje hoestend boven het brood van andere mensen hangen lijkt me geen goed idee, dus goed dat jij je ziek hebt gemeld!
Gast- Gast
RYW schreef:Storm schreef:Ik kan me niet zo goed voorstellen dat iemand jou stom vindt en ruzie met jou zou willen.RYW schreef:Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wie mij allemaal stom vindt en met wie ik ruzie heb
Desondanks vraag ik me hetzelfde af, alleen dan over mezelf.
Dat is lief jaja, je opent in al je onschuld je internetbrowser en ineens blijken alle zekerheiden weg te vallen en weet je helemaal niet meer waar je staat in de virtuele wereld. Vriend? Vijand? Niemand die het nog weet
De ellende!
Gast- Gast
Merai schreef:June schreef:Merai schreef:June schreef:Merai schreef:+1, ik zou liegen als ik zeg dat ik niet nieuwsgierig ben maar het lijkt wel alsof alles wat je nu doet of zegt je in een bepaald kamp brengt, daar heb ik geen behoefte aan dus ik bedwing mijn nieuwsgierigheid maar.
Wij zijn wel vriendjes hè ?
Natuurlijk zijn wij vriendjes, pourqoui pas?
Gewoon even voor de zekerheid, vandaag verandert tenslotte alles .
Nou dat niet hoor Vind het ook jammer dat donderdag niet doorging maar ik voel me nog steeds beroerd, heb me ook ziek gemeld voor morgen, even een dagje bijslapen en uitzieken en dan hopen dat de koorts zondag weg is.
Gast- Gast
Pippa schreef:Van degene die het vragen vind ik niemand stom hoor
Je hebt me anders wel verwijderd van facebook . Nee sorry, laat ik alsjeblieft niet die discussie weer starten .
Gast- Gast
duidelijkPippa schreef:Van degene die het vragen vind ik niemand stom hoor
Gast- Gast
Smikkell schreef:Merai schreef:June schreef:Merai schreef:June schreef:Merai schreef:+1, ik zou liegen als ik zeg dat ik niet nieuwsgierig ben maar het lijkt wel alsof alles wat je nu doet of zegt je in een bepaald kamp brengt, daar heb ik geen behoefte aan dus ik bedwing mijn nieuwsgierigheid maar.
Nou dat niet hoor Vind het ook jammer dat donderdag niet doorging maar ik voel me nog steeds beroerd, heb me ook ziek gemeld voor morgen, even een dagje bijslapen en uitzieken en dan hopen dat de koorts zondag weg is.
Wazzup?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Merai schreef:June schreef:Merai schreef:June schreef:Merai schreef:+1, ik zou liegen als ik zeg dat ik niet nieuwsgierig ben maar het lijkt wel alsof alles wat je nu doet of zegt je in een bepaald kamp brengt, daar heb ik geen behoefte aan dus ik bedwing mijn nieuwsgierigheid maar.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Smikkell schreef:duidelijkPippa schreef:Van degene die het vragen vind ik niemand stom hoor
Want?
Gast- Gast
freakielief schreef:Zal ik dan maar zeggen dat ik je een enorme trut vind, voel ik me ook nog even betrokken bij het hele circus vandaag.RYW schreef:Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wie mij allemaal stom vindt en met wie ik ruzie heb
Oke! En heb ik ook ruzie met je, of vind je me gewoon een trut in stilte?
En is er nog iemand die dan graag ruzie met me wil, of alleen maar een trut gevonden wil worden?
Ik hou van duidelijkheid
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
LolJune schreef:Pippa schreef:Van degene die het vragen vind ik niemand stom hoor
Je hebt me anders wel verwijderd van facebook . Nee sorry, laat ik alsjeblieft niet die discussie weer starten .
Gast- Gast
June schreef:Pippa schreef:Van degene die het vragen vind ik niemand stom hoor
Dan hoef ik je toch nog niet stom te vinden?
Gast- Gast
Misschien kunnen we een excel-bestandje maken van wie wie stom vindt dat scheelt een hoop bijlezen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Pippa schreef:June schreef:Pippa schreef:Van degene die het vragen vind ik niemand stom hoor
Ik doe gewoon flauw . Ga er vooral niet op in.
Gast- Gast
RYW schreef:Misschien kunnen we een excel-bestandje maken van wie wie stom vindt dat scheelt een hoop bijlezen
Daarom noemde ik gewoon iedereen die het vroeg, ik kan moeilijk het hele forum gaan benoemen
Gast- Gast
Jongens voor rellen moet je naar het andere cafe. Onthoudt dat nu toch eens. Al heb ik het idee dat het daar alweer vrij rustig is en eigenlijk hier iedereen weer verder post
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ik vind eigenlijk dat we deze eeuwigdurende vete maar weer bij moeten leggen. Anders ga ik niet met een gerust gevoel slapen straks.RYW schreef:Oke! En heb ik ook ruzie met je, of vind je me gewoon een trut in stilte?freakielief schreef:Zal ik dan maar zeggen dat ik je een enorme trut vind, voel ik me ook nog even betrokken bij het hele circus vandaag.RYW schreef:Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wie mij allemaal stom vindt en met wie ik ruzie heb
Gast- Gast
June schreef:Pippa schreef:June schreef:Pippa schreef:Van degene die het vragen vind ik niemand stom hoor
Ik doe gewoon flauw . Ga er vooral niet op in.
Haha, dat weet ik, daarom reageerde ik er op
Gast- Gast
Dat was een boel bij te lezen :o
Zonde dat hele gedoe van gister en vandaag
Zonde dat hele gedoe van gister en vandaag
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
RYW schreef:Misschien kunnen we een excel-bestandje maken van wie wie stom vindt dat scheelt een hoop bijlezen
RYW Merai Storm
RYW <3 <3 <3
Merai <3 <3 <3
Storm <3 <3 <3
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind June en Merai stom.
krijgen we daar ook nog uitleg bij?
Laatst aangepast door Merai op vr 12 aug 2011 - 10:07; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Pagina 21 van 26 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 26
Soortgelijke onderwerpen
» What the hell...?
» Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
» Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
Pagina 21 van 26
Permissies van dit forum: