Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ok...what the hell was that?

+42
Barbabella
RYW
Lavendel
Pien
Merai
dyingbride
TukTuk
Printje
Cupcake
Gizmo
Tania
_Lacey_
Sweety
Catwoman79
Rush
xxDila
SuperGrover
Caresses
TNMN
Lotus
Tiana
studiebol
Spring
Caramba
Lady4
Supertalentje
Marin
VeryCherry
banjer49
TGR
Blair
Rovine
Tsjip
Susan
Admin
ham
Chocolate Cookie
Lejow
Antibes
Jelin
Luthien
Suus
46 plaatsers

Pagina 16 van 26 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 21 ... 26  Volgende

Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 16 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 8:31

Storm schreef:Ik vind het eigenlijk best wel kut dat het zo moet, dat er nu een 'goed forum' en een 'slecht forum' lijkt te bestaan.

En (bijna) iedereen doet er aan mee, ook onbewust. Ik kies voor dit forum, omdat ik het jammer vind dat volwassen meiden dit blijkbaar niet kunnen uitpraten.
Helaas zit in mijn keuze ook een veroordeling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 16 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 8:32

Supertalentje schreef:
Joy_ schreef:Ja grapjes over m'n overspannenheid en reisjes. Echt nergens voor nodig, heel erg laag zo uit het niets, en ik vind het echt heel erg kut. Maar gelukkig weet ik zelf wel beter over hoe m'n eigen leven er uit ziet.
Deze opmerking is geplaatst door moraalridder ofzo en niemand weet wie zij is. Op dit forum is onder het biechtaccount ook weleens heel lullig (anoniem) uitgehaald naar anderen. Kun je dat wel wijten aan het andere forum, maar mensen met wie je hier niet goed door een deur kunt zul je daar ook hebben en visa versa.

Buiten dat (ik plaats lekker alles hier) vind ik het echt zwaar overtrokken hoe druk je je hierom maakt. Er zijn (naar mijn idee) helemaal geen 2 kampen en als mensen lelijke dingen over je willen zeggen hebben ze daar geen 'slecht forum' voor nodig, dat kan ook via FB, hyves, weet ik veel.

Volgens mij valt het wel mee met hoe druk ze zich hierover maakt maar ik denk dat zulke opmerkingen bij iedereen zouden steken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 16 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Rush vr 12 aug 2011 - 8:32

Nou ik zit nu toevallig op beide, wat moet je anders als je vriend de auto`s aan het wassen is, maarre voor mij is het gewoon hetzelfde, eigenlijk.

Bedankt voor de update though.

Ik wil nergens bijhoren Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 16 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Antibes vr 12 aug 2011 - 8:32

Inderdaad, Joy noemde mij ook al een pester terwijl ik niets gezegd heb over de persoon in kwrstie en mijn eigen grappen maakte ten koste van niemand. Volgens mij was de valste opmerking van zoete Pippa? Over de blauwe tanden?

Mja, nvm, ik heb alleen het eerste waar is topic mee gekregen, dus wellicht dat ik er anders anders ovet zou denken. Maar ik vind het aaaallemaal een beetje opgeblazen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 16 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gizmo vr 12 aug 2011 - 8:33

Storm schreef:
Supertalentje schreef:

Buiten dat (ik plaats lekker alles hier) vind ik het echt zwaar overtrokken hoe druk je je hierom maakt. Er zijn (naar mijn idee) helemaal geen 2 kampen en als mensen lelijke dingen over je willen zeggen hebben ze daar geen 'slecht forum' voor nodig, dat kan ook via FB, hyves, weet ik veel.
Ik was diegene die zei het gevoel te hebben dat er 2 kampen zijn ontstaan. En dat mag je best overtrokken vinden, maar dat is mijn gevoel. En ik vind dat heel jammer.

Ik heb dat idee ook hoor, van twee kampen.
En dat gebeurd zooo vaak op fora, ik kom op meerdere op diverse gebieden. Er is altijd wel een groep het ergens mee oneens, en dan krijg je een afspliting. Kan gebeuren. Vind het nu alleen nogal raar lopen. Respect is bij sommige mensen ver te zoeken.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 16 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 8:34

Maar de mensen die daar zitten willen toch horen bij de mensen en het forum waar je alles mag zeggen. Dan kies je dus voor de opmerkingen van de ander en vind je het niet erg als mensen worden gekwets. Kom dan niet hier je excuus aanbieden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 16 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Supertalentje vr 12 aug 2011 - 8:35

-


Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:28; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 16 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Marin vr 12 aug 2011 - 8:36

Hoe kan je nou serieus niet erkennen dat er twee kampen zijn op dit moment? Dat lijkt me toch meer dan duidelijk? Er is zelfs een nieuw forum gemaakt om die reden, omdat een aantal forummers het hier niet meer leuk vonden.

En Supertalentje, natuurlijk trek ik het me wel aan. Ik vind het nogal laag als je achter iemands rug om totaal irrelevante opmerkingen gaat plaatsen. Dat was niet alleen die ridderzondermoraal maar ook Francaise. Maar goed, verder wil ik niets met dat forum te maken hebben, dus ik vergeet het verder maar. Neem aan dat jij het ook vrij vervelend zou vinden als mensen de nare dingen uit jouw leven tegen je zouden gebruiken.



Maar goed, ik wil me liever richten op dit forum om het leuk te houden. Who's with me Wink


Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 16 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Rush vr 12 aug 2011 - 8:37

Smikkell schreef:Maar de mensen die daar zitten willen toch horen bij de mensen en het forum waar je alles mag zeggen. Dan kies je dus voor de opmerkingen van de ander en vind je het niet erg als mensen worden gekwets. Kom dan niet hier je excuus aanbieden.
Uh, nou dat weet ik nog al zonet niet.

Ik las een berichtje op Facebook over nieuw forum en heb me aangemeld. Wist tot de uitleg van zonet niet eens wat er gebeurd was.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 16 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 8:37

Joy_ schreef:

En Supertalentje, natuurlijk trek ik het me wel aan. Ik vind het nogal laag als je achter iemands rug om totaal irrelevante opmerkingen gaat plaatsen. Dat was niet alleen die ridderzondermoraal maar ook Francaise. Maar goed, verder wil ik niets met dat forum te maken hebben, dus ik vergeet het verder maar. Neem aan dat jij het ook vrij vervelend zou vinden als mensen de nare dingen uit jouw leven tegen je zouden gebruiken.

Mijn punt inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 16 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 8:38

Joy_ schreef:


Maar goed, ik wil me liever richten op dit forum om het leuk te houden. Who's with me Wink



There is the love I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 16 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 8:38

Smikkell schreef:Maar de mensen die daar zitten willen toch horen bij de mensen en het forum waar je alles mag zeggen. Dan kies je dus voor de opmerkingen van de ander en vind je het niet erg als mensen worden gekwets. Kom dan niet hier je excuus aanbieden.

Hahaha, nou sorry hoor.
Maar ik sta toch ook niet achter elk ding dat hier gezegd wordt?
Wat een onzin Smikkell.

@ Storm: Er is door 1 forummer daar iets over Joy gezegd, waarvan we niet eens weten wie het hier is.
En daar is 1 andere forummer op in gegaan.
De rest niet. En nu wordt er gedaan alsof iedereen die zich daar heeft aangemeld vreselijke dingen over Joy hebben gezegd.

Net als dat hier weleens belachelijke dingen gezegd worden waar niet iedereen achterstaat, gebeurd dat daar ook ja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 16 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 8:38

Hoezo schilderen mensen dat andere forum nou af als afzeik forum dan? Ja er is wat gezegd over Joy. Ik heb daar gezegd dat ik haar als forummer erg waardeer maar dat ik haar houding in deze situatie niet helemaal begreep. Misschien niet de juiste plek om het te openbaren of tegen de juiste persoon. Verder is er door een ander onbekend persoon wat gezegd. Nou ja, kijk ook zelf als je het in detail wilt weten. Verder is het echt niet zo dat je daar maar alles kan roepen en mensen zonder grens kan beledigen, daar is op het moment ook geen sprake van. Logisch dat dit forum daar het onderwerp van gesprek is want veel anders ie er immers vandaag niet gaande om het over te hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 16 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Supertalentje vr 12 aug 2011 - 8:39

-


Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:29; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 16 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 8:39

Megara schreef:Hoezo schilderen mensen dat andere forum nou af als afzeik forum dan? Ja er is wat gezegd over Joy. Ik heb daar gezegd dat ik haar als forummer erg waardeer maar dat ik haar houding in deze situatie niet helemaal begreep. Misschien niet de juiste plek om het te openbaren of tegen de juiste persoon. Verder is er door een ander onbekend persoon wat gezegd. Nou ja, kijk ook zelf als je het in detail wilt weten. Verder is het echt niet zo dat je daar maar alles kan roepen en mensen zonder grens kan beledigen, daar is op het moment ook geen sprake van. Logisch dat dit forum daar het onderwerp van gesprek is want veel anders ie er immers vandaag niet gaande om het over te hebben.
Jij bent wel echt de held van de dag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 16 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Rush vr 12 aug 2011 - 8:39

Oh en nee ik meld me niet zomaar overal voor aan, maar had vernomen dat dit forum dood was, vandaar :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 16 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Blair vr 12 aug 2011 - 8:41

Er word hier wel gezegd dat er op het andere forum nare berichten over leden worden neergezet, maar dat gebeurd ook wel zonder dat andere forum. Via twitter, msn, facebook en whatever. Dus praten doen mensen sowieso wel als ze dat willen.

Vind dat jij, Smikkell, doet alsof je de eigenaar van dit forum bent en het met alles wat je in je hebt verdedigt, ik vind je écht bazig overkomen, en degene die het niet met jou eens zijn, zijn maar rotte appels of moeten maar weggaan.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 16 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 8:42

Babydoll schreef:Er word hier wel gezegd dat er op het andere forum nare berichten over leden worden neergezet, maar dat gebeurd ook wel zonder dat andere forum. Via twitter, msn, facebook en whatever. Dus praten doen ze sowieso wel.

Vind dat jij, Smikkell, doet alsof je de eigenaar van dit forum bent en het met alles wat je in je hebt verdedigt, ik vind je écht bazig overkomen, en degene die het niet met jou eens zijn, zijn maar rotte appels of moeten maar weggaan.

+1.

Moet ik nu naar het andere forum?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 16 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 8:42

Er zit een verschil tussen je de baas van iets voelen en gewoon een sterke mening hebben over een onderwerp.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 16 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Marin vr 12 aug 2011 - 8:42

Laten we nou alsjeblieft niet te veel aandacht op die hele Joy kwestie leggen. Ik vond het ontzettend kut dat daar direct over mij geroddeld werd, maar ik heb duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gedient ben. Klaar.

Blijkbaar moet het kunnen daar op dat forum, als je alles maar mag zeggen wat je wilt, maar dat is voor mij dus een hele duidelijke reden om daar niet te komen. Ik heb liever een forum wat rechtvaardige regels hanteert. En ik ben er best voor om dat (ook al ben ik geen mod) eens te bespreken hier op 't forum, wat voor regels we zouden willen en hoe we die gaan hanteren. Ik haal er dan liever een les uit voor dit forum zodat we het samen kunnen verbeteren want uiteindelijk is het toch 100% vrijwilligerswerk, dus dan draag ik liever een steentje bij om het weer leuk te krijgen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 16 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Blair vr 12 aug 2011 - 8:43

Twellie schreef:Er zit een verschil tussen je de baas van iets voelen en gewoon een sterke mening hebben over een onderwerp.

Tja, als jij vind dat je je mening tien keer moet benadrukken, ok, jouw mening, jouw keus, maar noem andere die het daar niet mee eens zijn en óók op het andere forum willen geen rotte appels of dergelijk.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 16 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Supertalentje vr 12 aug 2011 - 8:46

-


Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:29; in totaal 2 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 16 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Cupcake vr 12 aug 2011 - 8:47

Waar is dat andere forum dan? Ik snap de niks
meer van Wink ( niet dat ik overga maar het maakt
me wel nieuwsgierig wat er loos is! ).
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 16 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Antibes vr 12 aug 2011 - 8:48

Wat is er nou weer over Joy gezegd dan?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 16 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 8:49

Supertalentje schreef:

Oeh gek he, ik vind iets anders dan jij. Hoe kun je nou serieus zeggen dat er 2 kampen zijn? Het lijkt me meer dan duidelijk dat er alleen maar 2 kampen zijn als men zich schaart onder het ene of andere kamp, en laten die mensen nou in de minderheid zijn. De meeste mensen hebben helemaal niet gekozen voor kamp A of kamp B.
Man, jij hebt altijd zoveel over je heen gehad, opmerkingen als op dat forum zijn al zo vaak gemaakt dat je je daar ondertussen toch niets meer van aantrekt? In al die jaren zijn er zo vaak nare dingen uit mijn leven tegen me gebruikt dat ik heus wel weet hoe dat is, maar gewoon de comp afsluit, verder ga met mijn leven en de volgende dag weer terug kom. Sommige dingen moet je ook niet plaatsen als je vantevoren al weet dat het zoveel aversie en onbegrip op kan roepen, ik hou daar rekening mee.
Als ik even mag reageren...

Jij bent Joy niet. Er zijn mensen die zich wel degelijk wat aantrekken van wat er op het forum gezegd wordt. Dat mag je best sneu/overtrokken vinden, maar wie ben jij om dat te bagatelliseren? Ik was ook behoorlijk gekwetst door wat Jada toen zei, en toen merkte je ook al op dat je dat vreemd vond en dat ik gewoon verder moest gaan. Dat doe ik ook wel, maar een opmerking kan toch nog wel steken? Zeker als het persoonlijke dingen betreft. Joy komt al jaren op het forum, maar gaat eenmaal anders met dingen om dan jij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ok...what the hell was that? - Pagina 16 Empty Re: Ok...what the hell was that?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 26 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 21 ... 26  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum