Ok...what the hell was that?
+42
Barbabella
RYW
Lavendel
Pien
Merai
dyingbride
TukTuk
Printje
Cupcake
Gizmo
Tania
_Lacey_
Sweety
Catwoman79
Rush
xxDila
SuperGrover
Caresses
TNMN
Lotus
Tiana
studiebol
Spring
Caramba
Lady4
Supertalentje
Marin
VeryCherry
banjer49
TGR
Blair
Rovine
Tsjip
Susan
Admin
ham
Chocolate Cookie
Lejow
Antibes
Jelin
Luthien
Suus
46 plaatsers
Pagina 15 van 26
Pagina 15 van 26 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20 ... 26
Re: Ok...what the hell was that?
Wat zielig, gebeurt dat echt?TNMN schreef:Zo te lezen werden er wel gemene opmerkingen gemaakt over Joy in het andere forum, dus ik snap waar de opmerkingen vandaan komen eerlijk gezegt..
Gast- Gast
Ik ga proberen even een samenvatting te geven voor degenen die het niet hebben gevolgd of niet snappen. Let wel, ik ben vrijwel de hele twee dagen hier aanwezig geweest, maar heb misschien toch wel wat gemist, en uiteraard kan dit verhaal gekleurd zijn. Excuses daar dan voor, maar ik zal 't proberen zo feitelijk mogelijk te weergeven.
- Mozzarella opent een topic 'Waar is', over een bepaalde forummer die vroeger op 't forum kwam en ze vroeg zich af of deze er nog kwam. Ze beschreef deze forummer aan de hand van haar uiterlijk en andere eigenschappen, op een niet positieve manier.
- Hier werd door andere forummers lacherig op in gegaan en het werd een groot lolletje, maar met een toch soort pestende ondertoon. Onder het mom van 'het forum is saai en vol heilige boontjes', werd er gezocht naar grenzen, en soms over de grenzen heen gegaan.
- De moderators hebben op die overschrijdende grenzen opgetreden.
- Mozzarella kreeg een waarschuwing van de admin, heeft de reacties met kwetsende opmerkingen naar bovenstaande forummer wel weggehaald.
- Waarom ze de uiteindelijke ban heeft gekregen, weet ik niet, misschien is ze toch blijven provoceren.
-Bazinga ging hier op door (zij onder andere), en bleef provoceren en grappen maken dat ze dan toch wel terug zou komen als ze een ban kreeg, en bleef een andere forummer zwart maken.
- Dit heeft uiteindelijk ook tot een ban geleid.
- Het forum is vanmiddag even tijdelijk gesloten geweest, dat was een keuze van de admin. Ik weet niet waarom, maar waarschijnlijk om even alles te laten bekoelen en overleg te plegen, kijken wat er gedaan moet worden.
- Besloten is dat beide rel topics verwijderd werden en het Dagcafe ook, omdat dit veel tijd in beslag zou nemen om te controleren.
- Na enig overleg is besloten toch het dagcafe weer terug te plaatsen, maar wel met vernieuwde regels, zodat het echt een kletstopic wordt. Voor overige zaken kunnen aparte topics worden geopend.
- Bazinga heeft een nieuw forum geopend, waarin zij claimt dat iedereen welkom is en er geen censuur wordt gepleegd of mensen bannen krijgen. Iedereen mag daar zeggen wat ze willen zeggen.
- Dit gebeurt dan ook, er werd o.a. openlijk over mij geroddeld en nare dingen gezegd die ik persoonlijk echt niet door de beugel vind kunnen. Ik zal er verder niet op in gaan daar, want ik hoef me daar niet aan te melden, maar het is wel duidelijk dat er even flink wordt afgegeven op het oude forum en iedereen die aan deze 'kant' staat.
- Er zijn dus als het ware twee 'kampen' ontstaan, degenen die hier blijven en hier verbijsterd naar hebben zitten kijken, en de mensen die mee aan het proveceren waren, of het misschien grappig vonden, of geen zin hadden om te blijven. Deze zijn/kunnen naar het andere forum.
- Er vindt zich dus een soort schifting en tweedeling plaats.
En hoe het verder gaat verlopen weet ik niet.
Ik hoop oprecht dat de admin en moderators zich niet hierdoor laten gek maken. Ik vind het echt ontzettend kut hoe dit hier is gegaan afgelopen twee dagen, en hoop echt dat dit forum blijft bestaan en het weer leuk wordt. Ik vind wat er nu is gebeurd echt heel naar.
- Mozzarella opent een topic 'Waar is', over een bepaalde forummer die vroeger op 't forum kwam en ze vroeg zich af of deze er nog kwam. Ze beschreef deze forummer aan de hand van haar uiterlijk en andere eigenschappen, op een niet positieve manier.
- Hier werd door andere forummers lacherig op in gegaan en het werd een groot lolletje, maar met een toch soort pestende ondertoon. Onder het mom van 'het forum is saai en vol heilige boontjes', werd er gezocht naar grenzen, en soms over de grenzen heen gegaan.
- De moderators hebben op die overschrijdende grenzen opgetreden.
- Mozzarella kreeg een waarschuwing van de admin, heeft de reacties met kwetsende opmerkingen naar bovenstaande forummer wel weggehaald.
- Waarom ze de uiteindelijke ban heeft gekregen, weet ik niet, misschien is ze toch blijven provoceren.
-Bazinga ging hier op door (zij onder andere), en bleef provoceren en grappen maken dat ze dan toch wel terug zou komen als ze een ban kreeg, en bleef een andere forummer zwart maken.
- Dit heeft uiteindelijk ook tot een ban geleid.
- Het forum is vanmiddag even tijdelijk gesloten geweest, dat was een keuze van de admin. Ik weet niet waarom, maar waarschijnlijk om even alles te laten bekoelen en overleg te plegen, kijken wat er gedaan moet worden.
- Besloten is dat beide rel topics verwijderd werden en het Dagcafe ook, omdat dit veel tijd in beslag zou nemen om te controleren.
- Na enig overleg is besloten toch het dagcafe weer terug te plaatsen, maar wel met vernieuwde regels, zodat het echt een kletstopic wordt. Voor overige zaken kunnen aparte topics worden geopend.
- Bazinga heeft een nieuw forum geopend, waarin zij claimt dat iedereen welkom is en er geen censuur wordt gepleegd of mensen bannen krijgen. Iedereen mag daar zeggen wat ze willen zeggen.
- Dit gebeurt dan ook, er werd o.a. openlijk over mij geroddeld en nare dingen gezegd die ik persoonlijk echt niet door de beugel vind kunnen. Ik zal er verder niet op in gaan daar, want ik hoef me daar niet aan te melden, maar het is wel duidelijk dat er even flink wordt afgegeven op het oude forum en iedereen die aan deze 'kant' staat.
- Er zijn dus als het ware twee 'kampen' ontstaan, degenen die hier blijven en hier verbijsterd naar hebben zitten kijken, en de mensen die mee aan het proveceren waren, of het misschien grappig vonden, of geen zin hadden om te blijven. Deze zijn/kunnen naar het andere forum.
- Er vindt zich dus een soort schifting en tweedeling plaats.
En hoe het verder gaat verlopen weet ik niet.
Ik hoop oprecht dat de admin en moderators zich niet hierdoor laten gek maken. Ik vind het echt ontzettend kut hoe dit hier is gegaan afgelopen twee dagen, en hoop echt dat dit forum blijft bestaan en het weer leuk wordt. Ik vind wat er nu is gebeurd echt heel naar.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Storm schreef:Stuiter en ik hebben unaniem besloten dat we hier gaan blijven
Ik ook, heb niet eens FB
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Wat zielig, gebeurt dat echt?TNMN schreef:Zo te lezen werden er wel gemene opmerkingen gemaakt over Joy in het andere forum, dus ik snap waar de opmerkingen vandaan komen eerlijk gezegt..
Joy en James waren mij voor..
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Storm schreef:Wat zielig, gebeurt dat echt?TNMN schreef:Zo te lezen werden er wel gemene opmerkingen gemaakt over Joy in het andere forum, dus ik snap waar de opmerkingen vandaan komen eerlijk gezegt..
Ja grapjes over m'n overspannenheid en reisjes. Echt nergens voor nodig, heel erg laag zo uit het niets, en ik vind het echt heel erg kut. Maar gelukkig weet ik zelf wel beter over hoe m'n eigen leven er uit ziet.
Marin- Lady Post-a-lot
Bedankt voor de samenvatting Joy_.
Vind dit forum momenteel ook een nare bijsmaak hebben...
Vind dit forum momenteel ook een nare bijsmaak hebben...
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Joy, trek je 't je niet aan (makkelijker gezegd dan gedaan..) ik weet niet wie die Moraalridder en Fransje ofzoiets zijn, maar het is behoorlijk sneu om zulke dingen over een forummer te zeggen, hou dat goed in je achterhoofd!
Gast- Gast
Ik heb het net gelezen. Jeetje meis, dat moet erg kwetsend voor je zijn om te lezen.Joy_ schreef:Storm schreef:Wat zielig, gebeurt dat echt?TNMN schreef:Zo te lezen werden er wel gemene opmerkingen gemaakt over Joy in het andere forum, dus ik snap waar de opmerkingen vandaan komen eerlijk gezegt..
Ja grapjes over m'n overspannenheid en reisjes. Echt nergens voor nodig, heel erg laag zo uit het niets, en ik vind het echt heel erg kut. Maar gelukkig weet ik zelf wel beter over hoe m'n eigen leven er uit ziet.
Gast- Gast
Joy_ schreef:Storm schreef:Wat zielig, gebeurt dat echt?TNMN schreef:Zo te lezen werden er wel gemene opmerkingen gemaakt over Joy in het andere forum, dus ik snap waar de opmerkingen vandaan komen eerlijk gezegt..
Die opmerkingen gingen inderdaad ook ver. Er is verder ook niet op in gegaan, zeker niet door mij. Dus ik hoop niet dat je mij hier nu ook op gaat aan kijken, want ik hop gewoon tussen beide fora.
Gast- Gast
Joy, ik heb het nieuwe forum niet gelezen want ik weet de site niet (en volgens mij mis ik ook niks ..) maar probeer het je niet aan te trekken. Blijkbaar vinden sommige mensen het leuker om te rellen dan om normaal te forummen, die kunnen dan ook maar beter lekker daar blijven. Dan kunnen we het hier gewoon gezellig houden zonder mensen te beledigen enz. Ik hoop ook dat de mensen die dit forum opgezet hebben en er tijd insteken dit willen blijven doen want volgens mij zijn er genoeg mensen die dat wel kunnen waarderen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Dus in the end, is men het er niet mee eens dat je hier niet mag zeggen wat je wilt; mensen beledigen. Want dat was wat er gebeurde in het Waar is... topic.
Aangezien ik degene ben die daar over pesten begon, werd ik meteen benoemd tot Samaritaan (of whatever).
Waar is het respect voor elkaar gebleven? En dan bedoel ik niet de reacties naar mij toe, maar de reacties en opmerkingen over iemand, die toch echt kwetsend waren. En diegene was er niet eens, heeft niks gedaan om ze uit te lokken.
Dus het is hier saai omdat je mensen niet mag kwetsen? Kom op nou, pfff, ik snap het soms echt niet meer hier.
Aangezien ik degene ben die daar over pesten begon, werd ik meteen benoemd tot Samaritaan (of whatever).
Waar is het respect voor elkaar gebleven? En dan bedoel ik niet de reacties naar mij toe, maar de reacties en opmerkingen over iemand, die toch echt kwetsend waren. En diegene was er niet eens, heeft niks gedaan om ze uit te lokken.
Dus het is hier saai omdat je mensen niet mag kwetsen? Kom op nou, pfff, ik snap het soms echt niet meer hier.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Jemig, ik ben de laatste tijd niet meer actief op het forum maar ik vind dit echt jammer. Ik denk dat er voor beide kanten iets te zeggen valt en daar moet ook gewoon over te praten zijn. Dat wordt lastig als reacties maar steeds worden verwijderd. Ik vind het wel heel erg om te lezen dat andere forummers op een nieuw en zogenaamd 'open en eerlijk' forum zo worden neergehaald. Want laten we in tijden als deze nou in godsnaam gewoon nog respect voor elkaar hebben!
Edit: oh nu weet ik ook wie joy is, dat duurde even . Dan vind ik het nog erger om te lezen dat mensen zo respectloos met je omgaan. Trek je er geen reet van aan, ik hoop dat je heel gelukkig bent met je nieuwe liefde en je mooie tuintje
Edit: oh nu weet ik ook wie joy is, dat duurde even . Dan vind ik het nog erger om te lezen dat mensen zo respectloos met je omgaan. Trek je er geen reet van aan, ik hoop dat je heel gelukkig bent met je nieuwe liefde en je mooie tuintje
Laatst aangepast door appeltje op vr 12 aug 2011 - 8:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gelukkig weet ik wie het zeggen, al ben ik in sommige andere forummers echt enorm verbaasd en teleurgesteld geraakt vandaag. Bovendien ben ik nu juist weer ontzettend gelukkig in m'n leven, en is alles weer behoorlijk op de rails, zelfs met een kersverse relatie, dus ik kan op 't moment wel wat hebben. Maar dat het dieptriest is om daar ineens af te geven op iemand uit het niets, lijkt me wel duidelijk.
Yoyo, mocht dat andere forum blijven bestaan, lijkt dat je niet ontzettend vermoeiend? Ik was zelf als tiener altijd degene die tussen vriendengroepjes door hopte, en ik werd echt gek van het geroddel aan beide kanten. Ik kon daar heel slecht tegen. Niet dat je nou een kant moet kiezen perse, maar hou het in gedachten, dat dat misschien niet zo leuk is voor je. Ik heb verder ook helemaal niets tegen jou, dus ik hoop dat je hier blijft.
Yoyo, mocht dat andere forum blijven bestaan, lijkt dat je niet ontzettend vermoeiend? Ik was zelf als tiener altijd degene die tussen vriendengroepjes door hopte, en ik werd echt gek van het geroddel aan beide kanten. Ik kon daar heel slecht tegen. Niet dat je nou een kant moet kiezen perse, maar hou het in gedachten, dat dat misschien niet zo leuk is voor je. Ik heb verder ook helemaal niets tegen jou, dus ik hoop dat je hier blijft.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind het eigenlijk best wel kut dat het zo moet, dat er nu een 'goed forum' en een 'slecht forum' lijkt te bestaan.
Gast- Gast
Opzich vind ik het best een goed idee hoor, een nieuw forum met andere regels. Alle mensen die zich hier nu niet meer thuis voelen, kunnen daar misschien wel een plekje vinden? Of je kan ook alle 2 bijhouden natuurlijk!
TNMN- Kletskop
Joy_ schreef:Gelukkig weet ik wie het zeggen, al ben ik in sommige andere forummers echt enorm verbaasd en teleurgesteld geraakt vandaag. Bovendien ben ik nu juist weer ontzettend gelukkig in m'n leven, en is alles weer behoorlijk op de rails, zelfs met een kersverse relatie, dus ik kan op 't moment wel wat hebben. Maar dat het dieptriest is om daar ineens af te geven op iemand uit het niets, lijkt me wel duidelijk.
Ik vergelijk dit niet met vrienden groepjes. Zoals je weet forum ik sowieso niet zo veel, dus momenteel komt dit voort uit pure verveling. Ik ben dan ook niet van plan om een keuze te maken, aangezien dit uiteindelijk wel vanzelf zal gaan Het is maar net waar de leukste topics zijn.
Nu ga ik even er vandoor, scheuren in mijn nieuwe bakje..
Gast- Gast
Dat krijg je als je alles maar mag zeggen. Het zou toch niet fijn zijn als je hier de hele dag maar mag zeggen wat je wilt, wanneer je daar andere mensen mee kwetst. Ik vraag me af hoe de mensen daar het vinden als ze finaal de grond in getrapt mogen worden met de info die ze hier de afgelopen weken/maanden/jaren hebben gepost. Of is dat alleen leuk als je het zelf niet bent, of als het gaat over mensen die daar toch niet zijn.
Neem aan dat iedereen wel snapt dat een forum zonder regels niet werkt. Of Sanoma er nou achter zit of niet. Als hier reclame gemaakt mag worden, dan is het hier binnen een korte tijd een grote reclamezuil. Dat is toch niet leuk? Als de een mag, mag de ander ook.
Als hier alles maar gezegd mag worden, wie voelt zicg dan nog veilig om echt serieuze dingen te posten?
En nu opeens doen er een paar nier aan mee, maar je kiest toch voor dat forum en voor die regels...!! In het Duitse leger zaten vast ook mensen die niet zelf iemand hebben neergeschoten, maar ben je dan minder erg?
Daarnaast vind ik doorbrieven net zo triets! En lachen om andermans harde opmerkingen ook...
Juf, juf, ik pestte echt niet hoor. Ik keek alleen toe en moest alleen een beetje lachen. Je bent pas echt stoer als je durft in te grijpen en tot die tijd ben je gewoon net zo schuldig.
Neem aan dat iedereen wel snapt dat een forum zonder regels niet werkt. Of Sanoma er nou achter zit of niet. Als hier reclame gemaakt mag worden, dan is het hier binnen een korte tijd een grote reclamezuil. Dat is toch niet leuk? Als de een mag, mag de ander ook.
Als hier alles maar gezegd mag worden, wie voelt zicg dan nog veilig om echt serieuze dingen te posten?
En nu opeens doen er een paar nier aan mee, maar je kiest toch voor dat forum en voor die regels...!! In het Duitse leger zaten vast ook mensen die niet zelf iemand hebben neergeschoten, maar ben je dan minder erg?
Daarnaast vind ik doorbrieven net zo triets! En lachen om andermans harde opmerkingen ook...
Juf, juf, ik pestte echt niet hoor. Ik keek alleen toe en moest alleen een beetje lachen. Je bent pas echt stoer als je durft in te grijpen en tot die tijd ben je gewoon net zo schuldig.
Gast- Gast
Storm schreef:'Come to the dark side, we have cookies'
Of leukere smileys..
TNMN- Kletskop
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:27; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Hoezo dan?Sassa schreef:Je scheert nu iedereen over één kam Joy.
Gast- Gast
Smikkell schreef: Ik vraag me af hoe de mensen daar het vinden als ze finaal de grond in getrapt mogen worden met de info die ze hier de afgelopen weken/maanden/jaren hebben gepost. Of is dat alleen leuk als je het zelf niet bent, of als het gaat over mensen die daar toch niet zijn.
+1
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat krijg je als je alles maar mag zeggen. Het zou toch niet fijn zijn als je hier de hele dag maar mag zeggen wat je wilt, wanneer je daar andere mensen mee kwetst. Ik vraag me af hoe de mensen daar het vinden als ze finaal de grond in getrapt mogen worden met de info die ze hier de afgelopen weken/maanden/jaren hebben gepost. Of is dat alleen leuk als je het zelf niet bent, of als het gaat over mensen die daar toch niet zijn.
Ik snapte eigenlijk niet waarom er niemand tegenin ging. Het is gewoon pesterij, of dat nu face-to-face op een basisschool, werkvloer, of internet is. Maakt niet uit.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Ik was diegene die zei het gevoel te hebben dat er 2 kampen zijn ontstaan. En dat mag je best overtrokken vinden, maar dat is mijn gevoel. En ik vind dat heel jammer.Supertalentje schreef:
Buiten dat (ik plaats lekker alles hier) vind ik het echt zwaar overtrokken hoe druk je je hierom maakt. Er zijn (naar mijn idee) helemaal geen 2 kampen en als mensen lelijke dingen over je willen zeggen hebben ze daar geen 'slecht forum' voor nodig, dat kan ook via FB, hyves, weet ik veel.
Gast- Gast
Pagina 15 van 26 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20 ... 26
Soortgelijke onderwerpen
» What the hell...?
» Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
» Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
Pagina 15 van 26
Permissies van dit forum: