Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel aangekomen na de vakantie?

+15
patjuhhh
Silver
Mizz_S
Pandora
Zora
Lejow
Sorella
Susan
Tania
Atelier Madame
Caroow
boekenwurm83
Inge
Suus
Soleil
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen na de vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel aangekomen na de vakantie?

Bericht  Pandora vr 26 aug 2011 - 22:35

Ik heb een week of 5 (incl. de vakantie dus) niet goed op mijn voeding gelet en ik ben echt 5 kilo aangekomen! Ik baal hier vreselijk van want ik was vlak voor mijn dochters eerste verjaardag een kilo lichter dan voor de zwangerschap! En ik was echt veel aangekomen (weet het niet exact maar zeker 20 kilo).
Het is gewoon mijn eigen domme schuld, heb alles zelf naar binnen gewerkt.... Embarassed Niet eens extreem veel, maar ik heb wel lekker gegeten en gedronken, wijn is echt mijn valkuil. Bovendien kom ik heel gemakkelijk aan..... Sad

Nu weer hard aan de slag dus, de eerste kilo is er gelukkig weer af.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen na de vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel aangekomen na de vakantie?

Bericht  patjuhhh vr 26 aug 2011 - 22:44

Ik ben niet aangekomen in de vakantie. Tegenwoordig eet ik alles en best veel en kom gewoon niet meer aan. Embarassed
Gelukkig maar.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bet Weter vr 26 aug 2011 - 23:37

Ik kom nooit aan in de vakantie. Snap ook niet waarom je aan zou komen eigenlijk. Ik ben in de vakantie altijd heel actief en eet tussendoor de lekkerste dingen, maar dan wel gezond voedsel!

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Bericht  bolus26 zo 28 aug 2011 - 0:43

ik eet op vakantie wel anders als thuis en let minder op (ben anders heel streng ivm trage schildklier) maar de schade valt altijd erg mee.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Lovely ma 29 aug 2011 - 0:34

Ik val meestal af op vakantie, omdat ik met warm weer minder eet. Ook zwem en loop ik meer.
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Caramba ma 29 aug 2011 - 1:02

Tijdens de vakantie ben ik niet aangekomen, na de vakantie ben ik 2 kg aangekomen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: