Wat doen jullie met kleding dat niet meer past?
+19
Spring
Mikki
Mida4you
eigenwijs
Parisienne
PiP
Annemie
Flower_L
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Coco
Tania
RYW
PapillonRose
sheila123
Jelin
Lindsya
Liadan
Minniemeisje
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat doen jullie met kleding dat niet meer past?
Even een tip tussendoor: als je kleding wil bewaren, stop het niet in plastic/vuilniszakken.
Daar gaat de kleding gruwelijk van stinken en dat gaat er niet meer uit.
Heeft mijn schoonzus gehad.
Daar gaat de kleding gruwelijk van stinken en dat gaat er niet meer uit.
Heeft mijn schoonzus gehad.
Gast- Gast
Ik bewaar alles van de oudste voor de jongste, ze zijn in dezelfde periode geboren, dus dacht dat ik alle kleding zo weer kon gebruiken. Maar de jongste blijft veel kleiner, dus ik zie wel wat ze ervan aankan. Kleding van de jongste zoek ik goed uit, veel ervan gaat naar de tweedehandswinkel, en wat vies/kapot is gooi ik weg. Wat ik erg leuk vind bewaar ik nog. Wie weet heb ik het ooit nog nodig.
Speelgoed heb ik ook bijna allemaal nog bewaard.
Speelgoed heb ik ook bijna allemaal nog bewaard.
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
Kleertjes die te klein zijn, gaan naar mensen die er belang bij hebben en anders naar de kledingcontainer.
Speelgoed waar Flynn op den duur te groot voor wordt, gaat de deur uit.
Speelgoed waar Flynn op den duur te groot voor wordt, gaat de deur uit.
Gast- Gast
Maar als je een tweede krijgt, heb je dan niet dat je toch veel nieuwe dingen gaat kopen?
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
We hebben voor Yrsa wel heel veel nieuw gekocht ja, maar dat is ook wel omdat ik het leuk vind om typische meisjeskleren te kopen. Ze draagt wel kleding die van Ezra is geweest, maar dat moet dan op de een of andere manier leuk te combineren zijn met iets meisjesachtigs, ik vind het niet leuk om haar unisex kleding aan te trekken.
Van de kleertjes die te klein zijn bewaar ik een deel en een deel geef ik weg. Ik heb ook nog wel wat dingen die nog helemaal ongedragen zijn en die ik misschien op Marktplaats wil zetten.
Het meeste babyspeelgoed hebben we bewaard.
Van de kleertjes die te klein zijn bewaar ik een deel en een deel geef ik weg. Ik heb ook nog wel wat dingen die nog helemaal ongedragen zijn en die ik misschien op Marktplaats wil zetten.
Het meeste babyspeelgoed hebben we bewaard.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Tja ik heb 3 jongens dus er wordt veel bewaard en doorgegeven. Van de jongste bewaar ik alles nu op zolder voor mijn zus.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb veruit het meeste bewaard en een klein deel verkocht of weggegeven.
Gast- Gast
Ik denk overigens ook wel dat ik voor een tweede kindje weer veel nieuwe kleding zou kopen hoor, maar het is altijd fijn als je nog erg mooie kleding hebt. Als kleertjes een 'tweede ronde' meegaan zou ik er denk ik ook minder voorzichtig mee omgaan (dure jurkjes/broekjes/shirtjes bijvoorbeeld). N. 'veegt de vloer' (kruipt) hier nu met eigenlijk alleen oude of goedkope kleding, duurdere of nettere dingen vind ik zonde. Bij een eventueel volgend kindje zou ik met die bewaarden kleding van N. dan weer wat makkelijker zijn, de nieuwe dingen die ik dan voor hem/haar heb gekocht bewaar ik dan weer voor 'netjes'.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb van Ciske alles wat nog mooi was bewaard en de minder mooie dinge in de kledingbak gedaan.
Van Janneman bewaar ik alleen de dingen die ik heel mooi vind, voor als mijn neefje kinderen krijgt en ik waarschijnlijk binnenkort een dagje op de rommelmarkt staan. Als ik daar dan iets verkoop gaat dat weer naar de kinderen.
Van Janneman bewaar ik alleen de dingen die ik heel mooi vind, voor als mijn neefje kinderen krijgt en ik waarschijnlijk binnenkort een dagje op de rommelmarkt staan. Als ik daar dan iets verkoop gaat dat weer naar de kinderen.
Gast- Gast
Ik heb alles op zolder liggen wat a niet meer past. De wagenbak enz ligt ook op zolder.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Ik bewaar alles voor een eventueel zusje, mocht die er niet komen dan gaan alle kleertjes naar een vriendin of verkoop ik ze.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» baby past bijna niet meer in wagenbak
» Kleding zoontje, past dit bij elkaar denken jullie?
» Wat te doen? Ik weet het niet meer...
» hoe doen jullie je kleding in de koffer?
» Ik weet niet wat ik met papa's kleding moet doen...
» Kleding zoontje, past dit bij elkaar denken jullie?
» Wat te doen? Ik weet het niet meer...
» hoe doen jullie je kleding in de koffer?
» Ik weet niet wat ik met papa's kleding moet doen...
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: