Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

baby past bijna niet meer in wagenbak

+14
Sophiee
Liadan
ekjir@M
PiP
Floor
Sanne
Muppetje
Silke
Bluestar
CCC
Aagje!
Happydobby
Sterrin_
loesje
18 plaatsers

Ga naar beneden

baby past bijna niet meer in wagenbak Empty baby past bijna niet meer in wagenbak

Bericht  loesje zo 7 apr 2013 - 5:42

mogen ze al vanaf 5 maanden in de buggy of is dat veelste vroeg?
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

baby past bijna niet meer in wagenbak Empty Re: baby past bijna niet meer in wagenbak

Bericht  Gast zo 7 apr 2013 - 5:45

Dat lijkt mij wat vroeg, je forceert een kind behoorlijk in een bepaalde positie in de buggyinzet. Hoe groot is ze dan? Mijn dochter van 8mnd past nog prima in de wagenpark.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

baby past bijna niet meer in wagenbak Empty Re: baby past bijna niet meer in wagenbak

Bericht  Sterrin_ zo 7 apr 2013 - 5:45

Als deze helemaal plat kan, kan dat prima.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

baby past bijna niet meer in wagenbak Empty Re: baby past bijna niet meer in wagenbak

Bericht  Happydobby zo 7 apr 2013 - 5:46

Sterrin_ schreef:Als deze helemaal plat kan, kan dat prima.

+1

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby past bijna niet meer in wagenbak Empty Re: baby past bijna niet meer in wagenbak

Bericht  Aagje! zo 7 apr 2013 - 5:48

Plat is prima! Mijn dochter wilde al snel niet meer in de bak en hebben we toen in de buggy van de kinderwagen gezet
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

baby past bijna niet meer in wagenbak Empty Re: baby past bijna niet meer in wagenbak

Bericht  CCC zo 7 apr 2013 - 5:53

N. ging geloof ik ook al met 5 mnd over naar de wandelwageninzet. N. is behoorlijk lang dus op een gegeven moment lag ze echt klem.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby past bijna niet meer in wagenbak Empty Re: baby past bijna niet meer in wagenbak

Bericht  Bluestar zo 7 apr 2013 - 5:56

Y lag ook met 5 maanden in de wandelwagen. Hij paste ook niet meer in de bak. Plat is prima te doen!!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

baby past bijna niet meer in wagenbak Empty Re: baby past bijna niet meer in wagenbak

Bericht  Silke zo 7 apr 2013 - 6:10

Mijn zoon ging ook met 4/5 maanden in de wandelwageninzet. Die van ons kon helemaal plat, al deden we het vaak iets omhoog vanwege zijn reflux.
Silke
Silke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

baby past bijna niet meer in wagenbak Empty Re: baby past bijna niet meer in wagenbak

Bericht  Muppetje zo 7 apr 2013 - 6:11

L zit er vanaf zes maanden in, toen ging het echt niet meer. Helemaal rechtop doe ik m nog niet, alleen plat of in het midden

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby past bijna niet meer in wagenbak Empty Re: baby past bijna niet meer in wagenbak

Bericht  Sanne zo 7 apr 2013 - 6:17

Ik heb mijn dochter met 4 maanden al eens in de wandelwageninzet gedaan, omdat ik ten einde raad was met de wieg, waar ze absoluut niet in wilde. Mijn wageninzet kon wel helemaal plat trouwens, dus ze lag gewoon, alleen met wat minder beschutting om zich heen.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby past bijna niet meer in wagenbak Empty Re: baby past bijna niet meer in wagenbak

Bericht  Floor zo 7 apr 2013 - 6:19

Rond die tijd ging onze zoon ook over naar de kinderwagen zit, gewoon plat en toen vond hij het weer leuk. Hij ging namelijk bij de reiswieg over de rand hangen om wat te zien
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby past bijna niet meer in wagenbak Empty Re: baby past bijna niet meer in wagenbak

Bericht  PiP zo 7 apr 2013 - 6:40

S zat met 5 maand ook al regelmatig in de wandelwagen, die van ons is net zo comfortabel als de bak. Buggy zou ik minder snel doen. Ligt er ook weer aan wat voor een buggy.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby past bijna niet meer in wagenbak Empty Re: baby past bijna niet meer in wagenbak

Bericht  ekjir@M zo 7 apr 2013 - 6:53

Onze zoon lag met 4 maanden al shocking klem in de wagenbak. Die lag met 4 maanden al in de wandelwagen. Wel helemaal plat dat wel.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby past bijna niet meer in wagenbak Empty Re: baby past bijna niet meer in wagenbak

Bericht  Liadan zo 7 apr 2013 - 7:00

Als je een kinderwagen hebt die helemaal plat kan dan zal het wel niet zoveel kwaad kunnen. Wij hebben een bugaboo en die kan niet helemaal plat (beengedeelte kan niet plat en de rug ligt toch niet zo plat als bij de wagenbak), dus wij hebben zo lang mogelijk gewacht. Maar onze zoon was groot en paste met 6 maanden nog precies, dus toen zijn we pas overgegaan.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby past bijna niet meer in wagenbak Empty Re: baby past bijna niet meer in wagenbak

Bericht  Sophiee zo 7 apr 2013 - 7:19

Ik denk dat L. nu nog wel in de wageninzet past (10 mnd). Maar met 5 maanden trok ze zichzelf aan de randen zo hoog op, dat we de bak niet meer verantwoord vonden. Ook vond ze de bak niks meer aan. Ze wilde iets kunnen zien en meekijken met ons. We hebben haar plat vervoerd en vanaf 6 maanden half plat. Sinds ze zelf kan zitten, zit ze ook rechtop.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

baby past bijna niet meer in wagenbak Empty Re: baby past bijna niet meer in wagenbak

Bericht  loesje zo 7 apr 2013 - 9:26

ze zit nu in de fietskar die omgebouwd is als buggy in een baby schelp maar als ik het hier zo lees mag dat dus eigenlijk nog niet. in de wagenbak liggen vind ze niks aan en na een tijdje gaat ze standaard slapen maar ze past er nog maar net in (kleine wagenbak met een bolle baby)
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

baby past bijna niet meer in wagenbak Empty Re: baby past bijna niet meer in wagenbak

Bericht  Pien zo 7 apr 2013 - 9:38

Als ze standaard gaat slapen zal ze zich vast prima voelen....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby past bijna niet meer in wagenbak Empty Re: baby past bijna niet meer in wagenbak

Bericht  Puggle zo 7 apr 2013 - 9:52

Pien schreef:Als ze standaard gaat slapen zal ze zich vast prima voelen....

Idd, anders zou ze wel gaan huilen denk ik.

Hier ging ze met 6 maanden over. Ze past er zoiezo nu nog in maar zitten en rond kijken is veel leuker.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

baby past bijna niet meer in wagenbak Empty Re: baby past bijna niet meer in wagenbak

Bericht  Snoes zo 7 apr 2013 - 15:58

Is je dochter al zo groot, Loesje?

Maar wat mijn voorgangers ook al zeggen, als ze standaard gaat slapen in de wagenbak zal ze het kennelijk wel fijn vinden.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby past bijna niet meer in wagenbak Empty Re: baby past bijna niet meer in wagenbak

Bericht  Shopaholic ma 8 apr 2013 - 3:12

ik ga vd weeg de buggy inzet erbij pakken. als ze hier in de bak ligt (waar ze overigens nog best in past) komt ze om hoog omdat ze rond wil kijken. Laughing

haar grote zus lag ook al met 4 maanden in de buggy inzet vd kinderwagen.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

baby past bijna niet meer in wagenbak Empty Re: baby past bijna niet meer in wagenbak

Bericht  Gast ma 8 apr 2013 - 6:47

A paste met 3 en halve maand echt niet meer in de bak.
Nu hadden wij wel een wat smallere vanwege de duowagen trouwens.
Ik heb de wagen toen omgebouwd en de zitting kon helemaal plat.
Dat ging prima.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

baby past bijna niet meer in wagenbak Empty Re: baby past bijna niet meer in wagenbak

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum