Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doen jullie met kleding dat niet meer past?

+19
Spring
Mikki
Mida4you
eigenwijs
Parisienne
PiP
Annemie
Flower_L
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Coco
Tania
RYW
PapillonRose
sheila123
Jelin
Lindsya
Liadan
Minniemeisje
23 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat doen jullie met kleding dat niet meer past? Empty Wat doen jullie met kleding dat niet meer past?

Bericht  Minniemeisje wo 10 aug 2011 - 20:49

Ik heb echt heel veel kleding van mijn dochtertje wat niet meer past. Heb er tot nu toe nog niks mee gedaan.

Wat doen jullie met kleding wat niet meer past, of speelgoed dat niet meer gebruikt wordt? Weggeven, bewaren, verkopen?

Minniemeisje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 124
Registratiedatum : 03-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie met kleding dat niet meer past? Empty Re: Wat doen jullie met kleding dat niet meer past?

Bericht  Liadan wo 10 aug 2011 - 20:56

Kleren heb ik een deel van op zolder staan, een deel weggegeven en een deel verkocht. Speelgoed heb ik allemaal bewaard want daar kan ons zoontje nog mee spelen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Wat doen jullie met kleding dat niet meer past? Empty Re: Wat doen jullie met kleding dat niet meer past?

Bericht  Lindsya wo 10 aug 2011 - 21:00

Ik heb een deel bewaard en een deel weg gegeven. Speelgoed heb ik ook bewaard. Ik bewaar het voor als we nog een tweede kindje krijgen.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Jelin wo 10 aug 2011 - 21:09

Ik heb een deel bewaard, een deel weggeven en ook kleding weggegooid. Speelgoed heb ik allemaal bewaard voor we nog een tweede kindje mogen krijgen.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 21:11

Wat ik nog leuk vind bewaar ik, de rest verkoop ik.

Gast
Gast

Bericht  sheila123 wo 10 aug 2011 - 21:14

Een gedeelte van de kleertjes die ik graag wilde bewaren heb ik apart gehouden. Kleertjes waar ik niks mee heb heb ik weggegeven of verkocht en sommige dingen die nog mooi waren heb voor mijn jongste dochtertje bewaard. Speelgoed heb ik alles van bewaard want daar kan de jongste nog mee spelen.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 21:14

Het meeste geef ik weg aan mijn nichtje (zit in de schuld), sommige dingen verkoop ik weer, mits het er echt nog super goed uitziet. Speelgoed heb ik bewaard of ook weggegeven. Kleding heb ik nooit bewaard, alleen kleding waar ik waarde aan hecht zoals geboorte pakjes, kleertjes van het ziekenhuis, de IC etc. dat soort spullen liggen in een doos op zolder.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 21:17

Ik bewaar spullen die ik nog mooi vind voor een derde. Verder geef ik dingen weg en ik heb ook wat spullen verkocht, maar niet veel. Ik geef het liever weg en mijn spullen zijn geen dure merken dus voor de moeite die ik ervoor zou doen om het op MP te zetten, zou me dat maar een paar euro opleveren en dan geef ik het liever weg aan mensen die het kunnen gebruiken.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose wo 10 aug 2011 - 21:25

Vrijwel het meeste bewaar ik. Voor als er ooit een tweede mocht komen, of voor familie zoals een van mijn broertjes die wellicht ook kinderen krijgen.

Maar ik heb wel behoorlijk veel kleertjes, dus ik verkoop ook wel wat dingetjes omdat ik niet alles kan bewaren. Vooral kleertjes waar ik aan 'gehecht' ben bewaar ik, van de rest verkoop ik wel wat.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  RYW wo 10 aug 2011 - 21:31

Als het nog een beetje mooi is gaat het naar mijn neefje. Ik heb twee zoons en mijn broer heeft nu ook een zoon, dus dat komt mooi uit Wink en als het te oud, vies, versleten of gewoon niet meer leuk is, dan gaat het in de kledingbak.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Tania wo 10 aug 2011 - 21:31

Ik heb het meeste bewaard. Alleen de dingen met vlekken of gaatjes heb ik weg gedaan. Als de tweede een jongen wordt, kunnen we het nog een keertje gebruiken. Als het een meisje wordt gaan de meeste kleertjes weg, ik geef ze dan waarschijnlijk weg.
Speelgoed bewaren we ook voor de tweede en zodra die het niet meer leuk vindt gaat het ook weg.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 21:36

Mooie/goed kleding verkoop ik. De rest gaat in de kledingbak smile

Gast
Gast

Bericht  Coco wo 10 aug 2011 - 21:55

Tot nu toe heb ik alles aan mijn schoonzusjes gegeven tot maat 74.
Maar ik kwam laatst een tweedehands winkeltje voor kinderkleding en speelgoed tegen.
Daar ga ik de merkkleding nu maar naartoe brengen, en duurder speelgoed ook.
Denk dat de schoonzusjes onderhand meer dan genoeg hebben gekregen. :P
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Bruintje Beer wo 10 aug 2011 - 22:21

Ik heb bijna alle kleding bewaard. Voor als ons 2e kindje een meisje zou zijn. Maar het is een jongen dus heb er nu niks aan. Verder leent mijn zus ook kleertjes die ze leuk vindt voor haar dochtertje. Misschien ga ik het als ik tijd heb wel een keertje uitzoeken en verkopen maar vindt dat zo moeilijk.

Speelgoed bewaar ik allemaal.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Liadan wo 10 aug 2011 - 22:38

Bruintje Beer schreef:Ik heb bijna alle kleding bewaard. Voor als ons 2e kindje een meisje zou zijn. Maar het is een jongen dus heb er nu niks aan. Verder leent mijn zus ook kleertjes die ze leuk vindt voor haar dochtertje. Misschien ga ik het als ik tijd heb wel een keertje uitzoeken en verkopen maar vindt dat zo moeilijk.

Speelgoed bewaar ik allemaal.
Dat had ik ook gedaan en ook hier is nummer 2 een jongen. Ik heb een collega die 2 maanden eerder is bevallen van een meisje en zij heeft ook een zoontje net zo oud als Yara. We hebben nu 'geruild'. Ik heb veel kleertjes van Yara uitgezocht en aan haar gegeven en zij heeft kleertjes van haar zoontje uitgezocht en aan mij gegeven.
Er waren ook nog wel wat kleertjes waar ik nog geen afstand van kan doen en die staan nog op zolder (maar ik ben van 3 grote bakken kleren naar 1 bak gegaan, dus ik ben trots op mezelf :P) .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 23:10

Ik heb alle kleertjes aan een vriendin van mij gegeven. Na haar dochter kreeg ze namelijk een 3-ling (2 jongens en een meisje). Zij maakt er ook echt dankbaar gebruik van. Dus zo krijgt het een 2e leven en zie ik het nog regelmatig terug smile

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel wo 10 aug 2011 - 23:23

Tot nu toe bewaar ik alle kleding voor als er eventueel een 2e bij mag komen. En dan zoek ik wel uit of er nog wel iets leuks/minder leuks tussenzit mocht het weer een meisje zijn. Slaapzakjes en pyama's (in unisex) gaan naar mijn zusje.
Wie weet verkoop ik ooit nog weleens wat.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 23:36

Ik heb na Indy bewaard wat ik mooi vond, dingen weg gegeven en ook in de kledingbak gedaan. Nu draagt Merle gedeeltelijk dingen van Indy deze slijten net wat harder dus die kunnen vrijwel allemaal in de prullenbak.. :-) verder dingen waar ik veel waarde aan hecht bewaar ik en verder kijk ik of ik mensen in mijn omgeving blij kan maken met kleertjes.

liefs

Gast
Gast

Bericht  Flower_L wo 10 aug 2011 - 23:45

ik heb vrijwel alles in boxen op zolder staan. Paar dingen die hij nooit aan heeft gehad / nooit aan zou doen verkocht via MP.
Sommige kleding gooi ik straks weg (aantal rompers met vlekken bijvoorbeeld), en misschien dat ik tzt nog wat weg geef.
Stel dat we een tweede kindje mogen krijgen, wat eveneens een jongen wordt, dan vind ik het zonde dat alle kleding weg is.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Annemie do 11 aug 2011 - 0:02

Ik heb ook alle kleding en slaapzakjes die hij niet past op zolder in boxen staan voor een evt. volgend kindje, mocht de volgende een meisje zijn, dan verkoop ik alle jongenskleding (behalve natuurlijk zijn eerste kledingsetjes)
Speelgoed speelt hij nog mee.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 5:40

Van mijn dochter heb ik alles bewaard wat nog leuk was en in goede staat.
Nu staat het merendeel al op MP, aangezien we nu een jongen krijgen.

Maar sommige dingen heb ik wel van haar bewaard hoor.
Haar eerste pakje zit in haar koffertje met al haar eerste dingetjes.
(Eerste tutje, eerste schoentjes, eerste boekje KDV etc etc)

En ik heb wat kleertjes bewaard voor als ze straks met poppen gaat spelen.

Gast
Gast

Bericht  PiP do 11 aug 2011 - 6:06

Wat ik nog heel leuk vind en wat neutraal is bewaar ik. (vind bijna alles nog leuk, haha)
De rest verkoop ik. Mocht ons 2e kindje straks een jongetje zijn dan zet ik alles te koop, op de eerste kleertjes na en een paar dingen die ik echt super leuk vond, als herinnering.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Parisienne do 11 aug 2011 - 6:10

Ik bewaar ook wel aardig wat kleertjes, maar alleen de dingen die ik echt onwijs leuk/mooi vond en die er nog mooi uitzien. Dit voor een eventueel volgend kindje. Andere dingen die ik niet zo heel bijzonder vond en die er nog wel netjes uitzien geef ik aan mijn tante, die brengt het naar de voedselbank (waar zij vrijwilliger is). Speelgoed e.d. bewaar ik voorlopig allemaal.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  eigenwijs do 11 aug 2011 - 6:53

Ik zou het bewaren voor als je ooit tweede zou krijgen of als je zusje bijvoorbeeld een kind krijgt Very Happy angel
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Mida4you do 11 aug 2011 - 6:55

De meeste kleertjes bewaar ik. Er zitten ook kleertjes tussen die echt niet meer kunnen en die gooi ik weg. De rest heb ik in plastic dozen gestopt en opgeborgen voor eventueel een 2e kindje.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: