Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoe doen jullie je kleding in de koffer?

+9
girli
Zininzon
_Femme
Kiara
Serena
Arwyn
Roxi3
Kaat
Travelgurly
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

hoe doen jullie je kleding in de koffer? Empty hoe doen jullie je kleding in de koffer?

Bericht  Travelgurly zo 3 jul 2011 - 20:46

Ik ben heel benieuwd wat nou het minste ruimte in zal nemen hahaha.

- Je kleding oprollen ?
- je kleding opvouwen?
-of je kleding gewoon neerleggen in je koffer? helemaal uitgespreid zeg maar.

Hoe doen jullie dat?
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe doen jullie je kleding in de koffer? Empty Re: hoe doen jullie je kleding in de koffer?

Bericht  Kaat zo 3 jul 2011 - 21:44

Ik vouw het op en doe het soort bij soort in een plastic tasje. Daar kan ik dan nog een beetje de lucht uitpersen enzo. Ik vind het wel gemakkelijk om alle tshirtjes bij elkaar te hebben, al mijn ondergoed ed. Dan weet ik in wel tasje ik moet zijn voor wat smile
En als er dan een fles shampoo ofzo open mocht gaan, dan zit het (hopelijk) niet gelijk aan al mijn kleding.
Kaat
Kaat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 290
Punten : 312
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe doen jullie je kleding in de koffer? Empty Re: hoe doen jullie je kleding in de koffer?

Bericht  Roxi3 zo 3 jul 2011 - 21:48

Ik rol mijn kleding altijd op, alles past erin dus mij hoor je niet klagen.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe doen jullie je kleding in de koffer? Empty Re: hoe doen jullie je kleding in de koffer?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 21:59

Heb wel eens gehoord dat oprollen minder ruimte inneemt en dat je sowieso minder kreukels hebt. Overigens vouw ik het altijd op, misschien maar eens voor de oprolvariant gaan :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe doen jullie je kleding in de koffer? Empty Re: hoe doen jullie je kleding in de koffer?

Bericht  Arwyn zo 3 jul 2011 - 22:12

Ik neem nooit een koffer mee, maar een sporttas, haha.
Ik vouw het trouwens gewoon op en om toiletspullen doe ik een extra tasje voor het geval er een flacon kapot gaat.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe doen jullie je kleding in de koffer? Empty Re: hoe doen jullie je kleding in de koffer?

Bericht  Serena zo 3 jul 2011 - 22:46

Met fietstassen, alles oprollen. Maar ik de koffer gewoon gevouwen en dan kleine dingen die anders niet passen (hempjes) opgerold :P Opgerold neemt kleding idd minder ruimte in :P
Ow en als ik ga vliegen dan shampoo enzo in een aparte plastic tas in de toilettas.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe doen jullie je kleding in de koffer? Empty Re: hoe doen jullie je kleding in de koffer?

Bericht  Kiara zo 3 jul 2011 - 23:03

Het meeste gewoon opgevouwen. Dingen die snel kreuken (sommige jurkjes of iets van linnen) opgerold. Uit toiletartikelen haal ik de lucht, dan plak ik de dop dicht met plakband en vervolgens stop ik het in een plastic zak die ik dichtknoop.
Alles oprollen vind ik te veel werk.
Kiara
Kiara
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 76
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe doen jullie je kleding in de koffer? Empty Re: hoe doen jullie je kleding in de koffer?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 23:51

Huh hoe haal je de lucht eruit en waarom eigenlijk?
Ik doe shampoo ed in 2 plastic tassen die ik vast bind met elastiek en ook mijn toilettas waar vloeistoffen inzitten doe ik zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe doen jullie je kleding in de koffer? Empty Re: hoe doen jullie je kleding in de koffer?

Bericht  _Femme ma 4 jul 2011 - 0:09

Caribbeanlover schreef:Huh hoe haal je de lucht eruit en waarom eigenlijk?
Ik doe shampoo ed in 2 plastic tassen die ik vast bind met elastiek en ook mijn toilettas waar vloeistoffen inzitten doe ik zo.

Lucht eruit halen doe ik ook altijd! Bijv. je shampoo zover inknijpen tot er net niks uitkomt, scheelt weer ruimte Very Happy

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe doen jullie je kleding in de koffer? Empty Re: hoe doen jullie je kleding in de koffer?

Bericht  Kiara ma 4 jul 2011 - 1:14

_Femme schreef:
Caribbeanlover schreef:Huh hoe haal je de lucht eruit en waarom eigenlijk?
Ik doe shampoo ed in 2 plastic tassen die ik vast bind met elastiek en ook mijn toilettas waar vloeistoffen inzitten doe ik zo.

Lucht eruit halen doe ik ook altijd! Bijv. je shampoo zover inknijpen tot er net niks uitkomt, scheelt weer ruimte Very Happy

+1. En ik heb eens ergens gelezen dat er dan minder speling is in de fles en deze dan minder snel kan ontploffen in een vliegtuig.
Kiara
Kiara
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 76
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe doen jullie je kleding in de koffer? Empty Re: hoe doen jullie je kleding in de koffer?

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 1:22

Ik vouw de kleding op en leg die in mijn koffer.
Eigenlijk gewoon zoals ik het uit de kast haal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe doen jullie je kleding in de koffer? Empty Re: hoe doen jullie je kleding in de koffer?

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 1:28

Broeken die rol ik, ook lange maxi dresses.

Spullen die heel duur waren of die ik te mooi vind om te rollen die vouw ik.

Hoedjes vul ik altijd op met spullen zodat ze niet lelijk worden :P

Ik wil altijd alles net en ontzettend strak in mijn koffer of tas hebben, anders gaat alles er weer uit en doe ik het opnieuw (soms wel tot 10x toe haha).

Op de terugreis rol ik wel bijna alles op omdat ik dan weer kleding op vakantie ofzo heb gekocht wat er nog bij moet. Meestal doe ik dan ook de echt vieze spullen aan 1 kant van de tas en de schonere kleding of kleding die ik totaal niet heb aangehad ( Embarassed ) aan de andere kant. Schoenen doe ik trouwens altijd in zakjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe doen jullie je kleding in de koffer? Empty Re: hoe doen jullie je kleding in de koffer?

Bericht  Zininzon ma 4 jul 2011 - 1:37

Rokken rol ik altijd wel op en die prop ik ergens aan de zijkant.
Sokken doe ik in mijn schoenen. Vest of trui doe ik meestal aan.

Ik heb bij Xenos ooit zo'n reissetje flesjes gekocht. Daar doe ik dan shampoo, dagcreme etc van thuis in. Scheelt enorm aan ruimte!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe doen jullie je kleding in de koffer? Empty Re: hoe doen jullie je kleding in de koffer?

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 2:18

Die reisflesjes zijn echt 10x niks vooral als je 2 wkn gaat, want ze zijn zo op dus grote flessen is veel makkelijker.
Sokken, onderbroeken en bh's doe ik in die zijzakjes van de koffer.
Vuile kleding verzamelen we in een plasticzak zodat het andere kleding niet aanraakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe doen jullie je kleding in de koffer? Empty Re: hoe doen jullie je kleding in de koffer?

Bericht  Zininzon ma 4 jul 2011 - 2:29

Ik heb kort haar en ga meestal maar 10 dagen, dus voor mij prima Wink
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe doen jullie je kleding in de koffer? Empty Re: hoe doen jullie je kleding in de koffer?

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 2:36

Ik prop alles erin. Eerst gaat het allemaal netjes opgevouwen, maar dan past de helft niet en word ik ongeduldig en gaat alles er gewoon in zodat het wel past. hoe doen jullie je kleding in de koffer? 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe doen jullie je kleding in de koffer? Empty Re: hoe doen jullie je kleding in de koffer?

Bericht  Kiara ma 4 jul 2011 - 3:00

Caribbeanlover schreef:Die reisflesjes zijn echt 10x niks vooral als je 2 wkn gaat, want ze zijn zo op dus grote flessen is veel makkelijker.Sokken, onderbroeken en bh's doe ik in die zijzakjes van de koffer.
Vuile kleding verzamelen we in een plasticzak zodat het andere kleding niet aanraakt.

Hier ben ik het niet mee eens. Ik maak op vakantie mijn gezicht drie keer per dag schoon met onder andere milk en lotion, dus ik gebruik het vaak en met 1 reisflesje doe ik dan bijna vier weken bij de lotion en twee bij de milk. En dan ben ik echt niet zuinig, want voor mijn huid is goed reinigen van groot belang. Al ligt het waarschijnlijk ook wel aan je product.

Shampoo koop ik in de zomer altijd ter plekke.
Kiara
Kiara
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 76
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe doen jullie je kleding in de koffer? Empty Re: hoe doen jullie je kleding in de koffer?

Bericht  girli ma 4 jul 2011 - 3:07

Ik gebruik die flesjes altijd voor afwasmiddel en voor wat wasmiddel voor de dingen die echt vies zijn geworden. Heel handig!!

Ik vouw altijd en ik heb altijd alles mee wat ik mee wil nemen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe doen jullie je kleding in de koffer? Empty Re: hoe doen jullie je kleding in de koffer?

Bericht  Isa ma 4 jul 2011 - 4:25

Ik spreid mijn kleding uit in mijn koffer. Als kleding snel kreukt leg ik er een stuk karton tussen, op deze manier kreukt het stukken minder.
Isa
Isa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 139
Registratiedatum : 18-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe doen jullie je kleding in de koffer? Empty Re: hoe doen jullie je kleding in de koffer?

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 9:56

Kiara schreef:
Caribbeanlover schreef:Die reisflesjes zijn echt 10x niks vooral als je 2 wkn gaat, want ze zijn zo op dus grote flessen is veel makkelijker.Sokken, onderbroeken en bh's doe ik in die zijzakjes van de koffer.
Vuile kleding verzamelen we in een plasticzak zodat het andere kleding niet aanraakt.

Hier ben ik het niet mee eens. Ik maak op vakantie mijn gezicht drie keer per dag schoon met onder andere milk en lotion, dus ik gebruik het vaak en met 1 reisflesje doe ik dan bijna vier weken bij de lotion en twee bij de milk. En dan ben ik echt niet zuinig, want voor mijn huid is goed reinigen van groot belang. Al ligt het waarschijnlijk ook wel aan je product.

Shampoo koop ik in de zomer altijd ter plekke.

Maar als je zo vaak je gezicht wast (snap niet zo goed waarom zo vaak maar ja), dan zijn die kleine toch zo op?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe doen jullie je kleding in de koffer? Empty Re: hoe doen jullie je kleding in de koffer?

Bericht  Caro di 5 jul 2011 - 1:08

Caribbeanlover schreef:
Kiara schreef:
Caribbeanlover schreef:Die reisflesjes zijn echt 10x niks vooral als je 2 wkn gaat, want ze zijn zo op dus grote flessen is veel makkelijker.Sokken, onderbroeken en bh's doe ik in die zijzakjes van de koffer.
Vuile kleding verzamelen we in een plasticzak zodat het andere kleding niet aanraakt.

Hier ben ik het niet mee eens. Ik maak op vakantie mijn gezicht drie keer per dag schoon met onder andere milk en lotion, dus ik gebruik het vaak en met 1 reisflesje doe ik dan bijna vier weken bij de lotion en twee bij de milk. En dan ben ik echt niet zuinig, want voor mijn huid is goed reinigen van groot belang. Al ligt het waarschijnlijk ook wel aan je product.

Shampoo koop ik in de zomer altijd ter plekke.

Maar als je zo vaak je gezicht wast (snap niet zo goed waarom zo vaak maar ja), dan zijn die kleine toch zo op?

Hoe vaak zij haar gezicht wast staat er toch? Dat is voor haar huid van groot belang.

En ik ben het ook niet met je eens. Wij hebben als give-away op het werk nu ook reissetjes die geschikt zijn voor zowel handbagage als gewone bagage. Een groter flesje is 150 ML, nou: ik heb met het doucheschuim vier weken australie overleeft, én nog zat er genoeg in. En vaak douchte ik me 2x per dag...
Shampoo ook: je hoeft echt geen enorme fles mee te nemen. Ik was mijn haar iedere dag en ik had genoeg aan ongeveer 50ML.

Dus voor mij ook alleen maar de kleine flesjes. Scheelt enorm in gewicht!

Ohh on topic: in de backpack heb ik alles opgerold en in het koffer heb ik toch meestal alles wel gevouwen. Behalve als ik moet proppen ;-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe doen jullie je kleding in de koffer? Empty Re: hoe doen jullie je kleding in de koffer?

Bericht  Lindsya di 5 jul 2011 - 1:19

Ik doe de kleding een keer vouwen in het midden en kleding die snel kreukelt doe ik helemaal boven op de andere kleding.
Op shampoo flesje of andere flessen die leeg kunnen lopen doe ik een plakband dat die niet open gaat.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe doen jullie je kleding in de koffer? Empty Re: hoe doen jullie je kleding in de koffer?

Bericht  Travelgurly di 5 jul 2011 - 1:55

ik ga denk ik nu eens de oprol methode doen. Had ergens gelezen dat handig is en meeste kwijt kan en minder kreukels.
Ik dacht even aan de meidenop Yes vragen :P
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe doen jullie je kleding in de koffer? Empty Re: hoe doen jullie je kleding in de koffer?

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 1:59

De oprolvariant heeft hier ook eens gestaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe doen jullie je kleding in de koffer? Empty Re: hoe doen jullie je kleding in de koffer?

Bericht  Kiara di 5 jul 2011 - 2:26

@CBL: Dat zeg ik juist, dat kleine flesjes bij mij helemaal niet snel op zijn.
En ik maak mijn huid zo vaak schoon omdat ik altijd naar een tropisch klimaat ga en daar niet alleen maar in een resort ofzo zit. 's Morgen maak ik mijn gezicht gewoon schoon net als thuis, eind van de middag bij het omkleden voor het avondeten weer (en dan zijn mijn watjes dus vaak zwart en heb ik er soms wel drie nodig om goed te reinigen) en dan nog voor ik naar bed ga om het zweet en eventuele make-uprestjes van de avond weg te halen. De ervaring heeft mij geleerd dat als ik dat niet doe, er na een week allerlei vervelende pukkels opkomen.
Kiara
Kiara
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 76
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe doen jullie je kleding in de koffer? Empty Re: hoe doen jullie je kleding in de koffer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum