Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb je op Marktplaats gekocht?

+32
Susan
Spring
pitbullgup
Parisienne
vlinder19
ekjir@M
loesje
Mamsie
Hutselfuts
M@niek
PiP
kwak
sheila123
Annemie
Pien
blondje1313
chipa
Bruintje Beer
MissD
studiebol
miss22
Liadan
Minniemeisje
Roos
Printje
SarahKey
teletascha
Floor
Fearie
PapillonRose
Koetjeboe
Supertalentje
36 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 6:54

Van kleding tot meubels en de kinderwagen!
Alleen matrasje niet en beddengoed...

Maar ook positiekleding voor mij toen dr tijd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  PiP vr 12 aug 2011 - 9:12

Snoepy87 schreef:
Sassa schreef:Ik snap de drukte om de kruik ook niet zo...
Als je de kruik gebruikt zoals het hoort is er niks aan de hand.
Je vult ze, draait ze dicht, legt ze een kwartiertje op het aanrecht om te kijken of ze lekken en daarna leg je ze in het bedje.
Tussen het lakentje en het dekentje met een zak er om.

Over die electrische kruiken is laatst ergens een artikel over geweest.
Er waren er verschillende die waren ontploft, dus zo veilig zijn die ook niet.
Bij ons stond zelfs in het kraamverslag dat die niet gebruikt mochten worden...

+1
+1 en de dop naar beneden!
Wij gebruikten hem ook in de kinderwagen, dit had de kraamverzorgster ook gezegd.
Las hier pas dat dat ook niet meer mag...

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  pitbullgup vr 12 aug 2011 - 22:21

Ik koop veel via marktplaats voor de baby uitzet inmiddels; box +2 boxkleden, wandelwagen + maxi cosi cabrio fix, babybadje, en een aerosleep matrasje voor bij mijn schoonouders.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  chipa vr 12 aug 2011 - 23:00

Die drukte om een kruik is omdat je kindje levensgevaarlijk kan verbranden. Niet zo raar dus dat veel mensen extra voorzichtig zijn met het gebruik ervan. Maar idd eens dat de kans klein is op lekken als je de kruik controleert en juist gebruikt.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 0:42

Ik vond het gewoon niet nodig om dat risico te nemen met een kruik. Mijn kinderen konden zich prima op temperatuur houden ondanks dat het prematuren waren. Als ik het bedje maar voorverwarmde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Supertalentje zo 14 aug 2011 - 10:28

-


Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:41; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Supertalentje zo 14 aug 2011 - 10:35

-


Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:41; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  chipa zo 14 aug 2011 - 21:15

Supertalentje schreef:Ik lees net dat je geen waterkruik mag gebruiken bij een Aerosleep, dus ben nu op zoek naar een electrische Laughing (wel een waterkruik-model, ik heb coole kruikenzakken!)

Waarom zou dat niet mogen dan?
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 21:20

chipa schreef:
Supertalentje schreef:Ik lees net dat je geen waterkruik mag gebruiken bij een Aerosleep, dus ben nu op zoek naar een electrische Laughing (wel een waterkruik-model, ik heb coole kruikenzakken!)

Waarom zou dat niet mogen dan?

Daarintegen worden electrische kruiken echt afgeraden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Spring zo 14 aug 2011 - 21:25

Dat mag niet omdat het water niet weg kan lopen. In het aerosleepmatrasje of matrashoesje zit een zeiltje.

Je kunt ook een hittepit gebruiken!
(daar lees ik verhalen van dat je ze niet mag gebruiken maar ze lekken niet, en je kunt zelf voelen of ze niet te heet zijn)

Ik heb een paar dagen geleden een v tech loopwagentje gekocht. Voor maar tien euro!

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 0:00

- box
- badje
- peuterbed
- best veel speelgoed
- fietsstoeltje
- merkkleding
en nu ben ik op zoek naar een leuk peuterfietsje

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Susan ma 15 aug 2011 - 0:03

De meubeltjes van Ezra's babykamer, maar die bleek achteraf niet zo geweldig, de commode ging heel snel kapot. De kledingkast gebruikt hij wel nog steeds. De Zigo bakfiets die we nu hebben is ook van Marktplaats. Verder heb ik een keer een duowagen overgenomen van de buren en heb ik heel veel babyspullen en kleertjes via mijn nichtje, vooral voor Yrsa, want zij heeft een meisje.

Het speelhuisje in de tuin hebben we trouwens ook via Marktplaats, maar die was wel nieuw bij aankoop. Het huisje stond er tweedehands op en was al verkocht, toen hoorden we dat ze die huisjes zelf maakten en ook nieuw leverden en toen hebben mijn ouders er eentje besteld. Is een heel leuk houten huisje met echte dakpannen.

Oh ja, en op de camping hebben we nog veel meer van Marktplaats. De dubbele schommel, de glijbaan, het speelhuisje daar, een boerderij met diertjes en waarschijnlijk nog wel wat dingen waar ik nu niet op kan komen. Mijn vader heeft net op Marktplaats een step gekocht voor Ezra.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 0:05

chipa schreef:
Supertalentje schreef:Ik lees net dat je geen waterkruik mag gebruiken bij een Aerosleep, dus ben nu op zoek naar een electrische Laughing (wel een waterkruik-model, ik heb coole kruikenzakken!)

Waarom zou dat niet mogen dan?

Vraag ik me ook af? Ik zie er echt geen extra gevaar in boven een normale matras. En de matras kan ook gewoon tegen hitte, want ik doe hem na het wassen vaak in de droger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 0:06

En verder wat ik op Marktplaats gekocht heb:

- dvd's voor D.
- de eerste babykamer
- speelgoed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Supertalentje ma 15 aug 2011 - 3:11

-


Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:41; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Supertalentje ma 15 aug 2011 - 3:14

-


Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:41; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 4:02

Supertalentje schreef:
HeartBeat schreef:
chipa schreef:
Supertalentje schreef:Ik lees net dat je geen waterkruik mag gebruiken bij een Aerosleep, dus ben nu op zoek naar een electrische Laughing (wel een waterkruik-model, ik heb coole kruikenzakken!)

Waarom zou dat niet mogen dan?

Daarintegen worden electrische kruiken echt afgeraden.

De aerosleep absorbeert geen water, dat blijft er zeg maar opliggen dus kan het water niet weg. Natuurlijk moet je altijd testen of de kruik niet lekt, maar als het mis zou gaan lijkt het alsof je verder van huis bent met een waterkruik op een aerosleep.

Het enige wat ik kan vinden over de electrische is dat deze minder warm wordt en sneller afkoelt, maar hier zijn de meningen over verdeelt. En velen gebruiken de electrische om het bedje te verwarmen als de baby er niet in ligt, voor ondertemperatuur is de electrische niet geschikt.

Dan toch maar een waterkruik met een luier er om heen bovenop de dekens en dan ook maar het bedje verwarmen met een waterkruik als ie er niet inligt, dan controleer ik toch voor ik de baby in bed leg of deze gelekt heeft?

Bij de intake van het kramzorg bureau werd verteld dat er geen elektrische kruiken en aerosleepmatrasje mag worden gebruikt de eerste paar weken. Door een aerosleep matrasje zou je baby niet goed zijn warmte kunnen bewaren en een elketrische kruik is en blijft niet zo warm als gewone waterkruiken. Ik gebruikte de elektrische kruik alleen als T in de box lag of wanneer we gingen wandelen als extra in zijn reiswieg.

Aerosleep matrasje heb ik hier trouwens nooit gehad, persoonlijk vind ik het een mooi verkoop praatje en een hoop geld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Supertalentje ma 15 aug 2011 - 5:30

-


Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:42; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Michje1985 ma 15 aug 2011 - 6:36

Bij L. heb ik box ,maxicosi,kinderwagen, badje via MP gekocht.
Bij R. had ik een kamertje gekocht voor 70 euro, maar dat viel thuis van ellende uit elkaar dus dat doe ik nooit meer.

Heb voor L. ook zijn peuterbedje incl. matras, 2 hoeslakens, dekbed en 2 dekbedovertrekken voor 17,50 euro gekocht en het werd nog thuisbezorgd ook! Zo lief!

Michje1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 71
Punten : 84
Registratiedatum : 04-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 7:09

Supertalentje schreef:
HeartBeat schreef:
chipa schreef:
Supertalentje schreef:Ik lees net dat je geen waterkruik mag gebruiken bij een Aerosleep, dus ben nu op zoek naar een electrische Laughing (wel een waterkruik-model, ik heb coole kruikenzakken!)

Waarom zou dat niet mogen dan?

Daarintegen worden electrische kruiken echt afgeraden.

De aerosleep absorbeert geen water, dat blijft er zeg maar opliggen dus kan het water niet weg. Natuurlijk moet je altijd testen of de kruik niet lekt, maar als het mis zou gaan lijkt het alsof je verder van huis bent met een waterkruik op een aerosleep.

Het enige wat ik kan vinden over de electrische is dat deze minder warm wordt en sneller afkoelt, maar hier zijn de meningen over verdeelt. En velen gebruiken de electrische om het bedje te verwarmen als de baby er niet in ligt, voor ondertemperatuur is de electrische niet geschikt.

Dan toch maar een waterkruik met een luier er om heen bovenop de dekens en dan ook maar het bedje verwarmen met een waterkruik als ie er niet inligt, dan controleer ik toch voor ik de baby in bed leg of deze gelekt heeft?

Uhm, nou toevallig hebben wij dit al eens uitgetest toen mijn dochter haar maaginhoud over de Aerosleep had verspreid. Hij absorbeerde wel laughcry . Maar goed, misschien wel langzamer dan een normale matras, dus als het officieel afgeraden wordt, zou ik het er inderdaad bij kleine kindjes niet op gokken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Lilypie ma 15 aug 2011 - 7:24

Ik heb er de babykamer gevonden, zag er nog super uit en erg stevig voor weing geld.
En effe denken de buggy, wandelwagen, wat merkkleertjes en dat was het wel volgens mij.
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Supertalentje ma 15 aug 2011 - 7:50

-


Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:42; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Tania ma 15 aug 2011 - 8:03

Bij de aerosleep mag je gewoon waterkruiken gebruiken, hij absorbeert juist vloeistof. Ik heb het is geprobeerd en je het water trekt er juist in en blijft er echt niet opliggen (dat is ook het idee ervan).
In het begin moet je toch al vaak de temp van je kindje opnemen. Wij deden dat bij iedere keer verschonen volgens mij. Mijn zoontje kon zich al heel snel op temperatuur houden en we hadden dan ook niet het probleem dat de aerosleep te koud zou zijn. Maar dat merk je snel genoeg aan je kindje hoor.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Supertalentje ma 15 aug 2011 - 8:14

-


Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:42; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Spring ma 15 aug 2011 - 8:28

Het water blijft wel in de aerosleep liggen, het loopt door het laagje heen maar daar ligt het dan. Bij een normaal matras trekt het helemaal in het matras.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum