Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal?

+5
Sarah1985
Gizmo
Pussycat
Dennenappel
Pien
9 plaatsers

Ga naar beneden

Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal? Empty Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal?

Bericht  Pien ma 12 sep 2011 - 2:41

Ik heb dit rokje gekocht via marktplaats. Hartstikke leuk. Ik dacht op de foto te zien die op marktplaats stond dat hij gewoon wat faal gemaakt was en dat dat zo hoorde. Dat werd door de verkoper ook verteld. Maar... Ik krijg hem net via de post binnen en schrik er toch van... Dit kan ik toch zo niet dragen? Ik vind dit echt slijtage die niet hoort.

Ben benieuwd wat jullie vinden.

het gehele rokje
Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal? Foto-R36FL8BA
en als ik mijn hand eronder doe
Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal? Foto-ZQGQ6RO7

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal? Empty Re: Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal?

Bericht  Dennenappel ma 12 sep 2011 - 2:42

Dat vind ik inderdaad niet kunnen! Dat is te veel kapot in mijn ogen.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal? Empty Re: Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal?

Bericht  Pussycat ma 12 sep 2011 - 2:44

Tja lastig zeg! Je hebt ook kledingstukken die je zo half stuk in de winkel koopt... Dus weet niet echt of die verkoper nu wel of niet gelogen heeft zeg maar.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal? Empty Re: Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal?

Bericht  Gizmo ma 12 sep 2011 - 2:45

Dit zijn gewoon gaten, heeft niks meer met vaal te maken. Ik zou de verkoper er op aanspreken als ik jou was.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal? Empty Re: Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal?

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 2:45

Het zou zo kunnen horen maar ik denk het inderdaad ook niet. Hoeveel heb je ervoor betaald?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal? Empty Re: Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal?

Bericht  Sarah1985 ma 12 sep 2011 - 2:46

jeetje dat is niet normaal, heb je er veel voor betaald. Ik zou de verkoper zeker mailen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal? Empty Re: Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal?

Bericht  marjoleinnn ma 12 sep 2011 - 3:05

Het kan best dat dit al zo hoorde hoor, tegenwoordig heb je ook zulke broeken.
En tsjah..vervelend maar dat is het risico van kopen op marktplaats...je kan die verkoper wel mailen maar denk niet dat diegene nog gaat reageren of het geld teruggeeft.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal? Empty Re: Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal?

Bericht  Niekske ma 12 sep 2011 - 3:14

marjoleinnn schreef:Het kan best dat dit al zo hoorde hoor, tegenwoordig heb je ook zulke broeken.
En tsjah..vervelend maar dat is het risico van kopen op marktplaats...je kan die verkoper wel mailen maar denk niet dat diegene nog gaat reageren of het geld teruggeeft.

Als het iemand is die vaker dingen op markplaats verkoopt, zal ze toch wel haar goede naam willen houden en wellicht is ze dan toch bereid tot een compromis of wil ze het rokje wel terugnemen. Gewoon een beleefd mailtje sturen dat het je toch tegenvalt en dat je het prettig had gevonden als ze je vantevoren had verteld over de gaten. Dat je er dus nu niet tevreden mee bent en of zij een oplossing kan voorstellen.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal? Empty Re: Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal?

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 3:41

Als er zulke gaten inzitten zit er vaak witte stof achter toch? Zodat het kapot lijkt maar niet is.
Zou gewoon even mailen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal? Empty Re: Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal?

Bericht  Sushi ma 12 sep 2011 - 4:02

ProudMama schreef:Als er zulke gaten inzitten zit er vaak witte stof achter toch? Zodat het kapot lijkt maar niet is.
Zou gewoon even mailen!
En dan zou de verkoper het er toch ook wel bij vermelden, als het zo zou horen.
Vind het echt niet kunnen. Ik zou ook even mailen.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal? Empty Re: Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal?

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 4:13

Ik zou ook denken dat het bij het model hoort en het gewoon dragen zolang je er niet teveel mee tentoonstelt.
Als je verwacht een ander soort rokje te kopen dan snap ik je reactie wel. Wellicht nog eens een mailtje sturen naar de verkoper en er naar vragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal? Empty Re: Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal?

Bericht  Sterre ma 12 sep 2011 - 4:27

Kan je niet een plaatje van het origineel opzoeken, en kijken of het zo hoort? Ik kan me voorstellen dat het wel zo wordt verkocht, maar het moet bij je passen inderdaad.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal? Empty Re: Gekocht op marktplaats, vinden jullie dit normaal?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum