Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb je op Marktplaats gekocht?

+32
Susan
Spring
pitbullgup
Parisienne
vlinder19
ekjir@M
loesje
Mamsie
Hutselfuts
M@niek
PiP
kwak
sheila123
Annemie
Pien
blondje1313
chipa
Bruintje Beer
MissD
studiebol
miss22
Liadan
Minniemeisje
Roos
Printje
SarahKey
teletascha
Floor
Fearie
PapillonRose
Koetjeboe
Supertalentje
36 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:35

In het begin moet je inderdaad bij iedere voeding temp opnemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:41

Supertalentje schreef:Nu zie ik juist op de site van Aerosleep staan dat hij juist een absorberende werking heeft zodat je kindje idd niet in zijn eigen braaksel of urine blijft liggen... En het 'warmte-afvoer' systeem is er weer voor omdat baby's het gauw te warm hebben, maar lijkt me wel dat dit een probleem oplevert als baby zijn lichaamswarmte niet goed op peil kan houden. Maar hoe weet ik nou of dat zo is? Bij iedere voeding de temperatuur opnemen?

De kraamverzorgster zal je vertellen of temperaturen nodig is en hoe vaak dan. Als een kindje goed op gewicht is en het is een paar dagen goed, hoeft dat niet meer. Mijn dochter was erg groot en zwaar en wij hebben nauwelijks kruiken gebruikt en ook nauwelijks de temperatuur opgenomen. Maar dat wordt je tezijnertijd gewoon uitgelegd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Tazz ma 15 aug 2011 - 10:07

Ik koop bijna alles via marktplaats. Je bent echt een dief van je eigen portemonnee als je alles per se nieuw wilt hebben. Ook op MP kan je spullen nieuw kopen voor minder geld. Er staan ook vaak webshops op.

Ik kan echt avonden neuzen op MP heel erg verslavend op zoek naar de leukste spullen voor weinig geld. En ook verkopen gaat goed. smile
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Supertalentje ma 15 aug 2011 - 10:30

-



Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:43; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 10:33

Supertalentje schreef:
Twellie schreef:De kraamverzorgster zal je vertellen of temperaturen nodig is en hoe vaak dan. Als een kindje goed op gewicht is en het is een paar dagen goed, hoeft dat niet meer. Mijn dochter was erg groot en zwaar en wij hebben nauwelijks kruiken gebruikt en ook nauwelijks de temperatuur opgenomen. Maar dat wordt je tezijnertijd gewoon uitgelegd.
Tja.. Wij waren allemaal klein en licht, mijn zusjes hebben nu allebei een kindje die ook licht en klein waren, zelf ben ik ook niet zo groot en mijn man ook niet, dus ik reken een beetje op een klein en licht kindje, vandaar misschien dat ik er zo mee bezig ben en het me afvraag. Iemand anders zei al dat ze na iedere verschoning even temperatuurde, dat lijkt me dan geen probleem.

@Biancy, je hebt gelijk, maar het gevaar dat mijn kind meer zal verbranden van een lekkende kruik op een aerosleep dan op een gewoon matrsje valt dus weg.

@Tazz: met gloednieuwe spullen vind ik het nog wel meevallen, ik zit ook vaak met verzendkosten en dan is het verschil zo klein, heb je dat niet?


Alles kan smile! Ik ben zelf nog net geen lilliputter (beetje overdreven) en mijn vriend is ook maar 1.75 meter. Toch hebben we een heeeel lange dochter, dat was ze bij de geboorte dus al en ze woog ook vier kilo.

Maar dat temperaturen is sowieso geen probleem hoor, is met een minuutje gepiept.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  PapillonRose ma 15 aug 2011 - 10:38

Tazz schreef:Ik koop bijna alles via marktplaats. Je bent echt een dief van je eigen portemonnee als je alles per se nieuw wilt hebben. Ook op MP kan je spullen nieuw kopen voor minder geld. Er staan ook vaak webshops op.

Ik kan echt avonden neuzen op MP heel erg verslavend op zoek naar de leukste spullen voor weinig geld. En ook verkopen gaat goed. smile

+1, voor het kopen van spullen dan. Verkopen gaat wisselend, maar ik verkoop dan vaak ook wel dingen die je maar net nodig moet hebben (studieboeken bijvoorbeeld).

Ik koop ook wel veel nieuw, maar als ik het via MP nieuw of in goede staat kan kopen dan doe ik dat. Alleen haal ik het wel liever op, dus moet er maar net iets dichtbij te vinden zijn.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Supertalentje ma 15 aug 2011 - 10:58

-


Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:43; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 11:06

Supertalentje schreef:
Twellie schreef:Alles kan smile! Ik ben zelf nog net geen lilliputter (beetje overdreven) en mijn vriend is ook maar 1.75 meter. Toch hebben we een heeeel lange dochter, dat was ze bij de geboorte dus al en ze woog ook vier kilo.

Maar dat temperaturen is sowieso geen probleem hoor, is met een minuutje gepiept.

Oh nee, ik wil ook eigenlijk geen grote, ik groei nu al uit mn voegen, dat kan toch niet passen... Dan val ik toch gewoon naar voren? Laughing Ik ga morgen kijken, met 16 weken was ik met de echo nog 'gewoon gemiddeld', misschien issie morgen wat kleiner dan gemiddeld.

Haha, ik wil ook niet weer zó'n grote. Ik wil er nu één die er binnen een uur of tien bevallen gewoon uitkomt Very Happy . Maar tot nu toe lijkt alles gemiddeld, hopelijk blijkt dat morgen bij jou ook het geval te zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Supertalentje ma 15 aug 2011 - 11:35

-


Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:43; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 21:12

Ik heb eigenlijk alleen maar een aantal merkkleertje via MP gekocht. En ik heb in het begin wel veel kunnen lenen van mijn nicht in het begin zoals kruiken, lakentjes voor de kinderwagen, TummyTub enz. En we krijgen veel van m'n schoonzus. Haar kindje is 3 en als die iets over hebben krijgen wij dat. Laatst hebben we een badjasje, slaapzak en een schommel voor in de deuropening gekregen van hun. En anders had ik zo'n TummyTub of schommel gerust op MP gekocht

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum