Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

gekocht en betaald marktplaats niks ontvangen

+2
Funk
Mysterious
6 plaatsers

Ga naar beneden

gekocht en betaald marktplaats niks ontvangen Empty gekocht en betaald marktplaats niks ontvangen

Bericht  Mysterious zo 20 jan 2013 - 19:07

2 weken geleden heb ik iets gekocht via marktplaats. ik heb toen ook geld overgemaajt. nu heb ik al ruim ander halve week niets meer gehoord. die persoon mailde toen griep te hebben en zo snel mogelijk het pakketje op zou sturen. sinds dien niets meer gehoord. heb al een paar keer gemaild maar geen reactie. ik vermoedt dat ik ook geen reactie meer zal krijgen.
kun je hier nog iets mee? moet ik een klacht indienen bij marktplaats? ik heb wel haar naam en bankrerekening ik ga er vanuit dat die wel van die persoon is.

wat kan ik doen?
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

gekocht en betaald marktplaats niks ontvangen Empty Re: gekocht en betaald marktplaats niks ontvangen

Bericht  Funk zo 20 jan 2013 - 19:48

Mysterious schreef:2 weken geleden heb ik iets gekocht via marktplaats. ik heb toen ook geld overgemaajt. nu heb ik al ruim ander halve week niets meer gehoord. die persoon mailde toen griep te hebben en zo snel mogelijk het pakketje op zou sturen. sinds dien niets meer gehoord. heb al een paar keer gemaild maar geen reactie. ik vermoedt dat ik ook geen reactie meer zal krijgen.
kun je hier nog iets mee? moet ik een klacht indienen bij marktplaats? ik heb wel haar naam en bankrerekening ik ga er vanuit dat die wel van die persoon is.

wat kan ik doen?

je hebt een opgelicht forum, je kunt naam en bankreknr googlen en kijken of ze daar.opstaat als oplichter. Ik zou dit ook aan haar laten weten en zeggen dat je haar nog 1 kans geeft om te reageren en anders met naam en bank nr op internet zet. Je kunt ook aangifte doen, als dit al eerder is gebeurd kan haar rekening bevroren worden. Ten slotte kun je melding maken op Marktplaats. Succes ermee!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

gekocht en betaald marktplaats niks ontvangen Empty Re: gekocht en betaald marktplaats niks ontvangen

Bericht  Blond zo 20 jan 2013 - 22:06

Lang niet bij elk politiebureau kan je nog aangifte doen van internetoplichting.

Je kan wel een melding maken bij www.mijnpolitie.nl. Zodra de melding compleet is krijgt Marktplaats ook via hen een melding. Mocht je je pakketje toch nog ontvangen, dan kan de melding ook weer worden ingetrokken.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

gekocht en betaald marktplaats niks ontvangen Empty Re: gekocht en betaald marktplaats niks ontvangen

Bericht  loura ma 21 jan 2013 - 0:36

Ik heb het meegemaakt.. Ik heb er toen melding van gemaakt bij Marktplaats. Ik heb de naam toen gegoogled en hij bleek al bekend te zijn onder verschillende namen. Nooit meer wat van gehoord en nooit meer mijn geld terug gehad. Want als je het vrijwillig stort zullen banken dat niet terug draaien helaas.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

gekocht en betaald marktplaats niks ontvangen Empty Re: gekocht en betaald marktplaats niks ontvangen

Bericht  Zwerver ma 21 jan 2013 - 0:39

Inderdaad aangifte doen van oplichting. Ik heb dat destijds ook gehad en ineens lag er een brief van de politie op mijn deurmat. Of ik ook aangifte wilde doen. Ik had dat namelijk nog niet gedaan. Uiteindelijk heb ik aangifte gedaan en kreeg ik papieren opggestuurd die ik helemaal moest invullen, en mocht ik de rechtszaak bijwonen en kon mijn geld terug krijgen.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

gekocht en betaald marktplaats niks ontvangen Empty Re: gekocht en betaald marktplaats niks ontvangen

Bericht  Mysterious ma 21 jan 2013 - 1:08

Ik heb de persoon nog een mailtje gestuurd dat ik het nog een paar dagen afwacht en anders er een melding van ga maken.

tis me nog nooit overkomen dit, tot nu toe ging het altijd goed maar eens moet de eerste keer zijn Sad
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

gekocht en betaald marktplaats niks ontvangen Empty Re: gekocht en betaald marktplaats niks ontvangen

Bericht  ExpressoB ma 21 jan 2013 - 2:44

Balen zeg!!! genoeg tips die zijn gegeven, je kunt meer niet doen.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

gekocht en betaald marktplaats niks ontvangen Empty Re: gekocht en betaald marktplaats niks ontvangen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum