Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb je op Marktplaats gekocht?

+32
Susan
Spring
pitbullgup
Parisienne
vlinder19
ekjir@M
loesje
Mamsie
Hutselfuts
M@niek
PiP
kwak
sheila123
Annemie
Pien
blondje1313
chipa
Bruintje Beer
MissD
studiebol
miss22
Liadan
Minniemeisje
Roos
Printje
SarahKey
teletascha
Floor
Fearie
PapillonRose
Koetjeboe
Supertalentje
36 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  studiebol wo 10 aug 2011 - 21:56

Ik heb eigenlijk nog niks gekocht via marktplaats, ik kijk wel af en toe als ik iets zoek... maar koop er nooit wat merk dat mijn voorkeur toch meer naar nieuw uit gaat!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  MissD wo 10 aug 2011 - 21:59

studiebol schreef:Ik heb eigenlijk nog niks gekocht via marktplaats, ik kijk wel af en toe als ik iets zoek... maar koop er nooit wat merk dat mijn voorkeur toch meer naar nieuw uit gaat!

+ 1 ... Dat heb ik ook.
Al hoef ik niet alles nieuw, heb van mijn zusje ook best wel wat spulletjes gekregen, maar goed dan weet ik hoe er mee om gegaan en is en wat voor iemand het gebruikt heeft.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  studiebol wo 10 aug 2011 - 22:03

MissD schreef:
studiebol schreef:Ik heb eigenlijk nog niks gekocht via marktplaats, ik kijk wel af en toe als ik iets zoek... maar koop er nooit wat merk dat mijn voorkeur toch meer naar nieuw uit gaat!

+ 1 ... Dat heb ik ook.
Al hoef ik niet alles nieuw, heb van mijn zusje ook best wel wat spulletjes gekregen, maar goed dan weet ik hoe er mee om gegaan en is en wat voor iemand het gebruikt heeft.

Dat heb ik dan ook wel weer, ik was gisteren op een verjaardag van mijn oom en mijn nicht ging ook weer spullen opruimen dus ik mocht wel langs komen om uit te zoeken. Nou dat doe ik dan wel, omdat ik weet hoe er mee om is gegaan. Is denk ik gewoon het gevoel.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Bruintje Beer wo 10 aug 2011 - 22:28

Wij kopen geregeld iets van marktplaats. En dan niet alleen voor de kinderen.

Wij hebben van marktplaats voor de kinderen.
Babykamer.
Fietskar.
En de kast voor mijn dochter in haar kamer.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 22:30

Minniemeisje schreef:
Storm schreef:Ik heb alleen onze wandelwagen via Marktplaats gekocht, nadat de onze gestolen was.

Wat erg dat iemand een kinderwagen steelt! Waar is ie gestolen dan?
Gewoon bij ons voor de deur, iemand had onze fietsen + de kinderwagen naar buiten gezet omdat ze in de hal stonden (mag eigenlijk niet) maar we hadden afgesproken dat we de volgende dag alles in de berging zouden zetten.
Toen mijn vriend ging werken de volgende ochtend zag hij alles buiten staan en de kinderwagen was weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Liadan wo 10 aug 2011 - 22:34

Ik ben nu trouwens marktplaats aan het afspeuren voor een houten speelhuisje met glijbaan, maar ik heb er nog geen naar mijn zin kunnen vinden hier in de buurt. Dat is wel iets wat ik het liefst 2ehands koop, scheelt veel geld.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 23:23

Alleen een schommelstoel.
Verder koop/hebben we alles nieuw gekocht.
De schommelstoel wilden we ook nieuw kopen,maar een oude past meer bij onze stijl.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  chipa wo 10 aug 2011 - 23:31

-Box bopita 30,-
-Badje + standaard 10.-
-Babybjorn draagzak 10,-
-Speelkleed rainforest 15,-
-Maxi cosi mura 2 + cabriofix 250,-
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  blondje1313 wo 10 aug 2011 - 23:32

Box en maxicosi voor bij mijn ouders,
Kinderwagen inclusief alle accessoires (ook maxicosi en adapter daarvoor), vind ze nieuw namelijk allemaal wel erg duur!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Pien wo 10 aug 2011 - 23:51

Bijna niks... sowieso de `grote` spullen hebben we allemaal nieuw gekocht. Ik heb eigenlijk alleen wat kleertjes gekocht in maatje 56 die nieuw waren, de kaartjes zaten daar nog aan.
Verder hebben we vorige week nog snel via marktplaats een magnetronsterilisator gekocht bij mensen hier 2minuten vandaan!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Annemie wo 10 aug 2011 - 23:58

Wij hebben het volgende van marktplaats voor onze zoon:

- Voedingskussen
- Kinderwagen en maxi cosi
- Babybadje en kruiken
- Speelkleed
- Fietsstoeltje
- Puckababy
- Slaapzakjes (dat doet ik trouwens nooit meer, ze werden opgestuurd en stonken ontzettend naar rook, echt heel vies en ze leken op mp beter dan in het echt, heb ze wel meteen gewassen, maar toch, bah)

Als ik wat van markplaats koop, moet het wel in de buurt zijn, dan haal ik het liever op.
Nu ben ik op mp op zoek naar een speeltoestel met glijbaan.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  sheila123 wo 10 aug 2011 - 23:58

Wij kopen zelf eigenlijk niks via marktplaats. Voor onze dochter hebben we alles nieuw gekocht. Zelf verkoop ik wel het 1 en ander via marktplaats zoals kleertjes die ik niet meer zo leuk vind of te klein zijn voor onze jongste. Net weer een pakje verkocht trouwens smile
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  kwak do 11 aug 2011 - 1:41

ik hoop heel veel via MP en op rommelmarkten.

op MP heb ik voor onze dochter
- compleet kamertje
-box
-kinderwagen
-speelgoed
-kleding, maar dat koop ik alleen in de buurt zodat ik het kan zien voordat ik het koop
-babygym
-activiteiten tafel
- 3 draagdoeken
- badje & standaard
-hobbelpaard
-primo
en de rest wat ik vergeet.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 2:12

Ik koop weleens wat kleding.
Maar alleen als het nieuw is of in de buurt zodat ik het kan bekijken.
Vandaag toevallig een leuk vest van Lief! binnen gekregen.
Nog helemaal nieuw, voor 7.50 incl verzenden.
Mevrouw had het te klein gekocht voor haar kleinzoon.

En we zijn vandaag een leuk steje met tafel, 2 stoeltjes en een klepbankje op wezen halen.
Moet nog wel helemaal geverfd worden en de zitting + tafelblad opnieuw bekleden met ee leuk zeil.
Maar voor 25.- kun je zoiets echt nauwelijks vinden in de buurt:



Laatst aangepast door Sassa op vr 12 aug 2011 - 6:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  PapillonRose do 11 aug 2011 - 3:50

Wat een leuk setje meubeltjes Sassa! Kan me voorstellen dat je hier blij mee bent smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 3:54

Normaal vis ik met dit soort dingen altijd achter het net :P
Ben ook echt blij dat we het meteen op konden komen halen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Supertalentje do 11 aug 2011 - 3:57

-


Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:39; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  PiP do 11 aug 2011 - 6:16

Ik wou eigenlijk ook alles nieuw, maar ik wou persee een bepaalde wandelwagen en die hebben we 2e hands gekocht.
Hij zag er echt nog als nieuw uit, anders hadden we het ook niet gedaan. Toen ik met verlof ging heb ik wel alles uitgewassen!
Verder heb ik wat ongebruikte Duplo gekocht voor weinig en vorige week wat BabyBorn spulletjes hier in de woonplaats.
En de vijverbak
We verkopen eigenlijk heel veel via marktplaats, maar kopen weinig. Wij zijn ook meer van de nieuwe spulletjes, al begin ik hier wel makkelijker in te worden. Heb van de week voor het eerst op een 2e hands truitje geboden.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  M@niek do 11 aug 2011 - 7:23

Voor mn dochtertje eigenlijk alleen wat nieuwe kleertjes. 1x heb ik een nieuwe setje van ducky beau gekocht en bleek bij thuiskomst allemaal vlekken op te zitten!

Ik heb wel 1x een koopje gedaan. Bij de Babydump hadden ze een geweldige klamboe die serieus 140 euro kosten! Ik heb marktplaats afgestruind en heb de klamboe zgan voor 40 incl verzenden kunnen kopen!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Supertalentje do 11 aug 2011 - 8:05

-


Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:39; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Pien do 11 aug 2011 - 8:13

Wat is het supertalentje? Het ziet er in ieder geval wel heel leuk en vrolijk uit!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 8:34

Morgen een zitzak van sit and joy halen smile 25 euro

Edit: en nieuwe schoentjes van shoesme gescoord voor 30 inclusief verzenden

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Hutselfuts do 11 aug 2011 - 9:06

Ik weet nu al dat wij niets gaan kopen via Marktplaats. Ben daar gewoon niet van. Verkopen dan weer wel Wink
Hutselfuts
Hutselfuts
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 86
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Supertalentje do 11 aug 2011 - 10:30

-


Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:39; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 11:01

Ik heb een voedingskussen (wat zijn die krengen duur in de winkel) gekocht voor een 10tje, en 2 kruiken voor een 10tje.
Wel allemaal in de buurt, dus dat ik het zelf kan gaan halen smile

Voor de meeste dingen zoek ik wel eerst op Marktplaats, kan je een hoop schelen!
Zou nog wel een maxicosi adapter voor de Easywalker willen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum