Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb je op Marktplaats gekocht?

+32
Susan
Spring
pitbullgup
Parisienne
vlinder19
ekjir@M
loesje
Mamsie
Hutselfuts
M@niek
PiP
kwak
sheila123
Annemie
Pien
blondje1313
chipa
Bruintje Beer
MissD
studiebol
miss22
Liadan
Minniemeisje
Roos
Printje
SarahKey
teletascha
Floor
Fearie
PapillonRose
Koetjeboe
Supertalentje
36 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Mamsie do 11 aug 2011 - 11:08

Parels schreef:Ik heb een voedingskussen (wat zijn die krengen duur in de winkel) gekocht voor een 10tje, en 2 kruiken voor een 10tje.
Wel allemaal in de buurt, dus dat ik het zelf kan gaan halen smile

Voor de meeste dingen zoek ik wel eerst op Marktplaats, kan je een hoop schelen!
Zou nog wel een maxicosi adapter voor de Easywalker willen Laughing

Koop alstjeblieft wel nieuwe doppen voor de kruiken.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 11:50

Ok, misschien heel domme vraag, maar .. waarom?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  SarahKey do 11 aug 2011 - 18:35

Parels schreef:Ok, misschien heel domme vraag, maar .. waarom?

Ik gok erop dat die stuk kunnen zijn (scheurtje oid) en dan plenst zo al dat water eruit.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 18:44

Supertalentje schreef:Ik heb net deze gekocht, mijn eerste MP aankoop! Ik vind 'm veel te duur, man vindt 'm geweldig, zo hebben we allebei wat:

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 3 Espressov


Die heb ik net verkocht via marktplaats smile

Wij hebben heel veel via marktplaats en rommelmarkten.
Volgens mij heeft Janneman alleen een nieuwe kinderwagen en een nieuwe kinderstoel.
Ik vind het heerlijk om marktplaats af te struinen voor koopjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  SarahKey do 11 aug 2011 - 19:09

Zo'n ding zou hier echt stof staan gaan happen.
Flesvoeding wil ik niet geven (ik hoop dat het kindje mee wil werken, dat is het belangrijkste Laughing )
en potjesvoeding wil ik liefst helemaal niet in huis en anders alleen in noodgevallen.

Maar vind dat ding er wel blits uit zien. Very Happy
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 20:35

Als je gebruikte kruiken gebruikt altijd nieuwe doppen kopen.
Er kunnen scheurtjes in de rubbers komen waardoor de kruiken gaan lekken.

Ik gebruik de kruiken van de eerste maar wel met nieuwe doppen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 20:38

Ik zou eerlijk gezegd niet durven om '2ehands' kruiken te gebruiken, ik zou heel erg bang zijn dat er iets stuk is o.i.d. Maar dat ligt meer aan mezelf, ik ben gewoon overbezorgd wat dat betreft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 20:48

Oh ok, ja dat had ik zalf ook al bedacht, ik dacht dat ik iets anders over het hoofd had gezien!! Ze zijn al wel compleet uitgeetest hier btw, en ze lekten aan geen enkele kant. k

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  loesje do 11 aug 2011 - 21:03

ik heb heel veel op marktplaats gekocht van kleertjes tot wagenbak en het lijkt allemaal net nieuw dus waarom nieuw kopen als ik het voor minder dan de helft kan krijgen.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  ekjir@M do 11 aug 2011 - 21:10

Storm schreef:Ik zou eerlijk gezegd niet durven om '2ehands' kruiken te gebruiken, ik zou heel erg bang zijn dat er iets stuk is o.i.d. Maar dat ligt meer aan mezelf, ik ben gewoon overbezorgd wat dat betreft.

Ik heb het sowieso niet op heetwater kruiken een vriendin van mij is van heup tot tenen verbrand door een heetwaterkruik. Ik heb 2e hands 2 elektrische kruiken gekocht van de Hema. Deze zijn met 8 minuten opgeladen zijn nog niet direct heet zodat je ze nog zonder brandwonden in een kruikenzak kan doen en worden na 15 minuten net zo warm als een normale kruik.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:19

Ik heb sowieso (op aanraden van het ziekenhuis) nooit kruiken gebruikt terwijl de kinderen in bed lagen. Alleen maar om de bedjes voor te verwarmen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:58

Ben ook niet van plan ze bij dee baby in het bedje te leggen, vind ik met elke kruid gevaarlijk, maar idd om het bedje voor te verwarmen. Ach, we zien wel hoe het gaat. Komt vast allemaal goeed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  vlinder19 do 11 aug 2011 - 22:12

Ik koop regelmatig kleertjes via marktplaats. Verder eigenlijk niks....verkopen wel!

Heb er nu een schommelstoel en draagdoek op staan...ook hier in het vraag en aanbod pijler hint hint hint hahaha.
vlinder19
vlinder19
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 180
Punten : 331
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  chipa do 11 aug 2011 - 22:12

Onze kraamverzorgster deed dat dus wel! De kruik bij de kleine leggen. Heb dat ding gelijk weggehaald toen ik dat zag!
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Parisienne do 11 aug 2011 - 23:18

Ik heb tot nog toe alleen maar een loop-/duwwagentje voor N. via Marktplaats gekocht.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Supertalentje do 11 aug 2011 - 23:19

-


Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:40; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  ekjir@M do 11 aug 2011 - 23:28

chipa schreef:Onze kraamverzorgster deed dat dus wel! De kruik bij de kleine leggen. Heb dat ding gelijk weggehaald toen ik dat zag!

In het ziekenhuis en de onze kraamverzorgsters deden dit ook. Maar dan wel boven op de deken.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Supertalentje vr 12 aug 2011 - 2:48

-


Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:40; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  MissD vr 12 aug 2011 - 2:59

Supertalentje schreef:Wat is er ineens met een kruik aan de hand? Mijn moeder vertelde gister nog dat ze die ook bij ons neerlegde om te voorkomen dat we omrolden...

Mijn marktplaats avontuur is alweer gestrand, iedereen wil de hoofdprijs! Als ik iets voor 5, 10 of 20 euro duurder nieuw kan kopen, waarom zou ik dan €10 + verzendkosten betalen voor een tweedehands lakentje dat in de winkel €15 is? En waarom schrijft de verkoper als minimumbod voor iets €10 en als ik dat bied een mailtje sturen dat ze er minimaal €30 voor wil hebben? Ik snap het niet...

Dan zou ik het lekker gewoon nieuw kopen voor die paar euro meer. Ik heb ook al wel voor wat dingetjes zitten kijken, maar mensen vragen idd soms best veel, terwijl het in de winkel soms ook niet heel veel meer kost.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 3:01

Ik snap de drukte om de kruik ook niet zo...
Als je de kruik gebruikt zoals het hoort is er niks aan de hand.
Je vult ze, draait ze dicht, legt ze een kwartiertje op het aanrecht om te kijken of ze lekken en daarna leg je ze in het bedje.
Tussen het lakentje en het dekentje met een zak er om.

Over die electrische kruiken is laatst ergens een artikel over geweest.
Er waren er verschillende die waren ontploft, dus zo veilig zijn die ook niet.
Bij ons stond zelfs in het kraamverslag dat die niet gebruikt mochten worden...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 3:03

Sassa schreef:Ik snap de drukte om de kruik ook niet zo...
Als je de kruik gebruikt zoals het hoort is er niks aan de hand.
Je vult ze, draait ze dicht, legt ze een kwartiertje op het aanrecht om te kijken of ze lekken en daarna leg je ze in het bedje.
Tussen het lakentje en het dekentje met een zak er om.

Over die electrische kruiken is laatst ergens een artikel over geweest.
Er waren er verschillende die waren ontploft, dus zo veilig zijn die ook niet.
Bij ons stond zelfs in het kraamverslag dat die niet gebruikt mochten worden...

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  PapillonRose vr 12 aug 2011 - 3:04

Hier ook gewoon het kruikje bij A. in bed gehad de eerste dagen. Wel een nieuwe, goed gecontroleerd of hij niet lekte elke keer, kruikenzak eromheen, tussen de dekentjes (dus niet direct tegen haar aan) en zo neerleggen dat de dop naar beneden wijst. Mocht er dan nog water uitkomen loopt het van je kindje af in plaats van naar je kindje toe. Zeker als je de kruik goed controleert kan er weinig misgaan lijkt me.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 3:05

Oh ja, dat was ik vergeten. Inderdaad de dop naar beneden...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  M@niek vr 12 aug 2011 - 3:28

Wij hebben ook altijd de kruik gebruikt. Dop naar beneden en voor alle zekerheid nog een luier eromheen (om de dop, als ie dan toch lekt absorbeerd het goed in de luier).
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Supertalentje vr 12 aug 2011 - 4:04

-


Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:40; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je op Marktplaats gekocht? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb je op Marktplaats gekocht?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum