Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

+31
boekenwurm83
Raven
Tsjip
Zwerver
love
Sweety
dolfijntje24
Suus
Arwyn
RYW
Caro
Paper Crown
Caresses
minoessepoes
M@niek
Carra
Parisienne
Fearie
tweeling
Rumble
Caramba
Laced
Phileine
bolus26
Flinder
sanne-84
SoGood
Susan
_Femme
Rush
Kaboutertje
35 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 3 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Zwerver wo 10 aug 2011 - 23:07

Ik kan sowieso niet poepen als ik weet dat er iemand vlak bij mij is! Dus hij moet dan verplicht in de woonkamer blijven.

Plassen boeit mij niet zoveel.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 3 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Tsjip wo 10 aug 2011 - 23:08

mozzarella schreef:
dolfijntje24 schreef:
tweeling schreef:Jeetje het verbaasd me dat jullie dat zo genant vinden, is toch heel menselijk? Ik poep en plas gewoon met de deur open hoor, maakt mij + mijn vriend niks uit, kunnen we lekker verder kletsen haha nerd nerd

+1


Genant vinden is het ene uiterste....maar doen alsof een relatie pas écht goed is wanneer je openlijk voor elkaar poept en plast verbaast mij dan weer.

Ja inderdaad.

Plassen doen wij wel waar de ander bij is. Bij de de andere dingen gaat de deur gewoon dicht. Ik hoef zijn geproduceerde stank niet te ruiken hoor! Of ruikt het bij jullie naar bloemetjes Tweeling?

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 3 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Kaboutertje wo 10 aug 2011 - 23:13

Storm schreef:
Kaboutertje schreef:Dus dan is het toch niet zo 'normaal' als ik dacht :P. Volgens mij doet grotendeels iedereen de deur dicht haha..
Maarja, ieder zijn ding toch. Zolang je je er prettig bij voelt.
Maar je doet toch ook de deur dicht als jij aan het poepen bent, toch? Very Happy plassen kan ik me wel voorstellen dat het eens voorkomt met de deur open.

Hahaha ja tuurlijk!Daar hoeft niemand bij te zijn :P
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 3 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 23:24

Wij doen beide altijd de deur dicht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 3 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Raven wo 10 aug 2011 - 23:27

Wij hebben alleen een wc op de badkamer.
De deur is altijd dicht anders kunnen de buren ons zien door de deur, maar niet op slot.
Plassen doen we gewoon waar de ander bij is.
Als ik ga poepen zeg ik wel altijd ik ben aan het poepen niet binnen komen. Dan kan er altijd nog wcpapier naar binnen gegooid worden als deze op blijkt te zijn.
Mijn vriend poept gewoon waar ik bij ben. Ik vind dit smerig en als ik merk dat hij aan het poepen is loop ik weg bah bah. Hij plast ook vaak zittend dus heb ik het pas door als ik plons hoor.

Op vakantie hadden wij trouwens een appartement gehuurd met zijn viertjes ik mijn vriend en een bevriend stelletje en die wcdeur ging niet eens op slot. Dus moesten we het wel zeggen als we naar de badkamer of wc gingen.
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 3 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  tweeling wo 10 aug 2011 - 23:34

Tsjip schreef:
mozzarella schreef:
dolfijntje24 schreef:
tweeling schreef:Jeetje het verbaasd me dat jullie dat zo genant vinden, is toch heel menselijk? Ik poep en plas gewoon met de deur open hoor, maakt mij + mijn vriend niks uit, kunnen we lekker verder kletsen haha nerd nerd

+1


Genant vinden is het ene uiterste....maar doen alsof een relatie pas écht goed is wanneer je openlijk voor elkaar poept en plast verbaast mij dan weer.

Ja inderdaad.

Plassen doen wij wel waar de ander bij is. Bij de de andere dingen gaat de deur gewoon dicht. Ik hoef zijn geproduceerde stank niet te ruiken hoor! Of ruikt het bij jullie naar bloemetjes Tweeling?

Uhh dat zeg ik toch niet dat het een relatie beter maakt als je met de deur open poept haha. Ik zeg alleen dat ik had verwacht dat meer mensen dat doen, meer niet smile En nee bij ons ruikt het dan niet altijd naar bloemetjes, maar als je vriend/man een scheet laat ruikt die ook niet naar bloemetjes toch? Is dat dan ook zo erg om te ruiken? Ik heb er gewoon niet zoveel problemen mee;)
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 3 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 23:37

tweeling schreef:

Uhh dat zeg ik toch niet dat het een relatie beter maakt als je met de deur open poept haha. Ik zeg alleen dat ik had verwacht dat meer mensen dat doen, meer niet smile En nee bij ons ruikt het dan niet altijd naar bloemetjes, maar als je vriend/man een scheet laat ruikt die ook niet naar bloemetjes toch? Is dat dan ook zo erg om te ruiken? Ik heb er gewoon niet zoveel problemen mee;)
Ik ben zelfs zo erg dat ik boos/geirriteerd word als mijn vriend een scheet laat, omdat ik het zo vies vind ruiken gewoon.
Dus nee ik hoef hem dan zeker niet te zien poepen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 3 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 23:38

Plassen doe ik vaak met de deur open. Bij poepen gaat de deur wel dicht.
Wij hebben één wc en deze is op de badkamer, dus anders is het ook niet zo handig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 3 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  RYW wo 10 aug 2011 - 23:42

tweeling schreef:
Tsjip schreef:
mozzarella schreef:
dolfijntje24 schreef:
tweeling schreef:Jeetje het verbaasd me dat jullie dat zo genant vinden, is toch heel menselijk? Ik poep en plas gewoon met de deur open hoor, maakt mij + mijn vriend niks uit, kunnen we lekker verder kletsen haha nerd nerd

+1


Genant vinden is het ene uiterste....maar doen alsof een relatie pas écht goed is wanneer je openlijk voor elkaar poept en plast verbaast mij dan weer.

Ja inderdaad.

Plassen doen wij wel waar de ander bij is. Bij de de andere dingen gaat de deur gewoon dicht. Ik hoef zijn geproduceerde stank niet te ruiken hoor! Of ruikt het bij jullie naar bloemetjes Tweeling?

Uhh dat zeg ik toch niet dat het een relatie beter maakt als je met de deur open poept haha. Ik zeg alleen dat ik had verwacht dat meer mensen dat doen, meer niet smile En nee bij ons ruikt het dan niet altijd naar bloemetjes, maar als je vriend/man een scheet laat ruikt die ook niet naar bloemetjes toch? Is dat dan ook zo erg om te ruiken? Ik heb er gewoon niet zoveel problemen mee;)

Je hebt er schijt aan, zogezegd Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 3 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  tweeling do 11 aug 2011 - 0:23

RYW schreef:
tweeling schreef:
Tsjip schreef:
mozzarella schreef:
dolfijntje24 schreef:
tweeling schreef:Jeetje het verbaasd me dat jullie dat zo genant vinden, is toch heel menselijk? Ik poep en plas gewoon met de deur open hoor, maakt mij + mijn vriend niks uit, kunnen we lekker verder kletsen haha nerd nerd

+1


Genant vinden is het ene uiterste....maar doen alsof een relatie pas écht goed is wanneer je openlijk voor elkaar poept en plast verbaast mij dan weer.

Ja inderdaad.

Plassen doen wij wel waar de ander bij is. Bij de de andere dingen gaat de deur gewoon dicht. Ik hoef zijn geproduceerde stank niet te ruiken hoor! Of ruikt het bij jullie naar bloemetjes Tweeling?

Uhh dat zeg ik toch niet dat het een relatie beter maakt als je met de deur open poept haha. Ik zeg alleen dat ik had verwacht dat meer mensen dat doen, meer niet smile En nee bij ons ruikt het dan niet altijd naar bloemetjes, maar als je vriend/man een scheet laat ruikt die ook niet naar bloemetjes toch? Is dat dan ook zo erg om te ruiken? Ik heb er gewoon niet zoveel problemen mee;)

Je hebt er schijt aan, zogezegd Wink

haha Very Happy
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 3 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 0:30

freakielief schreef:
Princess schreef:Ik heb echt totaal de behoefte niet om hem te zien plassen, en ik ga er vanuit dat dat andersom ook zo is.
Dus die deur blijft lekker dicht.
Same here. We hebben hier ook gewoon twee wc's, eentje op de badkamer en eentje apart. Op vakantie als de nood heel erg hoog is en de ander staat nog onder de douche maken we er dan weer geen probleem van. Maar normaal gezien, nee, ik vind het toch privé. En ik kan ons gesprek echt wel even een minuutje opschorten.

Voor mijn gevoel is dan een stukje van de romantiek weg. Ik wéét dat dat nergens op slaat, maar ik moet er gewoon echt niet aan denken. Ik vind dat aan 'alles delen in een relatie' ook een grens verbonden is en bij mij ligt die daar! Ik word overigens ook niet dolgelukkig van vriendinnen die in mijn bijzijn plassen. Doe dat maar gewoon lekker in je eentje allemaal en laat mij dat vooral ook doen clown

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 3 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 0:50

Nee, ik heb altijd de deur dicht en op slot. Niemand hoeft daar bij te zijn. Partner niet, familie niet, vriendinnen niet. Ik hoef er bij hen ook niet bij te zijn en gelukkig doen ze dat ook niet.



Ik vind het maar raar en misschien zelfs een beetje respectloos naar de ander toe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 3 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 2:36

Wij hebben een apart toilet (thank god).. Ik doe altijd de deur dicht. Mijn vriend laat hem met plassen meestal op een kier staan, dan zwaait hij de deur 'dicht' maar die klikt niet in het gat zeg maar Rolling Eyes .. Bij een nr 2.. altijd deur dicht!

Als we ooit een toilet in de badkamer hebben dan moet ik ook geen mensen om mij heen. Van hem mag ik best plassen waar hij bij is, maar ik voel me daar niet relax bij :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 3 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  boekenwurm83 do 11 aug 2011 - 2:39

Kaas schreef:Nee, ik heb altijd de deur dicht en op slot. Niemand hoeft daar bij te zijn. Partner niet, familie niet, vriendinnen niet. Ik hoef er bij hen ook niet bij te zijn en gelukkig doen ze dat ook niet.



Ik vind het maar raar en misschien zelfs een beetje respectloos naar de ander toe.

dat je het raar vindt of niet prettig dat kan ik nog begrijpen.
maar respectloos? dus als ik aan het tandenpoetsen ben en mijn vriend zit naast mij te plassen (aangezien wij altijd gelijk naar bed gaan en dus ook samen staan te tandenpoetsen/zitten te plassen) zou respectloos zijn??? wat is er in godsnaam respectloos aan. Tis maar net wat je wel of niet prettig vindt.
Wij hebben er geen enkele moeite mee.

Voor de grote boodschap gaat bij ons de deur wel dicht want die lucht mag van mij in de badkamer/toilet blijven en hoeft echt niet de gang op te drijven Laughing
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 3 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 3:04

minoessepoes schreef:
2CKC2 schreef:Ik doe altijd de deur dicht.. wij hebben boven een wc en daar gaat hij altijd naartoe voor een eh,number 2. Dan weet ik het al haha. Maar nee, ookal zitten we in en gesprek..dan wachten wel eventjes.. (soms een kwartier, als hij angrybirds speelt op de iphone op de plee...)

Deze herken ik haha, mijn vriend neemt zijn I-pad mee naar de wc Rolling Eyes

Doet me denken aan mijn moeder.

Als ze naar de wc moest dan kwam ze "OOOEEEWWW!!"-roepend de kamer binnen rennen, omdat ze heel nodig naar de wc moest. Nou dan wisten wij het al. Maar ze moest altijd iets te lezen hebben op de wc. Ze zocht de hele kamer rond naar een krant of een boek: "Is dit de krant van vandaag? Nee, is dit m dan? Ook niet!!" zei ze dan in zichzelf. Ondertussen stond ze dan heel ongemakkelijk begon ze te huppen op de plaats. bounce Al ging ze het hele huis rond zoeken om iets te lezen te hebben, ze moest en zou het hebben ook!!

Ik heb weleens geprobeerd om sudoku op de wc te doen. Maar op de 1 of ander manier wilt dat niet lukken, omdat ik me niet kan concentreren.... scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 3 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Dani do 11 aug 2011 - 3:07

Plassen doen we beide met de deur open. Maar voor de grote boodschap en tampons verwisselen enzo doe ik de deur dicht en op slot. Mn vriend vind dat onzin maar ik vind het prettiger. Hij gaat ook gewoon rustig zijn grote boodschap doen als ik in de badkamer bezig ben. Vind ik ook niet heel erg prettig... Maar goed, ieder zijn ding.
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 3 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 3:08

Ik doe het gewoon met de deur dicht, vriend echt op de slot met de radio aan! Laatst stond ik wel te douchen en toen hield die het niet meer omdat die zo nodig moest plassen, maar toen moest ik me omdraaien haha laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 3 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Marin do 11 aug 2011 - 6:20

Haha wat schattig preuts Pippa.

Bij m'n ex plasten we allebei wel waar de ander bij was. Geen probleem. Dat doe ik ook bij m'n moeder en zusje. Number 2 niet, dat vind ik privé en vies. Ook geen graadmeter of een relatie goed is of niet. Met m'n nieuwe vriend nog niet gedaan, maar zijn wc zit apart en niet in de badkamer. Zal dus wel niet zo snel voorkomen dat ik hem zie plassen of andersom, maar zou t totaal niet erg vinden. Loop wel gerust naakt door t huis bij m.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 3 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 6:21

Joy_ schreef:Haha wat schattig preuts Pippa

nerd Hoewel hij andersom laatst gewoon binnenliep toen ik op de wc zat *ja had je de deur maar op slot moeten doen!*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 3 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Marin do 11 aug 2011 - 6:25

Hahaha ja zeg, gaan we met twee maten meten?! ;-) ik wil jou en je vriend in september of oktober nou echt een keer ontmoeten! Ik kom gewoon langs!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 3 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 6:26

Héél graag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 3 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Marin do 11 aug 2011 - 6:30

Verdere afspraak gaan we maar niet in dit topic maken, dat is wel een beetje raar haha
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 3 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  loura zo 14 aug 2011 - 3:19

Storm schreef:Whahaha wat een vraagstelling lol!
Na 3 jaar samenwonen ben ik heel wat gewend. Plassen doe ik soms wel met de deur open (i.v.m mijn zoontje die het interessant vindt om te komen kijken Very Happy)

De grote boodschap doe ik echt alleen met de deur dicht, zelfs mijn vriend hoeft niet te weten wanneer ik dat ga doen :P mijn vriend denkt daar gelukkig net zo over.

Ik hetzelfde! Behalve dat stukje van het zoontje want ik heb geen kinderen Wink

loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 3 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 3:33

iieeuw bah bah, hoe goed mijn relatie ook is en hoe lang ik ook getrouwd ben, ik moet er niet aan denken mijn man te zien poepen :p
En ik zou ook niet willen dat hij mij zou zien, vind dat niet zo nodig. Plassen kan me niets schelen, dat vind ik een heel stuk minder vies haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 3 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  ShallY ma 15 aug 2011 - 3:35

Wij hebben de wc in de badkamer. Als ik moet plassen doe ik de deur dicht, niet op slot maar voor een grote boodschap wel. Ik zal ook niet gaan plassen als mijn vriend staat te douchen. Andersom gaat hij gerust plassen als ik sta te douchen.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 3 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum