Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleen op pad met kids en naar toilet

+4
Monnie
Tania
Printje
Flower_L
8 plaatsers

Ga naar beneden

Alleen op pad met kids en naar toilet Empty Alleen op pad met kids en naar toilet

Bericht  Flower_L di 3 jul 2012 - 9:19

Was vandaag alleen met l op pad, en moet nu ik zwanger ben om haverklap naar toilet. L gaat dan maar mee het hokje in, maar Pffff meneer was op bandietenjacht...toiletpapier vloog meterslang van dat rolding, hij deed continu de deur open...zit je met al je tasjes in de hand.

Vroeg me toen wel af hoe je dat met meer kids zou doen. Wat doen jullie wanneer jullie alleen zijn en naar toilet moeten? Iemand vragen op te letten?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op pad met kids en naar toilet Empty Re: Alleen op pad met kids en naar toilet

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 9:22

dan zou ze gewoon mee gaan hoor, ik zou echt geen vreemde vragen om op te letten. Onze dochter zou sowieso niet bij een vreemde (ook al is het bediening oid zijn) willen blijven zonder mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op pad met kids en naar toilet Empty Re: Alleen op pad met kids en naar toilet

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 9:22

Ze zouden meegaan ook al heb ik ze alledrie bij me. Ik laat ze niet bij vreemden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op pad met kids en naar toilet Empty Re: Alleen op pad met kids en naar toilet

Bericht  Printje di 3 jul 2012 - 9:23

Ik ga dan meestal naar de invalidentoilet, vraag ik uiteraard eerst.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op pad met kids en naar toilet Empty Re: Alleen op pad met kids en naar toilet

Bericht  Tania di 3 jul 2012 - 9:24

Bij de Hema en bij de V&D hier in het centrum kun je je kind verschonen in het invalidetoilet. Dus dan ga ik gewoon daarin en dan kunnen ze allebei mee naar binnen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op pad met kids en naar toilet Empty Re: Alleen op pad met kids en naar toilet

Bericht  Monnie di 3 jul 2012 - 9:25

Ik zou ze ook allebei meenemen, dan op het invalide toilet.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op pad met kids en naar toilet Empty Re: Alleen op pad met kids en naar toilet

Bericht  mickey di 3 jul 2012 - 9:28

Ik heb al een paar keer gehad, dat het personeel (bij V&D inderdaad) voor mij het invalidentoilet opende, als ik met de kinderwagen aan kwam lopen.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op pad met kids en naar toilet Empty Re: Alleen op pad met kids en naar toilet

Bericht  Printje di 3 jul 2012 - 9:28

mickey schreef:Ik heb al een paar keer gehad, dat het personeel (bij V&D inderdaad) voor mij het invalidentoilet opende, als ik met de kinderwagen aan kwam lopen.

Dat doen ze hier idd ook!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op pad met kids en naar toilet Empty Re: Alleen op pad met kids en naar toilet

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 9:28

Ik ga dan ook naar het invalide toilet.
Daar kan ik ook met de duowagen naar binnen, dus ideaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op pad met kids en naar toilet Empty Re: Alleen op pad met kids en naar toilet

Bericht  Flower_L di 3 jul 2012 - 9:34

Ik zou het ook echt niet doen overigens, en volgens mij begint l dan heel hard te huilen.

Soms heb je idd ook van die verschoonruimtes met normaal toilet, maar lang niet altijd. Vaak alleen bij grotere winkels.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op pad met kids en naar toilet Empty Re: Alleen op pad met kids en naar toilet

Bericht  Bruintje Beer di 3 jul 2012 - 9:37

Ik neem ze sowieso mee als ik alleen ben.
Ga als ikz e beide bij me hebt in het inavalidetoilet.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op pad met kids en naar toilet Empty Re: Alleen op pad met kids en naar toilet

Bericht  Darius di 3 jul 2012 - 9:52

L gaat mee naar binnen en P laat ik wel eens in de kinderwagen bij de wastafels staan, meteen tegenover mijn wc deur.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op pad met kids en naar toilet Empty Re: Alleen op pad met kids en naar toilet

Bericht  schuddebuikje di 3 jul 2012 - 12:01

hoe doen jullie dat dan in een zwembad en je bent alleen en je kindje kan nog niet staan ?? zet je hem dan op de grond ??
ik wist het de vorige keer echt niet. wou eigenlijk niemand vragen om N.ick vast te houden.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op pad met kids en naar toilet Empty Re: Alleen op pad met kids en naar toilet

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum