Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

+31
boekenwurm83
Raven
Tsjip
Zwerver
love
Sweety
dolfijntje24
Suus
Arwyn
RYW
Caro
Paper Crown
Caresses
minoessepoes
M@niek
Carra
Parisienne
Fearie
tweeling
Rumble
Caramba
Laced
Phileine
bolus26
Flinder
sanne-84
SoGood
Susan
_Femme
Rush
Kaboutertje
35 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? Empty Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Kaboutertje wo 10 aug 2011 - 5:14

Ik had het er laatst met mijn vriend over.. Hij doet na zo'n 8 maanden nog steeds de deur dicht als hij naar de wc moet. (En dan heb ik het over plassen :P) In mijn vorige relaties werd het na een tijd toch "normaal" om te plassen waar de ander bij was. En dan bedoel ik bijvoorbeeld wanneer de wc op de badkamer zit en je toevallig allebei daar moet zijn op hetzelfde moment.. Hij vond dat maar vreemd.

Dus mijn vraag: wat doen jullie?? Ben ik zo raar dat ik dat na een tijd normaal vind? De grote boodschap doe ik wel liever alleen haha Laughing
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Rush wo 10 aug 2011 - 5:15

Wij hebben een losse WC, dus niet in de badkamer.

Ik doe de deur altijd dicht of op een kier en bij de grote boodschap op slot.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 5:16

Whahaha wat een vraagstelling lol!
Na 3 jaar samenwonen ben ik heel wat gewend. Plassen doe ik soms wel met de deur open (i.v.m mijn zoontje die het interessant vindt om te komen kijken Very Happy)

De grote boodschap doe ik echt alleen met de deur dicht, zelfs mijn vriend hoeft niet te weten wanneer ik dat ga doen :P mijn vriend denkt daar gelukkig net zo over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 5:17

Van mij mag de hele fanfare desnoods binnenlopen, maar mijn vriend voelt zich er niet prettig bij, dus ik doe altijd de deur op slot of iig dicht. Hij gaat wel plassen waar ik bij ben.

Van de week was ik bij mijn moeder thuis alleen met mijn zusje, we zaten te kletsen, en toen ging ik gewoon weer plassen net als vroeger, met de deur open :P Zo grappig, was echt nog een automatisme haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  _Femme wo 10 aug 2011 - 5:18

Wij gaan gewoon naar de wc als de ander onder de douche staat ofzo..
Alleen voor de grote boodschap geven we elkaar wel wat privacy :P

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Susan wo 10 aug 2011 - 5:19

_Leaf_ schreef:Van mij mag de hele fanfare desnoods binnenlopen, maar mijn vriend voelt zich er niet prettig bij, dus ik doe altijd de deur op slot of iig dicht. Hij gaat wel plassen waar ik bij ben.

Hoezo, vindt hij het bij mannen iets anders of zo?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 5:20

Susan schreef:
_Leaf_ schreef:Van mij mag de hele fanfare desnoods binnenlopen, maar mijn vriend voelt zich er niet prettig bij, dus ik doe altijd de deur op slot of iig dicht. Hij gaat wel plassen waar ik bij ben.

Hoezo, vindt hij het bij mannen iets anders of zo?

Geen idee hoe dat bij hem werkt, haha! Ik denk het...Hij maakt zich altijd gauw uit de voeten als ik moet plassen (wc zit in de badkamer).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 5:26

Hier is de badkamer/toilet apart. Ik doe de deur gewoon dicht, maar niet op slot.

Bij mijn vriend thuis is er boven in de badkamer wel een toilet, maar vaak 'schoppen' we elkaar wel even uit de badkamer :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 5:30

Ik deed na jaren de deur nog op slot. Gewoonte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 5:32

Francaise_ schreef:Ik deed na jaren de deur nog op slot. Gewoonte.

omdat ik epilepsie heb, heeft mijn vriend gevraagd of ik de deur niet meer op slot wil doen. Hij heeft de deur al eens open moeten breken. Dat is dus de reden dat ik hem niet meer op slot doe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 5:33

Hij doet gerust alles waar ik bij ben.
Ik doe niks waar hij bij is. Al heb ik de deur niet altijd op slot.

Ik vind (het zien van) afvegen altijd zo onsmakelijk.. Net als het afdrogen van je private parts na het douchen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  SoGood wo 10 aug 2011 - 5:34

Plassen interesseert me niks. Al het andere wat vrouwen nog meer op de wc doen dat mag hij echt niet zien.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 5:38

ik laat vaak de deur op een kier staan als ik alleen hoef te plassen, mijn vriend ergert zich daar kapot aan. ik woon in een studio, dus je hoort alles in m'n kamer als de wc-deur open staat en hij vindt het niet nodig om alles te horen kletteren. hij heeft eigenlijk ook wel gelijk, maar ik vergeet het gewoon vaak.. hij heeft me echt al 1000x gevraagd, hij is het nu wel echt zat, dan loopt hij zacht naar de deur van de wc en zet hij hem voor de grap helemaal open in de hoop dat ik het zo wel afleer. werkt behoorlijk goed moet ik zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  sanne-84 wo 10 aug 2011 - 5:40

mn vriend is daar letterlijk wat opener in, die geeft daar helemaal niks om.
als ik zit te plassen vind ik het ook niet erg, de grote boodschap daarentegen vind ik wel iets genanter.
wij hebben trouwens geen wc op badkamer, alleen een apart 'hokje' beneden
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 5:41

Jade schreef:
Francaise_ schreef:Ik deed na jaren de deur nog op slot. Gewoonte.

omdat ik epilepsie heb, heeft mijn vriend gevraagd of ik de deur niet meer op slot wil doen. Hij heeft de deur al eens open moeten breken. Dat is dus de reden dat ik hem niet meer op slot doe.
Je hoeft je natuurlijk niet te verdedigen. Maar in openbare ruimtes met weinig ruimte dan? Dat lijkt me eng.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 5:41

Ik heb echt totaal de behoefte niet om hem te zien plassen, en ik ga er vanuit dat dat andersom ook zo is.
Dus die deur blijft lekker dicht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 5:50

Hier gaat de één gerust plassen als de ander staat te douchen of zijn/haar tanden aan het poetsen is.

De grote boodschap is echter een ander verhaal.
Dat doen we in ons eentje.

Wat jij zegt, Leaf, over kletsen met je zusje enzo dat herken ik ook haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Flinder wo 10 aug 2011 - 5:59

Bij plassen laten we allebei vaak de deur openstaan. Ik doe dat trouwens ook als ik met zusje of 1 hele goede vriendin op de badkamer ben, dan ga ik al kletsend plassen.

Bij andere bezigheden op het toilet doe ik de deur dicht maar niet op slot.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  bolus26 wo 10 aug 2011 - 7:16

plassen in de badkamer heb ik geen moeite mee,vriend kan dat niet als ik er naast sta
beneden doe ik gewoon de deur dicht
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 8:04

Wij doen de deur gewoon elke keer dicht. Vind het geen meerwaarde hebben de deur open te laten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 8:04

Altijd op slot en mijn vriend ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Phileine wo 10 aug 2011 - 8:22

De deur gaat weleens dicht, maar blijft bij ons ook vaak genoeg open. Tijdens het plassen gaat de deur eigenlijk nooit dicht, met poepen/tampongedoe enzo dan wil ik soms wel even een privé momentje en andersom is dat ook zo :-) Maar ik doe de deur niet op slot, dat doe ik alleen met bezoek (incl (schoon)ouders).
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Laced wo 10 aug 2011 - 8:27

Hahaha kaboutertje, valt me van hem tegen ;-) wij zijn nu ruim 6 jaar samen en plassen doen we beiden gerust met de deur open. Alleen bij de grote boodschap gaat toch echt de deur dicht. Wist trouwens niet dat jullie alweer zo lang samen zijn! Wat gaat dat snel...

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Caramba wo 10 aug 2011 - 8:29

De ene keer is de deur open, de andere keer is de deur dicht en weer een andere keer zit de deur op slot.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 8:36

Francaise_ schreef:
Jade schreef:
Francaise_ schreef:Ik deed na jaren de deur nog op slot. Gewoonte.

omdat ik epilepsie heb, heeft mijn vriend gevraagd of ik de deur niet meer op slot wil doen. Hij heeft de deur al eens open moeten breken. Dat is dus de reden dat ik hem niet meer op slot doe.
Je hoeft je natuurlijk niet te verdedigen. Maar in openbare ruimtes met weinig ruimte dan? Dat lijkt me eng.

Ik ben zelf niet bang. Ik geef er niets om. Als ik om val, val ik om.. Ik woon ook alleen.
Maar als mijn vriend het prettiger vindt als hij er is.. dan laat ik de deur open. (edit: van het slot dus)

Overigens is er ook al eens een openbaar toilet open gebroken omdat hij te lang bezet bleef en er allemaal gebonk uit kwam.. En daar lag ik..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum