Toilet decoratie?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Toilet decoratie?
Wij wonen hier nu al bijna 1,5 jaar. En stukje bij beetje vul ik ons huis huiselijk aan. Maar op de 1 of andere manier vind ik mijn toilet saai. Er staat een vaas met bloemen, en zeepbakje e.d. Maar nu zit ik te bedenken wat ik op beide toiletten wil hebben. In ieder geval een kleine spiegel die deels uit elkaar. zit ene stukje muur en andere stukje muur. Nu vroeg ik mij af hebben jullie foto's van jezelf of anderen, of schilderijen of iets anders in het toilet hangen?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Toilet decoratie?
Heb de foto al vaker laten zien, maar dit is ons toilet
Op de poster zitten inmiddels ook allemaal kaartjes en muntjes van dingen waar we heen zijn geweest.
Op de poster zitten inmiddels ook allemaal kaartjes en muntjes van dingen waar we heen zijn geweest.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wauw! wat een gave creactie, denk niet dat mijn vriend roze in de wc wil hebben, die wil het nogal "neutraal" houden.
Silver- Ratel
Misschien een mooie zeepketting ophangen? Dat staat leuk en ruikt ook nog eens lekker.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ben er nog steeds erg blij mee ^^ mijn vriend vind alles best gelukkig
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Zeepketting? Kan je dat maken zo groot als je wil? Ik ga eens even googlen,
Silver- Ratel
Wij hebben een stapel gastendoekjes liggen, in het grijs en groen, om en om zeg maar. Verder 2 lantaarns met groene kaarsen erin en een wc verfrisser.
Verder hebben we op de muur waar we tegen aan kijken als we zitten zeg maar, deze spiegel, zelf gemaakt door mijn man in een voor hem hele heftige periode.
Verder hebben we op de muur waar we tegen aan kijken als we zitten zeg maar, deze spiegel, zelf gemaakt door mijn man in een voor hem hele heftige periode.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: