Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

+31
boekenwurm83
Raven
Tsjip
Zwerver
love
Sweety
dolfijntje24
Suus
Arwyn
RYW
Caro
Paper Crown
Caresses
minoessepoes
M@niek
Carra
Parisienne
Fearie
tweeling
Rumble
Caramba
Laced
Phileine
bolus26
Flinder
sanne-84
SoGood
Susan
_Femme
Rush
Kaboutertje
35 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 2 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Rumble wo 10 aug 2011 - 8:55

Oh Jade, dat lijkt me wel eng om jou dan te 'vinden' zeg maar op een openbaar toilet. Wel fijn voor jou dat er mensen in de buurt waren, ik ben vaak genoeg op een openbaar toilet waar helemaal niemand is...

Wij doen zowel nr. 1 als nr.2 met de deur open, de ander blijft dan ook vaak staan kletsen. Bij nr. 2 ga ik altijd op de gang zitten om verder te kletsen haha.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 2 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 9:01

Princess schreef:Ik heb echt totaal de behoefte niet om hem te zien plassen, en ik ga er vanuit dat dat andersom ook zo is.
Dus die deur blijft lekker dicht.
Same here. We hebben hier ook gewoon twee wc's, eentje op de badkamer en eentje apart. Op vakantie als de nood heel erg hoog is en de ander staat nog onder de douche maken we er dan weer geen probleem van. Maar normaal gezien, nee, ik vind het toch privé. En ik kan ons gesprek echt wel even een minuutje opschorten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 2 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  tweeling wo 10 aug 2011 - 9:05

Jeetje het verbaasd me dat jullie dat zo genant vinden, is toch heel menselijk? Ik poep en plas gewoon met de deur open hoor, maakt mij + mijn vriend niks uit, kunnen we lekker verder kletsen haha nerd nerd
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 2 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Fearie wo 10 aug 2011 - 9:15

Mijn vriend heeft de deur gewoon open tijdens het plassen, voor de grote boodschap gaat ie dicht (das ook maar goed ook laughcry ). Hij doet na 4 jaar nog steeds de badkamerdeur op slot als ie gaat douchen, vind ik zo irritant en onnodig (er ligt bij ons ook een (bot) mesje op de trap zodat ik de deur van buitenaf open kan doen als hij weer eens de boel op slot heeft gedaan).
Ik douche en plas gewoon met de deur open, ken geen schaamte haha. Vroeger bij ons thuis liep ook iedereen de badkamer binnen als je stond te douchen of te plassen, ik ben ondertussen niet anders gewend.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 2 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Parisienne wo 10 aug 2011 - 9:27

freakielief schreef:
Princess schreef:Ik heb echt totaal de behoefte niet om hem te zien plassen, en ik ga er vanuit dat dat andersom ook zo is.
Dus die deur blijft lekker dicht.
Same here. We hebben hier ook gewoon twee wc's, eentje op de badkamer en eentje apart. Op vakantie als de nood heel erg hoog is en de ander staat nog onder de douche maken we er dan weer geen probleem van. Maar normaal gezien, nee, ik vind het toch privé. En ik kan ons gesprek echt wel even een minuutje opschorten.
+1
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 2 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Carra wo 10 aug 2011 - 10:01

mozzarella schreef:Wij doen de deur gewoon elke keer dicht. Vind het geen meerwaarde hebben de deur open te laten.

+1. En ook al is het menselijk en heel normaal, ik hoef echt niet álles van mijn vriend te zien.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 2 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 10:09

Eigenlijk doen we de deur altijd dicht. Niet op slot, maar gewoon dicht. Alleen plassen doe ik soms wel eens met de deur open, omdat mijn zoontje wil kijken haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 2 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  M@niek wo 10 aug 2011 - 10:13

Bij alles hebben wij de deur gewoon open staan. De wc zit bij ons in de gang en de deur van de woonkamer is wel altijd dicht.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 2 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Kaboutertje wo 10 aug 2011 - 12:05

Laced schreef:Hahaha kaboutertje, valt me van hem tegen ;-) wij zijn nu ruim 6 jaar samen en plassen doen we beiden gerust met de deur open. Alleen bij de grote boodschap gaat toch echt de deur dicht. Wist trouwens niet dat jullie alweer zo lang samen zijn! Wat gaat dat snel...

Echt he :P , ik zei ook tegen hem "dat komt nog wel" Wink..
Jaa al bijna 8 maandjes I love you
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 2 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  minoessepoes wo 10 aug 2011 - 19:07

Ik doe zelf altijd de deur dicht, niet op slot. Wij hebben alleen een wc in de badkamer en mijn vriend gaat wel eens plassen als ik onder de douche sta, maar verder niet.


Laatst aangepast door minoessepoes op wo 10 aug 2011 - 21:04; in totaal 1 keer bewerkt
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 2 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Caresses wo 10 aug 2011 - 19:57

Hier is de deur altijd dicht als we naar de wc gaan. Mijn vriend laat de deur soms open als hij plast, maar als ik er dan langs loop doe ik hem dicht.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 2 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Paper Crown wo 10 aug 2011 - 20:06

Ik doe altijd de deur dicht.. wij hebben boven een wc en daar gaat hij altijd naartoe voor een eh,number 2. Dan weet ik het al haha. Maar nee, ookal zitten we in en gesprek..dan wachten wel eventjes.. (soms een kwartier, als hij angrybirds speelt op de iphone op de plee...)
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 2 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Caro wo 10 aug 2011 - 20:08

Ik doe de deur dicht. Soms met plassen staat hij op een kier, maar ook dat eigenlijk niet echt. En tijdens de grote boodschap hoef ik hem écht niet te zien. En al hélémaal niet tijdens het afvegen.. GADVER.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 2 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  RYW wo 10 aug 2011 - 21:04

Ik ga 'm niet bewust opzoeken als hij op de wc zit en hij mij ook niet, maar als hij op de wc in de badkamer zit en ik moet daar zijn, dan ga ik niet wachten en dat hoeft van hem ook niet. Hij is er ook heel erg relaxed mee, soms een beetje té Wink als in: 'moet jij ook plassen? want dan trek ik nog niet door, is zonde van het water! En dat is het natuurlijk ook, maar toch...

Grote boodschappen hoef ik niet te zien van 'm. Dat soort intimiteiten hoef ik niet zo nodig met 'm te delen.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 2 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  minoessepoes wo 10 aug 2011 - 21:05

2CKC2 schreef:Ik doe altijd de deur dicht.. wij hebben boven een wc en daar gaat hij altijd naartoe voor een eh,number 2. Dan weet ik het al haha. Maar nee, ookal zitten we in en gesprek..dan wachten wel eventjes.. (soms een kwartier, als hij angrybirds speelt op de iphone op de plee...)

Deze herken ik haha, mijn vriend neemt zijn I-pad mee naar de wc Rolling Eyes
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 2 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Arwyn wo 10 aug 2011 - 21:05

Ik ga echt niet naar de wc waar iemand anders bij is, zou niet weten waarom.
Hij staat soms op een kier als een van ons aan het plassen is, maar anders echt dicht!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 2 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Suus wo 10 aug 2011 - 21:37

Ik woon nu bijna 5 jaar samen met met vriend, maar de deur gaat gewoon dicht als ik naar de wc moet. Ik heb helemaal niet de behoefte om dat met hem te delen en andersom ook niet.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 2 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  dolfijntje24 wo 10 aug 2011 - 22:18

tweeling schreef:Jeetje het verbaasd me dat jullie dat zo genant vinden, is toch heel menselijk? Ik poep en plas gewoon met de deur open hoor, maakt mij + mijn vriend niks uit, kunnen we lekker verder kletsen haha nerd nerd

+1

dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 2 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Sweety wo 10 aug 2011 - 22:26

Jade schreef:
Francaise_ schreef:Ik deed na jaren de deur nog op slot. Gewoonte.

omdat ik epilepsie heb, heeft mijn vriend gevraagd of ik de deur niet meer op slot wil doen. Hij heeft de deur al eens open moeten breken. Dat is dus de reden dat ik hem niet meer op slot doe.
Wel fijn dat je vriend dat zegt.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 2 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Sweety wo 10 aug 2011 - 22:32

Bij mijn ex zat het toilet in de badkamer dus als ik moest plassen pakte hij weleens zijn tandenborstel en ging dan op de gang poetsen. Soms in de badkamer maar niet vaak. Omgedraaid hetzelfde. Bij mijn ouders thuis hebben we beneden en boven een toilet en ik hou daar de deur altijd op een kiertje.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 2 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 22:33

dolfijntje24 schreef:
tweeling schreef:Jeetje het verbaasd me dat jullie dat zo genant vinden, is toch heel menselijk? Ik poep en plas gewoon met de deur open hoor, maakt mij + mijn vriend niks uit, kunnen we lekker verder kletsen haha nerd nerd

+1

Dat vind ik echt vies, poepen met de deur open.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 2 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Kaboutertje wo 10 aug 2011 - 22:34

Dus dan is het toch niet zo 'normaal' als ik dacht :P. Volgens mij doet grotendeels iedereen de deur dicht haha..
Maarja, ieder zijn ding toch. Zolang je je er prettig bij voelt.
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 2 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 22:35

dolfijntje24 schreef:
tweeling schreef:Jeetje het verbaasd me dat jullie dat zo genant vinden, is toch heel menselijk? Ik poep en plas gewoon met de deur open hoor, maakt mij + mijn vriend niks uit, kunnen we lekker verder kletsen haha nerd nerd

+1


Genant vinden is het ene uiterste....maar doen alsof een relatie pas écht goed is wanneer je openlijk voor elkaar poept en plast verbaast mij dan weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 2 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 22:38

Kaboutertje schreef:Dus dan is het toch niet zo 'normaal' als ik dacht :P. Volgens mij doet grotendeels iedereen de deur dicht haha..
Maarja, ieder zijn ding toch. Zolang je je er prettig bij voelt.
Maar je doet toch ook de deur dicht als jij aan het poepen bent, toch? Very Happy plassen kan ik me wel voorstellen dat het eens voorkomt met de deur open.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 2 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  love wo 10 aug 2011 - 22:39

Ik heb altijd de deur dicht en/of op slot.
Altijd al gedaan, mijn vriend is net zo smile
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar het toilet in het bijzijn van je partner? - Pagina 2 Empty Re: Naar het toilet in het bijzijn van je partner?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum