Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden?

+5
maiadebij
PapillonRose
sheila123
Liadan
Spring
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden? Empty Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden?

Bericht  Spring wo 10 aug 2011 - 3:23

Mijn dochter is zes maanden. Ze krijgt borstvoeding op verzoek. Verder krijgt ze ook rijstebloempap, diksap heel erg aangelengd met water, en een groentehap.

Ze slaapt nog niet door s'nachts. In het begin kwam ze ongeveer 1 keer per nacht maar op het moment vaak 2 keer.

Ik heb totaal geen ritme in de dag..
Ze wordt soms tussen 7 en 8 wakker maar soms ook pas om 9uur of nog later.
Ze drinkt dan bij mij of krijgt een papfles. Soms is ze 1,5 uur wakker en soms wel 4 uur!

Ik kan me er moeilijk op aanpassen en zit daardoor soms tot 12u in de middag in mijn pyjama omdat ik dan veel met haar bezig ben. Eerder was ze 1,5 uur wakker en sliep ze ook 1,5 uur ongeveer.

Wie kan me helpen en heeft tips om met mijn dochter een goed ritme te krijgen?
Want dit werkt niet echt zo.

Alvast bedankt, want ik ben een beetje radeloos.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden? Empty Re: Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden?

Bericht  Liadan wo 10 aug 2011 - 3:29

Mijn dochter kreeg pas een beetje een ritme toen ze 9 maanden was. Maar ik heb dat nooit erg gevonden.
Als ze nog sliep als ik wakker werd in de ochtend, dan ging ik snel douchen en aankleden. Als ze wakker was als ik wilde gaan douchen, dan zette ik haar in het zitje in haar badje bij mij in de douche. Dan was zij ook meteen in bad geweest. Of ik zette haar op de doomoo seat in de badkamer met iets te spelen erbij.
Ik ging vaak wandelen of boodschappen doen als ze wakker was en ik haar daarna had gevoed.
Rond de 6 maanden had mijn dochter trouwens ook weer nachtvoedingen (ze sliep door vanaf 8 weken), na een paar weken was dit over, hopelijk is dat bij jou ook zo!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden? Empty Re: Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 3:30

Ik heb geen tips verder, hier zijn de nachten ook nog wisselend helaas. Maar even een vraagje, hoe maak jij de rijstebloem-pap? Ik wil dit misschien ook geven met 6 maanden, maar met bv kan dat dus niet, dat bind niet. Maak je het dan gewoon van flesvoeding? Ik heb het bij mijn zoontje nooit gegeven nl, kreeg 16 maanden bv, maar ik ben het nu wel van plan, zeker als ze dan nog niet doorslapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden? Empty Re: Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden?

Bericht  Liadan wo 10 aug 2011 - 6:07

Mamarosa, je kan Biobim geven, dat bindt wel met borstvoeding. (ik heb het zelf nooit gegeven, dus verder geen ervaringen).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden? Empty Re: Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden?

Bericht  sheila123 wo 10 aug 2011 - 6:15

Ik kan je helaas geen tips geven. Ik had rond die tijd ook nog niet echt regelmaat maar ik vond dat niet erg en paste me op haar aan. Maar daar moet je wel tegen kunnen. En ook waren er wisselend wel en niet nachtvoedingen. Ik had trouwens rond 6 maanden verschrikkelijk weinig slaap omdat mijn dochter heel erg heftig op de 6 maanden sprong reageerde. (dat is waarschijnlijk ook de reden dat je dochter nu 2 x komt s'nachts) succes ermee. Het gaat een keer over. Hier kwam er met een maand of 8,9 wel wat regelmaat in.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden? Empty Re: Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden?

Bericht  Spring wo 10 aug 2011 - 6:27

Hebben jullie met het eten van je kindje dan ook geen regelmaat?

Ik heb het gevoel dat ze zo rommelig slaapt omdat ze op hele wisselende tijden haar voedingen krijgt..

@mamarosa, voor de rijstebloempap gebruik ik gewoon flesvoeding.
Ik probeer te kolven maar dat lukt niet zo goed helaas.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden? Empty Re: Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden?

Bericht  Liadan wo 10 aug 2011 - 6:32

Nee, met voedingen hebben wij ook geen ritme en bij mijn dochter kregen we daar ook pas met 9 maanden echt ritme in. Ik vond en vind dat juist helemaal niet rommelig. Onze zoon geeft precies aan wanneer hij honger heeft, ik hoef niks te rekken of hem wakker te maken voor een voeding, ideaal!
Ik voed trouwens ook wel eens op mijn eigen verzoek. Als ik ergens op een bepaalde tijd moet zijn, dan voed ik hem voordat we weggaan, ook als hij eigenlijk nog niet om een voeding vraagt.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden? Empty Re: Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden?

Bericht  sheila123 wo 10 aug 2011 - 6:37

Liadan schreef:Nee, met voedingen hebben wij ook geen ritme en bij mijn dochter kregen we daar ook pas met 9 maanden echt ritme in. Ik vond en vind dat juist helemaal niet rommelig. Onze zoon geeft precies aan wanneer hij honger heeft, ik hoef niks te rekken of hem wakker te maken voor een voeding, ideaal!
Ik voed trouwens ook wel eens op mijn eigen verzoek. Als ik ergens op een bepaalde tijd moet zijn, dan voed ik hem voordat we weggaan, ook als hij eigenlijk nog niet om een voeding vraagt.
+1 Haha,Liadan ik moet altijd een beetje lachen als ik jou posts lees want hier is het gewoon precies hetzelfde!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden? Empty Re: Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden?

Bericht  Liadan wo 10 aug 2011 - 6:41

sheila123 schreef:
Liadan schreef:Nee, met voedingen hebben wij ook geen ritme en bij mijn dochter kregen we daar ook pas met 9 maanden echt ritme in. Ik vond en vind dat juist helemaal niet rommelig. Onze zoon geeft precies aan wanneer hij honger heeft, ik hoef niks te rekken of hem wakker te maken voor een voeding, ideaal!
Ik voed trouwens ook wel eens op mijn eigen verzoek. Als ik ergens op een bepaalde tijd moet zijn, dan voed ik hem voordat we weggaan, ook als hij eigenlijk nog niet om een voeding vraagt.
+1 Haha,Liadan ik moet altijd een beetje lachen als ik jou posts lees want hier is het gewoon precies hetzelfde!

Laughing , krijg jij in ieder geval geen lamme hand van het typen :P .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden? Empty Re: Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden?

Bericht  sheila123 wo 10 aug 2011 - 6:44

Liadan schreef:
sheila123 schreef:
Liadan schreef:Nee, met voedingen hebben wij ook geen ritme en bij mijn dochter kregen we daar ook pas met 9 maanden echt ritme in. Ik vond en vind dat juist helemaal niet rommelig. Onze zoon geeft precies aan wanneer hij honger heeft, ik hoef niks te rekken of hem wakker te maken voor een voeding, ideaal!
Ik voed trouwens ook wel eens op mijn eigen verzoek. Als ik ergens op een bepaalde tijd moet zijn, dan voed ik hem voordat we weggaan, ook als hij eigenlijk nog niet om een voeding vraagt.
+1 Haha,Liadan ik moet altijd een beetje lachen als ik jou posts lees want hier is het gewoon precies hetzelfde!

Laughing , krijg jij in ieder geval geen lamme hand van het typen :P .
lol!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden? Empty Re: Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden?

Bericht  PapillonRose wo 10 aug 2011 - 6:53

Ik geef dan wel geen BV, maar ook hier nog niet echt een geweldig ritme. Maar dat vind ik ook niet zo erg gelukkig. Ze slaapt wel al door sinds dat ze 8 weken is, en elke avond gaat ze nu tussen 7 en 8 naar bed. Dat is zo ongeveer het enige wat elke dag hetzelfde is. Het verschilt verder echt per dag hoeveel en hoe vaak ze slaapt en dus ook op welke tijden ze eet / drinkt. Niet altijd even handig bij het plannen van dingen in elk geval, en ook ik ga de ene keer al om 8 uur onder de douche en een andere dag (als ik vrij ben en het kan) sta ik er pas om 12 uur onder. Ik vind het niet zo erg smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden? Empty Re: Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden?

Bericht  Spring wo 10 aug 2011 - 7:04

Ik vind het ook niet heel erg maar het was in het begin niet zo rommelig als dat het nu is..

Ze eet nu ook heel rommelig, is veel met andere dingen bezig tijdens het drinken waardoor ze amper drinkt.
En dan na een uurtje is ze moe bijvoorbeeld, en wil ik haar op bed leggen. Maar dan ineens heeft ze ook weer honger en kan ze dus weer mee naar beneden om te gaan eten..

Ik zie hier regelmatig schema's met mooie tijden waarop de kindjes eten en slapen en dan heb je toch even zo'n gevoel van: hmm dat zou ik ook wel heel fijn vinden...
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden? Empty Re: Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden?

Bericht  maiadebij wo 10 aug 2011 - 9:47

J was rond 6 maanden ook vreselijk snel afgeleid tijdens het voeden. Dus ook hier ging dat even voor geen meter, het was toen ook best warm dus gaf haar af en toe wat water. Verder heb ik het op z'n beloop gelaten en rond 8 maanden kan ik weer prima voeden op plekken waar van alles gebeurt.
J slaapt nu ook nog niet door en drinkt vaak rond 1 uur en 5 uur snachts, ook dit zal vanzelf een keer over gaan angel
Net als liadan voedt ik ook op ons beide verzoek, als we weg moeten geef ik haar altijd eerst wat. Ze zit nu trouwens ook tussen 1 en 2 slaapjes in per dag dus ook dat rommelt.

Bij N wilde ik ook zo graag een ritme en dat heeft me alleen maar stress gebracht, nu maak ik me daar niet zo druk meer om en dat werkt voor mij een stuk beter.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden? Empty Re: Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden?

Bericht  Spring wo 10 aug 2011 - 10:08

Dat kan ik me goed voorstellen..
Maar ze begint nu net een beetje met bijvoeding en dan wil ik toch een beetje richting een 'vast' patroon.. De tijden maken me dan niet superveel uit. Het hoeft niet elke dag om 12uur etenstijd te zijn.

Ik denk dat ik de ochtend tijd vast zet.. Bijvoorbeeld om half acht uit bed, of acht uur. Wie weet dat ze dan uit zichzelf de boel regelt en dus een redelijk vast schema heeft overdag...
Nu gaat ze de ene dag om 7u uit bed en de andere dag om 7u drinken en slapen tot 9 uur. Maar soms ook om half 8 eten en dan slapen tot half elf!

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden? Empty Re: Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 19:02

Liadan schreef:Mamarosa, je kan Biobim geven, dat bindt wel met borstvoeding. (ik heb het zelf nooit gegeven, dus verder geen ervaringen).

Die ken ik idd, maar ik kolf dus niet. Kan het wel weer een keer proberen, maar ik vind dat wel een heel gedoe om dan eerst te kolven, maar ik kijk wel.
Ik moet in september weer naar de internist, en misschien moet ik dan stoppen met de bv, hoop het niet, maar ik moet ws. over op andere medicijnen.
Dan zijn ze wel bijna een half jaar, en hebben we toch maar mooi weer een half jaar in the pocket.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden? Empty Re: Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 19:05

sheila123 schreef:
Liadan schreef:Nee, met voedingen hebben wij ook geen ritme en bij mijn dochter kregen we daar ook pas met 9 maanden echt ritme in. Ik vond en vind dat juist helemaal niet rommelig. Onze zoon geeft precies aan wanneer hij honger heeft, ik hoef niks te rekken of hem wakker te maken voor een voeding, ideaal!
Ik voed trouwens ook wel eens op mijn eigen verzoek. Als ik ergens op een bepaalde tijd moet zijn, dan voed ik hem voordat we weggaan, ook als hij eigenlijk nog niet om een voeding vraagt.
+1 Haha,Liadan ik moet altijd een beetje lachen als ik jou posts lees want hier is het gewoon precies hetzelfde!

+1

Al heb ik hier verder wel redelijk ritme, dat doen ze zelf heel goed, ze slapen 's middags van 12.30-15.30 standaard. De rest van de dag is idd elke dag weer anders, maar die middag ben ik erg blij mee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden? Empty Re: Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden?

Bericht  Annie24 wo 10 aug 2011 - 19:21

Y. is ook pas 6 maanden geweest en hier hebben we eigenlijk best wel een goed ritme:

- 7.00 of 9.00 fles (kdv/thuis)
- slapen/spelen
- 11.30 of 13.00 fles (kdv/thuis)
- slapen/spelen, tussendoor fruithapje
- 15.30 of 17.00 fles (kdv/thuis)
- NIET slapen tot de avondfles, maar de hele kamer doortijgeren zodat mama na het werken nog lekker met Y. bezig is angel Op kdv dagen krijgt hij als we thuiskomen om 18 uur nog een nepfles: 150cc met 1 schepje voeding om hem weer tot rust te laten komen na alle indrukken van het kdv. Ojaaa....en groentehapje proppen we ook nog ergens tussen Very Happy
- tussen 20.30 en 21.00 laatste fles zonder rijstebloem oid. Y. slaapt meestal gewoon door 's nachts (of hij moet overdwars/klem in zijn bedje liggen) en we hebben nog steeds geen goede fles/speen combi gevonden voor de rijstebloem Rolling Eyes

Het liefst zouden we hem iets eerder naar bed doen 's avonds (20 uur fles en 20.30 in bed ofzo) maar Y. is blijkbaar een avondkindje en gaat eerder dan 21.30 uur écht niet slapen, dus daar hebben we ons inmiddels maar bij neergelegd en zal zichzelf als hij straks gaat kruipen/lopen misschien wel oplossen omdat hij dan moeier is?
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden? Empty Re: Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden?

Bericht  Spring wo 10 aug 2011 - 19:27

@Annie, zo'n ritme zou ik al fijn vinden. Ze heeft gisteren nog een volle fles met rijstebloem gedronken en vannacht alleen om 5u een paar slokjes gehad. Daarna geslapen tot ongeveer 7.20
Ben er nu met haar uit en ben benieuwd hoe het vandaag loopt.

Ik heb difraxflessen en hema flessen en geef de rijstebloem met de 3 standenspeen van difrax. Standje 3.

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden? Empty Re: Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden?

Bericht  maiadebij wo 10 aug 2011 - 20:23

Biancy schreef:Dat kan ik me goed voorstellen..
Maar ze begint nu net een beetje met bijvoeding en dan wil ik toch een beetje richting een 'vast' patroon.. De tijden maken me dan niet superveel uit. Het hoeft niet elke dag om 12uur etenstijd te zijn.

Ik denk dat ik de ochtend tijd vast zet.. Bijvoorbeeld om half acht uit bed, of acht uur. Wie weet dat ze dan uit zichzelf de boel regelt en dus een redelijk vast schema heeft overdag...
Nu gaat ze de ene dag om 7u uit bed en de andere dag om 7u drinken en slapen tot 9 uur. Maar soms ook om half 8 eten en dan slapen tot half elf!

Wat een heerlijke tijden! J is meestal 6 uur wakker en soms, al we geluk hebben, half 7/ 7 uur. Mocht ze langer slapen dan slaap ik lekker met haar mee Very Happy maar dat gebeurt dus zelden!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden? Empty Re: Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden?

Bericht  Spring wo 10 aug 2011 - 20:43

haha, het zijn in principe dan wel fijne tijden hoor. Maar als je zelf ook weer gaat slapen en ze is daarna een hele tijd wakker dan loop je tot 12 uur in je pyjama haha.

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden? Empty Re: Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden?

Bericht  Annie24 wo 10 aug 2011 - 23:50

Biancy schreef:@Annie, zo'n ritme zou ik al fijn vinden. Ze heeft gisteren nog een volle fles met rijstebloem gedronken en vannacht alleen om 5u een paar slokjes gehad. Daarna geslapen tot ongeveer 7.20
Ben er nu met haar uit en ben benieuwd hoe het vandaag loopt.

Ik heb difraxflessen en hema flessen en geef de rijstebloem met de 3 standenspeen van difrax. Standje 3.


Y. is een hele sneller drinker; hij drinkt nu nog steeds uit een standje 1 speen en heeft dan met iets meer dan 10 minuutjes zijn fles van 200cc leeg Rolling Eyes Als we rijstebloem met een grote speen geven is het binnen 5 minuten leeg, met een middelste speen net zo, maar met de kleinste speen komt er niets uit door de vezels. Vandaar dus maar geen rijstebloem; heb inmiddels een hele verzameling spenen en flessen, dus ben maar gestopt met kopen Rolling Eyes
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden? Empty Re: Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden?

Bericht  Spring do 11 aug 2011 - 1:21

En als je de rijstebloem dikker maakt?
Dus vier eetlepels ofzo er in doet?
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden? Empty Re: Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden?

Bericht  Printje do 11 aug 2011 - 1:29

Volgens mij hadden we rond die tijd ook een lekker ritme te pakken. Ik heb nooit flesjes op verzoek gedaan maar altijd rond dezelfde tijd. Hierdoor krijg je denk ik toch sneller een ritme te pakken maar dat is natuurlijk wel een persoonlijke keuze en zal voor jou dan een hele omschakeling zijn.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden? Empty Re: Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden?

Bericht  Spring do 11 aug 2011 - 1:38

Dat is zeker waar. Maar ik heb het idee dat mijn dochter er wel profijt van heeft als ze meer een regelmaat in de dag krijgt.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden? Empty Re: Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden?

Bericht  Printje do 11 aug 2011 - 1:42

Mijn zoontje heeft er altijd goed op gereageerd, en ik was echt niet op de minuut af zijn flesjes aan het maken maar wel steeds ongeveer rond dezelfde tijd. Hier ging daardoor ook het slapen etc beter. Hij sliep door met ongeveer 3 maanden geloof ik maar wij hebben het vanaf het begin af aan wel zo aangepakt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden? Empty Re: Hoe kom ik in een ritme met mijn dochter van 6 maanden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum