Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Navel plopt uit bij mijn dochter...

+4
Thunder
Floor
mauwmauw
LDJ
8 plaatsers

Ga naar beneden

Navel plopt uit bij mijn dochter... Empty Navel plopt uit bij mijn dochter...

Bericht  LDJ zo 21 jul 2013 - 9:12

Sinds van de week valt het me op dat de navel van mijn dochter soms uit plopt als ze op een bepaalde manier zit. Als ze ligt is die niet uitgeplopt. Hij steekt dan een heel eindje uit.
(Ik omschrijf het misschien een beetje raar, maar kan het niet beter verwoorden)
Is dit normaal? Of kan dit op een navelbreukje wijzen?
Moet ik hier iets mee?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Navel plopt uit bij mijn dochter... Empty Re: Navel plopt uit bij mijn dochter...

Bericht  mauwmauw zo 21 jul 2013 - 9:14

ik denk inderdaad een navelbreukje,mijn zoon heeft dat ook.ik ben er mee naar de ha geweest,maar als ze er geen last van lijken te hebben dan doen ze er niks aan.Als mijn zoon zelf aan gaat geven dat hij er last van hebt,kan er wel wat aan gedaan worden.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Navel plopt uit bij mijn dochter... Empty Re: Navel plopt uit bij mijn dochter...

Bericht  Floor zo 21 jul 2013 - 9:27

Onze zoon heeft ook een navelbreuk maar hij lijkt er vooralsnog geen pijn aan te hebben. Het kan wel verholpen worden maar dat laten wij hier alleen doen als hij echt pijn er aan heeft.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Navel plopt uit bij mijn dochter... Empty Re: Navel plopt uit bij mijn dochter...

Bericht  Thunder zo 21 jul 2013 - 9:37

Waarschijnlijk een navelbreuk. Heeft mijn jongste ook. Je kan even langs de huisarts, maar als ze geen last heeft zullen ze er niks aan doen.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Navel plopt uit bij mijn dochter... Empty Re: Navel plopt uit bij mijn dochter...

Bericht  Lejow zo 21 jul 2013 - 10:00

B heeft het soms ook, dat het bovenkantje een beetje uitsteekt. Weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven.
Kan dat ook een breukje zijn? of moet er dan echt een 'compleet plopje' op zitten?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Navel plopt uit bij mijn dochter... Empty Re: Navel plopt uit bij mijn dochter...

Bericht  _Lana_ zo 21 jul 2013 - 10:25

Lejow schreef:B heeft het soms ook, dat het bovenkantje een beetje uitsteekt. Weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven.
Kan dat ook een breukje zijn? of moet er dan echt een 'compleet plopje' op zitten?
Ik denk dat dit geen breukje is hoor. Mijn dochter heeft het ook.
Mijn dochter had de eerste maanden echt een hele flinke navelbreuk, een hele bult erop. Dit is vanzelf weer weggegaan.
Ze doen er meestal niets aan, alleen als ze heel erg last heeft.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Navel plopt uit bij mijn dochter... Empty Re: Navel plopt uit bij mijn dochter...

Bericht  snoezel zo 21 jul 2013 - 18:27

Zowel ik als mijn dochter hebben dat. Als je er op een bepaalde manier druk opzet kan deze inderdaad meer ploppen. Vroeger kon ik m echt helemaal naar buiten ploppen, echt als hele bult, maar nu heb ik gewoon geen putje als navel...Breukje inderdaad. 

Tenzij ze er last van hebben doen ze er niets aan.
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Navel plopt uit bij mijn dochter... Empty Re: Navel plopt uit bij mijn dochter...

Bericht  studiebol ma 22 jul 2013 - 3:29

 
Mijn dochter heeft ook een navelbreuk gehad, ze was nog vrij jong, ze had echt een enorm uitstekende navel/bult maar dit is weg getrokken al heeft dit wel heel lang geduurt hoor, echt wel maanden.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Navel plopt uit bij mijn dochter... Empty Re: Navel plopt uit bij mijn dochter...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum