Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat*

+27
Jeanette
Coccinelle
applestar
Jezzie
VeryCherry
Woezies
Kaboutertje
Snoes
Oasis
Liadan
Floor
Zwerver
Parisienne
minoessepoes
vlindertje
Tazz
CCC
Nora
Mamsie
Rush
SoGood
Leine
Pien
PapillonRose
Monte
Tania
PiP
31 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Empty Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat*

Bericht  PiP vr 2 sep 2011 - 9:38


Zie pagina 2 voor het eindresultaat!


Onze dochter krijgt een andere kamer omdat ze een 1 persoonbed krijgt en deze niet in haar huidige kamer past.
Maar nu kom ik niet helemaal uit de kleur van de muren.

Ze krijgt onderstaand behang op 1 muur:
Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Frames%20Multicolor

De overige muren gaan we sausen en willen we de bijpassende behangrand op plakken.
Ik kan helaas geen plaatje vinden van de behangrand, maar daar staan oa de poezen van het behang op en een bloem in een potje, de kleuren zijn globaal rood, rose, oranje en wit.
Aan de ene kant lijkt me het wit van het behang wel mooi, maar ben bang dat dat te licht is. Ook denk ik aan rose, er zitten volgens mij 2 tinten rose in het behang, maar wordt dat niet te zoet!? Zit ook te denken aan een nog lichtere tint rose, maar dat zit weer niet in het behang!

Verder krijgt ze een wit bed, witte kast en het volgende bankje op haar kamer:
Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* KD-26F%20-%20bankje%20-%20speelgoedkist%20fuchsia
En wil ik dit dekbedovertrek halen als de muur rose wordt
Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Dekbedovertrek%20lief!%20lovebirds%20rood%201
of deze als de muur wit wordt
Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Dekbedovertrek%20lief!%20lovebirds%20roze%201


Wat denken jullie of hebben jullie nog een ander idee?
En wat vinden jullie mooier, alle 3 de muren met de behangrand of alleen de muur er tegenover, hier komt ook haar bed aan te staan.

Ik hoor het wel smile

Zie pagina 2 voor het eindresultaat!


Laatst aangepast door PiP op di 27 sep 2011 - 8:11; in totaal 6 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Empty Re: Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat*

Bericht  Tania vr 2 sep 2011 - 9:41

Ik zou roze doen, maar ik vind alles in het roze mooi smile
De behangrand zou ik op 1 muur doen anders zou ik het te druk vinden.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Empty Re: Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat*

Bericht  PiP vr 2 sep 2011 - 9:48

1 muur lijkt mij ook het mooiste, maar dacht misschien is dat raar, haha.
Rose is idd leuk, maar het moet niet een te hoog zuurstok gehalte krijgen, het scheelt wel dat de meeste meubels wit zijn.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Empty Re: Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat*

Bericht  Monte vr 2 sep 2011 - 9:49

Maar is het behang echt wit dan? Want het plaatje lijkt het op een zachte roze. Ik zou ook voor zacht roze gaan(niet hard want dat maakt denk ik erg druk)
Zoiets als dit:
Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Nadeshiko_pink_sticker-p217727002161949997tr4z_125
Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Tea_rose_pink_stationery-p2292218179000416972d7if_125
Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* LtPink

Of het blauwe van het behang, maar denk dat roze leuker is.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Empty Re: Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat*

Bericht  PiP vr 2 sep 2011 - 20:32

Het is gebroken wit, op het plaatje lijkt het idd iets rose, maar heb hier ook een staal liggen.
De kleur die jij laat zien zien zit ook in het behang, ik ben zelf wel heel erg van het matchen met kleuren.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Empty Re: Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat*

Bericht  PapillonRose vr 2 sep 2011 - 21:28

Ik zou zelf denk ik voor de kleur roze van het tweede dekbedovertrek gaan I love you Maar misschien vind je dat wel te roze om de muur ermee te doen, het is natuurlijk best een fellere kleur.. Mij lijkt het wel erg mooi in ieder geval. En anders zou ik voor een zachtere kleur roze gaan zoals Monte laat zien. Ik ben helemaal niet van het roze hoor Wink
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Empty Re: Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat*

Bericht  Pien vr 2 sep 2011 - 22:13

Ik zou zelf helemaal geen behangrand doen... Ik heb iets tegen behangranden. Wat ik zelf erg leuk vind, dat zag ik laatst ergens maar dat moet passen zeg maar in de ruimte. Is een hele grote lijst op de muur en daarin het behang terug laten komen...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Empty Re: Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat*

Bericht  PiP vr 2 sep 2011 - 22:42

Ik ben normaal ook tegen behangranden, maar deze vond ik wel leuk en F vond de poezen erop ook helemaal geweldig.
Je hebt met de poezen ook canvasdoekjes, maar die zijn niet zo groot.
Een stuk mdf behangen kan ook wel, maar vind ik niet zo leuk om dat met hetzelfde behang te doen en het moet ook wel een kinderkamer blijven.

We hebben nu besloten eerst de muren dat rose uit het behang te gebruiken, dat wat Monte ook liet zien.
Dan behangen en kijken wat we verder gaan doen, wel of geen behangrand, wel of geen lijstjes en welk overtrek.
Denk dat het wel het rode overtrek gaat worden, vind het oranje dat erin terugkomt wel mooi.
Ik zal als ik tijd heb anders het stukje behangrand eens inscannen.

Dit zijn de canvasdoeken:
?? ze staan niet meer online.. weet zeker dat ze er van de week stonden voor 15,- en die met de vogels niet!

Deze staan er nu ook op:
Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* L509502-706_kleur230_1
Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* L509501-706_kleur330_1
Die zijn ook wel erg leuk om ipv de behangrand boven haar bed te hangen... Ze zijn alleen tijdelijk niet leverbaar...
Er zijn ook nog bijpassende muurstickers, alleen op het plaatje lijken ze een stuk feller.
http://www.lieflifestyle.nl/kinderen/babykamer/schilderij

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Empty Re: Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat*

Bericht  Leine vr 2 sep 2011 - 23:09

Ik ben benieuwd hoe het word! Ik zou ook voor (licht)roze gegaan zijn. Ik hou ook helemaal niet van behangranden, maar je andere ideeën klinken erg leuk! Succes!
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Empty Re: Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat*

Bericht  SoGood vr 2 sep 2011 - 23:15

Monte schreef:Maar is het behang echt wit dan? Want het plaatje lijkt het op een zachte roze. Ik zou ook voor zacht roze gaan(niet hard want dat maakt denk ik erg druk)
Zoiets als dit:
Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Nadeshiko_pink_sticker-p217727002161949997tr4z_125
Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Tea_rose_pink_stationery-p2292218179000416972d7if_125
Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* LtPink

Of het blauwe van het behang, maar denk dat roze leuker is.

Als je dit op 1 grote muur ziet is het écht héél roze.

Dit weet ik uit ervaring. De slaapkamer van mijn zusje leek net een bordeel, we hebben het met 4 tinten lichter overgeschilderd. Cool
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Empty Re: Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat*

Bericht  Rush vr 2 sep 2011 - 23:18

Ik heb bij m`n ouders knalroze op al m`n muren en dat lijkt echt geen bordeel :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Empty Re: Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat*

Bericht  Mamsie vr 2 sep 2011 - 23:18

Ik zou de rest wit houden.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Empty Re: Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat*

Bericht  Nora za 3 sep 2011 - 0:47

Ik zou de rest van de muren wit houden. Wordt anders een beetje druk naar mijn idee.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Empty Re: Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat*

Bericht  CCC za 3 sep 2011 - 1:00

Ik vind behangranden echt een no-go... Is echt zoiets van 15 jaar geleden naar mijn idee... Ik zou of een hele lichte roze tint uitkiezen of juist alles wit/ creme houden en wat leuke schilderijtjes ophangen...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Empty Re: Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat*

Bericht  Tazz za 3 sep 2011 - 9:26

Ik zou zowiezo de rest niet behangen. Maar goed, ook ik zou de andere muren wit houden.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Empty Re: Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat*

Bericht  vlindertje za 3 sep 2011 - 21:57

Ik zou de rest van de muren wit houden! (ook geen behangrand)
vlindertje
vlindertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Empty Re: Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat*

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 22:00

Ik zou een canvasdoek/MDF plaat erbij maken met de print van het behang, 1 muur met behang, en dan de muren verder wit houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Empty Re: Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat*

Bericht  PiP za 3 sep 2011 - 23:15

En stuk behang op een mdf plaat gaat het niet worden, dat vind ik meer voor in een woonkamer of volwassen slaapkamer met een modern behang. Het moet wel een kinderkamer blijven, dus dan kies ik liever voor het poezenschilderij.

En de kleur van de muur, eerst roept iedereen rose en nu wit, haha smile
We gaan van de week eens wat stalen halen bij de bouwmarkt, zit ook nog te denken aan wit dat net een rose tint heeft, maar dat komt dan nergens in terug.
Vind het wel moeilijk, opzich kan je het wel zo oversausen, maar het is wel zonde natuurlijk.

Behangrand twijfelen we nu zelf ook over, vind de canvasdoeken leuker die op de lief! site staan.


PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Empty Re: Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat*

Bericht  minoessepoes ma 5 sep 2011 - 2:11

Is het niet leuk om een groot " schilderij" te maken op een zachtbord plaat met een MDF rand, de rand beplakken met het behang en het middenste stuk overspannen met een effen stuk stof in een vrolijke kleur (bijvoorbeeld het rood van het bankje), bijpassend bij het behang, een soort van groot leeg schilderij waar je haar knutselwerkjes dan op kunnen hangen. En de muur dan in dezelfde kleur wit schilderen als de meubeltjes.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Empty Re: Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat*

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 2:22

Nora schreef:Ik zou de rest van de muren wit houden. Wordt anders een beetje druk naar mijn idee.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Empty Re: Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat*

Bericht  Parisienne ma 5 sep 2011 - 11:35

Elodie schreef:
Nora schreef:Ik zou de rest van de muren wit houden. Wordt anders een beetje druk naar mijn idee.
+1
+1
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Empty Re: Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat*

Bericht  PiP di 27 sep 2011 - 7:34

De kamer is bijna helemaal af, er moeten alleen nog gordijnen opgehangen worden, deze zijn wit.
Onze dochter is er helemaal blij mee en mama ook!

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* 1415272485_6_SWnY

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* 1415272544_6_AdCb

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* 1415272598_6_IIEO

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* 1415272463_6_haHp

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Empty Re: Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat*

Bericht  Zwerver di 27 sep 2011 - 7:37

Leuk!!!

Lekker fris en wel meisjesachtig!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Empty Re: Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat*

Bericht  Monte di 27 sep 2011 - 7:39

Leuk, daar kan ze nog heel lang mee vooruit Very Happy
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Empty Re: Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat*

Bericht  Floor di 27 sep 2011 - 7:42

Wat een leuke vrolijke kamer Very Happy
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat* Empty Re: Mijn dochter haar kamer! *Eindresultaat*

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum