Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hond en einde zwangerschap

+5
Aggi
Fiebje
Annemie
Smaragdje
Fearie
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hond en einde zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Hond en einde zwangerschap

Bericht  Jelin do 11 aug 2011 - 19:50

Wij hebben toen de maxicosi op de grond gezet en ze hun gaan laten gaan. Wel stond mijn man in de buurt als er iets mocht gebeuren. Maar is toen allemaal goed gegaan. Bij een evt. tweede kindje zouden we precies hetzelfde doen.

Hier een klein voorbeeldje wat mijn dochter allemaal mag en kan met die ene honden. Niet quoten aub.





Laatst aangepast door Jelin op zo 25 sep 2011 - 22:27; in totaal 1 keer bewerkt

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hond en einde zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Hond en einde zwangerschap

Bericht  Steep do 11 aug 2011 - 19:51

Onze rottie is mega veranderd! Tijdens de zwangerschap week hij niet van mijn zij. Oud en nieuw was een ramp, niemand mocht bij mij in de buurt komen en ik had moeite om hem in bedwang te houden, terwijl mijn vriend gewoon los met hem kon lopen. Tijdens mijn weeen wilde hij niks van me weten, maar tussendoor kwam hij kusjes geven. Uiteindelijk moest ik bevallen in het ziekenhuis en de buren van 4 huizen verderop hebben hem nog nooit zo hard horen blaffen toen wij er niet waren vertelde ze. Bij thuiskomst heb ik hem uitgebreid geknuffeld en zijn mijn man en ik op de bank gaan zitten met de maxi-cosi tussen ons in. Nu is het dikke mik tussen die twee en als R.uben erg overstuur is gaat onze hond zijn speeltjes verzamelen en legt die bij hem op schoot. Dat vind ik heel bijzonder want hij wil zijn speeltjes nooit delen met andere honden, dus hij heeft wel door dat R.uben hoger in rang is.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Hond en einde zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Hond en einde zwangerschap

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 11:57

[quote="Twellie"]Ik heb het niet zelf meegemaakt, maar ik heb het wel vaak gehoord. Het schijnt dat honden merken dat er een verandering op komst is en ze wijken niet van je zijde omdat ze je willen ondersteunen en beschermen. Wel heel lief eigenlijk.[/quot

Zeker lief, maar als het niet samen gaat gebeurd het helaas TE vaak dat de hond gedumped word zodra de baby er is. Afgedankt als oud vuil!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hond en einde zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Hond en einde zwangerschap

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 12:01

Wat dan? De baby dumpen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hond en einde zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Hond en einde zwangerschap

Bericht  Fearie vr 12 aug 2011 - 20:43

Baby dumpen lijkt me ook geen optie smile

Mijn hond had ook weg gemoeten als hij zich na de castratie niet beter had gedragen, kon het risico niet lopen dat hij mijn kleine ooit grijpt in een wilde bui. Gelukkig is het niet zo ver gekomen en kan ik beide gewoon houden smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hond en einde zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Hond en einde zwangerschap

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:06

Idd, een goed tehuis zoeken voor een hond is net iets makkelijker en niet strafbaar Laughing

Hier gaat het gelukkig goed, lijkt me vreselijk als dat niet zo was en ik d'r weg zou moeten doen, daar zou ik echt ziek van zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hond en einde zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Hond en einde zwangerschap

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum