Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Einde verlof.

+2
Rouge
Shy
6 plaatsers

Ga naar beneden

Einde verlof.  Empty Einde verlof.

Bericht  Shy do 2 aug 2012 - 20:02

Het eind van mijn verlof is in zicht.. Aanstaande dinsdag is mijn eerste werkdag.
Ons zoontje gaat de ene week 3 dagen naar de Gastouder en 1 dag schoonouders de andere week 1 dag Gastouder 1 dag schoonouders en de andere drie dagen ben ik vrij dan moet ik wel in het weekend werken.

Heeft er iemand tips om het wat makkelijker te maken?
Hij is al een keer een paar uurtjes bij de Gastouder geweest en dat ging goed. Maar vindt het toch erg lastig, misschien ook niet zo gek als je dertien weken bij elkaar bent.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Einde verlof.  Empty Re: Einde verlof.

Bericht  Rouge do 2 aug 2012 - 20:14

Het is ook niet makkelijk. Zeker bij een eerste kindje. Ik had er bij de eerste ook veel moeite mee, maar het wende al snel. Zeker als je er vertrouwen in hebt dat hij in goede handen is, dan ga je straks zelfs nog ervaren dat het ook weleens lekker is als je een dagje voor jezelf hebt (ookal is het werk). Bij mijn 2e kindje heb ik er veel minder moeite mee gehad, en het maakt het thuiskomen des te leuker! Succes!
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Einde verlof.  Empty Re: Einde verlof.

Bericht  Tania do 2 aug 2012 - 20:15

Rouge schreef:Het is ook niet makkelijk. Zeker bij een eerste kindje. Ik had er bij de eerste ook veel moeite mee, maar het wende al snel. Zeker als je er vertrouwen in hebt dat hij in goede handen is, dan ga je straks zelfs nog ervaren dat het ook weleens lekker is als je een dagje voor jezelf hebt (ookal is het werk). Bij mijn 2e kindje heb ik er veel minder moeite mee gehad, en het maakt het thuiskomen des te leuker! Succes!

Helemaal +1

Succes met werken!

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Einde verlof.  Empty Re: Einde verlof.

Bericht  Printje do 2 aug 2012 - 20:16

Het is ook niet makkelijk, ik vind het nu na een lange zomervakantie van bijna 6 weken weer lastig om aan het werk te gaan. Aan de ene kant heb ik er weer super veel zin in maar zo lekker thuis met mijn ventje is ook heerlijk.

Het gaat vanzelf beter en idd het ophalen/thuiskomen is wel ontzettend leuk!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Einde verlof.  Empty Re: Einde verlof.

Bericht  Shy do 2 aug 2012 - 20:39

Dank je wel!
Mijn schoonouders zijn ook wat ouder misschien dat ik daardoor een beetje 'twijfel' mijn man zegt ze hebben toch ook 4 kinderen opgevoed maarja dat is ook lang geleden. En ze passen nu ook nog op op twee kleinkinderen alleen die zijn 10,12 dus dat is nogal een verschil met een baby van twaalf weken.
Ik ben gewoon ook erg bang dat er iets met mijn kleintje gebeurd.

Ga straks wel even beginnen met een handleiding haha.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Einde verlof.  Empty Re: Einde verlof.

Bericht  Puggle do 2 aug 2012 - 21:18

Ik begrijp je hoor, het lijkt me ook niks straks, maar helaas is het niet anders en moeten er centjes verdient worden Wink ik denk dat je man wel gelijk heeft hoor het komt vast goed met je schoonouders. Het moet natuurlijk ook allemaal wennen.
Maar je gaat best veel uur werken nog dan hè?

Veel succes alvast!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Einde verlof.  Empty Re: Einde verlof.

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 21:20

Heel herkenbaar hoor. Ik heb er nu geloof ik bij de derde nog het meeste moeite mee Sad ik begin over ruim 2 weken. Het helpt ook niet dat hij alle flessen weigert, dus ik kan niet echt met een gerust hart weg. Maar ik weet ook wel uit ervaring dat als je eenmaal bezig bent, het echt fijn is om weer jezelf te zijn. Het is jammer om deze periode af te sluiten, dat zeker, maar ik kijk er ook wel weer naar uit om mijn wereld weer te vergroten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Einde verlof.  Empty Re: Einde verlof.

Bericht  Ibbeltje do 2 aug 2012 - 21:22

Spannend! Maar anders gewoon tussendoor een keer bellen hoe het gaat. Ik werk dan op een kdv maar bellen mag altijd smile Succes !
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Einde verlof.  Empty Re: Einde verlof.

Bericht  Shy do 2 aug 2012 - 22:20

Puggle: ja ik ga vier dagen werken, ook dat kan niet anders Cry Ook dat kan niet anders, dan had ik heel graag drie gedaan maarja dat is niet anders.

Arden: oh dat is minder dat flesje nog niet erg goed gaat, kan mij voorstellen dat je dan niet heel gerust bent.
De week dat ik ga werken gaat hij van 150 ml naar 200 dus dat is ook wel een beetje spannend. Als hij nu zijn flesje bijna leeg heeft slaapt hij al of bijna dus ben benieuwd hoe het dan gaat!

Ibbeltje: de Gastouder had laatst ook een foto gestuurd hoe lief hij lag te spelen en ze weet dat ik het moeilijk vind dus dat komt wel goed!
Ik vraag wel aan mijn man of hij dinsdag zijn ouders even wil bellen hoe het gaat.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Einde verlof.  Empty Re: Einde verlof.

Bericht  Ibbeltje do 2 aug 2012 - 22:35

Oh wat leuk van der! Ja dat kan je al zo gerust stellen. Maar wat ik er ook mee wilde zeggen is voel je niet bezwaard om desnoods vaker te bellen. Het is je eerste en het is dan zo nieuw allemaal. smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Einde verlof.  Empty Re: Einde verlof.

Bericht  Puggle do 2 aug 2012 - 23:24

Komt het door je functie oid dat het niet ging? Wel jammer idd, maar het went vast ook wel hoor. Genoeg moeders die het zo doen natuurlijk smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Einde verlof.  Empty Re: Einde verlof.

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 23:33

Ik heb er nu ook meer moeite mee dan bij mijn eerste. Nou ja, niet om hem naar oma te brengen want daar komt hij al regelmatig. Maar binnenkort gaat hij wel voor het eerst naar het kinderdagverblijf en dat vind ik wel wat eng ivm zijn ziekte. Maakt het toch wat spannender. De kans is heel klein dat er wat gebeurt, maar toch..

Zoveel mogelijk gewoon over je heen laten komen is de beste remedie denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Einde verlof.  Empty Re: Einde verlof.

Bericht  Shy do 2 aug 2012 - 23:40

Ibbeltje schreef:Oh wat leuk van der! Ja dat kan je al zo gerust stellen. Maar wat ik er ook mee wilde zeggen is voel je niet bezwaard om desnoods vaker te bellen. Het is je eerste en het is dan zo nieuw allemaal. smile
Ja is ook zo, weet ook wel zeker dat ze het begrijpt!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Einde verlof.  Empty Re: Einde verlof.

Bericht  Shy do 2 aug 2012 - 23:42

Puggle schreef:Komt het door je functie oid dat het niet ging? Wel jammer idd, maar het went vast ook wel hoor. Genoeg moeders die het zo doen natuurlijk smile

Nee komt er gewoon door dat we anders financieel er best wel op achteruit gaan, en aangezien alles nu zo ontzettend duur is plus spul voor de baby, lukt gewoon niet.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Einde verlof.  Empty Re: Einde verlof.

Bericht  Shy do 2 aug 2012 - 23:48

Luce schreef:Ik heb er nu ook meer moeite mee dan bij mijn eerste. Nou ja, niet om hem naar oma te brengen want daar komt hij al regelmatig. Maar binnenkort gaat hij wel voor het eerst naar het kinderdagverblijf en dat vind ik wel wat eng ivm zijn ziekte. Maakt het toch wat spannender. De kans is heel klein dat er wat gebeurt, maar toch..

Zoveel mogelijk gewoon over je heen laten komen is de beste remedie denk ik.

Is zijn oma jouw moeder of die van je partner? Weet niet, denk dat dat ook wel verschil maakt, ik denk dat als mijn vader op zou passen dat ik er ook wat anders in zou staan. Heb het idee dat ik zijn ouders nog steeds niet heel erg goed ken.

Ja ik heb net een A4tje volgeschreven met heel veel tips en dingen, misschien helpt dat ook een beetje voor mij, en voor de rest laat het los haha.

Wat heeft je kindje als ik vragen mag?
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Einde verlof.  Empty Re: Einde verlof.

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 23:52

Mijn schoonmoeder. Maar zij voelt als mijn eigen moeder dus dat zit helemaal goed. Ben je bang dat het niet goed komt bij je schoonouders? Mijn zoontje heeft hemofilie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Einde verlof.  Empty Re: Einde verlof.

Bericht  Shy vr 3 aug 2012 - 1:30

Luce schreef:Mijn schoonmoeder. Maar zij voelt als mijn eigen moeder dus dat zit helemaal goed. Ben je bang dat het niet goed komt bij je schoonouders? Mijn zoontje heeft hemofilie.

Oke ja als dat voelt als je eigen moeder is dat super. Ik weet het niet ze zijn al best oud, dus ja. Maar het is zoo lang geleden dat ze voor een baby gezorgd hebben. Ach het is gelukkig maar 1 dag in de week haha.

Ik heb het even opgezocht (hemofilie) was mij niet bekend. Weer wat geleerd vandaag! Kan mij voorstellen dat je bang bent dat er wat gebeurd met hem.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Einde verlof.  Empty Re: Einde verlof.

Bericht  Puggle vr 3 aug 2012 - 5:57

Shygirl85 schreef:
Puggle schreef:Komt het door je functie oid dat het niet ging? Wel jammer idd, maar het went vast ook wel hoor. Genoeg moeders die het zo doen natuurlijk smile

Nee komt er gewoon door dat we anders financieel er best wel op achteruit gaan, en aangezien alles nu zo ontzettend duur is plus spul voor de baby, lukt gewoon niet.

Oh vandaar. Ja wij gaan er wel veel op achteruit straks. Maar ik zie wel hoe dat loopt. Het is ook lastig allemaal.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Einde verlof.  Empty Re: Einde verlof.

Bericht  Shy vr 3 aug 2012 - 10:45

Puggle schreef:
Shygirl85 schreef:
Puggle schreef:Komt het door je functie oid dat het niet ging? Wel jammer idd, maar het went vast ook wel hoor. Genoeg moeders die het zo doen natuurlijk smile

Nee komt er gewoon door dat we anders financieel er best wel op achteruit gaan, en aangezien alles nu zo ontzettend duur is plus spul voor de baby, lukt gewoon niet.

Oh vandaar. Ja wij gaan er wel veel op achteruit straks. Maar ik zie wel hoe dat loopt. Het is ook lastig allemaal.

Ja, het zal ook wel los lopen maar het idee alleen al. Ben 13 weken bij hem geweest, das raar :O
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Einde verlof.  Empty Re: Einde verlof.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum