Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik voel me zó leeg..

+22
Happydobby
L!ND@
Rouge
Lynn_
Pien
chloe30
Liadan
Sjaantje
Elmo
moepie
Diese
Lejow
Lilou
Lindsya
Darius
Muppetje
Luthien
Paper Crown
Susan
Amber-
PapillonRose
kwak
26 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Ik voel me zó leeg.. - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zó leeg..

Bericht  Liadan di 9 aug 2011 - 8:24

Sterkte James, het is ook allemaal niet niks. Knuffel hug .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zó leeg.. - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zó leeg..

Bericht  chloe30 di 9 aug 2011 - 8:35

dikke knuffel voor jouw!!
begrijp helemaal hoe je je voelt!
heb er even geen andere woorden voor.iig heel veel sterkte.

chloe30
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 38
Registratiedatum : 24-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zó leeg.. - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zó leeg..

Bericht  Pien di 9 aug 2011 - 8:40

Mammalin schreef: hug

Ik wil je even een dikke knuffel geven.

+1. Ik vond het van de week al zo knap dat je toch zo positief was, denk dat het heel logisch is dat je je zo voelt. Je hebt een heel heftig traject doorlopen, dat gaat je niet in de koude kleren zitten.
Heel veel sterkte met dit een plaatsje te geven...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zó leeg.. - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zó leeg..

Bericht  Lynn_ di 9 aug 2011 - 8:48

Wat vreselijk rot voor jullie. Ik wil je een dikke knuffel geven en hoop het allerbeste voor jullie!!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zó leeg.. - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zó leeg..

Bericht  Rouge di 9 aug 2011 - 9:04

Het is gewoon super k*t als dingen anders lopen dan hoe je graag had gewild en hoe je het voor je zag. Zeker als het zo definitief is. Ik hoop zo voor je dat er in de toekomst toch nog mogelijkheden te vinden zijn! Kan me heel goed voorstellen dat je je leeg voelt....en om er mee te leren omgaan (op jou manier) heeft ook tijd nodig, dus daar hoef je je niet schuldig over te voelen t.o je kind.

Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zó leeg.. - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zó leeg..

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 9:32

Ik herken veel van wat je schrijft, James. Ook de jaloezie die je kan voelen als andere mensen wel (snel) zwanger worden of lekker onbezorgd het traject van zwanger worden instappen en er vanuit gaan dat alles wel goed gaat komen. Ik herken ook heel goed dat je je dan vervolgens weer heel rot kunt voelen, omdat die jaloezie in je zit en dat je blijkbaar een jaloers persoon kunt zijn.

Er zijn denk ik een aantal manieren om je leven weer wat prettiger te maken. Afleiding zoeken hielp bij mij heel goed, dus een leuk dagje weg met een vriendin, dag winkelen, hobby's etcetera. Probeer verder voor ogen te houden dat hoe lang dit ook al duurt, je nog steeds vele malen meer kans hebt dat het allemaal goed komt dan dat het niet goed komt. Bij mij werd het lege gevoel tenminste ook wel veroorzaakt omdat ik het steeds somberder ging inzien of het nog ooit wel goed zou komen.

Ik wens je heel veel sterkte hug , je mag me altijd PM-en als je daar behoefte aan hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zó leeg.. - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zó leeg..

Bericht  L!ND@ di 9 aug 2011 - 10:14

Rouge schreef:Het is gewoon super k*t als dingen anders lopen dan hoe je graag had gewild en hoe je het voor je zag. Zeker als het zo definitief is. Ik hoop zo voor je dat er in de toekomst toch nog mogelijkheden te vinden zijn! Kan me heel goed voorstellen dat je je leeg voelt....en om er mee te leren omgaan (op jou manier) heeft ook tijd nodig, dus daar hoef je je niet schuldig over te voelen t.o je kind.


+1 Ik wil je heel veel sterkte wensen! hug
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zó leeg.. - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zó leeg..

Bericht  Happydobby di 9 aug 2011 - 10:52

Sterkte meis hug

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zó leeg.. - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zó leeg..

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 11:27

James, ook ik kom je even een hug geven!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zó leeg.. - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zó leeg..

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 18:14

James, ik wil je heel veel sterkte wensen! Je man natuurlijk ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zó leeg.. - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zó leeg..

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 23:43

Lindsya, ik begrijp zo goed hoe je je voelt.. Ik wil ook zó graag een broertje of zusje voor zoon op de wereld zetten.. Hij vindt het zo fijn om met andere kinderen te spelen en dus gaat hij nu vaak naar zijn nichtjes een straat verderop. Mijn zoon is nog niet zo oud dat hij vraagt om een broertje of zusje, naar wat lijkt me dat verdrietig zeg van je zoontje. En je wil zo graag hè.. Kan het bij jou ook niet zo zijn dat het niet plakkerig genoeg is? Wat CKC dus zegt en wat bij mij hoogstwaarschijnlijk het geval is?

Lilou: ik ga je vanavond even een pm sturen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zó leeg.. - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zó leeg..

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 23:46

Diese schreef:Lieve James, ook hier een dikke knuffel voor jou!

Ik weet dat een nieuwe IVF poging uitgesloten is, vanwege jouw vriend en de kosten. Wat betreft de kosten...ik heb andere bedragen gehoord. Ik geloof dat de medicijnen inderdaad rond de 3000 euro zijn. Het stuk PGD wordt vergoed vanuit het AZM. Wat ik begreep willen zij, indien ze verwachten dat de kans op een zwangerschap in een 4e of eventueel 5e poging reeel is, daaraan meewerken. Ik weet niet dat dit inhoudt of het stuk PGD dan ook een 4e x door hen vergoed wordt, en hoe dit zit met de kosten voor de echo's, punctie en tp. Wellicht kun je dit donderdag aan de IVF-arts vragen? Of heb je een gesprek met een arts in Groningen? Want dan zou een arts van het AZM daar misschien meer over weten...

Het zal voor ons nu niet betaalbaar zijn, dan zullen we minstens een jaar moeten sparen denk ik. Als mijn vriend het überhaupt al wil. Ik vraag me dan ook af of ze de opname vergoeden na de punctie. Een nacht overnachten in het ziekenhuis is niet goedkoop toch?
Ik heb morgen een gesprek met mijn IVF arts uit Groningen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zó leeg.. - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zó leeg..

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 23:46

Ik weet niet zoveel te zeggen helaas omdat ik me niet eens kan voorstellen hoe moeilijk dit voor jullie moet zijn, maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen James!hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zó leeg.. - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zó leeg..

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 23:48

chloe30 schreef:dikke knuffel voor jouw!!
begrijp helemaal hoe je je voelt!
heb er even geen andere woorden voor.iig heel veel sterkte.

hug Hoever ben jij nu?

Moepie: hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zó leeg.. - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zó leeg..

Bericht  sheila123 wo 10 aug 2011 - 0:00

James,wat moet dit moeilijk voor je zijn.....ook voor alle andere meiden die graag (nog) een kindje willen. Allemaal een dikke knuffel!! hug
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zó leeg.. - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zó leeg..

Bericht  Blue flower wo 10 aug 2011 - 0:08

Ik ken je verhaal niet maar het klinkt zo verdrietig, wil je daarom een hug geven.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zó leeg.. - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zó leeg..

Bericht  Lindsya wo 10 aug 2011 - 0:18

James schreef:Lindsya, ik begrijp zo goed hoe je je voelt.. Ik wil ook zó graag een broertje of zusje voor zoon op de wereld zetten.. Hij vindt het zo fijn om met andere kinderen te spelen en dus gaat hij nu vaak naar zijn nichtjes een straat verderop. Mijn zoon is nog niet zo oud dat hij vraagt om een broertje of zusje, naar wat lijkt me dat verdrietig zeg van je zoontje. En je wil zo graag hè.. Kan het bij jou ook niet zo zijn dat het niet plakkerig genoeg is? Wat CKC dus zegt en wat bij mij hoogstwaarschijnlijk het geval is?

Lilou: ik ga je vanavond even een pm sturen!

Nee bij mij is alles goed volgens de arts. Ik hou het er maar op dat onze eitjes niet samen willen komen. Toen ik net bevallen was van mijn zoontje vroeg de verloskundige, ga je weer aan de pil of iets en toen hadden mijn man en ik besloten om niks meer te gaan gebruiken. Zij heeft toen ons om gepraat van dat moet je niet doen want de kans is groot dat je weer zwanger raak enzo. Nu heb ik achteraf wel spijt dat ik toch aan de pil ben gegaan misschien hadden we een kans gehad maar dat is altijd achteraf gepraat natuurlijk.

Ik hoop dat zo dat die wens van ons en van ons zoontje uit gaat komen omdat we het alle drie willen. We zullen zien met de behandelingen.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zó leeg.. - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zó leeg..

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 0:31

Ik hoop voor je dat je weer in 1 keer zwanger raakt! Het zal ook wel niet je baarmoederslijmvlies zijn denk ik, want je raakt wel zwanger via IVF. Overigens meten ze het niet in het ziekenhuis of het plakkerig genoeg is. Wanneer begin je met spuiten?



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zó leeg.. - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zó leeg..

Bericht  Lindsya wo 10 aug 2011 - 0:39

James schreef:Ik hoop voor je dat je weer in 1 keer zwanger raakt! Het zal ook wel niet je baarmoederslijmvlies zijn denk ik, want je raakt wel zwanger via IVF. Overigens meten ze het niet in het ziekenhuis of het plakkerig genoeg is. Wanneer begin je met spuiten?



Het hangt even op dit moment af van mijn man. Hij moet eerst zijn zaad inleveren want ik heb alles al gedaan bloedonderzoeken en andere onderzoeken. Maar hij moet drie tot vijf dagen ophoudingen hebben voor hij zijn zaad inleverd dus het is even plannen.
Ik hoop ook dat we dat geluk hebben maar je weet nooit natuurlijk. Oke ik heb de arts er nooit over gehoord over het plakkerige dus ik zou het niet durven zeggen. Mijn arts heeft ook niks gezegd over mijn baarmoederslijmvvlies want dat was altijd goed zei ze.

Zijn jullie het nu wel zo aan het proberen of dat nog niet?
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zó leeg.. - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zó leeg..

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 2:28

Oké, dus je komt al wel dichterbij. Fijn! Ja, de dikte van mijn baarmoederslijmvlies is wel opgemeten maar hoe plakkerig/draderig is niet. Dat kunnen ze niet zien. Dat kan je alleen zelf zien aan je afscheiding rond je eisprong.

Ja we gaan het meteen op de natuurlijke manier proberen. Het is alleen zo lastig om het leuk te houden als je al zo lang wacht. Het is ook wel heel raar. 2 jaar lang heeft alles open en bloot gelegen inclusief mezelf en nu is het ineens weer een privéding. Vind ik heel verwarrend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zó leeg.. - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zó leeg..

Bericht  Lindsya wo 10 aug 2011 - 3:56

James schreef:Oké, dus je komt al wel dichterbij. Fijn! Ja, de dikte van mijn baarmoederslijmvlies is wel opgemeten maar hoe plakkerig/draderig is niet. Dat kunnen ze niet zien. Dat kan je alleen zelf zien aan je afscheiding rond je eisprong.

Ja we gaan het meteen op de natuurlijke manier proberen. Het is alleen zo lastig om het leuk te houden als je al zo lang wacht. Het is ook wel heel raar. 2 jaar lang heeft alles open en bloot gelegen inclusief mezelf en nu is het ineens weer een privéding. Vind ik heel verwarrend.

Oke ik heb daar ook niks over gehoord dat plakkerige, eens zelf een keer opletten.

Ja het is wel verwarrend inderdaad en je moet alles op commando doen, niks is meer spontaan. Als je eenmaal bezig op de normale manier dan geef het ook wat meer rust bij jezelf op den duur en goed met elkaar blijven praten dat is ook zeker belangrijk in deze behandeling en periode. Sterkte.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zó leeg.. - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zó leeg..

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 3:56

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zó leeg.. - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zó leeg..

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 3:54

Nou, het wordt nog leuker. Als we al een 4e poging zouden willen doen, raden ze ons dat niet aan. In verband met de grote hoeveelheden afwijkende embryo's :shock: Jottem!
Ze konden niet zeggen of die afwijkende embryo's ook ontstaan in een normale zwangerschap of dat het komt door de stimulatie. Echt, wat een hoop mazzel hebben we hè? Not.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zó leeg.. - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zó leeg..

Bericht  Pien do 11 aug 2011 - 4:06

Wat ontzettend klote zeg James!!

Misschien omdat ik er weinig verstand van heb hoor, maar waar aan moeten we denken bij afwijkende embryo´s? Zijn dat dan degene die de ziekte dragen ofzo?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zó leeg.. - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zó leeg..

Bericht  Lindsya do 11 aug 2011 - 4:06

Jeetje dat is ook geen nieuws waar je op zit te wachten. Nu wordt de beslissing helemaal moeilijk of je verder gaat op de natuurlijke manier om zwanger te worden. Krijg je verder daar nog onderzoeken van of kunnen ze verder niet onderzoeken? Heel veel sterkte.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zó leeg.. - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zó leeg..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum