Ik loop leeg!
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik loop leeg!
Misschien een beetje plastische omschrijving, maar ik loop serieus leeg
Ik wist wel dat de menstruatie na de bevalling heftiger kon zijn, maar niet dat dit ook zo was als je de pil gebruikt. Meer mama's ervaring hiermee?
De eerste menstruatie na de bevalling stelde juist niks voor, maar 2 dagen en amper bloedverlies. Daarna aan de pil gegaan voor mijn huid en nu dus de eerste stopweek. Ben de eerste drie dagen van de stopweek ziek geweest van de buikpijn en sinds gisteren loop ik daarnaast ook nog eens leeg Terwijl ik voor de bevalling natuurlijk wel menstrueerde, maar er nooit ziek van was en zelfs nooit pijn had. En het bloedverlies was normaal. Dat het laatste wat erger zou worden had ik wel verwacht, maar niet dat ik ook zo'n pijn zou hebben en me rot zou voelen.
En was het niet zo dat de pil er voor zorgt dat je menstruatie lichter wordt? Zo ja, dan wil ik echt niet weten hoe het is zonder pil Als het de volgende stopweek weer zo is, dan ga ik vragen of ik deze pil net als mijn vorige pil door mag slikken en maar 3 tot 4 keer per jaar hoef te stoppen
Ik wist wel dat de menstruatie na de bevalling heftiger kon zijn, maar niet dat dit ook zo was als je de pil gebruikt. Meer mama's ervaring hiermee?
De eerste menstruatie na de bevalling stelde juist niks voor, maar 2 dagen en amper bloedverlies. Daarna aan de pil gegaan voor mijn huid en nu dus de eerste stopweek. Ben de eerste drie dagen van de stopweek ziek geweest van de buikpijn en sinds gisteren loop ik daarnaast ook nog eens leeg Terwijl ik voor de bevalling natuurlijk wel menstrueerde, maar er nooit ziek van was en zelfs nooit pijn had. En het bloedverlies was normaal. Dat het laatste wat erger zou worden had ik wel verwacht, maar niet dat ik ook zo'n pijn zou hebben en me rot zou voelen.
En was het niet zo dat de pil er voor zorgt dat je menstruatie lichter wordt? Zo ja, dan wil ik echt niet weten hoe het is zonder pil Als het de volgende stopweek weer zo is, dan ga ik vragen of ik deze pil net als mijn vorige pil door mag slikken en maar 3 tot 4 keer per jaar hoef te stoppen
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Ik loop leeg!
Ik ben na mijn bevalling wel niet meer aan de pil gegaan, maar ik had precies hetzelfde. De eerste menstruatie was normaal, maar die erna....Ik liep ook leeg en had erge bruikkrampen. Het is alleen de keren daarna niet meer zo erg geweest, af en toe nog wel veel bloedverlies maar niet meer dat ik 'leeg liep'.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Heb dit ook gehad bij de 2e x en de 3e x menstrueren. Daarna werd het weer normaal en nu niets meer *spiraaltje doet goed zijn werk *
Gast- Gast
Ik had dit juiste bij de eerste menstruatie na de bevalling Heb toen nog
tegen mijn man gezegd als het nog even door gaat bel ik de huisarts want begon er aardig wappy van te worden
tegen mijn man gezegd als het nog even door gaat bel ik de huisarts want begon er aardig wappy van te worden
miss22- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10
Heel herkenbaar, hier precies hetzelfde, ik bloedde ook ontzettend, het bleef maar lopen, terwijl ik toen ook alweer aan de pil begonnen was, dus dat was de eerste stopweek. Na 3 menstruaties was het weer normaal, nu is het gelukkig weer net zoals vroeger, ik was ook al bang dat het zo erg zou blijven, dus ik zou het nog even een paar menstruaties afwachten.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Dus het is gelukkig toch normaal dat het wat heftiger is dan voorheen.. Het leeglopen is op zich al vervelend, maar vooral die krampen en dat gare gevoel erbij
Ik denk dat er niks anders op zit dan nog een of twee keer te kijken wat er gebeurt, en als het zo blijft denk ik dat ik de pil maar weer een paar maanden doorslik en af en toe maar stop. Helaas is een spriraaltje hier voorlopig nog geen optie, omdat ik de pil heb voor mijn huid (mijn zwangerschapsacné wil niet uit zichzelf weg).
En dan dacht je dat je met de bevalling al genoeg bloedverlies en pijn had gehad..
Ik denk dat er niks anders op zit dan nog een of twee keer te kijken wat er gebeurt, en als het zo blijft denk ik dat ik de pil maar weer een paar maanden doorslik en af en toe maar stop. Helaas is een spriraaltje hier voorlopig nog geen optie, omdat ik de pil heb voor mijn huid (mijn zwangerschapsacné wil niet uit zichzelf weg).
En dan dacht je dat je met de bevalling al genoeg bloedverlies en pijn had gehad..
PapillonRose- Ratel
Ja, het leven van een vrouw is zwaar, hihi. Ik zou het gewoon afwachten en anders kun je altijd nog naar de huisarts voor een andere pil of iets dergelijks.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn menstruatie was gelijk net zo als voorheen. Ik ben na 6 weken ook aan de pil gegaan zonder dat ik ongesteld was geworden.
Gast- Gast
Hier precies hetzelfde. Begin deze week voor de 2e keer ongesteld geworden en pfff wat is het veel dit keer. De maandverbanden zijn niet aan te slepen. De eerste keer dat ik ongesteld was, viel me reuze mee. Geen krampen, weinig bloedverlies. Al schrok ik wel dat ik weer ineens 'bloed' in mijn slip vond de eerste keer. Terwijl ik wist dat ik natuurlijk weer een keer ongesteld zou gaan worden. Ik zat denk ik met mijn hoofd nog helemaal bij de ZS.
Gast- Gast
Zomersproetjes schreef:Hier precies hetzelfde. Begin deze week voor de 2e keer ongesteld geworden en pfff wat is het veel dit keer. De maandverbanden zijn niet aan te slepen. De eerste keer dat ik ongesteld was, viel me reuze mee. Geen krampen, weinig bloedverlies. Al schrok ik wel dat ik weer ineens 'bloed' in mijn slip vond de eerste keer. Terwijl ik wist dat ik natuurlijk weer een keer ongesteld zou gaan worden. Ik zat denk ik met mijn hoofd nog helemaal bij de ZS.
Ja, het maandverband is hier ook niet aan te slepen! De eerste keer dat ik weer ongesteld werd was voor mij ook weer een beetje een verrassing, je bent er inderdaad zo aan gewend geraakt het niet te zijn tijdens de ZS. En na de bevalling lang genoeg gevloeid ook, dus het had wel langer weg mogen blijven
Het meest irritante vind ik nog de pijn, normaal had ik geen centje pijn en nu heb ik al dagen een buikpijn die me het leven zuur probeert te maken, grrrr
PapillonRose- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Ik loop leeg na het bad...
» Loop oor
» Dam tot Dam loop.
» Wat voor duw/zit, loop kar?
» Ik loop achter and I'm lovin' it
» Loop oor
» Dam tot Dam loop.