Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moeders voor Moeders

+23
Annemie
Teddyaapje
*Lookie*
Jazzlyn
Weegschaal
Supertalentje
Aggi
Annie24
PapillonRose
sheila123
Clapperdie
L!ND@
ekjir@M
SarahKey
Sanne
Hutselfuts
Pussycat
Darius
Happydobby
M@niek
blondje1313
chipa
Lejow
27 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Moeders voor Moeders - Pagina 4 Empty Re: Moeders voor Moeders

Bericht  Tazz vr 19 aug 2011 - 6:48

wendygirl schreef:Ik heb wel meegedaan. Ik hoor iedereen hier over de geur van die flessen. Ik heb er een soort plastic litermaat bij gekregen. Daar ving ik de urine in op. Daarna goot ik het dan over in de fles. Tijdens het overgieten hield ik mn adem in, dan had ik geen last van de geur.

+1. Je kan toch niet direct in die blauwe pot plassen? daarvoor is de hals veel te smal, volgens mij plas je dan alles onder? scratch

Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders voor Moeders - Pagina 4 Empty Re: Moeders voor Moeders

Bericht  L!ND@ vr 19 aug 2011 - 8:13

Tazz schreef:
wendygirl schreef:Ik heb wel meegedaan. Ik hoor iedereen hier over de geur van die flessen. Ik heb er een soort plastic litermaat bij gekregen. Daar ving ik de urine in op. Daarna goot ik het dan over in de fles. Tijdens het overgieten hield ik mn adem in, dan had ik geen last van de geur.

+1. Je kan toch niet direct in die blauwe pot plassen? daarvoor is de hals veel te smal, volgens mij plas je dan alles onder? scratch

Maar ik denk, als ik vanuit mezelf spreek, dat er niemand rechstreeks in die fles plast ;-) Het was echt de lucht als je er eentje moet openen. Dan kan je een kannetje hebben of niet, die lucht blijft! Zelfs als ik mijn adem inhield stond ik regelmatig kokhalzend voor het toilet over te gieten. Maar goed....ik ging al over mijn nek van de lucht van mangothee.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum