Moeders voor Moeders
+23
Annemie
Teddyaapje
*Lookie*
Jazzlyn
Weegschaal
Supertalentje
Aggi
Annie24
PapillonRose
sheila123
Clapperdie
L!ND@
ekjir@M
SarahKey
Sanne
Hutselfuts
Pussycat
Darius
Happydobby
M@niek
blondje1313
chipa
Lejow
27 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Moeders voor Moeders
Ik kon er ook voor kiezen om twee kannen te krijgen, maar omdat ik thuis toch het liefst boven naar het toilet ga had ik er maar eentje nodig.
(De consulente zei dat ik er ook eentje voor het werk kon gebruiken, maar op het werk heb ik toch echt niet in een kan geplast, maar gewoon op het toilet....)
(De consulente zei dat ik er ook eentje voor het werk kon gebruiken, maar op het werk heb ik toch echt niet in een kan geplast, maar gewoon op het toilet....)
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Oh god ja... Mijn werk!!
Daar had ik nog niet eens over nagedacht!
Hoe hebben jullie dat op je werk gedaan dan? Want om nou met zo'n fles de wc in te gaan hehe
Hoe hebben jullie dat op je werk gedaan dan? Want om nou met zo'n fles de wc in te gaan hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow, ik ving alleen urine thuis op. Niet op het werk of bij andere mensen!
Laatst aangepast door Happydobby op ma 8 aug 2011 - 20:46; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : typfout)
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb me altijd voorgenomen mee te doen, maar gewoon vergeten! Toen ik eraan dacht was het al te laat, dat vond ik wel heel jammer.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ze zijn ook allang blij dat je meedoet, dus op je werk ook nog opvangen is echt niet nodig. Alle beetjes helpen he.
Gast- Gast
Ok, fjew
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb ook alleen maar thuis urine opgevangen. Had dan ook lang niet alle 6 de potten vol.
Lejow schreef:Oh god ja... Mijn werk!!
Tegen mij werd gezegd door mvm dat ik het absoluut niet op mn werk hoefde te doen.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vang ook alleen thuis de urine op, zie me al aankomen op het werk met de maatbeker en fles ;-)
Maar ik kreeg een tijdschrift en een ketting, mocht kiezen tussen armband en ketting.
Ik ben al met 5 wkn begonnen, dus wel heel vroeg, maar kreeg geen extra cadeau?!
Wil dus graag weten wat jullie extra hebben gehad, hou er niet van om cadeautjes te missen ;-)
De lucht heb ik gelukkig geen last van, ben ook niet misselijk.
En bij mij kunnen de flessen wel opgehaald worden, maar heb afgesproken ze zelf weg te brengen
tot ik het iedereen verteld heb.
Maar ik kreeg een tijdschrift en een ketting, mocht kiezen tussen armband en ketting.
Ik ben al met 5 wkn begonnen, dus wel heel vroeg, maar kreeg geen extra cadeau?!
Wil dus graag weten wat jullie extra hebben gehad, hou er niet van om cadeautjes te missen ;-)
De lucht heb ik gelukkig geen last van, ben ook niet misselijk.
En bij mij kunnen de flessen wel opgehaald worden, maar heb afgesproken ze zelf weg te brengen
tot ik het iedereen verteld heb.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Bij mijn eerste zwangerschap kon ik kiezen uit een zwangerschapschapsboek, een boek van MvM waar allerlei handige weetjes in staan van verschillende leeftijden of een eetsetje van Dick Bruna.
Had voor dat laatste gekozen.
Had voor dat laatste gekozen.
Gast- Gast
Ik heb niet meegedaan. Ik wist helemaal niet wat ik met mijn zwangerschap aan moest joh..dus nee, hier was ik niet mee bezig. Ik ben heel erg misselijk geweest maar ik doe een eventuele volgende keer zeker mee.
Gast- Gast
ik heb meegedaan, als ik ooit weer zwanger mag raken dan ga ik niet weer meedoen.
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Ja ik heb meegedaan, omdat ik het iedereen gun om zwanger te zijn. Ik denk dat ik het bij een volgende zwangerschap weer zou doen, ondanks dat ik er op het laatst wel een beetje klaar mee was. Het is maar een aantal weken, en als je er zoveel koppels mee kan helpen vind ik dat de moeite waard.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb me in eerste instantie wel opgegeven maar er bleek geen verzamelpunt in ons dorp te zijn en ook kwamen ze het hier niet ophalen. Ik had geen zin om steeds naar een verzamelpunt een paar dorpen verder te rijden dus uiteindelijk heb ik het niet gedaan.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb niet meegedaan, ik was echt te ziek om daar ook nog mee bezig te zijn, ik heb zelfs de zwangerschapscursus weer af moeten zeggen, omdat ik zo beroerd was elke dag.. Mocht ik bij een volgende zwangerschap nergens last van hebben, dan doe ik het misschien wel, als ik daar anderen mee kan helpen.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb meegedaan, het stonk inderdaad verschrikkelijk maar een kleine moeite uiteindelijk om zoiets te doen vind ik. Bij een eventuele tweede zou ik ook weer meedoen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
De eerste keer heb ik niet meegedaan. Ik had wel andere dingen aan mn hoofd toen.
Tweede keer wel meegedaan. Toch leuk dat je andere er mee kan helpen en zelf ook wat cadeautjes krijgt
Tweede keer wel meegedaan. Toch leuk dat je andere er mee kan helpen en zelf ook wat cadeautjes krijgt
Laatst aangepast door Tazz op vr 19 aug 2011 - 6:46; in totaal 1 keer bewerkt
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Ben nog steeds niet gebeld trouwens..
Lejow- Lady Post-a-lot
Pussycat schreef:Nou ik snap dat wel! Ik heb dagelijks overgegeven en als ik dan s'morgens vroeg die kan weer moest open draaien pfff.
Je ruikt ook alles zoveel sterker (tenminste ik wel) het is gewoon echt een heel nare lucht.
En ik kan niet zolang mijn adem inhouden deksel open erin gieten en deksel weer dicht. Bovendien blijft die lucht gewoon ''hangen'' in de wcruimte. Niet de hele dag ofzo, maar je ruikt het wel.
Was blij dat ik er weer mee klaar was. haha
Inderdaad! Ik heb tot 26 weken de hele dag door overgegeven, maar heb de eerste weken toch meegedaan aan Moeders voor Moeders. Maar het was amper te doen zeg. Zo hing ik half boven de wc om op die pot te plassen, en dan meteen gauw omdraaien omdat ik (mede door die geur - eww) niets binnen kon houden. (Sorry voor dit ranzige verhaal, haha!)
Ik vond en vind het een mooi ''iets'' om te doen voor een ander, maar als ik bij een volgende zwangerschap weer zo misselijk ben, weet ik nog niet zeker of ik er weer aan mee zou doen.
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Ik heb wel meegedaan. Ik hoor iedereen hier over de geur van die flessen. Ik heb er een soort plastic litermaat bij gekregen. Daar ving ik de urine in op. Daarna goot ik het dan over in de fles. Tijdens het overgieten hield ik mn adem in, dan had ik geen last van de geur.
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
Ik denk dat ik bijna zal moeten van mijn oma als ik zwanger ben Zij heeft bijna 30 jaar voor moeders voor moeders gewerkt, haha!
Gast- Gast
*Lookie* schreef:Ja ik heb meegedaan, omdat ik het iedereen gun om zwanger te zijn. Ik denk dat ik het bij een volgende zwangerschap weer zou doen, ondanks dat ik er op het laatst wel een beetje klaar mee was. Het is maar een aantal weken, en als je er zoveel koppels mee kan helpen vind ik dat de moeite waard.
+1.
Gast- Gast
Het is geen kwestie van gunnen.
Ik gun het ook iedereen.
Maar niet als mijn eigen gezondheid en die van de baby daar zo onder te lijden heeft.
Ik gun het ook iedereen.
Maar niet als mijn eigen gezondheid en die van de baby daar zo onder te lijden heeft.
Gast- Gast
Ik heb niet meegedaan omdat ik erg misselijk was, en veel moest overgeven. Dat had ik er echt niet bij kunnen hebben die weken dat ik me zo rot voelde. Gewoon naar de wc gaan was al een hele opgave voor me.Ik had het graag gedaan anders.
Gast- Gast
Even een update, want ik begin er een beetje van te balen..
Op 8 augustus heb ik me opgegeven, na een week had ik nog niets gehoord, dus ben ik zelf maar weer gaan bellen (afgelopen maandag). Daar bleek dat mijn aanmelding geannuleerd was. Nou ja niet heel handig, maar kan gebeuren. Ik al mijn gegevens opnieuw doorgegeven, maar nu is het ondertussen vrijdagavond, dus weer 5 dagen verder en ben ik nog steeds niet terug gebeld!
Op 8 augustus heb ik me opgegeven, na een week had ik nog niets gehoord, dus ben ik zelf maar weer gaan bellen (afgelopen maandag). Daar bleek dat mijn aanmelding geannuleerd was. Nou ja niet heel handig, maar kan gebeuren. Ik al mijn gegevens opnieuw doorgegeven, maar nu is het ondertussen vrijdagavond, dus weer 5 dagen verder en ben ik nog steeds niet terug gebeld!
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangere meiden, doe mee met Moeders voor Moeders!
» Pregnyl en moeders voor moeders
» Moeders informeren moeders. Wie doet er mee?
» Klaar met Moeders voor moeders
» Moeders voor Moeders
» Pregnyl en moeders voor moeders
» Moeders informeren moeders. Wie doet er mee?
» Klaar met Moeders voor moeders
» Moeders voor Moeders
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: