Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moeders voor Moeders

+23
Annemie
Teddyaapje
*Lookie*
Jazzlyn
Weegschaal
Supertalentje
Aggi
Annie24
PapillonRose
sheila123
Clapperdie
L!ND@
ekjir@M
SarahKey
Sanne
Hutselfuts
Pussycat
Darius
Happydobby
M@niek
blondje1313
chipa
Lejow
27 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Moeders voor Moeders - Pagina 2 Empty Re: Moeders voor Moeders

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 3:41

Ik heb ook meegedaan, dat goedje in die flessen stonk inderdaad heel erg, maar hield mijn adem dan in. Goot het wel meteen over, ik vond het een smerig idee om eerst die hele kan vol te plassen haha, dat gaat toch stinken? Heb verder ook geen last gehad van misselijkheid, dus dat scheelde. Was wel blij dat het erop zat, het is een kleine moeite maar toch.

Edit: Ik hoop dat je van paars houd want alle presentjes die je krijgt zijn paars laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders voor Moeders - Pagina 2 Empty Re: Moeders voor Moeders

Bericht  Hutselfuts ma 8 aug 2011 - 3:45

Ja, ik doe mee!

Heb toch lang vakantie, dus kan er nog vaak in piesen ook Wink Het is een kleine moeite. De kratten staan naast het huis, normaal gesproken ziet niemand het. Alleen zag ik dat de buurman het afgelopen week wel heeft gezien. Maar daar heb ik toch geen band mee, dus dat zal me eigenlijk een worst wezen Laughing
Hutselfuts
Hutselfuts
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 86
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders voor Moeders - Pagina 2 Empty Re: Moeders voor Moeders

Bericht  Pussycat ma 8 aug 2011 - 3:50

Zoveel cadeautjes krijg je trouwens toch helemaal niet? Ik kon kiezen uit een paar dingen wat ik het leukste vond en omdat ik vroeg was kreeg ik er nog iets bij dus 2. En een stapel folders Laughing

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders voor Moeders - Pagina 2 Empty Re: Moeders voor Moeders

Bericht  Sanne ma 8 aug 2011 - 4:01

Maar hoe zit dan dan als je gewoon aan het werk bent? Ik twijfel nog of ik mee ga doen. Ik ben van kwart over 6 's ochtends tot 6 uur 's avonds weg. Is het dan wel zinvol om mee te doen?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders voor Moeders - Pagina 2 Empty Re: Moeders voor Moeders

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 4:06


Als je de hele dag loopt te kotsen en blij bent dat er eindelijk iets binnen blijft wat er vervolgens uitkomt omdat je die kannen moet vullen... Dan vind ik ook dat ik aan mijn eigen gezondheid mag denken en die van de baby in mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders voor Moeders - Pagina 2 Empty Re: Moeders voor Moeders

Bericht  SarahKey ma 8 aug 2011 - 4:38

Bij de miskraam heb ik meegedaan tot de verkeerde echo. Was toen ook niet misselijk ofzo, dus goed te doen.
Ik moest de potten wegbrengen naar een depot, was gewoon een kist bij iemand in de voortuin bij ons in het dorp. Gelukkig was het toen donker zodat niemand me zag Laughing

Bij deze zwangerschap heb ik me niet weer opgegeven. Waarom niet? Omdat ik zo onzeker was. Pas sinds de 12 weken echo begon ik er in te geloven. Kokhals me een ongeluk deze zwangerschap en ben flink misselijk geweest dus die combi zou niet goed geweest zijn.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders voor Moeders - Pagina 2 Empty Re: Moeders voor Moeders

Bericht  ekjir@M ma 8 aug 2011 - 4:45

Bij ons was op het industrieterrein een kist waar lege kratten in stonden en volle weer in gezet konden worden. Ik vond het geen probleem om ze daar heen te brengen maar op een gegeven moment waren er zoveel zwangeren op het dorp dat het niet meer in de kist paste scratch

Voor de deur neer zetten zou ik dan weer geen probleem mee hebben. Je krijgt van MvM een legergroene plastictas en het moet iemand anders maar net opvallen dat die krat een uurtje voor je deur staat in een leger groene tas en dan moeten ze ook nog maar net weten dat het voor MvM is.

Een volgende keer zou ik zo weer mee doen. Ik kreeg trouwens de tip om de flessen even een uurtje buiten te open te laten staan zodat de ergste lucht er uit is.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders voor Moeders - Pagina 2 Empty Re: Moeders voor Moeders

Bericht  L!ND@ ma 8 aug 2011 - 4:46

Sassa schreef:
Als je de hele dag loopt te kotsen en blij bent dat er eindelijk iets binnen blijft wat er vervolgens uitkomt omdat je die kannen moet vullen... Dan vind ik ook dat ik aan mijn eigen gezondheid mag denken en die van de baby in mij.

+1 Oh, wat een lucht! Ik heb wel meegedaan, maar op een gegeven moment ving ik steeds minder urine op, omdat ik zo misselijk was. Het is wel eens voorgekomen dat mijn man alles overgoot......Die had er geen problemen mee in ieder geval. Dat klinkt misschien belachelijk, maar ik wilde afmaken waar ik aan begonnen was. Ik weet niet of ik een volgende keer weer mee zou doen, ligt eraan hoe ik me voel.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders voor Moeders - Pagina 2 Empty Re: Moeders voor Moeders

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 5:53

ekjir@M schreef:Bij ons was op het industrieterrein een kist waar lege kratten in stonden en volle weer in gezet konden worden. Ik vond het geen probleem om ze daar heen te brengen maar op een gegeven moment waren er zoveel zwangeren op het dorp dat het niet meer in de kist paste scratch

Voor de deur neer zetten zou ik dan weer geen probleem mee hebben. Je krijgt van MvM een legergroene plastictas en het moet iemand anders maar net opvallen dat die krat een uurtje voor je deur staat in een leger groene tas en dan moeten ze ook nog maar net weten dat het voor MvM is.

Een volgende keer zou ik zo weer mee doen. Ik kreeg trouwens de tip om de flessen even een uurtje buiten te open te laten staan zodat de ergste lucht er uit is.

Hier waren het een soort blauwe kratten waar ook ook de flessen frisdrank in de winkels in wordt aangeleverd.
Gewoon open en bloot zeg maar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders voor Moeders - Pagina 2 Empty Re: Moeders voor Moeders

Bericht  ekjir@M ma 8 aug 2011 - 6:21

Sassa schreef:
ekjir@M schreef:Bij ons was op het industrieterrein een kist waar lege kratten in stonden en volle weer in gezet konden worden. Ik vond het geen probleem om ze daar heen te brengen maar op een gegeven moment waren er zoveel zwangeren op het dorp dat het niet meer in de kist paste scratch

Voor de deur neer zetten zou ik dan weer geen probleem mee hebben. Je krijgt van MvM een legergroene plastictas en het moet iemand anders maar net opvallen dat die krat een uurtje voor je deur staat in een leger groene tas en dan moeten ze ook nog maar net weten dat het voor MvM is.

Een volgende keer zou ik zo weer mee doen. Ik kreeg trouwens de tip om de flessen even een uurtje buiten te open te laten staan zodat de ergste lucht er uit is.

Hier waren het een soort blauwe kratten waar ook ook de flessen frisdrank in de winkels in wordt aangeleverd.
Gewoon open en bloot zeg maar.

De flessen zitten hier ook in blauwe kratten maar ik kreeg er een legergroene plastic tas bij zodat het niet zo opviel wat er in zat.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders voor Moeders - Pagina 2 Empty Re: Moeders voor Moeders

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 6:29

Oooh zo.
Die had ik niet :P


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders voor Moeders - Pagina 2 Empty Re: Moeders voor Moeders

Bericht  Clapperdie ma 8 aug 2011 - 6:47

Toen ik de vorige keer meedeed kon ik het in de achtertuin neerzetten. Zo zag niemand het.

Nu doe ik ook niet mee. Idem: de lucht kon ik de vorige keer niet tegen. En ook de onzekerheid heeft meegespeeld. De vorige keer deed ik net een week mee voor de miskraam. Dat wilde ik nu afwachten.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders voor Moeders - Pagina 2 Empty Re: Moeders voor Moeders

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 6:53

Ik heb wel mee gedaan. Hier bracht ik de kannen gewoon zelf weg zodat ze niet konden zien hoe en wat. Maar inderdaad, die lucht.. Als je misselijk bent ga je er spontaan van overgeven. Heb ik wel gehad in ieder geval. Toch zou ik het er niet om laten. Zeker als je ziet wie je er mee kunt helpen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders voor Moeders - Pagina 2 Empty Re: Moeders voor Moeders

Bericht  sheila123 ma 8 aug 2011 - 6:57

Ik heb beide keren meegedaan. Hier stonden de kratten gewoon voor de voordeur. Kon eigenlijk iedereen zien maar dat boeide me niet zoveel eigenlijk. Ik vind het een mooi gebaar om op deze manier stellen die verminderd vruchtbaar zijn te helpen.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders voor Moeders - Pagina 2 Empty Re: Moeders voor Moeders

Bericht  SarahKey ma 8 aug 2011 - 7:12

Je moet net die kratten kennen wil je ze herkennen. Als ik ze hier voor de deur gezet had zou de buurt het niet herkennen ofzo. Misschien toevallig langsfietsende moeders die eraan mee hebben gedaan. Maar die weten dan ook dat het voor een goed doel is.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders voor Moeders - Pagina 2 Empty Re: Moeders voor Moeders

Bericht  sheila123 ma 8 aug 2011 - 7:14

SarahKey schreef:Je moet net die kratten kennen wil je ze herkennen. Als ik ze hier voor de deur gezet had zou de buurt het niet herkennen ofzo. Misschien toevallig langsfietsende moeders die eraan mee hebben gedaan. Maar die weten dan ook dat het voor een goed doel is.
Ja idd,zo dacht ik dus ook haha! smile
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders voor Moeders - Pagina 2 Empty Re: Moeders voor Moeders

Bericht  Lejow ma 8 aug 2011 - 7:48

SarahKey schreef:Je moet net die kratten kennen wil je ze herkennen. Als ik ze hier voor de deur gezet had zou de buurt het niet herkennen ofzo. Misschien toevallig langsfietsende moeders die eraan mee hebben gedaan. Maar die weten dan ook dat het voor een goed doel is.

Ja, het lijkt me niet dat ze je voor je deur vierkant gaan staan uitlachen hahaha
OEHHHH DIE HEEFT EEN BLAUWE KRAAAAT VOOR DE DEUR! Moehahahahah!!

Mijn buren zouden volgens mij nie eens weten wat het is... Vast lege flessen van de melkboer ofzo haha Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders voor Moeders - Pagina 2 Empty Re: Moeders voor Moeders

Bericht  SarahKey ma 8 aug 2011 - 8:33

Nou hier komt er echt geen melkboer meer langs Laughing Dat is zoooo vorige eeuw.

Ik woon tussen twee vrijgezellen in en daarnaast wonen bejaarden. Dus ik zou niets te vrezen hebben.
Maar goed ik moest de potten dus wegbrengen. Leuk met de ijzel toen. Mijn man reed toen elke keer mee, was ook eigenlijk onhandig met die sneeuw toen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders voor Moeders - Pagina 2 Empty Re: Moeders voor Moeders

Bericht  Lejow ma 8 aug 2011 - 8:43

Ik heb geen idee of ze ze hier komen halen, of dat ik ze moet brengen eigenlijk
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders voor Moeders - Pagina 2 Empty Re: Moeders voor Moeders

Bericht  PapillonRose ma 8 aug 2011 - 9:13

Ik heb ook meegedaan. Ik vond het een kleine moeite. Dat bleek toch wel iets minder waar, ik vond het niet bepaald fijn om te doen. Ik was ontzettend misselijk en dat geurtje uit die flessen kon ik op een gegeven moment echt niet meer verdragen. Ik denk dan ook dat ik een volgende keer niet meer mee zal doen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders voor Moeders - Pagina 2 Empty Re: Moeders voor Moeders

Bericht  Annie24 ma 8 aug 2011 - 9:22

Ik had de flessen in de schuur staan en daar gooide ik het over. Elke ochtend deed mijn vriend het, want op mijn lege maag kon ik het niet zo goed hebben angel Hij had er minder last van, dus hield gewoon zn adem in en gooide het even snel over. Met de bevalling gaat hij nog genoeg bloed/urine/ontlasting zien, dus dat was vast een goede voorbereiding Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders voor Moeders - Pagina 2 Empty Re: Moeders voor Moeders

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 10:04

Ik mocht niet mee doen.


Laatst aangepast door yvonne op di 9 aug 2011 - 0:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders voor Moeders - Pagina 2 Empty Re: Moeders voor Moeders

Bericht  SarahKey ma 8 aug 2011 - 19:25

Ik vind de geur trouwens wel meevallen, maar was toen ook niet misselijk.
Vond het wel onhandig om telkens in die bak te piesen maar ook daar wen je aan.

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders voor Moeders - Pagina 2 Empty Re: Moeders voor Moeders

Bericht  Aggi ma 8 aug 2011 - 20:29

Ik heb wel meegedaan,

Maar heb er voor gekozen dat ze de flessen achter mijn huis op gingen halen... dit ook ivm dat iedereen het dan weet dat je zwanger bent.

Verder heb ik er eens opgelet met wat voor auto of busje ze dit op gingen halen... maar was gewoon een wit vw busje zonder logo of wat dan ook.

Wat die geur betreft... ja heb mijn adem ingehouden bij het overgieten... en dat was goed te doen.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders voor Moeders - Pagina 2 Empty Re: Moeders voor Moeders

Bericht  Aggi ma 8 aug 2011 - 20:31

Oja nog iets,

Je kreeg er zo n witte maatbeker bij om in te plassen...
Op zich vond ik dit wel meevallen om te doen.

Alleen je moet er wel aan denken om dit elke keer te doen, dus bij het naar bed gaan verhuisde ik maatbeker en kan naar de badkamer, en overdag en s avonds stond het beneden in het toilet...
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeders voor Moeders - Pagina 2 Empty Re: Moeders voor Moeders

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum