Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leugentje om je zwangerschap?

+21
Susan
xxjojootjexx
truestar
studiebol
Flip Fluitketel
Pien
Tania
RYW
Lavendel
Flower_L
Bet Weter
Liadan
Printje
PiP
SarahKey
Filoria
mauwmauw
Coco
Minniemeisje
Jazzlyn
Lejow
25 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Leugentje om je zwangerschap? - Pagina 4 Empty Re: Leugentje om je zwangerschap?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 23:17

Ik kon mijn mond ook echt niet houden.

Hopelijk vliegt de tijd voorbij!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Leugentje om je zwangerschap? - Pagina 4 Empty Re: Leugentje om je zwangerschap?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 23:46

Lejow schreef:Dank je wel Pritt!

Ik hoop het ook.. Want alles spreekt zichzelf nu zo tegen..
Ik heb verdorie 4 positieve testen in mijn handen gehad, ben doodmoe en mijn borsten doen zeer. Toch kan ik het niet geloven/bevatten.
Vind mezelf echt wel weer zo'n type waarbij de test foutief positief aangeeft ofzo..
Ik kijk de dagen echt weg naar 1 september hahaha

Ik herken het onwerkelijke gevoel, maar vier positieve testen en geen ongesteldheid geven toch wel een redelijke zekerheid dat je echt zwanger bent Very Happy .

Gast
Gast

Bericht  Susan za 6 aug 2011 - 23:48

Vals-positief komt echt zelden voor, ongeacht wat voor type je bent. Vier vals-positieve testen achter elkaar lijkt me dan ook iets wat uitgesloten is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Annie24 za 6 aug 2011 - 23:52

Lejow schreef:Dank je wel Pritt!

Ik hoop het ook.. Want alles spreekt zichzelf nu zo tegen..
Ik heb verdorie 4 positieve testen in mijn handen gehad, ben doodmoe en mijn borsten doen zeer. Toch kan ik het niet geloven/bevatten.
Vind mezelf echt wel weer zo'n type waarbij de test foutief positief aangeeft ofzo..
Ik kijk de dagen echt weg naar 1 september hahaha

Wat spreekt elkaar tegen dan? Heb je nou veel bloedverlies en geen klachten kan ik nog begrijpen dat je aan die testen twijfelt, maar niet wat jij aangeeft.

Dat je het niet kan geloven is wat anders dan dat de 'bewijzen' elkaar tegenspreken Wink
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Fearie za 6 aug 2011 - 23:53

Lejow schreef:Dank je zegmaar!

Nou we zijn geweest, samen, en het was erg gezellig! Veel familie, veel op mijn tong moeten bijten.. Wilde het wel uitschreeeeuwen hahaha! Zeker toen mijn (zwangere) nicht zei: ik ken 11mensen in mijn omgeving die zwanger zijn!!! En ik maar denken: neeee hooor!!! 12!!!! smile

Leuk dat je toch bent geweest en dat het gezellig was. Dat wat je nicht zei en wat jij toen dacht had ik ook :P
Dan wil je het wel uitschreeuwen, ik ben zwanger, ik ben zwanger Exclamation Maar toch nog maar ff niet doen Wink

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: