Sex en zwangerschap
+16
Coco
SarahKey
Mamsie
Happydobby
studiebol
Mida4you
Blue flower
pindaatje
Rumble
chipa
joyce0606
Tania
mickey
Bruintje Beer
Susan
mauwmauw
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Sex en zwangerschap
Hadden jullie nog sex tijdens de zwangerschap? En nog anders dan voorheen?
Ik heb in mei een miskraam gehad en ben nu weer zwanger maar durf niet goed sex te hebben ook al zou ik t best graag willen ergens durf ik niet goed..
Ik heb in mei een miskraam gehad en ben nu weer zwanger maar durf niet goed sex te hebben ook al zou ik t best graag willen ergens durf ik niet goed..
Gast- Gast
Re: Sex en zwangerschap
wij weinig,mijn vriend voelde zich er niet prettig bij.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Geen geslachtsgemeenschap, omdat ik dan last had van bloedverlies en hoewel dat dan gewoon een gesprongen adertje was vond ik dat toch een erg onprettige ervaring.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ja wij hadden sex tijdens de zwangerwschap. Wel anders dan voorheen.Laurientje85 schreef:Hadden jullie nog sex tijdens de zwangerschap? En nog anders dan voorheen?
Ik heb 2x een miskraam gehad en was daar ook heel erg bang voor elke keer. Dus kan je goed begrijpen.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Hier vrij weinig... ik vind het niet prettig, vind het een beetje eng. Vriend baalt er wel van, maar snapt het gelukkig ook.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, het is nu niet zo fijn en een beetje pijnlijk. Daarbij vind ik het gewoon geen fijn idee met een kindje in m'n buik.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Laurientje85 schreef:Ik bedoel met sex ook echt de penetratie wat ik dus wat eng vind..
hier precies hetzelfde.... ik zou gek worden als ik bloed zou zien, of het nou goed zat of niet. dus heb ik dit geuit naar mijn man toe, gelukkig begrijpt hij mij volledig. wij hebben gedurende deze zwangerschap geen penetratie gehad, maar wel sex in andere vormen.
eerlijk gezegt komen wij wel zo aan onze behoefte. maar zodra de kleine er is en alles is weer op orde daar beneden, lijkt het mij wel weer fijn om gewoon "echte" sex te hebben (met penetratie).
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Wij hebben vrijwel de gehele zwangerschap geen sex (penetratie) gehad. Laatste keer met een week of 5. Ik had in het begin last van bloedverlies dus durfde niet meer en daarna ben ik zeker tot week 16 kotsmisselijk geweest. Mijn man had op een gegeven moment ook echt geen zin meer toen ik gigantisch aankwam.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Wij hadden de eerste weken ook niet heel veel sex, ik had veel bloedverlies.
Daarna hebben we (zo rond 12-16 weken) nog wel zo'n 1 a 2 keer per week.
Daarna voelde ik me totaal niet sexy en niet blij, dus nu hebben we echt sporadisch sex.
In het begin 'zeurde' mijn vriend er nog wel om, of dat ik bij hem dan niks kon doen?
Maar naarmate mijn buik echt dikker werd en wordt, en het besef met de dag groter wordt dat je een meisje in je buik draagt, wordt het er voor ons beiden niet leuker op. Het maakt niet uit, dat komt wel weer.
Al is het voor mijn vriend wel lang om te weten dat hij pas weer in 2012 sex heeft haha
Daarna hebben we (zo rond 12-16 weken) nog wel zo'n 1 a 2 keer per week.
Daarna voelde ik me totaal niet sexy en niet blij, dus nu hebben we echt sporadisch sex.
In het begin 'zeurde' mijn vriend er nog wel om, of dat ik bij hem dan niks kon doen?
Maar naarmate mijn buik echt dikker werd en wordt, en het besef met de dag groter wordt dat je een meisje in je buik draagt, wordt het er voor ons beiden niet leuker op. Het maakt niet uit, dat komt wel weer.
Al is het voor mijn vriend wel lang om te weten dat hij pas weer in 2012 sex heeft haha
Gast- Gast
In het begin wel, tot een week of 17. Daarna durfde hij niet meer...
OJa, en in de laatste paar weken omdat we hadden gehoord dat het de bevalling kon opwekken en ik was het toen wel goed zat om zwanger te zijn.
OJa, en in de laatste paar weken omdat we hadden gehoord dat het de bevalling kon opwekken en ik was het toen wel goed zat om zwanger te zijn.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
haha ja mijn man heeft ook lang moeten wachten. Vanaf ongeveer eind okt 1020 tot gisteren. Nu ik er zo over nadenk is dat echt lang
chipa- Prater
Weinig... Manlief wil het wel, ik zou het zelf ook wel meer willen, maar het lukt lichamelijk gewoon niet.
Eerst ben ik tot de 20 weken vreselijk misselijk geweest, incl heel veel overgeven en ontzettend moe zijn.
Nu ligt het kindje heel erg laag, op mijn blaas, heb ik veel harde buiken en krijg steeds meer last van mijn rug..
Dus dan is het niet zo prettig.
Hopelijk komt dat weer als het kindje er eenmaal is, en ik weer hersteld ben.
Eerst ben ik tot de 20 weken vreselijk misselijk geweest, incl heel veel overgeven en ontzettend moe zijn.
Nu ligt het kindje heel erg laag, op mijn blaas, heb ik veel harde buiken en krijg steeds meer last van mijn rug..
Dus dan is het niet zo prettig.
Hopelijk komt dat weer als het kindje er eenmaal is, en ik weer hersteld ben.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
chipa schreef:haha ja mijn man heeft ook lang moeten wachten. Vanaf ongeveer eind okt 1020 tot gisteren. Nu ik er zo over nadenk is dat echt lang
Oké, jouw man wint.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Geen geslachtsgemeenschap, omdat ik dan last had van bloedverlies en hoewel dat dan gewoon een gesprongen adertje was vond ik dat toch een erg onprettige ervaring.
+1
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Susan schreef:chipa schreef:haha ja mijn man heeft ook lang moeten wachten. Vanaf ongeveer eind okt 1020 tot gisteren. Nu ik er zo over nadenk is dat echt lang
Oké, jouw man wint.
haha!
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
pindaatje schreef:Susan schreef:chipa schreef:haha ja mijn man heeft ook lang moeten wachten. Vanaf ongeveer eind okt 1020 tot gisteren. Nu ik er zo over nadenk is dat echt lang
Oké, jouw man wint.
haha!
Nou daar zal hij blij mee zijn
Haha zie ook echt nu pas mijn tikfout
chipa- Prater
Vrij weinig omdat ik kampte met veel bloed verlies van begin tot eind!
Gast- Gast
Wij hebben nog wel sex gehad. Op het laatst werd het wel minder en dan was het af en toe.....
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
In het begin wel, maar toen opeens is mijn buik behoorlijk gegroeid en vond ik het niet zo prettig meer. Mijn vriend vond het idee ook niet echt fijn, we hebben het nog wel eens geprobeerd maar ik vond het gewoon echt niet fijn... Ik help mijn vriend nu af en toe een handje
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik vond 'ik geen sex dan jij ook niet' wel een goede haha, maar wel lief van je Studiebol!
Jouw vriend moet het al zolang zonder je stellen, dus ik snap wel dat hij op ontploffen staat alstie je ziet haha
Ik vond het de laatste keer trouwens ook niet echt opwindend dat ik de baby voelde trappelen ondertussen haha, dat was een beetje luguber!
Jouw vriend moet het al zolang zonder je stellen, dus ik snap wel dat hij op ontploffen staat alstie je ziet haha
Ik vond het de laatste keer trouwens ook niet echt opwindend dat ik de baby voelde trappelen ondertussen haha, dat was een beetje luguber!
Gast- Gast
Haha parels nou idd soms denkt hij wel zo Ach ik vind het absoluut niet vervelend om te doen anders deed ik het ook niet.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Wij wel hoor, alleen van 34 weken wat minder.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Wij ook gewoon alleen niet zo vaak als normaal.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Hier een heel stuk minder. De eerste maanden was ik bang om opnieuw een mk/ma te krijgen, maar als ik die angst niet had, was er nog niet veel van gekomen. Was zo hondsmoe en beroerd dan denk ik echt niet aan sex.
'Na de 12 weken wel een paar keer gedaan, lees: paar = 2 keer maar een of andere manier voelen we ons er beide niet fijn bij. Mijn man 'vraagt' er ook niet om. Die zei zelfs: zo na 4 jaar even rust
'Na de 12 weken wel een paar keer gedaan, lees: paar = 2 keer maar een of andere manier voelen we ons er beide niet fijn bij. Mijn man 'vraagt' er ook niet om. Die zei zelfs: zo na 4 jaar even rust
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» eerste zwangerschap en tweede zwangerschap
» Zwangerschap & PTC
» nav sex tijdens zwangerschap...
» Baarmoederverwijdering na zwangerschap
» Zwangerschap en overgewicht
» Zwangerschap & PTC
» nav sex tijdens zwangerschap...
» Baarmoederverwijdering na zwangerschap
» Zwangerschap en overgewicht
Pagina 1 van 2