Leugentje om je zwangerschap?
+21
Susan
xxjojootjexx
truestar
studiebol
Flip Fluitketel
Pien
Tania
RYW
Lavendel
Flower_L
Bet Weter
Liadan
Printje
PiP
SarahKey
Filoria
mauwmauw
Coco
Minniemeisje
Jazzlyn
Lejow
25 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Leugentje om je zwangerschap?
Liegen zou ik niet willen. Ik zou zoveel mogelijk mijn normale leven leiden (maar gezond, natuurlijk, als je normaal een wijntje drinkt dan nu niet, en als je rookt dan nu niet) en liever het nog even stil houden dan actief liegen.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou ook wel even gaan. Misschien iets korter of even slapen van tevoren.
Ik ben ook heel moe en als ik thuis ben val ik ook heel vroeg in slaap op de bank. Maar als ik iets ga doen of ergens andes ben dan kan ik dat ook prima volhouden. Daarna ben ik wel moe, maar anders kan ik helemaal niks meer doen de komende maanden.
Ik ben ook heel moe en als ik thuis ben val ik ook heel vroeg in slaap op de bank. Maar als ik iets ga doen of ergens andes ben dan kan ik dat ook prima volhouden. Daarna ben ik wel moe, maar anders kan ik helemaal niks meer doen de komende maanden.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou mezelf er over heen zetten, 's middags lekker een paar uur slapen en dan 's avonds gezellig op verjaardagsvisite!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Lieskuh schreef:Gewoon gaan. Aan die vermoeidheid doe je niets maar je kunt je er wel deels overheen zetten. Vaak is de vermoeidheid ook minder als het gezellig is, dus dat scheelt. Uiteraard slaat de vermoeidheid erger toe als je lekker thuis op de bank gaat liggen. En inderdaad net wat iemand anders al zei, ga anders na het eten even liggen dutten.
Zo zou ik het ook doen.
Ik neem aan dat je niet tot middernacht hoeft te blijven?
Gast- Gast
+1Sassa schreef:Lieskuh schreef:Gewoon gaan. Aan die vermoeidheid doe je niets maar je kunt je er wel deels overheen zetten. Vaak is de vermoeidheid ook minder als het gezellig is, dus dat scheelt. Uiteraard slaat de vermoeidheid erger toe als je lekker thuis op de bank gaat liggen. En inderdaad net wat iemand anders al zei, ga anders na het eten even liggen dutten.
Zo zou ik het ook doen.
Ik neem aan dat je niet tot middernacht hoeft te blijven?
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Meestal zijn de feestjes waar je geen zin in hebt/puf voor hebt, nog het allerleukste ook!
Moe ga je toch wel zijn, je hebt nota bene nog vakantie ook, dus ik zou gewoon even slapen en daarna gaan. Ik zou mezelf eroverheen zetten, want de moeheid gaat nog erger worden de komende maanden waarschijnlijk.
Moe ga je toch wel zijn, je hebt nota bene nog vakantie ook, dus ik zou gewoon even slapen en daarna gaan. Ik zou mezelf eroverheen zetten, want de moeheid gaat nog erger worden de komende maanden waarschijnlijk.
Gast- Gast
Gewoon gaan! Ff slapen, dan wat eten en dan rustig nog even zitten en in de auto stappen!
Je bent 4 weken zwanger, zeer waarschijnlijk zal je nog meer klachten gaan krijgen, en alleen nog maar vermoeider worden wat de rest ook al aangeeft! Probeer wel de "normale"dingen te doen zover kan anders zit je echt 9 maanden thuis en ik denk ook niet dat je dat wil.
Je bent 4 weken zwanger, zeer waarschijnlijk zal je nog meer klachten gaan krijgen, en alleen nog maar vermoeider worden wat de rest ook al aangeeft! Probeer wel de "normale"dingen te doen zover kan anders zit je echt 9 maanden thuis en ik denk ook niet dat je dat wil.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Bet Weter schreef:Nee, ik heb dat niet nee. Ik heb of zin in mensen of niet. Gelukkig ben ik niet op de wereld gezet om andere mensen te pleasen.Lavendel schreef:Maar heb jij nooit eens dat je eigenlijk geen zin hebt in een feestje maar als je er bent dat het wel heel leuk is?
Daarbij is het voor degene die het feestje geeft echt niet prettig als iedereen last minute bedenkt wel of niet te komen.
En in dit geval, tja ze moet nog 9 maanden en ze is alleen moe, daar moet je je op een gegeven moment toch overheen proberen zetten. Anders duren 9 maanden wel heel lang lijkt me.
Wordt jij wel eens egoistisch genoemd?
Gast- Gast
Parels schreef:Meestal zijn de feestjes waar je geen zin in hebt/puf voor hebt, nog het allerleukste ook!
+1 waarschijnlijk komen er nog meer kwaaltjes bij, dus ook ik zou me er gewoon overheen zetten..
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
Toen ik nog heel misselijk was en nog niet wilde vertellen dat ik zwanger was, heb ik ook wel het een en ander afgezegd. Maar dan gewoon gezegd dat ik me niet lekker voelde, da's dan niet gelogen.
Ik zou nu gewoon kijken of je de puf kunt opbrengen, want je krijgt waarschijnlijk nog wel meer kwaaltjes en de hele zwangerschap thuis zitten is ook niks.
Ik zou nu gewoon kijken of je de puf kunt opbrengen, want je krijgt waarschijnlijk nog wel meer kwaaltjes en de hele zwangerschap thuis zitten is ook niks.
Gast- Gast
Hey wat cool dat je zwanger bent!!! Ben al paar dagen niet op het forum geweest, gelijk het grote wereld nieuws gemist!
Gefeliciteerd!!!
En die vermoeidheid, tja even slapen van te voren een gaan met die banaan.
Gefeliciteerd!!!
En die vermoeidheid, tja even slapen van te voren een gaan met die banaan.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Twellie schreef:Toen ik nog heel misselijk was en nog niet wilde vertellen dat ik zwanger was, heb ik ook wel het een en ander afgezegd. Maar dan gewoon gezegd dat ik me niet lekker voelde, da's dan niet gelogen.
Maar heel misselijk zijn is veel vervelender dan heel erg moe zijn. Vind ik dan. De misselijke buien vond ik vreselijk, moeheid is overheen te stappen of kun je wat aan doen gedeeltelijk (Slapen).
Ja inderdaad.. daar moet je je gewoon overheen zetten! Ik was doodmoe de eerste weken, maar ben geen enkele keer thuis gebleven van mijn werk ofzo daarvoor ( werk fulltime) ik sliep gewoon al mijn vrije tijd weg. Nouja pech dan , mijn werk kan er niets aan doen dat ik zwanger ben.Ook verjaardagen ging/ga ik gewoon heen.
Maar je hebt eigenlijk niets meer aan mijn antwoord, want het feestje is al geweest denk ik? Ben je nog geweest en was het gezellig?
Maar je hebt eigenlijk niets meer aan mijn antwoord, want het feestje is al geweest denk ik? Ben je nog geweest en was het gezellig?
Gast- Gast
Nee, het feestje is vanavond
Ik ben er wel uit dat ik wil gaan vandaag, maar mijn vriend weet t nog niet. Hij is onwijs zorgzaam haha en bang dat ik mezelf voorbij loop en blabla!
Maar ik heb ook gezegd, ik doe vandaag gewoon helemaal niets. Kan morgen uitslapen, dus niets aant handje haha!
Ik ben er wel uit dat ik wil gaan vandaag, maar mijn vriend weet t nog niet. Hij is onwijs zorgzaam haha en bang dat ik mezelf voorbij loop en blabla!
Maar ik heb ook gezegd, ik doe vandaag gewoon helemaal niets. Kan morgen uitslapen, dus niets aant handje haha!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
En dank je Jojootje!
Lejow- Lady Post-a-lot
Hoe goed hij het ook bedoelt, als jij wil gaan dan vind ik niet dat hij voor jou moet bepalen dat dat niet kan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ja door mijn moeder, maar die zegt het met een lach, want zij bewondert juist dat ik mezelf op het eerste plan zet, zelf heeft ze daar moeite mee.Punk'd schreef:Bet Weter schreef:Nee, ik heb dat niet nee. Ik heb of zin in mensen of niet. Gelukkig ben ik niet op de wereld gezet om andere mensen te pleasen.Lavendel schreef:Maar heb jij nooit eens dat je eigenlijk geen zin hebt in een feestje maar als je er bent dat het wel heel leuk is?
Daarbij is het voor degene die het feestje geeft echt niet prettig als iedereen last minute bedenkt wel of niet te komen.
En in dit geval, tja ze moet nog 9 maanden en ze is alleen moe, daar moet je je op een gegeven moment toch overheen proberen zetten. Anders duren 9 maanden wel heel lang lijkt me.
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
Susan schreef:Hoe goed hij het ook bedoelt, als jij wil gaan dan vind ik niet dat hij voor jou moet bepalen dat dat niet kan.
Dat vind ik dus ook hahaha
Ben niet van suiker ofzo
Lejow- Lady Post-a-lot
Bet Weter schreef:Ja door mijn moeder, maar die zegt het met een lach, want zij bewondert juist dat ik mezelf op het eerste plan zet, zelf heeft ze daar moeite mee.Punk'd schreef:Bet Weter schreef:Nee, ik heb dat niet nee. Ik heb of zin in mensen of niet. Gelukkig ben ik niet op de wereld gezet om andere mensen te pleasen.
Leuk afspreken zal dat zijn met jou als je altijd op het laatst bepaald of je zin hebt of niet. Dus omdat jij altijd rekening met jezelf houdt moeten anderen zich altijd aan jou aanpassen en rekening met jou houden. Leuke vriendin zal jij zo zijn. Er is toch ook niks mis met een keer iets voor een ander overhebben?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Lejow schreef:Susan schreef:Hoe goed hij het ook bedoelt, als jij wil gaan dan vind ik niet dat hij voor jou moet bepalen dat dat niet kan.
Dat vind ik dus ook hahaha
Ben niet van suiker ofzo
Idd Ik zeg ook wel eens... ben zwanger niet gehandicapt.
Eigenlijk spreek ik om dit te vermijden altijd op het laatste moment met mensen af. Ik hou sowieso veel meer van spontane acties dan van afspreken die al weken vastliggen. Ik bel meestal mensen en zeg: zullen we vanavond/morgen/deze week iets doen? en dan is het goed. Dus nee, ik ben geen vreselijke vriendin en eigenlijk zeg ik amper afspraken af.Lavendel schreef:Bet Weter schreef:Ja door mijn moeder, maar die zegt het met een lach, want zij bewondert juist dat ik mezelf op het eerste plan zet, zelf heeft ze daar moeite mee.Punk'd schreef:Bet Weter schreef:Nee, ik heb dat niet nee. Ik heb of zin in mensen of niet. Gelukkig ben ik niet op de wereld gezet om andere mensen te pleasen.
Leuk afspreken zal dat zijn met jou als je altijd op het laatst bepaald of je zin hebt of niet. Dus omdat jij altijd rekening met jezelf houdt moeten anderen zich altijd aan jou aanpassen en rekening met jou houden. Leuke vriendin zal jij zo zijn. Er is toch ook niks mis met een keer iets voor een ander overhebben?
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
Weet je zwanger zijn is geen ziekte en moe zijn ook niet. Je kunt overal aan toegeven 'omdat je zwanger bent' maar het leven gaat gewoon door. Kijk, als je heel erg misselijk bent en/of vaak moet spugen dan is dat zeker een reden om lekker thuis te blijven. Maar van moe zijn is nog nooit iemand slechter geworden. Als je een avondje thuis voor de buis hebt en je bent moe, dan ga je lekker vroeg naar bed en geef je er aan toe. Maar verder zou ik er niet al teveel aan toegeven, moe blijf je toch wel. Je moet inderdaad nog 8 maanden, (bent nèt zwanger) zoals meerdere meiden zeggen, maar daarna als de baby er eenmaal is dán begint volgens mij de èchte vermoeidheid pas. Althans dat is mijn mening dan he.
En dat je vriend zorgzaam is is natuurlijk hartstikke lief en schattig maar het kan ook overdreven worden natuurlijk.
En dat je vriend zorgzaam is is natuurlijk hartstikke lief en schattig maar het kan ook overdreven worden natuurlijk.
Gast- Gast
Lieskuh schreef:Weet je zwanger zijn is geen ziekte en moe zijn ook niet. Je kunt overal aan toegeven 'omdat je zwanger bent' maar het leven gaat gewoon door. Kijk, als je heel erg misselijk bent en/of vaak moet spugen dan is dat zeker een reden om lekker thuis te blijven. Maar van moe zijn is nog nooit iemand slechter geworden. Als je een avondje thuis voor de buis hebt en je bent moe, dan ga je lekker vroeg naar bed en geef je er aan toe. Maar verder zou ik er niet al teveel aan toegeven, moe blijf je toch wel. Je moet inderdaad nog 8 maanden, (bent nèt zwanger) zoals meerdere meiden zeggen, maar daarna als de baby er eenmaal is dán begint volgens mij de èchte vermoeidheid pas. Althans dat is mijn mening dan he.
Hier ben ik het dus echt helemaal mee eens, sommige mensen doen net alsof zwanger zijn een ziekte is.. Ik ben nu inmiddels 13 weken, spuug nog bijna elke dag en ben vanaf het moment dat ik wakker word misselijk maar ga ook gewoon naar mn werk, naar verjaardagen en feestjes..
Zoals lieskuh zegt als de baby er dalijk is dan begint pas de echte vermoeidheid..
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
Goh.. dank je
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen