Leugentje om je zwangerschap?
+21
Susan
xxjojootjexx
truestar
studiebol
Flip Fluitketel
Pien
Tania
RYW
Lavendel
Flower_L
Bet Weter
Liadan
Printje
PiP
SarahKey
Filoria
mauwmauw
Coco
Minniemeisje
Jazzlyn
Lejow
25 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Leugentje om je zwangerschap?
Ik ben echt belachelijk moe... Net 500 meter heen en weer naar de supermarkt gefietst en ik kom gewoon half uitgeput thuis. 's Middags vallen mijn ogen zowat dicht (nou en das echt niets voor mij..)
Nu viert mijn nichtje morgen haar verjaardag, ze woont 40 min rijden hier vandaan en het begint om 20.30.
Ik zit zo enorm in twijfel wat ik moet doen... Gister stortte ik om 19.00 al in, nu hebben we gister wel een drukke dag gehad, en kan er natuurlijk voor zorgen dat ik dat morgen niet heb.
Alleen als ik niet ga, wat vertel ik mijn nichtje dan? Eigenlijk wil ik niet vertellen dat ik zwanger ben, maar een smoes verzinnen vind ik ook niets..
Eigenlijk wil ik ook gewoon wel gaan, ook omdat mijn nichtje altijd bij mij komt..
Pff.... ik weet het niet haha
Nu viert mijn nichtje morgen haar verjaardag, ze woont 40 min rijden hier vandaan en het begint om 20.30.
Ik zit zo enorm in twijfel wat ik moet doen... Gister stortte ik om 19.00 al in, nu hebben we gister wel een drukke dag gehad, en kan er natuurlijk voor zorgen dat ik dat morgen niet heb.
Alleen als ik niet ga, wat vertel ik mijn nichtje dan? Eigenlijk wil ik niet vertellen dat ik zwanger ben, maar een smoes verzinnen vind ik ook niets..
Eigenlijk wil ik ook gewoon wel gaan, ook omdat mijn nichtje altijd bij mij komt..
Pff.... ik weet het niet haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Leugentje om je zwangerschap?
Na het avondeten gewoon even een dutje doen en dan gewoon gaan. En ook al geeuw je heb je gewoon een drukke dag achter de rug
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Misschien is het een idee om 's middags even te gaan slapen om "op te laden" voor de avond?
De moeheid in het begin van de zangerschap herken ik maar al te goed!
De moeheid in het begin van de zangerschap herken ik maar al te goed!
Minniemeisje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 100
Punten : 124
Registratiedatum : 03-08-11
Ik zou gewoon gaan en daarvoor eventjes gaan liggen, ook al ga je maar voor een uurtje, eventjes je gezicht laten zien. En dan zou ik bij binnenkomst al aangeven dat je niet zo lang blijft omdat je een paar erg drukke dagen achter de rug hebt en ontzettend moe bent.
Of ze moet een heel stuk rijden bij je vandaan wonen.
Of ze moet een heel stuk rijden bij je vandaan wonen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Gewoon gaan. Aan die vermoeidheid doe je niets maar je kunt je er wel deels overheen zetten. Vaak is de vermoeidheid ook minder als het gezellig is, dus dat scheelt. Uiteraard slaat de vermoeidheid erger toe als je lekker thuis op de bank gaat liggen. En inderdaad net wat iemand anders al zei, ga anders na het eten even liggen dutten.
Gast- Gast
Moet je zelf rijden er heen?als ik jouw was zal ik kijken hoe het morgen gaat.een rustig dagje houden als je denkt dat je het redt ga je,redt je het niet,zeg je toch gewoon dat je ziek bent.Ik had het ook dat zo ontzettend moe zijn,ik ben ook niet naar een verjaardag destijds gegaan.Maar wij hadden het ook meteen verteld dat ik zwanger was.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Als je je niet goed voelt kun je toch zeggen: 'ik voel me niet goed'? Dan lieg je niet.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Jazzlyn schreef:Na het avondeten gewoon even een dutje doen en dan gewoon gaan. En ook al geeuw je heb je gewoon een drukke dag achter de rug
Zo doe ik het dan ook, of 's middags even een uurtje extra slaap meepakken. Je hebt nu vakantie toch?
Dan heb je overdag wel even de tijd om even extra te gaan liggen.
En laat je vriend terug rijden zodat je in de auto terug ook eventueel kunt slapen.
En net wat Lieskuh zegt, je kunt er wel deels over heen zetten. Als je blijft denken ik ben moe ik ben moe ik ben moe... dan ben je ook moe. Als je denkt: ik ga er een gezellige avond van maken en het is gezellig dan is het zo weer tijd om naar huis te gaan.
Veel plezier.
Mijn vriend kan inderdaad rijden, dat scheelt al.
Heb morgen verder niets op de planning staan, dus hou me gewoon een dagje rustig, en dan zie ik morgen wel hoe ik me voel! Gewoon goed mijn rust pakken!
En verjaardagen zijn altijd gezellig (vind ik dan), Ă©Ă©n ding scheelt. Normaal gesproken drink ik ook al niet, dus zal me nu in ieder geval niet verraden als ik alcohol afsla haha
Heb morgen verder niets op de planning staan, dus hou me gewoon een dagje rustig, en dan zie ik morgen wel hoe ik me voel! Gewoon goed mijn rust pakken!
En verjaardagen zijn altijd gezellig (vind ik dan), Ă©Ă©n ding scheelt. Normaal gesproken drink ik ook al niet, dus zal me nu in ieder geval niet verraden als ik alcohol afsla haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Je word heel creatief met je energie
Toen ik 10 weken zwanger was hadden wij een bruiloft en ik zag er zooo tegenop. Omdat ik na een dag gewoon echt op ben. Was gelukkig vrij die dag, maar had wel de dag erna een grote taartenbestelling op het programma staan. Heel dom achteraf... doe nu ook geen grote bestellingen meer. Qua energie lukt het me niet meer!
Maar als je de dag erna langer uit kunt slapen of iets dan gewoon gaan. Anders kun je wel 9 maanden lang thuis blijven.
Ik drink ook nooit alcohol dus daar heb ik ook nooit een smoes voor hoeven te verzinnen
Toen ik 10 weken zwanger was hadden wij een bruiloft en ik zag er zooo tegenop. Omdat ik na een dag gewoon echt op ben. Was gelukkig vrij die dag, maar had wel de dag erna een grote taartenbestelling op het programma staan. Heel dom achteraf... doe nu ook geen grote bestellingen meer. Qua energie lukt het me niet meer!
Maar als je de dag erna langer uit kunt slapen of iets dan gewoon gaan. Anders kun je wel 9 maanden lang thuis blijven.
Ik drink ook nooit alcohol dus daar heb ik ook nooit een smoes voor hoeven te verzinnen
Ik zou ook gewoon gaan.
Eerst even lekker een uurtje op bed liggen, je even opfrissen en gaan!
Eerst even lekker een uurtje op bed liggen, je even opfrissen en gaan!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik zou wel gewoon gaan. En dan een smoesje bedenken waarom je zo moe bent.
Gast- Gast
Ik zou ook gewoon gaan, even slapen van te voren en gewoon eventjes gaan. Als je echt te moe bent kun je altijd wat eerder gaan natuurlijk. Ik heb dit trouwens zelf nooit gehad dat ik zo moe was, ik had juist energie over hahaha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik zou ook gewoon gaan, er komen nog zoveel dagen aan waarop je jezelf moe voelt of wat minder goed. Vaak kan je jezelf er gewoon overheen zetten.
Gast- Gast
Ik zou van tevoren even proberen te slapen of rusten en dan 's avonds gewoon gaan.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
gewoon even rusten van tevoren en `s avonds dan gewoon gaan. Je kan eventueel ook eerder/vroeger naar huis gaan maar dan ben je wel geweest.
Gast- Gast
Je hoeft toch niet te gaan? Als je moe bent, kun je gewoon aangeven dat je erg moe bent en je niet zo lekker voelt. Dan lieg je niet. Eigenlijk heb je natuurlijk helemaal geen excuus nodig om niet naar een verjaardag te gaan. Ik zou liever willen dat iemand thuisbleef in zo'n geval. Feest is alleen leuk als mensen er ook daadwerkelijk zin in hebben.
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
Ik zou ook gewoon een dutje doen overdag en wel gaan. Het scheelt al een boel dat je vriend rijdt en als je het echt niet trekt, kun je altijd nog eerder naar huis.
Gast- Gast
Maar ze kan toch even gaan? Zoals iemand anders aangaf, dan kun je wel 9 maanden lang thuis blijven. Moe blijf je toch.Bet Weter schreef:Je hoeft toch niet te gaan? Als je moe bent, kun je gewoon aangeven dat je erg moe bent en je niet zo lekker voelt. Dan lieg je niet. Eigenlijk heb je natuurlijk helemaal geen excuus nodig om niet naar een verjaardag te gaan. Ik zou liever willen dat iemand thuisbleef in zo'n geval. Feest is alleen leuk als mensen er ook daadwerkelijk zin in hebben.
Gast- Gast
Ik zou gewoon denken: heb je zin, ga je wel, geen zin ga je niet.Storm schreef:Maar ze kan toch even gaan? Zoals iemand anders aangaf, dan kun je wel 9 maanden lang thuis blijven. Moe blijf je toch.Bet Weter schreef:Je hoeft toch niet te gaan? Als je moe bent, kun je gewoon aangeven dat je erg moe bent en je niet zo lekker voelt. Dan lieg je niet. Eigenlijk heb je natuurlijk helemaal geen excuus nodig om niet naar een verjaardag te gaan. Ik zou liever willen dat iemand thuisbleef in zo'n geval. Feest is alleen leuk als mensen er ook daadwerkelijk zin in hebben.
Bet Weter- Fluisteraar
Leren ermee om te gaan. Je moet nog negen maanden en er zullen steeds meer kwaaltjes bijkomen. Als je nu al afzegt, kun je de komense negen maanden alles al afzeggen. Doe idd een dutje en dan kun je er weer tegenaan.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Bet Weter schreef:Ik zou gewoon denken: heb je zin, ga je wel, geen zin ga je niet.Storm schreef:Maar ze kan toch even gaan? Zoals iemand anders aangaf, dan kun je wel 9 maanden lang thuis blijven. Moe blijf je toch.Bet Weter schreef:Je hoeft toch niet te gaan? Als je moe bent, kun je gewoon aangeven dat je erg moe bent en je niet zo lekker voelt. Dan lieg je niet. Eigenlijk heb je natuurlijk helemaal geen excuus nodig om niet naar een verjaardag te gaan. Ik zou liever willen dat iemand thuisbleef in zo'n geval. Feest is alleen leuk als mensen er ook daadwerkelijk zin in hebben.
Maar met zo'n instelling kom je toch niet ver ? Zou lekker makkelijk zijn als iedereen zo over alles zou denken. Als haar nichtje wel de moeite neemt om op haar verjaardag te komen, dan zou ik zeker ook naar haar verjaardag gaan. Dan maar wat moe, dat blijf je toch nog wel een tijdje.
Gast- Gast
Ik wil helemaal niet dat iemand ''de moeite neemt'' om op mijn verjaardag te komen. Of je hebt zin in een feestje en je komt, of je hebt geen zin en je komt gewoon niet. Zo simpel werkt het voor mij. En ik komt heel ver met deze instelling, mensen weten tenminste wat ze aan me hebben. Ik hou niet van schijnheilig gedoe.Mama_van2 schreef:Bet Weter schreef:Ik zou gewoon denken: heb je zin, ga je wel, geen zin ga je niet.Storm schreef:Maar ze kan toch even gaan? Zoals iemand anders aangaf, dan kun je wel 9 maanden lang thuis blijven. Moe blijf je toch.Bet Weter schreef:Je hoeft toch niet te gaan? Als je moe bent, kun je gewoon aangeven dat je erg moe bent en je niet zo lekker voelt. Dan lieg je niet. Eigenlijk heb je natuurlijk helemaal geen excuus nodig om niet naar een verjaardag te gaan. Ik zou liever willen dat iemand thuisbleef in zo'n geval. Feest is alleen leuk als mensen er ook daadwerkelijk zin in hebben.
Maar met zo'n instelling kom je toch niet ver ? Zou lekker makkelijk zijn als iedereen zo over alles zou denken. Als haar nichtje wel de moeite neemt om op haar verjaardag te komen, dan zou ik zeker ook naar haar verjaardag gaan. Dan maar wat moe, dat blijf je toch nog wel een tijdje.
Bet Weter- Fluisteraar
Maar heb jij nooit eens dat je eigenlijk geen zin hebt in een feestje maar als je er bent dat het wel heel leuk is?
Daarbij is het voor degene die het feestje geeft echt niet prettig als iedereen last minute bedenkt wel of niet te komen.
En in dit geval, tja ze moet nog 9 maanden en ze is alleen moe, daar moet je je op een gegeven moment toch overheen proberen zetten. Anders duren 9 maanden wel heel lang lijkt me.
Daarbij is het voor degene die het feestje geeft echt niet prettig als iedereen last minute bedenkt wel of niet te komen.
En in dit geval, tja ze moet nog 9 maanden en ze is alleen moe, daar moet je je op een gegeven moment toch overheen proberen zetten. Anders duren 9 maanden wel heel lang lijkt me.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Nee, ik heb dat niet nee. Ik heb of zin in mensen of niet. Gelukkig ben ik niet op de wereld gezet om andere mensen te pleasen.Lavendel schreef:Maar heb jij nooit eens dat je eigenlijk geen zin hebt in een feestje maar als je er bent dat het wel heel leuk is?
Bet Weter- Fluisteraar
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» eerste zwangerschap en tweede zwangerschap
» Zwangerschap & PTC
» Sex en zwangerschap
» zwangerschap en werken
» Borsten na zwangerschap
» Zwangerschap & PTC