Seks voor geld
+38
deesje11
Sorella
Shy
Bolleke
Tabbert
SarahKey
Rapunzel
Pannetoet
Ugly Betty
Moonlight
nina
Alias
Susan
Spring
studiebol
Zininzon
Tsjip
Rovine
Muppetje
Melis_je
SoGood
Kabouter
Bet Weter
Error
SuperGrover
Raindrop
RYW
Shisha
girli
Sweety
sporty33
Tiana
Happinaz
loura
Beachgirl
Tullow
Highway
Rush
42 plaatsers
Pagina 3 van 9
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Seks voor geld
Er is hier een film over, over een vrouw die het met een man deed voor een miljoen. Haar man wist er vanaf en vond het goed vanwege het geld. Het is nooit meer goedgekomen tussen hen.
Gast- Gast
Trouwens, voor de mensen die dit wel zouden doen: stel dat je vijf keer per jaar zo'n kans zou krijgen, dan kun je met vijf keer seks met een goodlooking man een jaarloon binnenslepen. Zouden jullie dan je baan opzeggen en dit gaan doen?
Gast- Gast
@ Twellie: never. Zou nooit me baan opgeven en leven van het geld door alleen me benen te spreiden.
Gast- Gast
Jada schreef:Er is hier een film over, over een vrouw die het met een man deed voor een miljoen. Haar man wist er vanaf en vond het goed vanwege het geld. Het is nooit meer goedgekomen tussen hen.
Er zijn vast ook films gemaakt waarin dit gebeurde en ze nog lang en gelukkig samen verder leefden.
Gast- Gast
Twellie schreef:Jada schreef:Er is hier een film over, over een vrouw die het met een man deed voor een miljoen. Haar man wist er vanaf en vond het goed vanwege het geld. Het is nooit meer goedgekomen tussen hen.
Er zijn vast ook films gemaakt waarin dit gebeurde en ze nog lang en gelukkig samen verder leefden.
Tja maar ik zou me niet voor kunnen stellen dat ik nog lang en gelukkig samen zou leven met mijn vriend als ik seks zou hebben voor geld.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Snowflake schreef:Twellie schreef:Jada schreef:Er is hier een film over, over een vrouw die het met een man deed voor een miljoen. Haar man wist er vanaf en vond het goed vanwege het geld. Het is nooit meer goedgekomen tussen hen.
Tja maar ik zou me niet voor kunnen stellen dat ik nog lang en gelukkig samen zou leven met mijn vriend als ik seks zou hebben voor geld.
Ik ook niet, maar het ging me om het principe dat een film niets zegt over of dit goed kan komen of niet.
Gast- Gast
Nee ik denk ook wel dat het niet bij iedereen hetzelfde zal zijn.
Er zullen vast stellen zijn die wel lang en gelukkig samen verder leven.
Er zullen vast stellen zijn die wel lang en gelukkig samen verder leven.
Raindrop- Ratel
Ik denk dat ik me dan zo ongelooflijk kut zou voelen, en een enorm minderwaardigheidscomplex zou krijgen. Nee, dat is 5000 euro niet waard.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Snowflake schreef:Twellie schreef:Jada schreef:Er is hier een film over, over een vrouw die het met een man deed voor een miljoen. Haar man wist er vanaf en vond het goed vanwege het geld. Het is nooit meer goedgekomen tussen hen.
Maar dan benader je het alsof je altijd, elke week sex hebt voor geld. Dan wordt het prostitutie. De situatie zoals Rush hem bedoelde was een eenmalige situatie met de winst van €5000. Als het een situatie wordt waarin herhaling plaatsvindt dan pas ik ook.
Mijn vriend zou me overigens niet vermoorden. Hij zou op de vakantie die we ervan boeken een extra lekkere cocktail nemen denk ik .
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Twellie schreef:Ik zou dit trouwens ook niet doen. Het staat me tegen me op wat voor een manier dan ook te laten gebruiken en voor een relatief klein bedrag als vijfduizend euro zou ik al helemaal niet overstag gaan.
Je laat je toch niet gebruiken? Je stemt er mee in.
Gast- Gast
Nee, maar wie weet zou ik het als vrijgezel wel 5x per jaar doen. Het wordt dan alleen belastingtechnisch even wat moeilijk denk ikTwellie schreef:Trouwens, voor de mensen die dit wel zouden doen: stel dat je vijf keer per jaar zo'n kans zou krijgen, dan kun je met vijf keer seks met een goodlooking man een jaarloon binnenslepen. Zouden jullie dan je baan opzeggen en dit gaan doen?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
+1James schreef:Als het eenMcDreamyCalvin Harris, Jason Statham of Jonathan Rhys Meyers is, ik vrijgezel was en er geen addertjes onder het gras zitten: Ja
Gast- Gast
Twellie schreef:Jada schreef:Er is hier een film over, over een vrouw die het met een man deed voor een miljoen. Haar man wist er vanaf en vond het goed vanwege het geld. Het is nooit meer goedgekomen tussen hen.
Of waar een mooie liefde uit voortkwam. (Pretty Woman )
Laatst aangepast door Chipp op wo 3 aug 2011 - 0:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Happinaz schreef:Snowflake schreef:Twellie schreef:Jada schreef:Er is hier een film over, over een vrouw die het met een man deed voor een miljoen. Haar man wist er vanaf en vond het goed vanwege het geld. Het is nooit meer goedgekomen tussen hen.
Maar dan benader je het alsof je altijd, elke week sex hebt voor geld. Dan wordt het prostitutie. De situatie zoals Rush hem bedoelde was een eenmalige situatie met de winst van €5000. Als het een situatie wordt waarin herhaling plaatsvindt dan pas ik ook.
Mijn vriend zou me overigens niet vermoorden. Hij zou op de vakantie die we ervan boeken een extra lekkere cocktail nemen denk ik .
Een keer of regelmatig, je hebt dan toch seks gehad voor geld. En dat zou ik niet willen en mijn vriend ook niet dus nee ik pas sowieso.
Raindrop- Ratel
Rush schreef:Nee, maar wie weet zou ik het als vrijgezel wel 5x per jaar doen. Het wordt dan alleen belastingtechnisch even wat moeilijk denk ikTwellie schreef:Trouwens, voor de mensen die dit wel zouden doen: stel dat je vijf keer per jaar zo'n kans zou krijgen, dan kun je met vijf keer seks met een goodlooking man een jaarloon binnenslepen. Zouden jullie dan je baan opzeggen en dit gaan doen?
Dan pas je toch even de methode van de Grieken toe: belasting, wat is dat?!
Gast- Gast
James schreef:Twellie schreef:Ik zou dit trouwens ook niet doen. Het staat me tegen me op wat voor een manier dan ook te laten gebruiken en voor een relatief klein bedrag als vijfduizend euro zou ik al helemaal niet overstag gaan.
Je laat je toch niet gebruiken? Je stemt er mee in.
Het staat me zodanig tegen dat het voor mij altijd zou voelen als me laten gebruiken.
Gast- Gast
Zoiets zal toch nooit gebeuren. Een goodlooking man, die ineens voor mijn deur staat en me ook nog eens 5000 euro biedt om met mij het bed te delen. Neuh, ik zie het niet gebeuren. Daarnaast heb ik geen moeite met sex maar sex voor geld, ik weet het niet. Hangt dan behoorlijk van de situatie af en of hij niet al te lelijk is. Maar eh, wat ik hier las, 5 keer per jaar met iemand naar bed voor 5000 euro per keer en je baan opzeggen. Echt wel dat ik dat zou doen . Maar ook dat gaat natuurlijk nooit gebeuren...
Gast- Gast
Nou, in dat geval. Laat maar komen!Twellie schreef:Rush schreef:Nee, maar wie weet zou ik het als vrijgezel wel 5x per jaar doen. Het wordt dan alleen belastingtechnisch even wat moeilijk denk ikTwellie schreef:Trouwens, voor de mensen die dit wel zouden doen: stel dat je vijf keer per jaar zo'n kans zou krijgen, dan kun je met vijf keer seks met een goodlooking man een jaarloon binnenslepen. Zouden jullie dan je baan opzeggen en dit gaan doen?
Dan pas je toch even de methode van de Grieken toe: belasting, wat is dat?!
Hahaha, nee m`n vriend vind het nu al niet leuk dat ik in verhouding meer verdien
Rush- Lady Post-a-lot
Twellie schreef:Trouwens, voor de mensen die dit wel zouden doen: stel dat je vijf keer per jaar zo'n kans zou krijgen, dan kun je met vijf keer seks met een goodlooking man een jaarloon binnenslepen. Zouden jullie dan je baan opzeggen en dit gaan doen?
Nee, zo kom ik niet boven mijn huidige jaarsalaris uit. 5 keer per jaar voor 100000 of meer zou ik wel overwegen Mits ik het op zou kunnen brengen
Gast- Gast
Ik zou het zeker doen.. zelfs nu (ik heb bijna 8 jaar een relatie)
Dan neem ik hem daarna lekker mee op vakantie (en dan heb ik het over de boyfriend die ook goodlooking is )
Dan neem ik hem daarna lekker mee op vakantie (en dan heb ik het over de boyfriend die ook goodlooking is )
Gast- Gast
Nee, ik zou het niet doen. Ik heb ook nooit een onenightstand gehad. Sowieso maar 1 bedpartner gehad in mijn leven (en dat hoop ik ook zo te houden).
Gast- Gast
Dat lijkt me heel speciaal Chipp.
Ik moet er zelf niet aan denken dat het bij m`n eerste gebleven was, dan had ik zoveel lekkers misgelopen.
Ik moet er zelf niet aan denken dat het bij m`n eerste gebleven was, dan had ik zoveel lekkers misgelopen.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Dat lijkt me heel speciaal Chipp.
Tja, soms denk ik dat ook wel. Het lijkt mij dan alleen leuk als je in bed ligt en denkt: "Dit is echt veel beter." Vervelender wordt het als je denkt: "Shit, dit is echt drie keer niks, dat kon Pietje veel lekkerder".
Het is bij mij zo gelopen, heb toen ik 16 was mijn partner ontmoet. Ook vrij snel seks gehad. Dus nu is het indd heel speciaal, maar het is niet dat ik erop uit was. Als het er 2 of 3 waren geweest ook prima.
Gast- Gast
Hahaha. Ja, ik heb dus tot nu toe dat het alleen maar beter geworden is. Dacht ik dat het niet beter kon, werd het alsnog beter met een volgende partner. Al hoop ik dat ik nu de beste hebChipp schreef:Rush schreef:Dat lijkt me heel speciaal Chipp.
Tja, soms denk ik dat ook wel. Het lijkt mij dan alleen leuk als je in bed ligt en denkt: "Dit is echt veel beter." Vervelender wordt het als je denkt: "Shit, dit is echt drie keer niks, dat kon Pietje veel lekkerder".
Rush- Lady Post-a-lot
Zusje schreef:Zoiets zal toch nooit gebeuren. Een goodlooking man, die ineens voor mijn deur staat en me ook nog eens 5000 euro biedt om met mij het bed te delen. Neuh, ik zie het niet gebeuren. Daarnaast heb ik geen moeite met sex maar sex voor geld, ik weet het niet. Hangt dan behoorlijk van de situatie af en of hij niet al te lelijk is. Maar eh, wat ik hier las, 5 keer per jaar met iemand naar bed voor 5000 euro per keer en je baan opzeggen. Echt wel dat ik dat zou doen . Maar ook dat gaat natuurlijk nooit gebeuren...
+1, maar dromen mag altijd, haha!
Gast- Gast
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Seks voor geld?
» seks voor de bevalling
» N.a.v. Hoe oud was je?;Wat vind jij te jong voor seks?
» Hoe vaak seks is 'normaal' voor jou? En je partner?
» Ouders bieden kind aan voor seks.
» seks voor de bevalling
» N.a.v. Hoe oud was je?;Wat vind jij te jong voor seks?
» Hoe vaak seks is 'normaal' voor jou? En je partner?
» Ouders bieden kind aan voor seks.
Pagina 3 van 9
Permissies van dit forum: