Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Seks voor geld

+38
deesje11
Sorella
Shy
Bolleke
Tabbert
SarahKey
Rapunzel
Pannetoet
Ugly Betty
Moonlight
nina
Alias
Susan
Spring
studiebol
Zininzon
Tsjip
Rovine
Muppetje
Melis_je
SoGood
Kabouter
Bet Weter
Error
SuperGrover
Raindrop
RYW
Shisha
girli
Sweety
sporty33
Tiana
Happinaz
loura
Beachgirl
Tullow
Highway
Rush
42 plaatsers

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Seks voor geld - Pagina 2 Empty Re: Seks voor geld

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 21:36

Minneke schreef:
Dromertje schreef:als ik op dit moment vrijgezel zou zijn en de man in kwestie ziet er goed uit.. Waarom niet?

Ik vraag me af wat iedereen zal zeggen als die goodlooking men een oud kaal mannetje met bierbuik is, want dan doe ík het niet :P

me neither!

moet wel leuk blijven natuurlijk Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  sporty33 di 2 aug 2011 - 21:37

het vervelende lijkt mij dat zoiets altijd ineens 'terug' kan komen in je leven... Ik bedoel : stel dat je over een paar jaar wel een vriend hebt, en heel happy bent, en ineens komt hij er achter dat je zoiets hebt gedaan, hoe kijkt hij dan tegen je aan? want het is niet echt iets om trots op te zijn. Terwijl dat heel krom is, want duizenden meiden gaan gratis met iedereen naar bed maar om er iets voor terug te krijgen is 'fout'...

Ik zou het niet doen, maar dat is meer omdat ik het gewoon niet cool van mezelf zou vinden om betaald te krijgen voor zoiets. Dan voel ik me goedkoop. Maar girls die zich daar niets van aantrekken (en dat bewonder ik!) en daarna lekker 5000 euro rijker zijn.. hahah... dat is alleen maar goed! Niets aantrekken van wat anderen zeggen of denken! Gewoon doen wat voor jou goed voelt!!

sporty33
sporty33
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 22
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 21:37

haha, rush, zelfde gedachte nerd

Gast
Gast

Bericht  Rush di 2 aug 2011 - 21:38

sporty33 schreef:het vervelende lijkt mij dat zoiets altijd ineens 'terug' kan komen in je leven... Ik bedoel : stel dat je over een paar jaar wel een vriend hebt, en heel happy bent, en ineens komt hij er achter dat je zoiets hebt gedaan, hoe kijkt hij dan tegen je aan? want het is niet echt iets om trots op te zijn. Terwijl dat heel krom is, want duizenden meiden gaan gratis met iedereen naar bed maar om er iets voor terug te krijgen is 'fout'...
Ik denk dat hij het ook zou doen als er een mooie blondine met €5000 in haar BH voor hem stond :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 21:39

Het jammere van deze hypothetische situaties is natuurlijk dat ze hypothetisch zijn.

angel

Gast
Gast

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 21:40

Het zou er bij mij toch sterk van afhangen hoe goed ik het geld kon gebruiken. Als ik gewoon ruim in het geld zit en eigenlijk niets te klagen heb, weet ik niet zo zeker of ik het zou doen.

Gast
Gast

Bericht  Rush di 2 aug 2011 - 21:41

Ik denk niet dat ik ooit zo ruim in het geld zit dat €5000 extra een schijntje is :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Happinaz di 2 aug 2011 - 21:41

sporty33 schreef:het vervelende lijkt mij dat zoiets altijd ineens 'terug' kan komen in je leven... Ik bedoel : stel dat je over een paar jaar wel een vriend hebt, en heel happy bent, en ineens komt hij er achter dat je zoiets hebt gedaan, hoe kijkt hij dan tegen je aan? want het is niet echt iets om trots op te zijn. Terwijl dat heel krom is, want duizenden meiden gaan gratis met iedereen naar bed maar om er iets voor terug te krijgen is 'fout'...

Ik zou het niet doen, maar dat is meer omdat ik het gewoon niet cool van mezelf zou vinden om betaald te krijgen voor zoiets. Dan voel ik me goedkoop. Maar girls die zich daar niets van aantrekken (en dat bewonder ik!) en daarna lekker 5000 euro rijker zijn.. hahah... dat is alleen maar goed! Niets aantrekken van wat anderen zeggen of denken! Gewoon doen wat voor jou goed voelt!!

Nou het verschil zit hem in 'gedwongen' worden en de man die voor me staat. Als het echt een good looking man is zoals gesteld werdt in de openingspost, en ik beleef er daardoor zelf ook plezier aan dan zie ik het niet als gebruikt worden. Meer als een fooi angel hahahaha.
Daarbij wordt het me 'aangeboden' en kan ik dus ook kiezen om te weigeren. Ik ga er niet zelf naar op zoek op MP.
Ik snap je punt overigens wel. Aan de andere kent denk ik; mwah, je moet alles een keer geprobeerd hebben!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sweety di 2 aug 2011 - 21:41

Oh ja hoor.. Good looking man en dan €5000 ervoor krijgen? YES! Kan ik nog meer kopen voor mijn huisje :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  sporty33 di 2 aug 2011 - 21:43

Rush schreef:
Ik denk dat hij het ook zou doen als er een mooie blondine met €5000 in haar BH voor hem stond :P

hahaha ja dat is waar denk ik Very Happy
sporty33
sporty33
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 22
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Rush di 2 aug 2011 - 21:45

Haha. M`n vriend wil sowieso niets weten van m`n seksleven, dus dat scheelt weer laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 21:48

Ik zou het niet doen.

Gast
Gast

Bericht  girli di 2 aug 2011 - 21:49

Ik zou het niet doen. Ik kan me niet voorstellen dat ik dat zou doen. One night stands zijn ook niet aan mij besteed.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 21:54

Het gaat vooral om het gevoel dat ik heb bij betaald krijgen voor seks. Het voelt een beetje goedkoop, ook al is het een lekker ding. Seks is iets wat ik voor m'n plezier doe en daar wil ik niet voor betaald krijgen. Als ik dusdanig krap in het geld zit, dat ik dat gevoel van toch min of meer gebruikt worden aan de kant kan zetten voor het geld, dan wil ik het dus wel doen. Maar niet als ik het gewoon makkelijk red met het geld wat ik maandelijks binnen krijg.

Gast
Gast

Bericht  Shisha di 2 aug 2011 - 21:59

Lastig... Nu ik een vriend heb sowieso niet maar als ik vrijgezel was geweest, al een tijd droog sta en het is echt een lekker ding dan ga ik denk ik wel overstag. Maar dan doe ik het nog niet eens voor het geld. Dat is dan gewoon een leuk extraatje. smile
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 22:04

Ik vrees dat ik 't wel zou doen, om daarna een gruwelijke hekel aan mezelf te krijgen..

Gast
Gast

Bericht  RYW di 2 aug 2011 - 23:29

Ik zou er vooral schijtachterdochtig van worden. Waarom zou een mooie man 5000 euro moeten betalen om seks te kunnen hebben? Als hij zo knap is kan hij 't ook vast wel gratis krijgen, dus ik zou dan gelijk denken aan een addertje onder het gras. Heeft hij één of andere enge ziekte, zit ik banana split en blijkt Frans B zich onder mijn bed verstopt te hebben, heeft hij een weddenschap lopen of is hij ingehuurd door mijn ex-schoonfamilie om mij in diskrediet te brengen?

Dus nee, ik denk niet dat ik het zomaar zou doen, ook niet als ik vrijgezel was. En al helemaal niet als het Dromertje's dikke kale ouwe mannetje was Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 23:32

Best goedkoop dat er hier zoveel meiden seks zouden hebben voor geld.

In principe ben je dan gewoon een h.oer.

Gast
Gast

Bericht  Rush di 2 aug 2011 - 23:34

Jada schreef:Best goedkoop dat er hier zoveel meiden seks zouden hebben voor geld.

In principe ben je dan gewoon een h.oer.
Het oudste beroep ter wereld Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 23:36

Ik denk dat ik het niet zou doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 23:48

Als het een McDreamy is, ik vrijgezel was en er geen addertjes onder het gras zitten: Ja nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 23:56

Ja hoor dat doe ik wel (met de goodlooking man), ik denk niet eens dat ik daar vrijgezel voor zou hoeven zijn.
Ik gok dat mijn man er volledig achter zou staan als de situatie zich voor zou doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 23:58

Sunprincess schreef:Ja hoor dat doe ik wel (met de goodlooking man), ik denk niet eens dat ik daar vrijgezel voor zou hoeven zijn.
Ik gok dat mijn man er volledig achter zou staan als de situatie zich voor zou doen.

Whaha, ik denk dat mijn vriend het voor 5-miljoen nog niet goed zou vinden.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 0:00

Ik zou dit trouwens ook niet doen. Het staat me tegen me op wat voor een manier dan ook te laten gebruiken en voor een relatief klein bedrag als vijfduizend euro zou ik al helemaal niet overstag gaan.

Gast
Gast

Bericht  Raindrop wo 3 aug 2011 - 0:01

Nee ik zou het niet doen. 5000 euro is natuurlijk een leuk bedrag maar ik vraag me af of ik uberhaupt van dat geld kan genieten als ik weet hoe ik eraan gekomen ben.

En daarnaast zou mijn vriend mij en die goodlooking man vermoorden denk ik :P

Laatst aangepast door Snowflake op wo 3 aug 2011 - 0:05; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud