Seks voor geld
+38
deesje11
Sorella
Shy
Bolleke
Tabbert
SarahKey
Rapunzel
Pannetoet
Ugly Betty
Moonlight
nina
Alias
Susan
Spring
studiebol
Zininzon
Tsjip
Rovine
Muppetje
Melis_je
SoGood
Kabouter
Bet Weter
Error
SuperGrover
Raindrop
RYW
Shisha
girli
Sweety
sporty33
Tiana
Happinaz
loura
Beachgirl
Tullow
Highway
Rush
42 plaatsers
Pagina 7 van 9
Pagina 7 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Seks voor geld
Twellie schreef:Wat een charmeur !
Ik bedoel maar, en stel je voor dat je er dan nog eens 5000 bovenop krijgt! Dan is het feest toch helemaal compleet :joker:
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Niet zomaar voor de kick of omdat het lekker is om 5000 euro te hebben, maar ik kan me wel voorstellen dat er bepaalde omstandigheden zijn waarin ik het zou doen en waarin het me dan ook niet zou kunnen schelen dat ik dan een hoer zou zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Niet zomaar voor de kick of omdat het lekker is om 5000 euro te hebben, maar ik kan me wel voorstellen dat er bepaalde omstandigheden zijn waarin ik het zou doen en waarin het me dan ook niet zou kunnen schelen dat ik dan een hoer zou zijn.
Tss, dat had ik van jou nou niet verwacht.
Slet.
Gast- Gast
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik zou het denk ik wel doen, mits het met condoom is.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Bet Weter schreef:Ik zou het niet doen. Het verbaast me hoeveel vrouwen het hier wel zouden doen. Ik zou het niet kunnen uitstaan dat hij mij dan wel eventjes kan kopen. Nee, ik vind dat een misselijk machtsspel. Geld is maar geld.
Geld is niet maar geld. Geld biedt heel veel mogelijkheden als je het hebt. En als ik dan sex zou 'moeten' (het is geeneens moeten want ik wil het zelf ook) hebben met een leuke en knappe vent, waarom niet? Heeft geen drol met zelfrespect te maken. Echt gewoon helemaal niks.
Gast- Gast
Het hele principe: ik geef jou geld voor de seks staat mij gewoon absoluut tegen. Ik heb het niet over zelfrespect. Ik gun het zo'n kerel gewoon niet voor mij te kunnen betalen. Aan mijn hangt geen prijskaartje. Als ik zin heb in seks dan heb ik seks, daarvoor hoef ik niks terug, want het is een gelijkwaardige relatie van geven en nemen.James schreef:Bet Weter schreef:Ik zou het niet doen. Het verbaast me hoeveel vrouwen het hier wel zouden doen. Ik zou het niet kunnen uitstaan dat hij mij dan wel eventjes kan kopen. Nee, ik vind dat een misselijk machtsspel. Geld is maar geld.
Geld is niet maar geld. Geld biedt heel veel mogelijkheden als je het hebt. En als ik dan sex zou 'moeten' (het is geeneens moeten want ik wil het zelf ook) hebben met een leuke en knappe vent, waarom niet? Heeft geen drol met zelfrespect te maken. Echt gewoon helemaal niks.
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
En hier ben ik het dus helemaal mee eens.Biancy schreef:Sproet schreef:Ik vind het in loondienst werken wel anders. Het initiatief om ergens te werken ligt dan bij jezelf. Als in deze situatie de vrouw op zoek was gegaan naar een leuke man die 5000 euro wil betalen voor sex, ligt het initiatief ook bij haar en dan vind ik niet dat de macht in handen is van de man. Zij neemt nl het initiatief, net als bij de sollicitatie naar een baan.
Het initiatief om te werken als hoer ook.... (daar even van uitgaande)
Je kiest er zelf voor, dus heb je in zekere zin ook een bepaalde macht. Jij bepaalt wat je doet, en wat je daarvoor wilt hebben...
De man krijgt misschien wat hij wil, maar het gaat volgens jouw regels en jij bepaalt wat hij uitgeeft.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
En voor mij is geld wel maar geld. Mijn lichaam is me zoveel meer dierbaar. Natuurlijk kan je veel doen met geld, maar ik werk liever voor mijn geld dan dat ik het op zo'n manier verdien. Dan kan ik zélf eventueel een man betalen als ik daar zin in heb.James schreef:Bet Weter schreef:Ik zou het niet doen. Het verbaast me hoeveel vrouwen het hier wel zouden doen. Ik zou het niet kunnen uitstaan dat hij mij dan wel eventjes kan kopen. Nee, ik vind dat een misselijk machtsspel. Geld is maar geld.
Bet Weter- Fluisteraar
Dit is maar een hypothese hoor. Hoe groot is de kans dat dit jou echt overkomt? Het verhaal zou zeker anders zijn wanneer het een lelijke, vieze oude man zou zijn.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Mee eens.Melis_je schreef:Stuiterbal schreef:Maar iemand mee nemen voor een one night stand. Een wild vreemde uit de kroeg denken jullie daar dan hetzelfde over ?? Want dat komt wel heel vaak voor natuurlijk.
Dat vind ik totaal iets anders, want dan ben je gelijkwaardig aan elkaar en het label 'hoer' hangt er niet aan (ook al heb ik, nogmaals, respect voor het vak).
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou het écht wel doen!!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Rush schreef:Gisteren kwam het met collega`s ter sprake, hoeveel (vrijgezelle) dames klusjes zoals een reparatie van de wasmachine (proberen te) betalen in natura.
Ik ben zelf van mening dat alles een prijskaartje heeft en dat bij een groot deel van de vrouwen een volmondig nee zal veranderen in een ja wanneer het ook daadwerkelijk aan de orde is.
Dus stel, je bent vrijgezel en er staat NU (even aangenomen dat je al gedoucht hebt en uit bed bent) een good looking man voor de deur die je €5000 biedt om seks met hem te hebben. Je bent dan binnen een kwartier €5000 rijker. Wie gaat er toch overstag?
Ik in ieder geval wel.
+1 ik denk sowieso wel dat de meeste dames hiertoe in staat zullen zijn.
5000 + a good looking man -> sold!
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Ik zou trouwens niet afhankelijk willen zijn van zijn geld.
Als ik echt geen cent te makken had, had ik het juist niet gedaan..
Ik zou het alleen maar doen als leuk extraatje, niet om te huur van te kunnen betalen
Als ik echt geen cent te makken had, had ik het juist niet gedaan..
Ik zou het alleen maar doen als leuk extraatje, niet om te huur van te kunnen betalen
Gast- Gast
Inderdaad, dan word de stap wellicht ook heel klein om het vaker te doen, als je het echt nodig hebt.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik zou dit nooit doen, een one night stand ook niet.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou het wel doen want het is een mooi bedrag wat altijd goed van pas komt! Al zou ik wel even die knop om moeten zetten om het met écht een wildvreemde te doen.. maja het geld is lekker
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Grappig topic dit. Benadrukt de tegenstellingen tussen mannen en vrouwen ook maar weer eens. Als een single man een mooie vrouw aan de deur krijgt die het voor € 5000,00 wel met hem wil doen zou hij door zijn vrienden als homo of loser bestempeld worden als hij nee zou zeggen. Een vrouw daarentegen wordt bestempeld als goedkoop en hoer als zij ja zou zeggen.
Ik zou ja zeggen als ik single was en hij na een kort kennismakingsgesprekje van binnen net zo leuk blijkt te zijn als van buiten. Wie weet bloeit er wat moois uit voort en anders hou ik er altijd nog een leuk zakcentje aan over. Die man met die kale kop en die bierbuik mag trouwens fijn voor de deur blijven staan.
Ik zou ja zeggen als ik single was en hij na een kort kennismakingsgesprekje van binnen net zo leuk blijkt te zijn als van buiten. Wie weet bloeit er wat moois uit voort en anders hou ik er altijd nog een leuk zakcentje aan over. Die man met die kale kop en die bierbuik mag trouwens fijn voor de deur blijven staan.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Rapunzel schreef: Die man met die kale kop en die bierbuik mag trouwens fijn voor de deur blijven staan.
Persoonlijk zou ik het prettiger vinden als hij gewoon naar zijn eigen huis gaat
Gast- Gast
Van de man die 'ja' zegt tegen de vrouw met 5000 euro vind ik hetzelfde. Van de man/vrouw die het geld aanbiedt trouwens ook. Maar zoals je leest in dit topic, hebben best veel vrouwen geen moeite met het woord 'hoer'.Rapunzel schreef:Grappig topic dit. Benadrukt de tegenstellingen tussen mannen en vrouwen ook maar weer eens. Als een single man een mooie vrouw aan de deur krijgt die het voor € 5000,00 wel met hem wil doen zou hij door zijn vrienden als homo of loser bestempeld worden als hij nee zou zeggen. Een vrouw daarentegen wordt bestempeld als goedkoop en hoer als zij ja zou zeggen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
+1000Bet Weter schreef:
En voor mij is geld wel maar geld. Mijn lichaam is me zoveel meer dierbaar. Natuurlijk kan je veel doen met geld, maar ik werk liever voor mijn geld dan dat ik het op zo'n manier verdien.Dan kan ik zélf eventueel een man betalen als ik daar zin in heb.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Minneke schreef:Rapunzel schreef: Die man met die kale kop en die bierbuik mag trouwens fijn voor de deur blijven staan.
Persoonlijk zou ik het prettiger vinden als hij gewoon naar zijn eigen huis gaat
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ik denk niet dat een man als homo of loser bestempeld wordt als hij nee zegt tegen zo'n aanbod. Ik ken veel mannen die zeggen: ik betaal uit principe niet voor seks en laat me ook niet betalen. Seks zonder liefde prima, maar seks stellen ten opzichte van geld is echt een héél andere drempel.Rapunzel schreef:Grappig topic dit. Benadrukt de tegenstellingen tussen mannen en vrouwen ook maar weer eens. Als een single man een mooie vrouw aan de deur krijgt die het voor € 5000,00 wel met hem wil doen zou hij door zijn vrienden als homo of loser bestempeld worden als hij nee zou zeggen. Een vrouw daarentegen wordt bestempeld als goedkoop en hoer als zij ja zou zeggen.
Bet Weter- Fluisteraar
Bet Weter:
Ik heb het over mannen onder elkaar.
Ik heb het over mannen onder elkaar.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Pagina 7 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Seks voor geld?
» seks voor de bevalling
» N.a.v. Hoe oud was je?;Wat vind jij te jong voor seks?
» Hoe vaak seks is 'normaal' voor jou? En je partner?
» Ouders bieden kind aan voor seks.
» seks voor de bevalling
» N.a.v. Hoe oud was je?;Wat vind jij te jong voor seks?
» Hoe vaak seks is 'normaal' voor jou? En je partner?
» Ouders bieden kind aan voor seks.
Pagina 7 van 9
Permissies van dit forum: