Seks voor geld
+38
deesje11
Sorella
Shy
Bolleke
Tabbert
SarahKey
Rapunzel
Pannetoet
Ugly Betty
Moonlight
nina
Alias
Susan
Spring
studiebol
Zininzon
Tsjip
Rovine
Muppetje
Melis_je
SoGood
Kabouter
Bet Weter
Error
SuperGrover
Raindrop
RYW
Shisha
girli
Sweety
sporty33
Tiana
Happinaz
loura
Beachgirl
Tullow
Highway
Rush
42 plaatsers
Pagina 8 van 9
Pagina 8 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Seks voor geld
Stylegirl schreef:Minneke schreef:Rapunzel schreef: Die man met die kale kop en die bierbuik mag trouwens fijn voor de deur blijven staan.
Persoonlijk zou ik het prettiger vinden als hij gewoon naar zijn eigen huis gaat
Haha, nou dat hij dan maar helemaal thuis blijft! :-)
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Daar heb ik het ook over. Misschien ga jij met andere mannen om dan ik doe, maar mijn vrienden zijn niet zo macho onder elkaar. Ja, misschien voor de grap, maar als het puntje bij het paaltje komt zijn de meeste mannen veel gevoeliger en nadenkender dan je zou denken, tenminste in de kringen waarin ik me begeef.Rapunzel schreef:Bet Weter:
Ik heb het over mannen onder elkaar.
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
Een goeie vriend van mijn vriend heeft weleens geroepen: ik word gewoon gigolo, dan betalen de vrouwen me om seks te hebben met ze! Iedereen trok z'n wenkbrauwen een beetje op en iemand zei: 'dan moet je wel een wat betere kop hebben hoor. En trouwens: kansloos man, kansloos.' En dat was dat, en toen ging het gesprek weer over Xbox ofzo. En klaar. Viel best mee met homo/loser gedoe
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
RYW schreef:Een goeie vriend van mijn vriend heeft weleens geroepen: ik word gewoon gigolo, dan betalen de vrouwen me om seks te hebben met ze! Iedereen trok z'n wenkbrauwen een beetje op en iemand zei: 'dan moet je wel een wat betere kop hebben hoor. En trouwens: kansloos man, kansloos.' En dat was dat, en toen ging het gesprek weer over Xbox ofzo. En klaar. Viel best mee met homo/loser gedoe
Mannen zijn soms zo heerlijk simpel.
Gast- Gast
Storm schreef:RYW schreef:Een goeie vriend van mijn vriend heeft weleens geroepen: ik word gewoon gigolo, dan betalen de vrouwen me om seks te hebben met ze! Iedereen trok z'n wenkbrauwen een beetje op en iemand zei: 'dan moet je wel een wat betere kop hebben hoor. En trouwens: kansloos man, kansloos.' En dat was dat, en toen ging het gesprek weer over Xbox ofzo. En klaar. Viel best mee met homo/loser gedoe
Ja, plus, mijn vriend is toch de alpha male van de groep, want hij heeft het jongste vriendinnetje
RYW- Ratel
Huh, wat heeft dat er nou weer mee te maken>?RYW schreef:Storm schreef:RYW schreef:Een goeie vriend van mijn vriend heeft weleens geroepen: ik word gewoon gigolo, dan betalen de vrouwen me om seks te hebben met ze! Iedereen trok z'n wenkbrauwen een beetje op en iemand zei: 'dan moet je wel een wat betere kop hebben hoor. En trouwens: kansloos man, kansloos.' En dat was dat, en toen ging het gesprek weer over Xbox ofzo. En klaar. Viel best mee met homo/loser gedoe
Ja, plus, mijn vriend is toch de alpha male van de groep, want hij heeft het jongste vriendinnetje
Bet Weter- Fluisteraar
Pippa schreef:Nee, nooit, voor geen miljoen.
Hier ook niet. Zou het geestelijk niet eens aankunnen om met een andere man naar bed te gaan ipv mijn eigen.
Al kreeg ik er een miljoen voor...
Ik zou misschien eerst verlegen lachen, maar stja... verleidelijk is het zeker. Dus ik moet eerlijk zeggen dat ik hoogstwaarschijnlijk zeker overstag zou gaan.
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
verleidelijk is het zeker? verlegen lachen? Mijn reactie zou eerder zijn om hem een klap in zijn smoel te geven. Dat een knappe man met wat geld zoveel invloed op jullie heeft. Ongelooflijk.
Bet Weter- Fluisteraar
Als een man zoiets tegen mij zou zeggen, zou ik inderdaad eerst niet weten wat ik zou moeten zeggen en dan glimlach ik meestal vriendelijk/verlegen.
Kijk ik gebruik niet gelijk geweld. Ongelooflijk he
Kijk ik gebruik niet gelijk geweld. Ongelooflijk he
Tabbert- Prater
Het gaat niet om geweld. Ik zou die neiging ook wel kunnen onderdrukken, maar ik zou hem wel even goed duidelijk maken dat ik niet gediend ben van zijn avances. Dat hij kan oprotten met zijn geld. Meisjesachtig lopen giechelen en hem dan zijn gang laten gaan vind ik persoonlijk een ongelooflijk naïeve reactie. Jammer.
Bet Weter- Fluisteraar
Dan ben ik maar naief. En als je mij beter zou kennen, dan weet je dat ik altijd heel goed duidelijk kan maken wanneer ik niet gediend ben van bepaalde avances. We hebben het hier over een lekker man, veel geld en een situatie waarbij de persoon vrijgezel is. Ik zeg dat ik niet weet of ja of nee zou zeggen in zo'n onwerkelijke situatie. Verleidelijk vind ik het op dit moment wel, aangezien ik geld goed kan gebruiken.
Tabbert- Prater
Bet Weter schreef:Huh, wat heeft dat er nou weer mee te maken>?RYW schreef:Storm schreef:RYW schreef:Een goeie vriend van mijn vriend heeft weleens geroepen: ik word gewoon gigolo, dan betalen de vrouwen me om seks te hebben met ze! Iedereen trok z'n wenkbrauwen een beetje op en iemand zei: 'dan moet je wel een wat betere kop hebben hoor. En trouwens: kansloos man, kansloos.' En dat was dat, en toen ging het gesprek weer over Xbox ofzo. En klaar. Viel best mee met homo/loser gedoe
Als reactie op wat Storm zei over simpelheid. Op dat gebied zijn ze (die vriendengroep) inderdaad heel simpel, als in: je neukt niet met het meisje van je maat, seks + geld = kansloos, en man + jonge vriendin = cool.
RYW- Ratel
Bet Weter schreef:Het gaat niet om geweld. Ik zou die neiging ook wel kunnen onderdrukken, maar ik zou hem wel even goed duidelijk maken dat ik niet gediend ben van zijn avances. Dat hij kan oprotten met zijn geld. Meisjesachtig lopen giechelen en hem dan zijn gang laten gaan vind ik persoonlijk een ongelooflijk naïeve reactie. Jammer.
Je wil wel graag gelijk hebben he? Je eigen mening hebben is niet genoeg, maar iedereen moet jouw mening hebben, geloof ik.
RYW- Ratel
RYW schreef:Bet Weter schreef:Het gaat niet om geweld. Ik zou die neiging ook wel kunnen onderdrukken, maar ik zou hem wel even goed duidelijk maken dat ik niet gediend ben van zijn avances. Dat hij kan oprotten met zijn geld. Meisjesachtig lopen giechelen en hem dan zijn gang laten gaan vind ik persoonlijk een ongelooflijk naïeve reactie. Jammer.
Je wil wel graag gelijk hebben he? Je eigen mening hebben is niet genoeg, maar iedereen moet jouw mening hebben, geloof ik.
Ze heeft zichzelf niet voor niets bet weter genoemd :-)
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Ik zou het doen, heb ik eindelijk weer eens seks, en ook nog met een knappe kerel, en hem daarna de deur uit werken, nee geen problemen mee!
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Maar je kan toch in iedere kroeg wel seks krijgen als je daarop uit bent?kruimelje schreef:Ik zou het doen, heb ik eindelijk weer eens seks, en ook nog met een knappe kerel, en hem daarna de deur uit werken, nee geen problemen mee!
Bet Weter- Fluisteraar
Nou ik zou daar zelf nooit op zoek naar gaan, iemand oppikken in een kroeg is niet mijn ding, maar als iemand zich aanbied die er goed uitziet, en een smak geld neertelt zeg ik geen nee.
Bolleke- Kletskop
En als hij dat geld achterwege zou houden?kruimelje schreef:Nou ik zou daar zelf nooit op zoek naar gaan, iemand oppikken in een kroeg is niet mijn ding, maar als iemand zich aanbied die er goed uitziet, en een smak geld neertelt zeg ik geen nee.
Bet Weter- Fluisteraar
Dan ligt het eraan, ik zou niet snel met een vreemde naar bed gaan. Dus denk dat ie dan maar een ander moet zoeken haha!
Bolleke- Kletskop
Ik zeg doen
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Shygirl85 schreef:Ik zeg doen
Jak, nu moet ik aan Maurice de Hond denken.. Brrrrr..
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
haha dat was niet de bedoeling, zegt Maurice de hond dat dan?Sorella schreef:Shygirl85 schreef:Ik zeg doen
Jak, nu moet ik aan Maurice de Hond denken.. Brrrrr..
Ik heb ff op youtube gekeken haha, sorry
Laatst aangepast door Shygirl85 op za 6 aug 2011 - 10:11; in totaal 1 keer bewerkt
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Bet Weter schreef:Het gaat niet om geweld. Ik zou die neiging ook wel kunnen onderdrukken, maar ik zou hem wel even goed duidelijk maken dat ik niet gediend ben van zijn avances. Dat hij kan oprotten met zijn geld. Meisjesachtig lopen giechelen en hem dan zijn gang laten gaan vind ik persoonlijk een ongelooflijk naïeve reactie. Jammer.
+1!
Gast- Gast
deesje11- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 7
Registratiedatum : 18-08-11
Pagina 8 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Seks voor geld?
» seks voor de bevalling
» N.a.v. Hoe oud was je?;Wat vind jij te jong voor seks?
» Hoe vaak seks is 'normaal' voor jou? En je partner?
» Ouders bieden kind aan voor seks.
» seks voor de bevalling
» N.a.v. Hoe oud was je?;Wat vind jij te jong voor seks?
» Hoe vaak seks is 'normaal' voor jou? En je partner?
» Ouders bieden kind aan voor seks.
Pagina 8 van 9
Permissies van dit forum: