Ouders bieden kind aan voor seks.
+16
Angela_1986
Jeanette
Susan
SuperGrover
Chocolate Cookie
_DoI
Tania
Shanna
patjuhhh
Suus
Happydobby
Ifrah
Sweety
Laquisia
Mieppie2891
Kabouter
20 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Ouders bieden kind aan voor seks.
http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnieuws/binnenland/%29/components/actueel/rtlnieuws/2011/06_juni/09/binnenland/ouders-bieden-kind-aan-voor-seks.xml
Te zot voor woorden.
Te zot voor woorden.
Gast- Gast
Re: Ouders bieden kind aan voor seks.
Jakkes! Wie verzint zoiets?!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Om misselijk van te worden .............. echt ziek dit.
Mieppie2891- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 6
Registratiedatum : 08-06-11
Te erg voor woorden, gelukkig is er op tijd ingegrepen.
Gast- Gast
Ik ben er gewoon misselijk van.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Waarom niet?_Donnaa schreef:Ik schrik er niet meer van geloof ik..
Gast- Gast
Echt te ziek voor woorden..
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, waarom wel? Als je dagelijks met KP werkt, begint het te wennen, hoe erg het ook klinkt.Dolcis_ schreef:Waarom niet?_Donnaa schreef:Ik schrik er niet meer van geloof ik..
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Waarom niet?_Donnaa schreef:Ik schrik er niet meer van geloof ik..
Ik denk dat ik Donnaa wel begrijp, je hoort en ziet dagelijks zoveel vreselijke dingen dat het haast wel 'normaal' lijkt te worden. Is het natuurlijk niet, dit soort dingen zijn te walgelijk voor woorden. En ik denk dat Donnaa dat ook zeker wel vind. Maar op een gegeven moment denk je wel "alweer zo'n verhaal?"
Het is heel erg, vreselijk natuurlijk. Maar door alle ranzige dingen die er online staan, alle verhalen in de media... Kan ik me voorstellen dat je er niet meer van schrikt. En dat vind ik dan weer schokkend. Ik heb het zelf ook wel een beetje.
Gast- Gast
Gatver, wat walgelijk. Verkoop dan liever jezelf op die manier, maar je kind?
Ifrah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 28
Registratiedatum : 06-06-11
Ja, dat ook inderdaad.. Dat ik er niet meer van schrik, wil niet zeggen dat ik het normaal vind hoorTea-Leaf schreef:Dolcis_ schreef:Waarom niet?_Donnaa schreef:Ik schrik er niet meer van geloof ik..
Ik denk dat ik Donnaa wel begrijp, je hoort en ziet dagelijks zoveel vreselijke dingen dat het haast wel 'normaal' lijkt te worden. Is het natuurlijk niet, dit soort dingen zijn te walgelijk voor woorden. En ik denk dat Donnaa dat ook zeker wel vind. Maar op een gegeven moment denk je wel "alweer zo'n verhaal?"
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, dat ook inderdaad.. Dat ik er niet meer van schrik, wil niet zeggen dat ik het normaal vind hoorTea-Leaf schreef:Dolcis_ schreef:Waarom niet?_Donnaa schreef:Ik schrik er niet meer van geloof ik..
Precies, dat bedoel ik ook. We zijn het eens!
Gast- Gast
Gelukkig heeft de politie op tijd ingegrepen en is dit meisje heel veel ellende bespaart gebleven.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
dat zei ik ook al leah maar hoorde net op het nieuws dat ze nu toch gaan onderzoeken of het al eerder is voorgekomen en of ze is misbruikt. Dus misschien is het voor dit geval op tijd maar is er helaas toch al te veel gebeurt voor het kind.
Gast- Gast
Ik kan me niet voorstellen dat dit kind hier niet op welke manier dan ook beschadigd door is geraakt. Ze zijn er op tijd bij ja, maar dat is alleen van toepassing op wat er bekend is over die afspraak tussen de ouders en viespeuk.
Wie weet wat er nog meer aan vooraf is gegaan? Bovendien denk ik dat het kind sowieso niet fijn behandeld is, als je als ouders zoiets doet. Dan voel je als kind toch ook wel dat je niet geliefd bent? Maar dat zijn aannames natuurlijk, en die moet je eigenlijk niet doen als je de situatie niet kent.
Maar het komt echt niet uit de lucht vallen lijkt me, mij maak je niet wijs dat je als ouders op een dag denkt "hey, laten we ons kind aanbieden aan pedofielen voor geld"
Wie weet wat er nog meer aan vooraf is gegaan? Bovendien denk ik dat het kind sowieso niet fijn behandeld is, als je als ouders zoiets doet. Dan voel je als kind toch ook wel dat je niet geliefd bent? Maar dat zijn aannames natuurlijk, en die moet je eigenlijk niet doen als je de situatie niet kent.
Maar het komt echt niet uit de lucht vallen lijkt me, mij maak je niet wijs dat je als ouders op een dag denkt "hey, laten we ons kind aanbieden aan pedofielen voor geld"
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Waarom ging moeke zelf niet trouwens?
Te lelijk misschien?
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Kind van ouders met een beperking
» Een (te) dik kind is de schuld van de ouders
» Een kind heeft samenwonende ouders nodig.
» Seks voor geld?
» Seks voor geld
» Een (te) dik kind is de schuld van de ouders
» Een kind heeft samenwonende ouders nodig.
» Seks voor geld?
» Seks voor geld
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: