Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

+11
Smaragdje
loesje
LMCurious
Jelin
Bruintje Beer
Liadan
kwak
Flip Fluitketel
Coco
Printje
Roos
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 9:30

Twellie schreef:- luiers? Rond de 15 euro (Kruidvat Luiers)
- voeding? Rond de 50 euro ongeveer (peutergroeimelk, liga, diksap, potjes)
We proberen hem wel steeds meer met de pot mee te laten eten
- kleding voor je kindje? 25 euro per maand ongeveer
- kinderopvang? nvt

En hoe oud is je kindje? 1 jaar


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  Annie24 di 2 aug 2011 - 9:45

- luiers? Denk 30 euro ongeveer (al heb ik een hele voorraad liggen, dus 'koop' nu niets)
- voeding? euhh...40 euro flesvoeding en dan nog groente en fruit om zelf hapjes te maken. Geen idee hoeveel ik daar aan kwijt ben, doen we nog niet zo lang.
- kleding voor je kindje? te veel Embarassed maar hij groeit ook de pan uit angel
- kinderopvang? 300 euro per maand eigen bijdrage voor 2 dagen.

En hoe oud is je kindje? Y. is 6 maanden

Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  Mamasapje di 2 aug 2011 - 14:42

- luiers? 20 euro
- voeding? Borstvoeding is gratis, de meiden eten met ons mee en ook O. eet met ons mee a la Rapley
- kleding voor je kindje? Mwah, te veel! per jurkje ben ik zo'n 70/80 euro kwijt voor de meiden. O. kan veel lenen van zijn 2 mnd oudere neefje, dat scheelt... al groeit O. hem nu in de lengte bijna voorbij - dus dat wordt binnenkort omgekeerd denk ik Wink
- kinderopvang? Af en toe eens een vers geplukt veldboeket door de kinderen of een mooie tekening : Oma past op
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum