Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

+11
Smaragdje
loesje
LMCurious
Jelin
Bruintje Beer
Liadan
kwak
Flip Fluitketel
Coco
Printje
Roos
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... Empty Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 8:18

- luiers?
- voeding?
- kleding voor je kindje?
- kinderopvang?

En hoe oud is je kindje?

Voor mij geldt:

Luiers: 15 euro.
Voeding: 20 euro.
Kleding voor D.: 40 euro.
Kinderopvang: 250 euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 8:30

- luiers? ..0 euro
- voeding? .. geen idee, ze eet inmiddels met de pot mee. Geitenmelk koop ik wel apart voor haar en dat kost ongeveer 1.50 per week.
- kleding voor je kindje? .. eeehh, 25 euro ofzo? Ene maand niks, andere maand 50 euro.
- kinderopvang? .. ook geen idee eigenlijk, de uren zijn nooit hetzelfde, ik gok zo'n 75 euro per maand zelf (dus na verrekening belastingdienst)

En hoe oud is je kindje? bijna 1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  Roos ma 1 aug 2011 - 8:32

Ons mannetje is ook bijna 1 jaar.

Luiers: 40 euro
Voeding: 60 euro
Kleding: wisselend, denk gemiddeld 30 euro ongeveer.
Kinderopvang: 330 euro

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  Printje ma 1 aug 2011 - 8:37

- luiers? Eigenlijk geen idee, we hebben Kruidvat luiers ik schat zo'n 25 euro
- voeding? hij eet gewoon mee met ons
- kleding voor je kindje? heel wisselend, iedere maand wel enkele dingetjes.
- kinderopvang? wij betalen zelf iets meer dan 250,-

En hoe oud is je kindje? hij is 17.5 mnd

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  Coco ma 1 aug 2011 - 8:45

2 kinderen van 13,5 maand samen kosten ons aan

- luiers? 80-100 euro
- voeding? Een kleine 50 euro aan dreumesmelk, verder eten ze met de pot mee, dus dat zal misschien 25-50 euro extra zijn per maand op de boodschappen.
- kleding voor je kindje? Rond de 200 per maand meestal voor hun samen. Schoenen en jassen niet mee gerekend.
- kinderopvang? -

Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 8:53

- luiers? Rond de 30/40 euro denk ik smile
- voeding? Sap & koekjes (de rest eet hij met de pot mee) dus ik denk rond de 8 euro? Wink
- kleding voor je kindje? De ene maand 200 de andere maand helemaal niets. Het gemiddelde zal rond de 50 euro liggen.
- kinderopvang? Momenteel niks, per september rond de 200 euro Sad pf

En hoe oud is je kindje? Bijna 13 maanden


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  Flip Fluitketel ma 1 aug 2011 - 8:55

- luiers? Meestal koop ik de luiers flink in als ze in de aanbieding zijn. Heb nu al paar maanden geen luiers hoeven te kopen. Denk als ik het omreken rond de 20-25 euro.
-vooeding? Denk z'on 25-30 euro in totaal
- kleding voor je kindje? Is erg wisselend.
- kinderopvang? Opa en oma's passen op.

En hoe oud is je kindje? 9,5maand
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 8:55

[quote="Twellie"]

- luiers? Zal rond de 20 euro zijn.
- voeding? Ze eet met de pot mee, alleen geitenmelk koop ik appart voor de kinderen.
- kleding voor je kindje? Ongeveer 100 euro voor beide kinderen.
- kinderopvang? Niets.

En hoe oud is je kindje? De oudste is 5 jaar en de jongste is 16 maanden.



quote]

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 8:57

Ik lees hier twee keer geitenmelk, waarom kiezen jullie hiervoor? Is dat beter in verband met allergien?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  kwak ma 1 aug 2011 - 8:58

- luiers? 30 euro
- voeding? 10/15 euro
- kleding voor je kindje? ene maand 0 euro en de andere maand 50, verschilt
- kinderopvang? 200 euro ongv.

En hoe oud is je kindje?
9 maand, over 2 dagen
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  Liadan ma 1 aug 2011 - 9:03

- luiers? Ik denk ongeveer 30 euro in de maand. (en dat zijn dan vooral luiers voor de jongste)
- voeding? Yara eet met de pot mee en ze eet niet zoveel, maar hoeveel we precies kwijt zijn, geen idee! Kian krijgt borstvoeding.
- kleding voor je kindje? Ik denk dat ik ongeveer 40 euro uit gaf voor Yara, maar zij heeft voorlopig geen kleren nodig want haar kast puilt uit. Kian heeft ook kleren genoeg, we hebben zoveel gehad dat ik tot maat 80 bijna niks meer hoef te kopen denk ik (alleen rompers en sokken).
- kinderopvang? Nu zijn we 140 euro kwijt, vanaf 1 september 90 euro.

En hoe oud is je kindje? De oudste is 2,5 en de jongste is 2 maanden.


Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  Bruintje Beer ma 1 aug 2011 - 9:05

luiers?Voor mijn dochter ongeveer 20/25 euro. Zoontje nog gratis van die bonnen van Kruitvat Newborn luiers. Als er een aanbieding is sla ik flink in.
- voeding:Ze eet mee met de pot. Zoontje krijgt BV
- kleding voor je kindje?Dat is heel wisselend. Ene maand meer dan de andere maand
- kinderopvang?Niks opa en oma's passen op

En hoe oud is je kindje?2 jaar en 8 weken.

Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 9:06

Twellie schreef:Ik lees hier twee keer geitenmelk, waarom kiezen jullie hiervoor? Is dat beter in verband met allergien?

wij hebben hiervoor gekozen omdat geitenmelk veel beter te verteren is dan koemelk door de andere vetzuren die erin zitten. Ook de kans op reactie is kleiner, alhoewel mensen met echte koemelkintoleratie ook reageren op geitenmelk. Hier staat het e.e.a. over de verschillen tussen koemelk en geitenmelk: http://edepot.wur.nl/8800

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 9:30

- luiers? Uhm, ik gok zo'n 2 tot 3 pakken in de maand. Normaal 13.59 ofzo maar met de bonnen van Etos betalen we iets van 8.59 per pak.
- voeding? Ze eet met de pot mee. Dus geen idee.
- kleding voor je kindje? Uhm, gemiddeld 50 tot 75 euro denk ik.
- kinderopvang? Nu nog 131.- per maand. Vanaf oktober niks meer. Dit is wat er overblijft na de teruggave van de belasting.

En hoe oud is je kindje? H. is bijna anderhalf.


[/quote]


Laatst aangepast door Hazeltje op ma 1 aug 2011 - 9:34; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 9:33

Laat maar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  Printje ma 1 aug 2011 - 9:34

Ik denk dat wij hier zon 4-5 luiers per dag gebruiken. Ik heb altijd de grote pakken vd Kruidvat met iets van in de 90 luiers erin..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  Jelin ma 1 aug 2011 - 19:54

- luiers? Rond de 20 euro. Ze is zindelijk behalve 's nachts. We gebruiken 1 luier per dag voor haar
- voeding? Ze eet met de pot mee, geen idee eigenlijk
- kleding voor je kindje? Dat is wisselend, maar ik denk tussen de 25-50 euro per maand
- kinderopvang? Niets, wij hebben geen oppas nodig

En hoe oud is je kindje? 3 jaar


Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 19:59

- luiers? Ik koop zo'n groot pak luiers van de kruitvat.. die kost iets van 12 nog wat, doe daar iets minder dan een maand mee, dus zal uit komen op iets van 15 euro per maand.
- voeding? Hij eet mee met ons, dus ik heb geen idee..
- kleding voor je kindje? De ene keer koop ik niks voor hem en dan ineens een hele boel, ongeveer 10 euro per maand dan.
- kinderopvang? Niks

S is bijna 16 maanden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  LMCurious ma 1 aug 2011 - 20:13

- luiers? J-nog €10,00 p/m ofzo (alleen s nachts en soms s middags een luier) M-€40,00
- voeding? J- eet met de pot mee dus denk zo'n €40,00 extra boodschappen? M-€45,00 (flesvoeding + beetje fruit/groenten nu)
- kleding voor je kindje? ik heb zo'n €150 per maand voor beide kinderen te besteden aan kleding/schoenen.
- kinderopvang? beide €85,00 per maand (na verrekening van de belastingdienst)

En hoe oud is je kindje? J=2,5 jr. M=4,5 mnd.


LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  loesje ma 1 aug 2011 - 22:02

- luiers? 20/25 euro
- voeding? denk zo'n 35 euro maar hij eet het meeste al met de pot mee
- kleding voor je kindje? tussen de 0 en 50 euro
- kinderopvang? mijn schoonouders passen op

loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  Smaragdje ma 1 aug 2011 - 22:18

- luiers? rond de 26 euro denk ik
- voeding? niets, hij krijgt borstvoeding
- kleding voor je kindje? Dat weet ik eigenlijk niet, denk rond de 50 euro. De ene keer is het meer dan de andere keer.
- kinderopvang? Niets, mijn ouders passen op.

-Hoe oud is jje kindje? Bijna 4 maanden.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 23:50

Luiers - 30 euro ongeveer, nu zal het minder worden nu de oudste net zindelijk is overdag
Voeding - geen fv meer, bij de oudste helemaal nooit fv. Hoeveel ze eten van het geld wat wij aan boodschappen uitgeven weet ik zo niet.
Kleding - tussen 0 euro en 50 euro per maand, we kopen niet zovaak wat maar als we wat kopen is het vaak wel meerdere dingen in 1x. Maar ik koop wel altijd zo goedkoop mogelijk.

Ze zijn bijna 3,5 en bijna 2.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  Thunder ma 1 aug 2011 - 23:55

- luiers? +/- €20,- (geldt voor de jongste)
- voeding? +/- €15,- (geldt voor groeimelk en potjes, de rest eet hij met ons mee. Voor de jongste)
- kleding voor je kindje? +/- €25,- per kind.
- kinderopvang? Niks, de oma's passen op.

En hoe oud is je kindje? Oudste 5 jaar, jongste 22 maanden.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  pindaatje di 2 aug 2011 - 0:44

Luiers: denk tussen de 20 en 30 euro
Voeding: niets, ze eet met de pot mee
Kleding: verschillend, koop niet elke maand wat nieuws voor dr
Kinderopvang: 250 euro zelf betalen

Mijn dochter is 21 maanden


pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 0:50

- luiers? 12,99
- voeding? 6,79 (melk voeding, per pak) en ze eet met de pot mee!
- kleding voor je kindje? per maand? 25,00 (denk ik, volgens mij nog geen eens ze heeft niet elke maand wat nodig tot nu toe, want kleren heeft ze eigenlijk wel ZAT!)
- kinderopvang? 0 (oma past op)


Y. is 8 maand!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan... Empty Re: Hoeveel geven jullie maandelijks ongeveer uit aan...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum