Kan ik hiervoor meldpunt kindermishandeling bellen?
+8
Sweety
Nana
Possom
bolus26
luenca
Beachgirl
Zininzon
JD
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kan ik hiervoor meldpunt kindermishandeling bellen?
Sorry voor de late reactie. Mn laptop is sinds deze week stuk, dus ik kan alleen nog maar bij mn ouders op de computer...
maar goed, ik heb gebeld
Heb geen melding gedaan, maar gevraagd om advies.
Het enige advies wat ze me konden geven is om het in de gaten te houden, eventueel 1 andere direct buur erbij betrekken om te polsen hoe zij erover denken, en om bij twijfel gewoon weer te bellen om eventueel wel een melding te doen.
Ze heeft wel genoteerd dat er gebeld is, zodat ze dit een volgende keer terug kan zien, maar er is geen officiele melding gedaan.
Dus ik hou mn ogen en oren open, kijken hoe het de komende dagen is....
maar goed, ik heb gebeld
Heb geen melding gedaan, maar gevraagd om advies.
Het enige advies wat ze me konden geven is om het in de gaten te houden, eventueel 1 andere direct buur erbij betrekken om te polsen hoe zij erover denken, en om bij twijfel gewoon weer te bellen om eventueel wel een melding te doen.
Ze heeft wel genoteerd dat er gebeld is, zodat ze dit een volgende keer terug kan zien, maar er is geen officiele melding gedaan.
Dus ik hou mn ogen en oren open, kijken hoe het de komende dagen is....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Goed dat je hebt gebeld. Ik zou mezelf nog een week of 2 weken de tijd geven om het in de gaten te houden en anders wel echt een melding doen. Ik denk dat dit wel heel belangrijk is, dan wordt er in ieder geval een onderzoek gestart en misschien wel hulpverlening op gezet.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Zininzon schreef:Goed dat je hebt gebeld. Ik zou mezelf nog een week of 2 weken de tijd geven om het in de gaten te houden en anders wel echt een melding doen. Ik denk dat dit wel heel belangrijk is, dan wordt er in ieder geval een onderzoek gestart en misschien wel hulpverlening op gezet.
dat ben ik ook zeker weten van plan
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hiervoor HAP bellen?
» Kindermishandeling of schattig?
» Ouders confronteren bij kindermishandeling
» Iemand een oplossing hiervoor?
» Wel bellen, niet bellen??