Hiervoor HAP bellen?
+18
Chelle
Ella
Paper Crown
Twellie
Flower_L
Mint
Luce
-Ieniemienie-
Sanne
meisjesmama
Sam
M@niek
Lejow
Vixen
Slakje
Sterrin_
Limburg85
Caroow
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hiervoor HAP bellen?
R heeft rode stippen op zijn gezicht. Ik ben veel te overbezorgd en zou het liefst gelijk met hem naar de seh gaan.. Wat zouden jullie doen, hap bellen of niet?
Hij heeft volgens mij geen koorts, is vrolijk, alert en niet suf.
Hij heeft volgens mij geen koorts, is vrolijk, alert en niet suf.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Hiervoor HAP bellen?
Als hij geen koorts heeft, vrolijk en alert is, dan zou ik hier niet de HAP voor bellen. Maar, als je je zorgen maakt: bellen! Wie weet kunnen ze wat zorgen van je wegnemen of blijkt het toch wel wat te zijn. Volg hierin vooral je gevoel.
Gast- Gast
Nee zolang hij geen koorts heeft, vrolijk, alert is en er geen last van heeft geen hap, maar als je je ongerust maakt zou ik morgen de dokter bellen.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
lijkt op beginnende waterpokken. Hier hebben ze het net achter de rug en begon ook zo. Verder geen dokter nodig gehad.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Zijn waterpokken niet erg bij een baby?
Caroow- Lady Post-a-lot
Nee, niet perse. Het is gewoon een verdomd vervelende ziekte. Het kan wel zijn dat hij later nog eens waterpokken krijgt omdat hij zo ziek jong is.
Bij Louise begon het ook zo.
Bij Louise begon het ook zo.
Laatst aangepast door Slakje op za 13 jul 2013 - 22:40; in totaal 1 keer bewerkt
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Zijn het geen gewone kleine muggenbultjes? Zo zien muggenbultjes er bij onze jongste ook uit.
Laatst aangepast door Vixen op za 13 jul 2013 - 22:38; in totaal 1 keer bewerkt
Vixen- Prater
- Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13
Kunnen ook gewoon wat warmte pukkeltjes zijn. Heeft B ook wel eens in haar gezicht.
Of gewoon 'puistjes'.
Of gewoon 'puistjes'.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Als hij nergens last van heeft zou ik de hap niet bellen. Eventueel morgen de huisarts.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben zo zo zo zo zo erg bang dat het hersenvlies ontsteking is:(
Caroow- Lady Post-a-lot
Wat was de truc nu weer? Kijken of je de blaasjes kon wegdrukken oid?
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Je moet daar echt geruststelling in gaan vinden Caroow, je maakt je zelf helemaal panisch om niks op deze manier.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja ik weet het. Maar hoe
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow: niet om lullig te zijn, maar heb je je goed verdiept in de symptomen van hersenvliesontsteking?
Vixen- Prater
- Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13
Caroow schreef:Ik ben zo zo zo zo zo erg bang dat het hersenvlies ontsteking is:(
Kom op meid, maak jezelf eens niet zo gek! Hij is alert, drinkt goed, heeft geen koorts. Zodra er maar iets veranderd heb je zo gebeld.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hersenvliesontsteking
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Heeft hij ze ook in bijv de liezen, op de romp? Ze breiden vaak heel snel uit in een korte tijd. Edit, ik heb het over waterpokken.
Bij hersenvliesontsteking zijn het meer puntjes in de huid, die niet weg te drukken zijn. Daa zou ii me niet direct zorgen om maken nu.
Bij hersenvliesontsteking zijn het meer puntjes in de huid, die niet weg te drukken zijn. Daa zou ii me niet direct zorgen om maken nu.
Laatst aangepast door Sterrin_ op za 13 jul 2013 - 22:52; in totaal 2 keer bewerkt
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Vixen schreef:Caroow: niet om lullig te zijn, maar heb je je goed verdiept in de symptomen van hersenvliesontsteking?
Dat vroeg ik me ook al af.
Sam- Kletskop
Caroow schreef:Ja ik weet het. Maar hoe
Door proberen rationeel na te gaan denken.
Lejow- Lady Post-a-lot
Sam schreef:Vixen schreef:Caroow: niet om lullig te zijn, maar heb je je goed verdiept in de symptomen van hersenvliesontsteking?
Dat durf ik niet Ben bang als ikk er mer van weet ik me alleen maar meer gek ga maken.
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik zou het ook gaan proberen om je minder druk te maken. Er gebeuren nog zoveel dingen in R's leven. Probeer rationeel na te denken en niet van het ergste uit te gaan.
Sam- Kletskop
dat zal ik als ik jou was toch maar eens gaan doen. Want dit is absoluut geen hersenvliesontsteking!! Dat weet ik uit ervaring. Je moet je zelf echt meer zijn gek maken.Caroow schreef:Sam schreef:Vixen schreef:Caroow: niet om lullig te zijn, maar heb je je goed verdiept in de symptomen van hersenvliesontsteking?
Dat durf ik niet Ben bang als ikk er mer van weet ik me alleen maar meer gek ga maken.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Bij mijn dochter begonnen de waterpokken zo. Ze had ineens drie of vier pukkeltjes op haar lichaam. Hier breidde het niet heel snel uit. Pas een dag of twee later werd het ineens erger en toen was al gauw duidelijk dat het de waterpokken waren.
Mijn dochter had verder geen last van de waterpokken, was gewoon gezellig als altijd.
Caroow, hersenvliesontsteking heeft verschillende symptomen die zich niet eens altijd voordoen. Soms wel koorts, soms niet en dat geldt ook voor die vlekjes. Ik zou me er toch even in verdiepen als ik jou was, want er zijn bepaalde symptomen die je zelf kunt uittesten, zoals luierpijn. Misschien geeft je dat juist meer rust dan iedere keer de temperatuur opnemen en in de stress schieten bij vlekjes. En vertrouw ook op R. hè? Als hij vrolijk is, dan voelt hij zich waarschijnlijk niet heel ziek (enorme bikkels daargelaten).
Mijn dochter had verder geen last van de waterpokken, was gewoon gezellig als altijd.
Caroow, hersenvliesontsteking heeft verschillende symptomen die zich niet eens altijd voordoen. Soms wel koorts, soms niet en dat geldt ook voor die vlekjes. Ik zou me er toch even in verdiepen als ik jou was, want er zijn bepaalde symptomen die je zelf kunt uittesten, zoals luierpijn. Misschien geeft je dat juist meer rust dan iedere keer de temperatuur opnemen en in de stress schieten bij vlekjes. En vertrouw ook op R. hè? Als hij vrolijk is, dan voelt hij zich waarschijnlijk niet heel ziek (enorme bikkels daargelaten).
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Zo zien de muggenbultjes van kleindere kindjes er vaak uit.
Als het waterpokken zijn zie je ze snel veranderen en meerdere opkomen.
Ik denk muggenbulden, en zou je niet druk maken.
En al zeker de hap oid niet bellen. Die kunnen niks voor je doen.
Zoals de rest al zegt moet je echt proberen wat minder overbezorgd te worden. Je maakt jezelf gek zo.
Als het waterpokken zijn zie je ze snel veranderen en meerdere opkomen.
Ik denk muggenbulden, en zou je niet druk maken.
En al zeker de hap oid niet bellen. Die kunnen niks voor je doen.
Zoals de rest al zegt moet je echt proberen wat minder overbezorgd te worden. Je maakt jezelf gek zo.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Als het jochie alert is en vrolijk en gewoon goed eet en drinkt is het echt geen hersenvliesontsteking.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Kan ik hiervoor meldpunt kindermishandeling bellen?
» Iemand een oplossing hiervoor?
» Vk bellen of niet?
» Erg om de VK te bellen?
» Bellen of sms'en?
» Iemand een oplossing hiervoor?
» Vk bellen of niet?
» Erg om de VK te bellen?
» Bellen of sms'en?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: