Kindermishandeling of schattig?
+14
Sterre
Jeanette
smooch
Paper Crown
Caro
loura
Mamsie
Monte
Arwyn
Tazz
Liadan
Rush
girli
TukTuk
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Kindermishandeling of schattig?
Veel meiden vinden mij misschien een zeur als ik het weer eens heb over kinderschoenen, maar ik lees net op telegraaf.nl over Suri Cruise, de dochter van Kate Holmes en Tom Cruise.. Zit echt met verbazing te lezen. Dat kind loopt volgens mij sinds ze haar eerste stapjes heeft gezet al op hakken..
Vraag me echt af dan of er niemand even die ouders verteld hoe slecht dit wel niet is?
Wat is jullie mening hier over? Kindermishandeling of schattig? Moet het kunnen een klein meisje op hakken? En vanaf welke leeftijd wel? Ben wel benieuwd hoe de meningen hier over zijn
Edit: Ik heb het natuurlijk niet over een middagje spelen met verkleedkleding en dan hakjes aan of oude pumps van mama
Vraag me echt af dan of er niemand even die ouders verteld hoe slecht dit wel niet is?
Wat is jullie mening hier over? Kindermishandeling of schattig? Moet het kunnen een klein meisje op hakken? En vanaf welke leeftijd wel? Ben wel benieuwd hoe de meningen hier over zijn
Edit: Ik heb het natuurlijk niet over een middagje spelen met verkleedkleding en dan hakjes aan of oude pumps van mama
Laatst aangepast door AngelNyn op wo 17 aug 2011 - 6:48; in totaal 2 keer bewerkt
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kindermishandeling of schattig?
Ik weet het niet. Een paar foto's zegt niet hoe vaak ze op die schoenen loopt.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
O mijn god
Dit vind ik echt niet kunnen. Het is slecht voor haar voetjes, dat ten eerste. Maar op die foto waar ze een rood jasje draagt ziet ze er ook echt uit als een zeer jeugdige prostituee. Sorry, ik kan het niet anders uitdrukken. Dit zou ik mijn dochter nooit aantrekken in ieder geval!
Dit vind ik echt niet kunnen. Het is slecht voor haar voetjes, dat ten eerste. Maar op die foto waar ze een rood jasje draagt ziet ze er ook echt uit als een zeer jeugdige prostituee. Sorry, ik kan het niet anders uitdrukken. Dit zou ik mijn dochter nooit aantrekken in ieder geval!
Gast- Gast
Ik mocht het niet en wat een ander met zijn/haar kind doet zal me echt een worst wezen.
Als je naar de middelbare school gaat mag je een keer lage hakken proberen.
Als je naar de middelbare school gaat mag je een keer lage hakken proberen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
girli schreef:Ik weet het niet. Een paar foto's zegt niet hoe vaak ze op die schoenen loopt.
Als je op google zoekt op haar naam, vind je bijna alleen maar foto's van haar op hakken. Heel soms met ballerina's aan of uggs.
TukTuk- Ratel
Klopt, ze staat best vaak in het nieuws met hakjes aan, maargoed. Ze fotograferen haar vast niet dagelijks. :-)
Rush- Lady Post-a-lot
Kindermishandeling vind ik een groot woord, maar ik vind het niet kunnen.
Sowiezo die hele 'stijl' niet. Het is een kind, geen kloon van d'r moeder.
Ik wilde vroeger ook van die glitterballerina's met een klikklakhakje, mocht ik nooit van mn moedr. Vond ik ZO gemeen! Nu snap ik d'r
Ik wilde vroeger ook van die glitterballerina's met een klikklakhakje, mocht ik nooit van mn moedr. Vond ik ZO gemeen! Nu snap ik d'r
Gast- Gast
Princess schreef:Kindermishandeling vind ik een groot woord, maar ik vind het niet kunnen.
Kindermishandeling is misschien idd een groot woord, was ook meer om de 2 uitersten aan te geven en een discussie op te starten
Maar als je er goed over nadenkt.. De kans dat zij later problemen met haar voeten krijgt is gewoon enorm groot.. Je richt dus wel lichamelijke schade aan bij je kind.
TukTuk- Ratel
Van m`n 13de tot m`n 17de droeg ik ook altijd hele hogen hakken en toen moest ik een week op sneakers omdat ik door m`n enkel was gegaan. Door de druk van platte schoenen brak ik m`n middenvoetsbeentjes en sindsdien kan ik met 1 voet niet meer goed op hakken lopen, het is nooit goed weer aan elkaar gegroeid .
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Van m`n 13de tot m`n 17de droeg ik ook altijd hele hogen hakken en toen moest ik een week op sneakers omdat ik door m`n enkel was gegaan. Door de druk van platte schoenen brak ik m`n middenvoetsbeentjes en sindsdien kan ik met 1 voet niet meer goed op hakken lopen, het is nooit goed weer aan elkaar gegroeid .
Geef je daarvoor de schuld aan de sneakers of aan de hakken?
Maar wel heel vervelend dat het nooit meer goed aan elkaar gegroeid is..
TukTuk- Ratel
Dan nog is een foto een momentopname. Misschien zet ze 5 stappen op die schoenen en wordt ze verder gedragen/gereden/etc. Paparazzi zijn ervoor om foto's te maken waar ze veel geld mee kunnen verdienen. De waarheid kan ze over het algemeen weinig schelen.AngelNyn schreef:Als je op google zoekt op haar naam, vind je bijna alleen maar foto's van haar op hakken. Heel soms met ballerina's aan of uggs.girli schreef:Ik weet het niet. Een paar foto's zegt niet hoe vaak ze op die schoenen loopt.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Dan nog is een foto een momentopname. Misschien zet ze 5 stappen op die schoenen en wordt ze verder gedragen/gereden/etc. Paparazzi zijn ervoor om foto's te maken waar ze veel geld mee kunnen verdienen. De waarheid kan ze over het algemeen weinig schelen.AngelNyn schreef:Als je op google zoekt op haar naam, vind je bijna alleen maar foto's van haar op hakken. Heel soms met ballerina's aan of uggs.girli schreef:Ik weet het niet. Een paar foto's zegt niet hoe vaak ze op die schoenen loopt.
Hier ben ik het wel mee eens. Al zou ik mijn kind zelf gewoon nooit hakschoenen aangeven.
En verder ook eens met minneke, die foto met haar in rode kleren .
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik vind het echt niet kunnen.. Het is zo slecht voor de ontwikkeling van haar voetjes en spieren.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Persoonlijk zou ik als ouder denk ik toch wat meer zorg dragen voor de groei en ontwikkeling van mijn kind. Hakken zijn niet goed voor hoe het meisje groeit en aan ballerina's en Uggs heeft ze ook niet voldoende steun. Mijn kind zou ze iig echt niet aankrijgen, maar ja, moeten zij zelf weten natuurlijk..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind de hele kledingstijl echt niet kunnen, het lijkt wel alsof ze haar willen neerzetten als een sekssymbool. Een stapje verder en ze gaan haar make-up opsmeren.
Gast- Gast
Wat ik hoorde draagt ze al make-up(nagellak, lipgloss, uit eigen collectie, niet van mama)Twellie schreef:Ik vind de hele kledingstijl echt niet kunnen, het lijkt wel alsof ze haar willen neerzetten als een sekssymbool. Een stapje verder en ze gaan haar make-up opsmeren.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Die met die rode jas aan is net een miniatuur volwassene.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Deze was van gister:
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
afschuuuuuwlijk.
Ze mocht het blijkbaar wel zelf uitzoeken aan de combi te zien.
Ze mocht het blijkbaar wel zelf uitzoeken aan de combi te zien.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Apart hoor, want toen ik het over Suri´s hakken had kreeg ik reacties als ´´zeur niet´´ ed en nu zeggen de meesten wel dat het raar is.
Gast- Gast
Ik vind het op een bepaalde manier een beetje eng en perversig....lolita-achtig.
Gast- Gast
Een kind hoort niet op hakken te lopen, vind ik.. Ik vind het onnatuurlijk overkomen. En daarbij zal het vast niet goed zijn voor de voetjes.
Gast- Gast
Ik vind die eerste foto nog wel schattig voor een feestje ofzo. Die tweede foto vind ik echt heeel vreemd omdat ik gewoon een volwassen vrouw zie qua kleding. Of is het toch een kind? Ik moest ff goed kijken :s
Ik vind het wel leuk voor een keertje maar niet zo vaak. Het zal ook niet goed zijn voor der voeten en houding lijkt me.
Ik vind het wel leuk voor een keertje maar niet zo vaak. Het zal ook niet goed zijn voor der voeten en houding lijkt me.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Eerder de hele opvoeding die aan dat kind wordt gegeven baart me zorgen. Uiteraard hoor ik alleen vanuit de media wat ze zeggen, maar schijnbaar mag het kind precies doen wat zelf wil omdat dat goed is voor haar eigen ontwikkeling. Verder schijnt ze toch wel een draakje te zijn die nauwelijks te handhaven is en heeft ze een kledingkast waar je u tegen zegt.
Ik krijg het idee dat ze maar wat doen met dat kind, dat ze de weg volledig kwijt zijn. En dat zijn ze volgens mij over hun eigen leven ook met dat hele scientology gebeuren maar dat kind is er de dupe van.
Kan me niet indenken dat dat nu een leuke, volwassen meid wordt.
Ik krijg het idee dat ze maar wat doen met dat kind, dat ze de weg volledig kwijt zijn. En dat zijn ze volgens mij over hun eigen leven ook met dat hele scientology gebeuren maar dat kind is er de dupe van.
Kan me niet indenken dat dat nu een leuke, volwassen meid wordt.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ouders confronteren bij kindermishandeling
» Kan ik hiervoor meldpunt kindermishandeling bellen?
» Wat schattig!
» Wat schattig zeg!
» Zo schattig!
» Kan ik hiervoor meldpunt kindermishandeling bellen?
» Wat schattig!
» Wat schattig zeg!
» Zo schattig!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: