Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wel bellen, niet bellen??

+3
Saxy
sanne-84
birgit...
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wel bellen, niet bellen?? Empty Wel bellen, niet bellen??

Bericht  birgit... vr 23 sep 2011 - 10:20

Hoihoi..

Lees nu al een tijdje op dit forum, maar heb nog nooit geschreven. Zit heel erg met heel veel twijfels over wat ik moet doen, dus vandaar toch maar een keer een berichtje smile

Twee weken geleden ben ik met mijn vriend (nu mijn ex) en nog een stelletje een weekje op vakantie geweest. Dit was helaas geen succes. Dat andere stelletje waren mijn vrienden van vroeger, thuis hebben we vaak met z'n allen afgesproken om bijvoorbeeld samen te eten of te stappen. Dat klikte altijd heel erg goed, vandaar het idee om samen op vakantie te gaan. Na een paar dagen bleek dit helemaal niet goed te gaan, steeds ruzie tussen mijn ex-vriend en m'n vriendin, over de kleinste dingetjes. Het is zo erg geworden dat hij eerder naar huis wilde, ik heb hem daarom naar zijn huis gebracht en dat hele weekend heb ik niets meer van hem gehoord. Ik heb me de hele vakantie rot gevoeld omdat ik voor iedereen graag een leuke vakantie wilde, hij wilde bijvoorbeeld absoluut niet winkelen, zij juist wel.. Wat ik ook koos om te gaan doen, een van tweeën was teleurgesteld.

De week erna hebben we elkaar niet gezien doordat ik elke dag moest werken, we hebben wel over de telefoon en via sms gesproken, maar dat was allemaal heel erg koeltjes. Op een gegeven moment vertelde hij me dat ik tijdens de vakantie te veel met mijn vriendin om was gegaan en te weinig met hem en dat hij het gevoel heeft gehad dat hij constant 'een te veel was'. Dat idee heb ik alleen niet gehad want ik heb ook veel dingen met hem gedaan, vind het heel vervelend dat hij het zo voelde.

Afgelopen zaterdag heb ik hem voor het eerst weer gezien, hij had me overdag opgebeld en werd door de telefoon boos over van alles en nog wat. Op dat moment was ik in een winkel en het was zo erg dat een verkoopster naar me toe kwam en zei: 'Wanneer iemand zo tegen je te keer gaat door de telefoon, moet je niet eens naar hem toe willen'.

's Avonds ben ik naar hem toegegaan omdat ik graag wilde praten over wat er aan de hand was. Het begon heel goed over wat er mis was en hoe we dat konden oplossen, maar het gesprek werd steeds meer een gesprek met allemaal verwijten over en weer (vooral over de vakantie).

Na een hele tijd praten zei hij dat ik was verandert tijdens de vakantie. Ik weet alleen nog steeds niet waarin ik dan anders ben geworden, dat kon hij me ook niet goed uitleggen, maar het voelde voor hem alsof ik afstandelijker was geworden. Hij dacht (en denkt nog steeds) dat dit kwam doordat ik had me laten beïnvloedden door mijn vriendin. Alleen ik hou echt heel veel van hem en wil nog steeds heel graag bij hem zijn, maar het is gewoon rot hoe de vakantie is gelopen, dat heeft voor mij niets doen veranderen tussen 'ons'... Hij vroeg me uiteindelijk hoe het nu verder moest, ik zei dat ik niet meteen een oplossing had omdat ik gewoon niet hetzelfde gevoel had. Hij vond dat het in dat geval misschien maar beter was om er een punt achter te zetten want hij zag ook geen oplossing.

Voel me echt heel rot, zou zo graag terug gaan naar de tijd voor de vakantie. Snap niet waarom het nu ineens zo fout voor hem voelt, want voor de vakantie waren we zelfs plannen aan het maken om te gaan samenwonen. Ik wil heel graag naar hem toe en dit uitpraten maar hij zegt dat hij wil nadenken.

Nu wil ik hem aan de ene kant die ruimte geven om na te denken. Hij blijft maar zeggen dat het komt omdat ik me heb laten beïnvloedden door mijn vriendin en dat hij niet zo'n relatie wil waarin dat gebeurd. Moet ik hem nou bellen om dit uit te praten, want ik snap het gewoon niet... Of moet ik hem inderdaad met rust laten zodat hij kan nadenken?

Sorry voor het lange verhaal, weet alleen niet hoe ik dit weer goed kan krijgen...

birgit...
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 4
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel bellen, niet bellen?? Empty Re: Wel bellen, niet bellen??

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 20:31

Niet bij stil gestaan dat er al iemand was met deze naam?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel bellen, niet bellen?? Empty Re: Wel bellen, niet bellen??

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 20:33

Birgit schreef:Niet bij stil gestaan dat er al iemand was met deze naam?
Ik dacht al, ik mis iets helemaal in jouw leven ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel bellen, niet bellen?? Empty Re: Wel bellen, niet bellen??

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 20:47

Birgit schreef:Niet bij stil gestaan dat er al iemand was met deze naam?

Kan toch zijn dat ze dat niet gezien heeft? En dan nog kan ze het veranderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel bellen, niet bellen?? Empty Re: Wel bellen, niet bellen??

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 20:48

Overigens wel vervelend hoe het gegaan is met je ex. Er moet wat langer wat zijn geweest denk ik. Het kan toch niet door alleen de vakantie over zijn??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel bellen, niet bellen?? Empty Re: Wel bellen, niet bellen??

Bericht  sanne-84 vr 23 sep 2011 - 21:33

Birgit schreef:Niet bij stil gestaan dat er al iemand was met deze naam?

haha ik dacht ook al, eerst in het trouwtopic mee schrijven en dan nu dit.
totdat ik de puntjes achter haar naam zag en dat het een zwijger was;)

ontopic; jeetje.. vind het persoonlijk ook een beetje raar dat je op basis van een week vakantie kan zeggen dat er iemand verandert is. mss die week wel, want je zit dan gewoon in een andere situatie. maar daarna in je 'normale' omgeving weet hij niks van, want jullie hebben niks 'normaals' meer gedaan.
weet niet hoelang jullie al bij elkaar zijn, maar denk dat hij zich of aanstelt, of er idd al iets speelde
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel bellen, niet bellen?? Empty Re: Wel bellen, niet bellen??

Bericht  Saxy vr 23 sep 2011 - 21:38

Dit komt op mij over dat je ex die vakantie 'gebruikt' als reden om het met je uit te maken.... Er moet meer aan de hand zijn, want op basis van één slechte vakantieweek, maak je je relatie nog niet uit.
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel bellen, niet bellen?? Empty Re: Wel bellen, niet bellen??

Bericht  Zininzon vr 23 sep 2011 - 21:42

Het klinkt een beetje alsof het eigenlijk ergens anders om gaat, maar dat hij het nu maar op de vakantie schuift.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel bellen, niet bellen?? Empty Re: Wel bellen, niet bellen??

Bericht  Ella vr 23 sep 2011 - 21:51

Theedoosje schreef:Overigens wel vervelend hoe het gegaan is met je ex. Er moet wat langer wat zijn geweest denk ik. Het kan toch niet door alleen de vakantie over zijn??
+1, hoe lang waren jullie samen?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel bellen, niet bellen?? Empty Re: Wel bellen, niet bellen??

Bericht  SoGood vr 23 sep 2011 - 21:58

Ik vraag me idd ook af hoe lang jullie een relatie hebben. Natuurlijk is het vervelend dat de vakantie zo'n tegenvaller bleek te zijn, maar als hier jullie relatie hier al op stuk loopt en jullie hier niet samen aan uit kunnen komen op een normale manier.. Dan denk ik eerlijk gezegd niet dat je een sterke/stevige relatie had...
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel bellen, niet bellen?? Empty Re: Wel bellen, niet bellen??

Bericht  birgit... za 24 sep 2011 - 0:44

Hey...

Bedankt voor de reacties! Ja ik heb ook een beetje het idee dat er dan al iets aan de hand was voor de vakantie, maar dat gevoel had ik zelf niet en vind het zo dom van mezelf dat ik dat niet heb gemerkt. Als ik hem erover vraag schuift hij het constant af op de vakantie, en dat hij twijfelt omdat hij graag met me verder zou willen maar niet meer weet of hij het kan. We waren net twee jaar bij elkaar en waren voor de vakantie al bezig om rond te kijken voor meubels aangezien we samen in een studio wilden gaan wonen... Snap er daarom echt niets van.

PS. Ik zal mijn naam even proberen te veranderen, sorry, had het niet gezien.

birgit...
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 4
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel bellen, niet bellen?? Empty Re: Wel bellen, niet bellen??

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 1:09

Dank je :-)

Ik sluit me verder bij de rest aan.
Als hij geen duidelijke uitleg wil geven vind ik het wel vaag van hem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel bellen, niet bellen?? Empty Re: Wel bellen, niet bellen??

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 1:19

Wat me aan het denken zet is dat hij de 'schuld' op jouw vriendin afschuift, dat je door haar veranderd zou zijn. Dat klinkt mij als een excuus in de oren. Wellicht is er nog iets anders aan de hand.

Was dit de eerste keer dat je met hem op vakantie bent gegaan? En heeft hij je vriendin voor die tijd al leren kennen? Of was dat pas tijdens de vakantie en kwamen ze er toen achter dat ze elkaar totaal niet lagen?
In ieder geval heel vervelend dat het zo is gelopen. Wellicht hadden jullie beter samen op vakantie kunnen gaan, maar dat is achteraf makkelijk praten.

Ik denk dat een goed gesprek met je (ex)vriend wel meer duidelijkheid zal brengen.
Maar de vraag of je hem nu wel of niet moet bellen, daar kan ik geen antwoord op geven, jij kent hem het beste. Is er met hem te spreken als je het gesprek 'afdwingt?'

Ik denk wel dat je in ieder geval bij jezelf na moet gaan hoe je hier zelf in staat. Heeft deze vakantie en het gedrag van je vriend iets veranderd aan de gevoelens die je voor hem hebt? Als je duidelijk hebt hoe je er zelf in staat, dan zou ik toch proberen op enig moment het gesprek aan te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel bellen, niet bellen?? Empty Re: Wel bellen, niet bellen??

Bericht  Jeanette za 24 sep 2011 - 8:26

Saxy schreef:Dit komt op mij over dat je ex die vakantie 'gebruikt' als reden om het met je uit te maken.... Er moet meer aan de hand zijn, want op basis van één slechte vakantieweek, maak je je relatie nog niet uit.

Daar dacht ik ook aan!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel bellen, niet bellen?? Empty Re: Wel bellen, niet bellen??

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 0:08

Birgit, ik ben erg benieuwd hoe het is afgelopen met je ex. Heb je inmiddels met hem gesproken? En hoe gaat het nu verder? Toch samen, of alleen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel bellen, niet bellen?? Empty Re: Wel bellen, niet bellen??

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 1:38

Birgit schreef:Niet bij stil gestaan dat er al iemand was met deze naam?

Ik dacht dat iedereen die een beetje fatsoenlijk meelas BF'er (schijnt een nieuwe term te zijn en ik doe graag mee met trends) Birgit wel kende. Tenminste: ik wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel bellen, niet bellen?? Empty Re: Wel bellen, niet bellen??

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 2:33

June schreef:
Birgit schreef:Niet bij stil gestaan dat er al iemand was met deze naam?

Ik dacht dat iedereen die een beetje fatsoenlijk meelas BF'er (schijnt een nieuwe term te zijn en ik doe graag mee met trends) Birgit wel kende. Tenminste: ik wel!

Ik zie het probleem niet, er zijn wel meerdere forumnamen die op elkaar lijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel bellen, niet bellen?? Empty Re: Wel bellen, niet bellen??

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 2:47

Niet per se een probleem, maar buiten het feit dat het niet heel handig is, valt het me op dat iemand zegt al een tijd mee te lezen en dan Birgit niet kent of er in ieder geval niet bij stilstaat dat het niet handig is om zo'n naam te nemen. Kan toch? Ik vind alle namen als chococupcake etc. ook niet handig trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel bellen, niet bellen?? Empty Re: Wel bellen, niet bellen??

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 2:51

Het is ook niet handig, maar ach, we zien snel genoeg het verschil. Gelukkig hebben we avatars Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel bellen, niet bellen?? Empty Re: Wel bellen, niet bellen??

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 3:18

Tea-Leaf schreef:Het is ook niet handig, maar ach, we zien snel genoeg het verschil. Gelukkig hebben we avatars Very Happy

Of juist niet Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel bellen, niet bellen?? Empty Re: Wel bellen, niet bellen??

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 4:17

June schreef:
Tea-Leaf schreef:Het is ook niet handig, maar ach, we zien snel genoeg het verschil. Gelukkig hebben we avatars Very Happy

Of juist niet Wink

Very Happy

Gek genoeg voelde ik me even aangesproken bij het laatste berichtje op de vorige pagina, toch even: o ja, maar dat is niet tegen mij Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel bellen, niet bellen?? Empty Re: Wel bellen, niet bellen??

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 4:31

June schreef:
Birgit schreef:Niet bij stil gestaan dat er al iemand was met deze naam?

Ik dacht dat iedereen die een beetje fatsoenlijk meelas BF'er (schijnt een nieuwe term te zijn en ik doe graag mee met trends) Birgit wel kende. Tenminste: ik wel!
En dan nog zeg, boeiend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel bellen, niet bellen?? Empty Re: Wel bellen, niet bellen??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum