Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij meer gaan eten tijdens je zwangerschap?

+18
loesje
_Jet
MissD
Annemie
red rose
Mamsie
Petteflet
Susan
Novalee
Teddyaapje
Bruintje Beer
miss22
Mikki
Liadan
pitbullgup
Laced
Floor
studiebol
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ben jij meer gaan eten tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij meer gaan eten tijdens je zwangerschap?

Bericht  _Jet vr 29 jul 2011 - 7:14

Ik ben minder gaan eten. Ik ben niet misselijk geweest, maar ik had minder trek. Vooral het avondeten stond me tegen en daar kreeg ik niet veel van weg. Ook lag ik vrij vaak vroeg op bed, waardoor ik 's avonds ook niks meer at. Terwijl ik normaal gesproken dan weleens een koekje ofzo neem.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij meer gaan eten tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij meer gaan eten tijdens je zwangerschap?

Bericht  loesje vr 29 jul 2011 - 18:51

De eerste drie maanden at ik minder had gewoon geen trek en daarna was ik verzot op tomaten en die at ik dus ook vreselijk veel. Dit kwam door een kalium tekort maar daar kwam ik pas achter na mijn zwangerschap helaas.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PiP vr 29 jul 2011 - 18:57

Ik at in de pause van 9:30 een boterham ipv een koekje, anders had ik echt mega honger om 11 uur. Maar `s avonds had ik juist geen honger, ik kon maar heel weinig avondeten op en had er ook geen zin in.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  ProudMom vr 29 jul 2011 - 18:58

Ja. Na de 26 weken wel..
Ik heb t/m 26 weken de hele dag door overgegeven, hield echt niks binnen.
Ondanks dat ik zo goed als niets at/binnen hield, kwam ik toch aan, maar niet teveel.
Toen de misselijkheid en het overgeven eindelijk over waren, heb ik zooo genoten van het eten.
Ik kon al helemaal uit m'n dak gaan van een bruine boterham. Laughing
Helaas heb ik op het eind wel iets téveel gegeten (en gesnoept), en was ik in totaal wel 22 kilo aangekomen. :shock:

Dat ga ik bij een volgende zwangerschap wel anders doen (zeg ik nu :P ). Eerst maar eens zien of ik dan niet weer zo misselijk ben.. Rolling Eyes
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Bericht  joyce0606 vr 29 jul 2011 - 19:17

nee, ik ben een drama met eten, niet omdat ik er misselijk van wordt of wat dan ook, maar simpel weg niet aan denk. ik eet zeker niet meer als voorheen! heb ook geen andere eetgewoonte, andere smaak of wat dan ook. alleen kunnen mijn darmen geen melkproducten vedragen sinds de zwangerschap, dus deze vermijd ik!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Fearie vr 29 jul 2011 - 23:07

Ik ben zeker meer gaan eten, was niet echt een ontbijter voordat ik zwanger was, maar nu ik zwanger ben kan ik echt niet zonder. Toen ik nog dagelijks werkte, was het 2 boterhammen 's ochtends en 4 's middags en een goed bord vol avondeten (mijn vriend klaagt steeds dat ie minder voor zichzelf overhoudt haha).

Nu heb ik een week verlof en eet ik minder en minder structureel, heb er nu wel last van dus moet ff weer structuur van 's ochtends/'s middags/'s avonds eten opbouwen.
Ben nu ook erg van het snaaien enzo en ondertussen al 15 kilo aangekomen :shock:

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: