Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

At jij meer tijdens je zwangerschap?

+20
Sanne
CCC
Vancity_girl
tweeling
Twellie
kwak
Happydobby
Highway
Ella
Fearie
Silver
SarahKey
slaatje
Limburg85
Mysterious
Mama Titty
Caroow
Susan
Linda
Printje
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? Empty At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Printje di 18 dec 2012 - 6:00

Officieel zou ik meer mogen eten nu omdat je meer nodig hebt maar ik eet eigenlijk juist minder. Wat ze adviseren qua voedingsdingen ( ben weer eens de naam kwijt) red ik dus bij lange na niet. Het smaakt me allemaal voor geen meter, behalve slechte dingen dan haha dan haal ik de max op een dag wel. Natuurlijk eten we voornamelijk gezond maar ik eet niets meer dan dat ik al deed.

Hoe zat dat bij jullie, aten jullie meer/ minder tijdens je zwangerschap
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Linda di 18 dec 2012 - 6:02

Ik eet m'n normale gezonde dingen op een dag, net zoveel als anders. Alleen het eten van slechte dingen is drastisch toegenomen...
M'n fysio vond dat ik in 2 weken tijd flink was gegroeid..

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 6:02

Ik at ook minder, kreeg op den duur een lijst met wat ik allemaal moest eten van de vk, maar ik kreeg het echt niet naar binnen Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Susan di 18 dec 2012 - 6:07

Gewoon normale hoeveelheden, niet meer en niet minder.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Caroow di 18 dec 2012 - 6:16

Ik eet niet heel veel meer, maar wel vaker. Op het moment heb ik wel enorme zin in gekookte groente, dus daar eet ik wel veel van.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Mama Titty di 18 dec 2012 - 6:19

Ik heb gewoon wel vlagen meer zin in zoetigheid/snoepjes/gebak. Ik eet wel op meerdere momenten van de dag.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Mysterious di 18 dec 2012 - 6:50

ik eet wel meer en dan inderdaad veel "lekkere dingen" als snoepjes enzo. Het is lang geleden dat ik trek had in lekkere dingen dus ik laat het maar een beetje gaan. Hopelijk groei ik niet helemaal dicht smile
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Limburg85 di 18 dec 2012 - 6:50

Nee juist minder, had erg moeite met eten tijdens de zwangerschappen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 7:00

Ik at niet meer maar ik vrat letterlijk... Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  slaatje di 18 dec 2012 - 7:01

Printje schreef:Officieel zou ik meer mogen eten nu omdat je meer nodig hebt maar ik eet eigenlijk juist minder. Wat ze adviseren qua voedingsdingen ( ben weer eens de naam kwijt) red ik dus bij lange na niet. Het smaakt me allemaal voor geen meter, behalve slechte dingen dan haha dan haal ik de max op een dag wel. Natuurlijk eten we voornamelijk gezond maar ik eet niets meer dan dat ik al deed.

Hoe zat dat bij jullie, aten jullie meer/ minder tijdens je zwangerschap

Ik was al bang dat ik de enige zou zijn. Moeite met eten heb ik altijd al gehad. Moest mezelf altijd dwingen om drie keer per dag te eten en nog steeds eigenlijk. Al moet ik er wel bij zeggen dat het ontbijten wel beter gaat. Voor de zwangerschap sloeg ik het ontbijt meestal over, nu zorg ik dat ik voor tienen mijn ontbijt naar binnen heb.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  SarahKey di 18 dec 2012 - 7:14

Nee ik at minder. De eerste maanden omdat ik anders misselijk werd en de laatste maanden mocht ik geen suiker hebben dus at heel gezond.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Silver di 18 dec 2012 - 7:16

Die gevraagde dagelijkse hoeveelheid aardappelen en groenten red ik niet, vandaag voor de lol de weegschaal erbij gehaald. Ik zit er dus wat onder. Maar of dat kwaad kan? Snoepen doe ik sowieso niet. Althans nu nog niet.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Fearie di 18 dec 2012 - 7:28

Ik at grotere maaltijden, had ook meer honger. Heb een periode erg veel gesnaaid, maar na een standje van de VK daar maar snel mee gestopt.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Ella di 18 dec 2012 - 7:56

Ik eet echt niet meer als voor de zwangerschap, soms zelfs minder. Wel snoep ik deze maand meer (net als elke decembermaand met alle chocola enzo.)
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Highway di 18 dec 2012 - 8:01

Ik eet iets meer maar wel veel gezonder, desondanks kom ik aan als een malle...
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Happydobby di 18 dec 2012 - 8:03

1ste trimester minder, tweede trimester heel veel, ik at doorlopend Embarassed derde trimester veel minder, ik zat snel vol.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  kwak di 18 dec 2012 - 8:06

ik eet wel meer, het word nu iets minder maar een paar week terug at ik tussen de middag gewoon 6 broodjes terwijl ik er normaal maar 2 at.
Ik eet wel minder dan bij D., ben ook iets minder aangekomen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Twellie di 18 dec 2012 - 8:16

Veel meer dan normaal, bijna letterlijk eten voor twee.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  tweeling di 18 dec 2012 - 8:45

Susan schreef:Gewoon normale hoeveelheden, niet meer en niet minder.

+1
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Vancity_girl di 18 dec 2012 - 8:53

Zowel deze als mijn eerste zwangerschap verlopen eigenlijk hetzelfde. Eerste maanden at ik minder omdat ik me niet zo lekker voelde. Daarna at ik stukken meer, zowel gewoon gezonde dingen als ongezonde dingen. Ik eet echt elke avond veel groente. Ik kook meestal ruim 500 gr groente voor ons drieen, D eet daar dan 1 opscheplepel van, mijn man 1 of 2 en de rest eet ik. In de avond kan ik ook wel flink snaaien, probeer het wel binnen de perken te houden, maar er liggen hier nu nog 2 chocoladeletters te roepen in de kast Embarassed

Nu ik richting het derde trimester loop merk ik wel weer dat ik eerder vol zit net als bij de zwangerschap van D, toen at ik dus stukken minder, maar wel wat vaker per dag.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  CCC di 18 dec 2012 - 8:53

Nope... Ik heb heel erg opgelet dat ik gezond at en normale porties. Was zo bang dat ik anders zoveel zou aankomen en dat ik weer overnieuw kon beginnen met afvallen na de bevalling.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Sanne di 18 dec 2012 - 8:58

Ik at meer, had zo'n honger de hele tijd. Pas tegen het einde at ik minder, omdat ik toen geen grote hoeveelheden kon eten, dat gaf zo'n opgepropt gevoel.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Teddyaapje di 18 dec 2012 - 8:59

Pff..begin me dr niet over! Ik kon eten wat ik wilde maar t hongergevoel bleef. Als ik niet vaak genoeg wat at kreeg ik ook knikkende knieen...gelukkig was dat na d bevalling over en ben ik de kiloos ook weer kwijt geraakt!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 9:05

Ik eet niet echt meer, wel meer verspreid over de dag. Ik eet/drink wel iets meer calorieen, normaal let ik daar juist op, maar merk dat ik ze nu wel nodig heb, anders word ik misselijk en slapjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Snoes di 18 dec 2012 - 10:56

Ik at minder tijdens mijn zwangerschap en een stuk gezonder dan voordien.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum