Vrouw moet honden wegdoen om ouders!
+5
Lejow
Annoek
Caramba
Supertalentje
Melis_je
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Vrouw moet honden wegdoen om ouders!
Zero schreef:
Of, nog erger, wat nu als je hond allergisch is voor je man?
Wie wordt er dan uit gezet?
OF !!!
Als je man en hond allergisch zijn voor JOU! Ooh de dilemma's..
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Daar gaat het niet om, het overkomt ons niet dus. Je kan wel alles erbij halen en doorgraven, maar daar moet je mee kapppen.
Dan graaf ik toch nog even door. Want deze 'vriend' en mijn vriendin waren al 13 jaar samen toen het gebeurde, het betreft een volwassen man. Hij heeft de allergie opgebouwd en ze woonden ook al heel wat jaren samen. Het hoeft dus helemaal niet zo te zijn dat het jou nooit meer zal overkomen.
Maar goed ik vind dat ik nu ga mieren n***** dus ik stop ermee. Het zou alleen fijn zijn als jij de werkelijkheid ook zou kunnen inzien.
Het komt zo ontzettend naief over.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Zero schreef:
Of, nog erger, wat nu als je hond allergisch is voor je man?
Wie wordt er dan uit gezet?
OF !!!
Als je man en hond allergisch zijn voor JOU! Ooh de dilemma's..
Happinaz- Kletskop
Ik moet eerlijk gezegd erg lachen om dit artikel, wie zet zijn ouders van 70+ nu het huis uit en verkiest de honden boven hun.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij, nee ik weet het zeker haha, ben ik de enige die het met CBL eens is haha!
Zou wat anders voor mijn ouders regelen en echt niet mijn honden wegdoen.
Zou wat anders voor mijn ouders regelen en echt niet mijn honden wegdoen.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Maar dat huis van hun SAMEN. Je kunt toch niet zomaar even iets anders regelen voor je ouders?
En waarom wel voor je ouders en niet voor de honden? Als je je ouders op een andere plek kunt bezoeken, kun je de honden toch ook op een andere plek bezoeken?
En waarom wel voor je ouders en niet voor de honden? Als je je ouders op een andere plek kunt bezoeken, kun je de honden toch ook op een andere plek bezoeken?
Happinaz- Kletskop
Ik begrijp niet hoe iemand zijn/haar honden boven zijn/ haar ouders kan verkiezen.. Die mensen zijn 70! Het is ook hun huis..
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Ik had over het hoofd gelezen dat het van hun samen was, maar ze konden ook betere afspraken erover maken. Tenslotte woonde die ouders al een tijd ergens anders en het verhaal zegt niet waarom ze daar konden blijven.Zoveel ruimte zullen de honden toch niet hebben ingenomen lijkt me.
Ik krijg nu vast commentaar, maar jammer dan. Onze hond vind ik even belangrijk als mijn man, mijn ouders en mijn broertje.
Ik ben geen kindermens dus heb niet zoveel met ze. Vind onze hond belangrijker dan mijn nichtjes, alhoewel ik het natuurlijk wel erg vind als ze wat overkomt.
Die ouders woonden ergens anders omdat hun dochter hun het huis uit had gezet vanwege de ruimte die ze nodig had voor de honden en blijkbaar hebben die ouders dat aangevochten, zo begrijp ik het uit dit artikel.
Maar gister hoorde ik op de radio ook een dergelijke situatie, ik weet alleen niet of dat in Rusland was en dus over hetzelfde gaat... Daar vertelde ze het namelijk iets anders; ouders en dochter wonen in 1 huis, dochter heeft héél veel dieren (er werden ook aantallen genoemd, écht veel en divers: van honden tot papegaaien, van katten tot slangen) en besluit andere sloten op de deur te laten zetten zodat haar ouders er niet meer in kunnen en zij meer ruimte heeft voor haar dieren.
En ja, misschien hadden ze daar afspraken over kunnen maken maar dat lijkt me dan nog altijd aan die dochter om dat te doen en niet aan die ouders. Zij wil die beesten hebben, zij woont bij haar ouders in dus dan lijkt het me dat je daar over in gesprek gaat met je ouders en niet je ouders uit hun eigen huis zet! En wie weet zijn hier al de nodige gesprekken over geweest want het lijkt me niet dat je ineens je ouders op straat zet. Maar je kunt het gewoonweg niet maken om je eigen ouders uit hun eigen huis te zetten!!! Of ze nou 50, 70 of 100 zijn...
En dat van dat verzorgingshuis slaat al helemaal nergens op! Weet je dat de gemiddelde bewoner die, in NL, in een vzh komt wonen véél ouder is dan 70? Daarbij geloof ik niet dat dit in Rusland hetzelfde geregeld is/werkt als in NL.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Angela, lees even terug wat ik zei over dat verzorginstegtehuis.
Gast- Gast
Happinaz schreef:Maar dat huis van hun SAMEN. Je kunt toch niet zomaar even iets anders regelen voor je ouders?
Er valt altijd wel wat te regelen immers ze woonde hiervoor ook ergens dus.
Gast- Gast
Ondanks dat ik weet dat dit tegen beter weten in is; CBL lees de rest van mijn reactie ook even... En die mensen woonden voorheen noodgedwongen ergens anders, omdat hun dochter hun al uit huis had gezet!
Hahah CBL.. je zorgt altijd wel om vermaak. Je kunt niet gemist worden hier;)
Gast- Gast
Angela_1986 schreef:Ondanks dat ik weet dat dit tegen beter weten in is; CBL lees de rest van mijn reactie ook even... En die mensen woonden voorheen noodgedwongen ergens anders, omdat hun dochter hun al uit huis had gezet!
Je wist het toch tegen beter weten in.
Gast- Gast
Maura schreef:Angela_1986 schreef:Ondanks dat ik weet dat dit tegen beter weten in is; CBL lees de rest van mijn reactie ook even... En die mensen woonden voorheen noodgedwongen ergens anders, omdat hun dochter hun al uit huis had gezet!
Je wist het toch tegen beter weten in.
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Honden kenners?
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Cadeaus wegdoen
» Huisdieren wegdoen ivm kinderen
» Mutsy wegdoen voor Maxi Cosi Mura?